Inderdaad, jammer dat Jordi Alba niet speelt, dat was nog is een mooi topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Wordt inderdaad wel streng gemod hierWat kan een plaatje in een livetopic nou schelen
Hij lijkt niet helemaal in balazsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Raar dat Dzudszak uit de wedstrijd is, andere Balazs van vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef Stiggie het volgende:
Alle negertjes zingen niet meeop BMI na
Het is wel sbs 6 natuurlijk.quote:
Ik denk andersomquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doen
dat gelul altijd over meezingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En Van Rhijn zingt ook mee. Narsingh, Willems en Lens mogen wel eens een voorbeeld aan Van Rhijn en BMI nemen. Vooral Willems mag God op zijn blote knieën danken dat hij überhaupt mee mag doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt niet helemaal in balazsKomt door zijn nieuwe Tyton-kapsel. Hangt naar één kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, door zichzelf. Omdat hij reageerde op een post van j0rdiii, alleen bleek ik die verwijderd te hebben.quote:
Ik zei dat je zelf ook weer on-topic moet gaan posten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie loopt nou commentaar van een mod te verwijderen?Nu weet ik niet wat hij zei.
Niet alle dingen in het leven zijn het weten waardquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie loopt nou commentaar van een mod te verwijderen?Nu weet ik niet wat hij zei.
Heb je toevallig die heer-lij-ke goal van Narsingh + Lens gemist? Vind Lens sowieso een van de betere van het veld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij vond het jammer van je clubkeuze want als mod zou je shinen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Daarom gaan we ook naar het WK.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Devz het volgende:
Maar serieus, ziet iemand het zitten in dit elftal? We hebben zo toch helemaal niets op het EK te zoeken? We hebben gewoon een hele matige lichting momenteel. Een hoop subtoppers, zoals Lens en Narsingh inderdaad. Maar daar win je geen prijzen mee.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Nederland naar het WK zou gaan. Overleven ze het maximaal tot de achtste finales.
Ok man, kan helaas nog geen unibetje doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Nederland naar het WK zou gaan. Overleven ze het maximaal tot de achtste finales.
SPOILER GVD!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En die conclusie trek jij uit Duitsland - ...?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, weet jij al in welke poule ze zitten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst zei je nog dat NL het niet eens zou halen en nu halen ze de achste finales ..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Heb je toevallig die heer-lij-ke goal van Narsingh + Lens gemist? Vind Lens sowieso een van de betere van het veld.
Wat een onzin dit. Alsof je nou kan weten hoe de Nederlandse spelers er over dik anderhalf jaar voor staan. Voor t zelfde geld staan al die talentvolle eredivisie spelers dan inmiddels in Engeland/Spanje te ballen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben genoeg talent. Ze moeten nu gewoon doorgroeien, en wie over 2 jaar moeten ze er staan. Vergeet niet dat we nog zoveel meer talent hebben dan alleen deze opstelling. Fer, Bruma, Douglas, L. de Jong....quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Devz het volgende:
Maar serieus, ziet iemand het zitten in dit elftal? We hebben zo toch helemaal niets op het EK te zoeken? We hebben gewoon een hele matige lichting momenteel. Een hoop subtoppers, zoals Lens en Narsingh inderdaad. Maar daar win je geen prijzen mee.
Over 2 jaar is deze jonge lichting veel verder. Verdediging en middenveld gaan vrijwel allemaal naar de grote competities.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Devz het volgende:
BMI,Willems,Van Rhijn,De Vrij zitten wel nog even in de eredivisie denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef portie het volgende:
[..]
Over 2 jaar is deze jonge lichting veel verder. Verdediging en middenveld gaan vrijwel allemaal naar de grote competities.
WK is over twee jaar lutserquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Devz het volgende:
Nou dat vind ik wat voorbarig hoor. Misschien dat een aantal naar de grote competities gaat, maar dan toch zeker niet naar de grote clubs. En dat gaat ook echt wel wat langer dan 2 jaar duren. Meer dan de helft van dit team is nog lang niet klaar voor het grote Oranje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef portie het volgende:
[..]
Over 2 jaar is deze jonge lichting veel verder. Verdediging en middenveld gaan vrijwel allemaal naar de grote competities.
Die Bruma is ook al 4 jaar een groot talent. Voorlopig bakt die er weinig van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben genoeg talent. Ze moeten nu gewoon doorgroeien, en wie over 2 jaar moeten ze er staan. Vergeet niet dat we nog zoveel meer talent hebben dan alleen deze opstelling. Fer, Bruma, Douglas, L. de Jong....
We hebben nog twee jaar. Geloof je serieus dat we binnen minder dan een maand al een wereldteam kunnen hebben met spelers die compleet op elkaar zijn afgesteld?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef Devz het volgende:
off topicquote:
Perfecte voorzet + perfect ingekopt (tegendraads, in de hoek, naar de grond). Dat is gewoon een héle goede goal. Maar als jij als gefrusteerde Ajacied dat niet wilt erkennenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat je dat een heer-lij-ke goal vindt is tekenend voor de voetbalarmoede in Eindhoven. Kijk voor de grap eens naar een club dat combinatievoetbal speelt, je zult versteld staan.
Dat Lens een van de betere van het veld is veelzeggend... voor de rest van het elftal.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik geniet van dit NL elftal
vPersie, Sneijder, S*******n, Clasie, BMI, W*****s, van Rhijn, Narsingh![]()
Finale gaat gehaald worden
Idd. Eerst was het wel leuk maar nu schreeuwt Kompany dat ze beter worden , de beste zijn dit dat. Nee , dan vraag je er gewoon omquote:
Bruma speelde van de week gewoon weer een hele goeie pot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Bruma is ook al 4 jaar een groot talent. Voorlopig bakt die er weinig van.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man, kan helaas nog geen unibetje doen.
Nee. Dat zegt mijn gevoel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En die conclusie trek jij uit Duitsland - ...?
Maher speelt dan bij PSV/Ajaxquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Alsof je nou kan weten hoe de Nederlandse spelers er over dik anderhalf jaar voor staan. Voor t zelfde geld staan al die talentvolle eredivisie spelers dan inmiddels in Engeland/Spanje te ballen.
L**s en N*******h ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik geniet van dit NL elftal
vPersie, Sneijder, S*******n, Clasie, BMI, W*****s, van Rhijn, Narsingh![]()
Finale gaat gehaald worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een mindere tegenstander, maar ik vind juist onze 'toppers' nogal tegenvallenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef ejfaar het volgende:
Die Hongaren kunnen gewoon niet voetballen, daarom lijkt Nederland nog goed.
Niet zeuren, ze hebben zowaar de Nederlandse goals laten zien. Die strafschop van Hongarije doet er toch niet toequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef Darkestrah het volgende:
Pfoe, dat was een aardige reclame!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef kanslooz het volgende:
Lees de regels eens over posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, weer zo'n vriend van je die zijn schoenen niet uit deed toen hij binnenkwam?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Kut zooi, goffetomme hoere bende!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef kanslooz het volgende:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zondag krijgt hij de schrik van zijn leven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh zal straks wel weer een half veld voor zich alleen hebben, dan kan hij weer lekker draven.
Je hoort mij niet zeggen dat het geen goede goal was. Maar misschien ben ik wel verwend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:30 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Perfecte voorzet + perfect ingekopt (tegendraads, in de hoek, naar de grond). Dat is gewoon een héle goede goal. Maar als jij als gefrusteerde Ajacied dat niet wilt erkennen
Het valt mij juist op dat hij constant maar die vrije trappen van 40 meter afstand op doel blijft rammen terwijl de laatste gescoorde vrije trap alweer dateert uit 2009 ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Best een goeie wedstrijd. Nederland liet zien dat zij alles onder controle hadden en in de laatste 2 minuten was het ineens weer weg? WTF?
Enne... heeft Sneijder überhaupt ooit gescoord met een penalty? Deze eeuw nog?
Froger en Goor vond ik ook niet zo sterk, Geer was wel aardig daarentegen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een mindere tegenstander, maar ik vind juist onze 'toppers' nogal tegenvallen
Ben jij er ook weerquote:
Makkelijk he, altijd negatief zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef ejfaar het volgende:
Die Hongaren kunnen gewoon niet voetballen, daarom lijkt Nederland nog goed.
Mijn hele stoep zit onder zandquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, weer zo'n vriend van je die zijn schoenen niet uit deed toen hij binnenkwam?
Jij bent duidelijk geen voetbal liefhebber.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees de regels eens over posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut kut kutzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn hele stoep zit onder zand
Heus wel. Alleen worden mijn posts verwijderd over andere wedstrijden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen voetbal liefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |