Wie maakte de 1-0 dan tegen Turkiye?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hij scoort tenminste, dat heb ik Van Persie niet zien doen
Inb4 oefenpotjes en c-landen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Huntelaar dicht bij het record. Gewoon bijna de meestscorende spits ooit van het Nederlands elftal
Eigenlijk zonde dat hij scoort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Van Persie kan tenminste voetballen en had dit intikkertje ook wel gemaakt.
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef satecl het volgende:
Was die bal niet van Strootman ipv Clasie???
Gewoon Jong Oranje opstellen, aan de toekomst denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende wedstrijd in Oktober speelt Nederland tegen Andorra, even in wat rustig vaarwater.
Een paar daagjes later uit tegen Roemenië.
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op, aan het doelsaldo werken.
als je alles wint heb je aan het doelsaldo niks laat ze maar gas terug nemen en op safe spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op, aan het doelsaldo werken.
Jammer dat hij dat nooit laat zien in het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Van Persie kan tenminste voetballen en had dit intikkertje ook wel gemaakt.
Met Bergkamp 10-1quote:
Scoorde nog tegen Duitsland en Turkije.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nooit laat zien in het Nederlands elftal.
huntelaar ook nooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatste 2 wedstrijden waren prima imo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Persie had daar niet eens gestaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huntelaar loopt goed tegen een bal aan. !
Cruijff 14-1quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met Bergkamp 10-1
Robben speelt niet dus als als als is ook bullshit
Dit geeft toch aan dat Huntelaar onzin goals maakt? Die goal van Van Persie tegen turkije was stukken belangrijker ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe je ogen dan maar dicht en ga slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind het erg vermoeiend om naar Narsingh te kijken
Sinds tijden weer ja. Vandaag weer ontzichtbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Scoorde nog tegen Duitsland en Turkije.
Is toch maar mooi topscorer in de bundesliga geworden door goals tegen Mainz en Koln.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit geeft toch aan dat Huntelaar onzin goals maakt? Die goal van Van Persie tegen turkije was stukken belangrijker ..
En belachelijk dat zo'n spits als Huntelaar in 1 adem wordt genoemd met Cruijf en Lenstra. Huntelaar heeft nergens wat gepresteerd.
Ga zo eerst nog even aftrekkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe je ogen dan maar dicht en ga slapen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds tijden weer ja. Vandaag weer ontzichtbaar.
Maar ik hoop met je mee dat hij het nu eindelijk eens goed gaat doen.
Met van Persie speel je tenminste niet met 10 man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Dave van den Bergh 9-1
Onzichtbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHA die was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Dave van den Bergh 9-1
Hij heeft de 2e helft niks fout gedaan idd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef Muto het volgende:
Clasie heeft zich in de tweede helft wel goed hersteld.
Zeker, was wel sneu geweest als hij weer in de rust gewisseld zou worden. Hopen dat het meevalt met BMIquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Toch leuk voor Clasie dat hij zich herpakt deze wedstrijd.
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
Narsingh was toch assist gever en niet Lens?
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij Lens hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
Bij het 4e doelpunt was het Lens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
voor de verandering vandaag niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kom op Stijntje, verhoog het niveau eens.
nopequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
Omdat niemand antwoord geeft, zal ik het maar doen: nee, het was Lens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij het 4e doelpunt was het Lens.
Heb Theo Reitsma ziekte.quote:
Nog eventjes punten ophalen in Roemenie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Stiggie het volgende:
We zijn er iig bij in BraziliëIk zie dat niet meer mis gaan
Wat is de stand daar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Hierna kan je op de belgische zender nog een kwartier van België zien. Voor de geïnteresseerde.
ik kijk het verloezomgsnedatquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Hierna kan je op de belgische zender nog een kwartier van België zien. Voor de geïnteresseerde.
Ah, even de toekomstig wereldkampioen bekijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
debat lijkt me leukerquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Hotelletje aan de Copacabana kan geboekt wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Stiggie het volgende:
We zijn er iig bij in BraziliëIk zie dat niet meer mis gaan
Staat Romelu Coleman erin?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]Stijn pak GGMM eens aan, dit vind ik hypocriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef tralalala het volgende:
Nummer 1 direct door en nummer 2 play-off toch?
Stiekem zou dat best kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, even de toekomstig wereldkampioen bekijken.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in spoiler hoor?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn pak GGMM eens aan, dit vind ik hypocriet.
Vandaag niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn gebruikte geen spoilers, kutkonijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zogoed is Kroatië nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet ie toch beter dan tien jaar geleden. Sowieso moet ik terugnemen wat ik zei dat tussen Van Gaal, Blind en Kluivert er wel alleen maar Ajacieden zouden staan. Hij heeft gewoon elke keer in principe de beste spelers op hun plekken staan imo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Yuhina het volgende:
Na Andorra nog even uit bij Roemenië winnen en ze zijn al bijna gekwalificeerd.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn gebruikte geen spoilers, kutkonijn.
Hij bedoelt België.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zogoed is Kroatië nou ook weer niet hoor
Roemenië is ook niet meer wat het geweest was. Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook vind ik de verdediging vandaag behoorlijk stabiel. De Hongaren hebben nauwelijks kansen gehad.
Al hoewel ik de Turken van stukken hoger niveau vond.
En hoe is Roemenië tegenwoordig ? Kan vaak ook een lastige klus worden
plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
"waar is dat feestje...hier is dat feestje"
Omdat daarom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Mag ik vragen waarom iedereen nu opeens zo pro-van persie is en anti-huntelaar. En het afgelopen WK en EK precies andersom???
Ik was altijd Team Van Persie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Mag ik vragen waarom iedereen nu opeens zo pro-van persie is en anti-huntelaar. En het afgelopen WK en EK precies andersom???
Daar was ik al bang voor...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vandaag accepteer ik geen sorry
Je mag hem nu pijpen zonder condoom dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vandaag accepteer ik geen sorry
Ik ben pro Van Persie en pro Huntelaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
* GGMM trekt z'n broek uit.
Omdat Huntelaar ook nu weer laat zien dat hij niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Viezerik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is simpel. Feyenoorders --> RVP / Ajacieden --> Huntelaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jij stemt op die partij van Martijn zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
VI is vrijdag pas weer hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ben anti van persie en anti huntelaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben pro Van Persie en pro Huntelaar
Om te trollen / altijd ergens tegenaan willen schoppen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Slim genoeg om op het juiste moment op de juiste plek te staan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar ook nu weer laat zien dat hij niet goed genoeg is.
Mensen met verstand van voetbal -> Van Persie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is simpel. Feyenoorders --> RVP / Ajacieden --> Huntelaar
Je zou eerder zeggen dat hij (ex-)Ajacieden uit wrok bewust passeertquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Doet ie toch beter dan tien jaar geleden. Sowieso moet ik terugnemen wat ik zei dat tussen Van Gaal, Blind en Kluivert er wel alleen maar Ajacieden zouden staan. Hij heeft gewoon elke keer in principe de beste spelers op hun plekken staan imo.
Dit was misschien een wat foute grap ja..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij stemt op die partij van Martijn zeker?
Wie voor Huntelaar is kijkt alleen naar statistieken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Juist niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wie voor Huntelaar is kijkt alleen naar statistieken.
GGMM is een....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het niet ontkennen Sir Rene
Ja al die goals die hij scoort is ook maar raar natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
En beseft dat je doelpunten nodig hebt om te kunnen winnen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heeft sowieso aardig gespeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Van Rhijn heeft een paar goede slidings gemaakt deze wedstrijd
Strootman liep niet echt lekker meer. Hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef ZaZoe het volgende:
PSV doet goeie zaken, goals en geen blessures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Het is vooral belangrijk tegen wie en welke goals, maar dat wordt er nooit bij verteld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja al die goals die hij scoort is ook maar raar natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Belgie KroatieokéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In diezelfde statistieken staat dat hij alleen meer tegen kleine landen scoort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Van Rhijn heeft een paar goede slidings gemaakt deze wedstrijd
hij scoort goals maar is geen matchwinnerquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja al die goals die hij scoort is ook maar raar natuurlijk
4-1 tegen Hongarije #huntelaarindebasisquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
In diezelfde statistieken staat dat hij alleen meer tegen kleine landen scoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Mwah die ene kopbal was wel zwaar slechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Rhijn is verdedigend wel erg sterk vandaag met ook veel scherpe tackles.
KZ Danaidenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rhijn. Alleen van DoCos Leiden komen echte bazen
Waar zet je Sneijder dan neer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef muzas het volgende:
Wat zou ik graag RVP achter huntelaar zien.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Sulejmani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Mijn zak is al leeg van al het gestuntel.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De stream loopt zover achter van SBSIk ben benieuwd wat Huntelaar over een minuutje gaat doen.
ga eens refreshen dan die van mij loopt gelijk met tvquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De stream loopt zover achter van SBSIk ben benieuwd wat Huntelaar over een minuutje gaat doen.
Het commentator ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef beantherio het volgende:
Het commentator had niet door dat er al was gefloten voor buitenspel van Huntelaar
Dat kan Van Persie voorlopig niet meer doen, zijn vrouw is nog steeds op de vlucht voor arsenal fansquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou Huntelaar zn vrouw gaan bellen na de wedstrijd?
Volgende wedstrijd gewoon weer Krul basis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben toch best blij dat Stekelenburg er weer is.....
nu ook alquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Yuhina het volgende:
Na Andorra nog even uit bij Roemenië winnen en ze zijn al bijna gekwalificeerd.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat
Is er een sbs stream en dan zit ik echt via een brakke stream te kijken
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat
Wat
Tim Krul is op de lange termijn een veel betere keuzequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat
Dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat
Slechte voetballer, fantastische afmaker.quote:
Eens.. heeft toch wat meer uitstralingquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat
Wat
moeten ze maar een bank overvallenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens ik wil niet in een land wonen waar gevangene het beter hebben dan de oudere in tehuizen
Ja ik gaf jou nog het kanaal nummer in dat topicquote:
Wat
Ja en die deed het nog kut, toen ging ik naar een andere die iets beter was, gaf ik ook nog aan DonRajaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gaf jou nog het kanaal nummer in dat topic
Wat
Jammer dat hij bij Milan het niet gemaakt heeft. Was de perfecte vervanger geweest voor inzaghi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Knaller het volgende:
[..]
Slechte voetballer, fantastische afmaker.
Ik ben ook overgestapt naar een andere iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja en die deed het nog kut, toen ging ik naar een andere die iets beter was, gaf ik ook nog aan DonRaja
Nederland-Italiequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Jongens, ff de vraag: staat er nou een beter team op het veld of was het team van 2008 toch beter?
Ik wil niet hebben over het al dan niet winnen van WK2014, staat er nou een betere team of niet?
Ik vind van wel, ik zie nu meer dan ooit schitterende aanvallen. (Robben is weg en dat is te merken, de aanval levert niet perse balverlies meer op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |