Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moeten ze maar niet van die debiele documentaires gaan maken. Er zijn veel meer betere dingen waar je een documentaire aan toe kunt wijden.
Eigen schuld dikke bult, nananana.
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moeten ze maar niet van die debiele documentaires gaan maken. Er zijn veel meer betere dingen waar je een documentaire aan toe kunt wijden.
Ene meneer gnaeus duidelijk. Waarom verdedig jij mensen die als ze hier zouden wonen opgesloten zouden worden en in de krant zouden komen vanwege de beestachtigheid van hun daden? (buiten de demonstraties)quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bent niet moralistisch verheven, je hebt het te goed om je er druk over te maken. Ik moet altijd wel lachen om lieden die spreken over de islamisering van Nederland terwijl wij als westerse landen niets anders doen dan andere volken onze wil willen opleggen. Dat is de realiteit, en het is meer dan terecht dat men dat niet pikt.
Maar jou zou een vreemde mogendheid die je landsbestuur regelt natuurlijk met open armen ontvangen en nog een kopje thee inschenken als ze je tot in de kern beledigen en onteren. Wie is hier nou debiel ?
Censuur predikenquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
als je het niet leuk vindt kijk je toch gewoon nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar zie je mij deze mensen verdedigen ? Ik stel juist dat het idioten zijn, van hetzelfde soort dat anderen voor achterlijk uitmaakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ene meneer gnaeus duidelijk. Waarom verdedig jij mensen die als ze hier zouden wonen opgesloten zouden worden en in de krant zouden komen vanwege de beestachtigheid van hun daden? (buiten de demonstraties)
Jij bent echt gek. Als iemand op straat klootzak naar je roept is de juiste reactie dan ook om de onbekende die toevallig naast je loopt verrot te meppen? Dat jij diegene verrot hebt gemept is niet de schuld van de klootzak roeper. Zelfs al zou je de klootzak roeper zelf meppen dan is het nog niet de schuld van de klootzak roeper maar van je eigen infantiele zelf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Waar zie je mij deze mensen verdedigen ? Ik stel juist dat het idioten zijn, van hetzelfde soort dat anderen voor achterlijk uitmaakt.
Hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.
Er zijn genoeg die dat wel doen. Je woont niet in Disneyland toch ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij bent echt gek. Als iemand op straat klootzak naar je roept is de juiste reactie dan ook om de onbekende die toevallig naast je loopt verrot te meppen?
quote:
Deze reacties zijn alleen te verwachten door diegene die het opnemen voor de infantiele oorlogzuchtige geloofsextremisten in kwestie. Elk ander normaal, nadenkend en rationeel mens weet dat deze 'reactie' van buitengewone proporties is en derhalve nooit een verwachte reactie kan zijn.quote:dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren
Komt even niet onder een kinderlijk domme redenatie uit dus roept maar wat over disneyland. Ik ben vast beledigend van toon maar deze meneer heeft mij gelijk gesteld aan moordende plunderende verkrachters.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:40 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die dat wel doen. Je woont niet in Disneyland toch ?
Natuurlijk moet iedereen een documentaire kunnen maken. Het gaat hier dan ook om 2 dingen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je komt net uit een ei ofzo ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties zijn alleen te verwachten door diegene die het opnemen voor de infantiele oorlogzuchtige geloofsextremisten in kwestie. Elk ander normaal, nadenkend en rationeel mens weet dat deze 'reactie' van buitengewone proporties is en derhalve nooit een verwachte reactie kan zijn.
Cool story bro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:44 schreef Scorpie het volgende:
'Een vies spelletje dat de Joden spelen'.
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand it`s gone.
Grove belediging inderdaad, iemand homo noemen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk moet iedereen een documentaire kunnen maken. Het gaat hier dan ook om 2 dingen.
1. Een profeet - die voor Moslims duidelijk heel belangrijk is - neerzetten als een homofiel etc. kan gewoon niet. Dat is ten eerste zeer respectloos en ten tweede laat dat zien wat voor 'primitieve' mensen de docu-makers zijn.
2. De gevolgen van zo'n documentaire.
Mensen kunnen wel zeggen "ja maar je moet je daar niets van aantrekken" maar zo werkt het niet hé. Ik kan mij best voorstellen dat de mensen in het Westen geleerd hebben om je nergens iets van aan te trekken maar ik weet dat niet-Westerse mensen over het algemeen heel sterk voor zichzelf opkomen als dat nodig is en zich laten horen als ze het ergens niet mee eens zijn. Dit geldt niet alleen voor Moslims.
Daarnaast is het ook een vies spelletje wat de Joden spelen, maar dat terzijde.
Oja, en wij mensen zijn niet geciviliseerd, vergeet dat niet.
Nee, ik heb fatsoen in mijn donder. Wat is jouw excuus dat je je zo gek gedraagt? Medicatietekortje ofzo?quote:
Jij kunt zeker niet lezen he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Grove belediging inderdaad, iemand homo noemen.
Grove belediging inderdaad, een profeet (een mens) homo noemen in een derde rangs pauper filmpje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij kunt zeker niet lezen he.
Een niet-bestaande profeet zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Grove belediging inderdaad, een profeet (een mens) homo noemen in een derde rangs pauper filmpje.
YIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Grove belediging inderdaad, een profeet (een mens) homo noemen in een derde rangs pauper filmpje.
Het is toch niet zo moeilijk voor te stellen dat welvaartsniveau evenredig loopt met de mate waarin men reageert op bepaalde gebeurtenissen ? Je houdt het nu bij een beetje schelden op internet, woonde je in Egypte dan stond je vlaggen te verbanden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:43 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Komt even niet onder een kinderlijk domme redenatie uit dus roept maar wat over disneyland. Ik ben vast beledigend van toon maar deze meneer heeft mij gelijk gesteld aan moordende plunderende verkrachters.
Geen idee man, ik denk gewoon met poep op de muur schrijven ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:48 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je trouwens iemand die niet bestaat beledigen? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
Ik zal het ze eens vragen over een week of vier als ik er ben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk voor te stellen dat welvaartsniveau evenredig loopt met de mate waarin men reageert op bepaalde gebeurtenissen ? Je houdt het nu bij een beetje schelden op internet, woonde je in Egypte dan stond je vlaggen te verbanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |