't Gaat rap vanavond.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
t was alweer vol voor ik er erg in had
Jaaaaaaaajaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
t was alweer vol voor ik er erg in had
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij moet eens serieus genomen worden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door een grote neger. Met een ding van 65 cm.
15 gaat wel lukken hoor...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Nu kan ik wel even rustig wat te snaaien pakken zonder dat ik 15 posts moet bijlezen zoals net
je a blijft hangen dit dat alles.quote:
niet door mijquote:
Daaaaaaaaat is wel vervelendquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je a blijft hangen dit dat alles.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moest stiekem best hard lachen om jouw laatste post MK
nou hequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daaaaaaaaat is wel vervelend
Rammstein.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
Gooooosh.. God weiss ich will kein engel seiiiiiiiin!
quote:
Engel is wel een bazennummer ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]mooi he. Ik ben verliefd op dit liedje.
Wanneer was jij trucker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ik in mijn trucker periode hele topics vol lulde met alleen JJH enzo
Dat ben ik pas 2 jaar ofzo.. Daarvoor was ik truckerquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer was jij trucker?
Ik ken je niet anders dan busschauffeur namelijk.
Dan lijkt me dat niet heel logisch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ben ik pas 2 jaar ofzo.. Daarvoor was ik trucker
Jaaaa, terug in de jaren 60/70! Zwierige jurken en dan de salsa/mambo/chachacha.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jij zo ritmegevoelig?
Ik kan het niet.
Nee, meer op LALALALALABAMBAAAAAA.quote:
Ja, pussy vond ik eerder lachwekkend dan goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engel is wel een bazennummer ja.
Sowieso is het oude werk van Rammstein vele malen beter dan het nieuwe.
Jij bent mijn engel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bitches know me cuz they know that i can rock, bitches know me cuz they know that i can rhyme..
bitches know me cuz they know that i can fuck.. bitches know me cuz they know that i'm on time
hoppaaaaaaa
Zo kort? Ik dacht langer..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat niet heel logisch.
Ik heb jou leren kennen in Radio, en dat was krap 1,5 jaar geleden.
Steck Bratwurst in dein Sauerkrautquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, pussy vond ik eerder lachwekkend dan goed.
zo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, meer op LALALALALABAMBAAAAAA.
BAZENNUMMERquote:
Ik vind dat een toffe tijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaa, terug in de jaren 60/70! Zwierige jurken en dan de salsa/mambo/chachacha.
Ihr slagbaum solte aufen zijn!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut
ik.... maar...quote:
Ken ik heul niet eens!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut
Ritchie Valens. Come on!quote:
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Heb je dat nieuwe album van ze al?
Ja. Ik hoop echt dat ik goed leer dansen. Vorige week waren we dus in een kroeg. Toen zijn we de dansvloer op gegaan, heb ik een paar keer gedraaid, maar ik had eigenlijk een te kort jurkje aan.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik.... maar...
you li'l devil
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop echt dat ik goed leer dansen. Vorige week waren we dus in een kroeg. Toen zijn we de dansvloer op gegaan, heb ik een paar keer gedraaid, maar ik had eigenlijk een te kort jurkje aan.
Zal eens ff een nummertje youtuben.quote:
Ik ben er live geweest in de Melkweg. Maar live zingt ze helemaal niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die van Kontrust heeft ook fijne tieten hoor
Dans eens met mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet dansen, ik heb het ritmegevoel en de souplesse van een massief eikenhouten tafelpoot.
Alhoewel ik na een paar biertjes daar nog wel eens anders over ga denken.
Tieten zingen ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal eens ff een nummertje youtuben.
[..]
Ik ben er live geweest in de Melkweg. Maar live zingt ze helemaal niet zo goed.
Oké.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dans eens met mij.Gaat vanzelf na alcohol.
Komt helemaal goed haha.quote:
Volgens mij kan jij heul goed dansen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet wel ritmisch en goed met de vingers zijn.
't Is kut gitarist te zijn
Denk nog eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij heul goed dansen.
Iets met niet teveel mensen in de buurt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt helemaal goed haha.Alleen nog een goede plek uitzoeken.
+1quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan ook voor geen meter dansen
Ik doe mijn wijsvingers in de lucht en beweeg mijn armen op en neer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan ook voor geen meter dansen
Ja datquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik doe altijd maar wat, wordt wel geapreccieerd altijd.
Eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik ga dan ook liever naar een kroeg dan een nachtclub.. Of een concert van een of andere rock/metal band..
Je moet alleen je handen bewegen, je armen moet je ongeveer stilhoudenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn wijsvingers in de lucht en beweeg mijn armen op en neer.
Jawohl! Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Iets met niet teveel mensen in de buurt.
Bar is een goede vriend in onzekere tijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom ook nooit in de gelegenheid om te dansen, dus dat scheelt
Live muziek met fijne covers die je mee kunt bleren ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Bar is een goede vriend in onzekere tijden.
Ja, vind er eigenlijk geen fuck aanquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je dat nummer nou al eens geluisterd
Dat kan. Ik doe het ook alleen als afwisselingquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vind er eigenlijk geen fuck aan
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet voor schut zetten?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gebak was.
Ik ben meer van de:quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan. Ik doe het ook alleen als afwisseling
Ben meer van de Rammstein
Volleerd hoeft heel niet!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
O, je denkt werkelijk dat je mij kunt transformeren tot volleerd danser?
Zo'n schuimsnoepje dat je rond kerst veel ziet, dacht ik..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gebak was.
jullie maken me belachelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n schuimsnoepje dat je rond kerst veel ziet, dacht ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |