Deze man weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:17 schreef Nober het volgende:
Hongarije uit? 1-4.
[..]
Hoe is het eigenlijk met Pieters?
Waar moet VDV staan dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind dat De Jong en Van Der Vaart toch in de basis moeten
Robben links, LEns rechts.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Robben hoeven ze niet meer op te stellen
Had na het WK al nooit meer opgeroepen moeten worden, maar niemand wilde naar mij luisteren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
De team van 2008.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Jongens, staat er nu een betere team op veld qua prestaties of is de team van 2008 toch een betere team?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Jongens, ff de vraag: staat er nou een beter team op het veld of was het team van 2008 toch beter?
Ik wil niet hebben over het al dan niet winnen van WK2014, staat er nou een betere team of niet?
Ik vind van wel, ik zie nu meer dan ooit schitterende aanvallen. (Robben is weg en dat is te merken, de aanval levert niet perse balverlies meer op)
Eens, die gaat toch liggen of verliest de bal bij 1 op 1 duel....quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Jij kent het begrip tweede bal dus niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL die Sneijder:
"Bijna elke tweede bal was voor ons."
Dat betekent dus dat meer dan de helft van de ballen voor Hongarije was
En dat kwam door de mislukte passes van hemzelfquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL die Sneijder:
"Bijna elke tweede bal was voor ons."
Dat betekent dus dat meer dan de helft van de ballen voor Hongarije was
Schattig hequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent het begrip tweede bal dus niet.
Nee want Lens doet het zo fantastisch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Willems maakte vorige wedstrijd maar 2 fouten en vandaag geen 1x. Ga niet Snor napraten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.
Verdediging is om te janken, Willems zo vaak de fout in zien gaan afgelopen 2 wedstrijden + vorige 3 wedstrijden op het EK.
Lichtpuntjes zijn dan bijv. Fer vorige wedstrijd.
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee want Lens doet het zo fantastisch?
Die mening deel ik niet, er wordt nu beter gevoetbald dan ooit, ze vinden mekaar ook sneller, de ballen worden beter afgestopt of weggewerkt. Ik zie ook prachtigere aanvallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om aan te zien. Individueel is er nauwelijks klasse meer, veel balletjes breed, weinig gecreerd, alles leunt op de schouders van KJH/Van Persie en Sneijder en Robben.
Verdediging is om te janken, Willems zo vaak de fout in zien gaan afgelopen 2 wedstrijden + vorige 3 wedstrijden op het EK.
Lichtpuntjes zijn dan bijv. Fer vorige wedstrijd.
Met Robben speel je bijna altijd met 10 man en de tegenstander bijna altijd met 12 man. Het is een storende, constant balverlies veroorzakende factor. Wedstrijden als deze laten zien dat je hem ook niet nodig hebt.quote:
En clasie is wel snel wou je zeggen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Hamilcar het volgende:
VdVaart komt gewoon loopvermogen tekort. De Jong kan ipv Strootman, maar het is toch wel reuze handig om een diepe man zoals Clasie te hebben met een pass en overzicht.
Vandaag welquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee want Lens doet het zo fantastisch?
Het staat in de TT, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef quo_ het volgende:
Inderdaad, Lens is de man van de wedstrijd.
We spelen tegen Hongarije.. niet tegen een sterk land. Voor het EK toen we tegen Hongarije speelden was het beter ivg met nu!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet, er wordt nu beter gevoetbald dan ooit, ze vinden mekaar ook sneller, de ballen worden beter afgestopt of weggewerkt. Ik zie ook prachtigere aanvallen.
Robben is snel, heeft een goede dribbel, heeft een goed schot en pass.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Met Robben speel je bijna altijd met 10 man en de tegenstander bijna altijd met 12 man. Het is een storende, constant balverlies veroorzakende factor. Wedstrijden als deze laten zien dat je hem ook niet nodig hebt.
Reacties zoals deze laten zien dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Met Robben speel je bijna altijd met 10 man en de tegenstander bijna altijd met 12 man. Het is een storende, constant balverlies veroorzakende factor. Wedstrijden als deze laten zien dat je hem ook niet nodig hebt.
Op basis waarvan kies je voor Buttner?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
------------------------Steek------------------
N.deJong---Heitinga--BMI----Buttner
-----------------------Clasie-------------------
-----------Strootman-----Sneijder--------
Lens---------------RvP------------Robben
WK KAMPIOEN 2014
Afellay - Strootman - Sneijderquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
WK KAMPIOEN 2014
Ja, in de oranje versierde achtertuin in die tokkiewijk van hem met een freddy in zijn hand.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk overigens ook dat Buttner er straks over 2 jaar staat
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
WK KAMPIOEN 2014
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Reacties zoals deze laten zien dat het nergens op slaat.
Je kunt onmogelijk een beslissing maken op basis van een wedstrijd tegen een tegenstander waar je gegarandeerd met een goal of 3/4 verschil moeten winnen.
Niveau van nu is veel hoger door Van Gaals systeemwijziging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We spelen tegen Hongarije.. niet tegen een sterk land. Voor het EK toen we tegen Hongarije speelden was het beter ivg met nu!
En je kunt me niet vertellen dat je niet met dicht geknepen you know what zit op het moment dat onze verdediging loopt te klungelen.
Aangezien het enige dat je niet kan aanpassen over Ajax gaat, heb ik een vermoeden over jouw werkelijke voorkeurquote:
Sneijder begin ik me aan te ergeren ja, nog altijd geen doelpunt gemaakt met al die miljarden vrije trappen van hem. Robben is snel, heeft goede dribbel maar verliest ALTIJD de een op een duels of gaat herhaaldelijk liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:35 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Robben is snel, heeft een goede dribbel, heeft een goed schot en pass.
Als je de storende factor eruit wil halen moet Sneijder eruit. Deze vent is puur gericht op langeballen onmogelijke afstandsschoten en vrije trappen.
Hij leidt verreweg het meeste balverlies.
Zeg op!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien het enige dat je niet kan aanpassen over Ajax gaat, heb ik een vermoeden over jouw werkelijke voorkeur
Vorig seizoen bij Vitesse. + Gebrek aan beter. De Jong speelde bij Ajax ook altijd Rechtsback/Rechtsmidden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis waarvan kies je voor Buttner?
Pieters, BMI, Urby?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig seizoen bij Vitesse. + Gebrek aan beter. De Jong speelde bij Ajax ook altijd Rechtsback/Rechtsmidden.
In potentie is Sneijder een goede speler. Het probleem is is dat hij denkt dat hij de veldheer is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sneijder begin ik me aan te ergeren ja, nog altijd geen doelpunt gemaakt met al die miljarden vrije trappen van hem. Robben is snel, heeft goede dribbel maar verliest ALTIJD de een op een duels of gaat herhaaldelijk liggen.
Als je de 1 op 1 duels bij Robben verbetert en hem verbiedt voortdurend te gaan liggen komt ie er wel. Sneijder mag erin blijven als hij de vrije trappen en lange afstandschoten niet meer neemt.
Deal?
Nu wel ja, van Rhijn heeft nog geen 15 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Zelfde geld voor willems. Laat die jongens maar eens een beetje groeien en wat meer ervaring opdoen, ook BMI gaat echt nog wel stappen maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Devv het volgende:
De verdediging is nog steeds waardeloos. Sowieso, Vlaar. Ik zou ze wel eens tegen Duitsland of Spanje willen zien
.
Ik weet dat Hongarije een zwak land is, toch bevalt dit team me wel. Ze lossen nu hun eigen fouten op, hiervoor lieten ze anderen hun fouten oplossen of werd er gescoord door de tegenstander.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We spelen tegen Hongarije.. niet tegen een sterk land. Voor het EK toen we tegen Hongarije speelden was het beter ivg met nu!
En je kunt me niet vertellen dat je niet met dicht geknepen you know what zit op het moment dat onze verdediging loopt te klungelen.
Ja, Arjen Robben, Arjen Robben en Arjen Robben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Robben moet sowieso altijd spelen, ook al heeft hij een dramatische wedstrijd, hij houdt altijd meer dan 1 man bezig.
Verdedigend zijn Kuyt en Emanuelson beter op de rechts en links achter positie ivg met Van Rijn en Willems.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Nu wel ja, van Rhijn heeft nog geen 15 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Zelfde geld voor willems. Laat die jongens maar eens een beetje groeien en wat meer ervaring opdoen, ook BMI gaat echt nog wel stappen maken.
BMI is centraal toch gewoon veel beter!? Dat denk ik van Pieters trouwens ook. Urby is niet zo'n ster. Zo'n net niet voetballer waar geen groei meer in zit.quote:
Ook dan verliest Robben de 1 op 1 duels...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
In potentie is Sneijder een goede speler. Het probleem is is dat hij denkt dat hij de veldheer is.
Hij moet zijn manier van spelen aanpassen, veel minder lange ballen, en meer de combinatie zoeken. Meer in dienst van het team voetballen
Robben komt in Van Gaals systeem beter tot zijn recht omdat er meer variatie en snelheid in de opbouw zit.
Hij staat nu ook links, dan komt hij er makkelijker langs en stuidt hij niet steeds op het overvolle centrum waar sneijder vroeger stond.
Ik vund Bruno echt een supertalent, fysiek goed en heeft ook door waar hij mee bezig is. Vlaar is ook lang en erg sterk, wat als cv nodig is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Devv het volgende:
De verdediging is nog steeds waardeloos. Sowieso, Vlaar. Ik zou ze wel eens tegen Duitsland of Spanje willen zien
.
Spelers zoals van Rhijn en Willems komen er wel. Maar Vlaar en Janmaat hebben gewoon niets in Oranje te zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Nu wel ja, van Rhijn heeft nog geen 15 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Zelfde geld voor willems. Laat die jongens maar eens een beetje groeien en wat meer ervaring opdoen, ook BMI gaat echt nog wel stappen maken.
Waar basser je dat op?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook dan verliest Robben de 1 op 1 duels...
Klopt, maar ze zijn op dit moment alle 3 betere opties voor de linksbackpositie dan Willems en Buttner.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef satecl het volgende:
[..]
BMI is centraal toch gewoon veel beter!? Dat denk ik van Pieters trouwens ook. Urby is niet zo'n ster. Zo'n net niet voetballer waar geen groei meer in zit.
echt tenenkrommend slecht die interviews. Moet SBS echt wat aan doen. Het is gewoon wachten op het WK, waar NOS dat gewoon kan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Gwunnik het volgende:
Van Gaal neemt Hansie Hansie ook totaal niet serieus
Op die verschrikkelijke jaren van Robben bij Bayern, waar hij eigenlijk niks presteert. Komt z'n mannetje nooit voorbij, geeft nul assists in een jaar, scoort nooit hier en daar een belangrijke goal. Hij scoort zeker geen belangrijke goals in de CL of voor Nederland...quote:
NOSquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:49 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
echt tenenkrommend slecht die interviews. Moet SBS echt wat aan doen. Het is gewoon wachten op het WK, waar NOS dat gewoon kan doen.
Robben scoorde alle belangrijke goals die bayern toen naar de finale hielpen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op die verschrikkelijke jaren van Robben bij Bayern, waar hij eigenlijk niks presteert. Komt z'n mannetje nooit voorbij, geeft nul assists in een jaar, scoort nooit hier en daar een belangrijke goal. Hij scoort zeker geen belangrijke goals in de CL of voor Nederland...
Op wat ik zie? Robben stormt naar voren en probeert ALTIJD de bal rechts van de tegenstander te schieten en gaat zelf naar links en op deze manier verliest hij ALTIJD de bal. Of hij probeert de bal tussen de benen van de tegenstander te doen en ook dat mislukt ontzettend vaak. Kijk nou eens kritischer naar hoe Robben speelt aub.quote:
Eredivisie is daar nu drama ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
NOS![]()
![]()
Nee lekker met Sjek, Vermeulen, Snoeks, Grueter, Maelderink en Schreuder, en dan vergeet ik nog een hoop droeftoeters
Ok, dit is de grootste onzin ooit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op die verschrikkelijke jaren van Robben bij Bayern, waar hij eigenlijk niks presteert. Komt z'n mannetje nooit voorbij, geeft nul assists in een jaar, scoort nooit hier en daar een belangrijke goal. Hij scoort zeker geen belangrijke goals in de CL of voor Nederland...
Niet voor de Afrikanen, die pas weer in maart.quote:
Eens is...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Ik vund Bruno echt een supertalent, fysiek goed en heeft ook door waar hij mee bezig is. Vlaar is ook lang en erg sterk, wat als cv nodig is.
Deze verdediging is toch echt veel beter dande ouwe mathijssen en heitinga
12 uit 4 ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet voor de Afrikanen, die pas weer in maart.
12/10 Nederland-Andorra
16/10 Roemenië-Nederland
10 uit 4 moet mogelijk zijn.
Dit was sarcastisch bedoeld, mijn inziens hoort Robben altijd te spelen maar die andere user was het daar duidelijk niet mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Ok, dit is de grootste onzin ooit.
In het jaar van inter - bayern finale:
Robben scoorde tegen fiorentina erg belangrijke goal.
Tegen mn united een prachtige belangrijke goal enzovoort
Ow haha, sarcasme op interne blijft soms lastig :pquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld, mijn inziens hoort Robben altijd te spelen maar die andere user was het daar duidelijk niet mee eens
Vergeet de scheids nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Arjen Robben, Arjen Robben en Arjen Robben.
Beter zijn dan Mathijsen is niet zo moeilijk. Maar Vlaar beter vinden dan Heitingaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Deze verdediging is toch echt veel beter dande ouwe mathijssen en heitinga
Vlaar speelde erg onzeker, terwijl hij toch degene met de meeste ervaring in de verdediging was (uitgezonderd Stekelenburg). Heitinga is overigens even goed een erg beperkte speler.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Beter zijn dan Mathijsen is niet zo moeilijk. Maar Vlaar beter vinden dan Heitingax 1000.
De een speelt bij aston villa, de ander zit op de bank bij evertonquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Beter zijn dan Mathijsen is niet zo moeilijk. Maar Vlaar beter vinden dan Heitingax 1000.
Heb je Vlaar zien spelen? Hij heeft een dramatische handelingssnelheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
De een speelt bij aston villa, de ander zit op de bank bij everton
Hij is misschien niet de meest bewegelijk en technische speler, maar volgensmij heeft hij het inzicht wel en hij maakt ook geen domme beslissingen. Dus het valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Heb je Vlaar zien spelen? Hij heeft een dramatische handelingssnelheid.
Douglas is verdedigend honderd keer beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Hij is misschien niet de meest bewegelijk en technische speler, maar volgensmij heeft hij het inzicht wel en hij maakt ook geen domme beslissingen. Dus het valt wel mee.
Als groot voordeel is zijn lengte en kracht.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kabouter Sneijder moet voortaan maar weer thuisgelaten worden. We hebben kerels nodig op het middenveld.
En gedraagt zich honderd keer vaker als een klapjosti eerste klas, alsjeblieft geen Douglas hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Douglas is verdedigend honderd keer beter.
Douglas vind ik ook erg goed, alleen het laatste jaar doet hij het minder dan eerst, echt zonde. Daarvoor was hij de beste cv vd eredevisiequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Douglas is verdedigend honderd keer beter.
Hij heeft 1 keer een domme rode kaart gekregen, het is verdedigend wel de beste die we hebben. Een echte killer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gedraagt zich honderd keer vaker als een klapjosti eerste klas, alsjeblieft geen Douglas hoor.
Alsjeblieft zeg, laat zich zelfs in de eredivisie regelmatig als een f-pupilletje aftroeven. Speelt niet voor jan lul nog steeds bij FC fucking Twente.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer een domme rode kaart gekregen, het is verdedigend wel de beste die we hebben. Een echte killer.
Hij speelt binnen twee jaar bij een grote club in Engeland of Spanje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, laat zich zelfs in de eredivisie regelmatig als een f-pupilletje aftroeven. Speelt niet voor jan lul nog steeds bij FC fucking Twente.
En dat zeiden ze twee jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij speelt binnen twee jaar bij een grote club in Engeland of Spanje.
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zeiden ze twee jaar geleden ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |