Populisme voor eigen volk van de bovenste plank.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Brum_brum het volgende:
Primitieve zwakzinnigen daar. Zeg niet dat het enkelen zijn want als je iedere keer weer duizenden mensen op de been weet te brengen die brand stichten en hun hand niet omdraaien voor dodelijk geweld tegen anders denkenden is het wel een redelijke indicatie dat je hele samenleving rot tot op het bot is. Een filmpje die eruit ziet alsof hij gemaakt had kunnen zijn door de plaatselijke subsidie spons voor leuke culturele activiteiten voor de jeugd uit een land aan de andere kant van de wereld is wel je minste probleem.
Meer kan de verslaggever helaas niet vertellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ahhh, nog vaag dus. Sowieso dat er een drone afgevuurd zou zijn?
Eight o'clock, time to pray, no matter what. Met een agent als imam......quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef UpsideDown het volgende:
224 gewonden in Caro meldt AFP. Gaat lekker daar.
Van mij of de religieuze heren aan de overkant van de middellandse zee?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Populisme voor eigen volk van de bovenste plank.
Het is alleen zo jammer dat ze zich tegen de hele westerse wereld keren. Ga de freak die de film heeft gemaakt lekker lastig vallen en vermoord geen random westerlingen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef gnaeus het volgende:
Ik heb niet de illusie dat velen die hier spreken over achterlijken in het midden-oosten zelf nou zo enorm ontwikkeld zijn. Het zijn imho nou precies die mensen die als ze in het midden-oosten waren geboren ambassades zouden bestormen en vlaggen zouden verbranden. Jullie profiteren hier van de beschaving, je hebt het niet bedacht. Veroordeel dan die andere mensen ook niet.
De westerse wereld heeft in eerste instantie deze landen bedacht, regimes aangesteld en ondersteund die het volk onderdrukten en evengoed deze landen met de grond gelijk gemaakt toen die regimes niet meer bevielen. En dat alles om olietoevoer en politieke invloed in de regio te behouden.
Het enige dat veel mensen daar hebben, en wat het belangrijkste in hun leven is, het geloof, gaan "we" dan ook nog eens schofferen. En dan moet je het gek vinden dat een gedeelte van deze mensen uit hun plaat gaat ? Het is wel heel makkelijk oordelen met je volgevreten kop en de enige verdienste die je daar voor hoefde te leveren was hier geboren te worden.
Men spreekt hier toch ook over "die moslims" en "die achterlijken" , wat is het verschil ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ze zich tegen de hele westerse wereld keren. Ga de freak die de film heeft gemaakt lekker lastig vallen en vermoord geen random westerlingen.
Nou ja, het is toch ook wel een tikkeltje gek om je agressie te botvieren op mensen die er echt niks mee te maken hebben en de film waarschijnlijk ook belachelijk vinden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:38 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Men spreekt hier toch ook over "die moslims" en "die achterlijken" , wat is het verschil ?
Mijn punt was dat het vijanddenken aan beide kanten speelt en dat de ene partij moralistisch niet meer verheven is dan de ander. De mensen die hier spreken over "die achterlijke moslims" waren in een islamitisch land waarschijnlijk degenen geweest die Amerikaanse doelen hadden aangevallen. Het zijn in beide groepen de kortzichtige idioten die de boventoon voeren. Het overgrote deel van de mensen die het koud laat zie je niet, dat is geen nieuws. Die worden niet gehoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch ook wel een tikkeltje gek om je agressie te botvieren op mensen die er echt niks mee te maken hebben en de film waarschijnlijk ook belachelijk vinden?
Oh ja, als ik daar opgegroeid was en op die manier was opgevoed zou ik ook niet beter weten (denk ik).quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:45 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het vijanddenken aan beide kanten speelt en dat de ene partij moralistisch niet meer verheven is dan de ander. De mensen die hier spreken over "die achterlijke moslims" waren in een islamitisch land waarschijnlijk degenen geweest die Amerikaanse doelen hadden aangevallen. Het zijn in beide groepen de kortzichtige idioten die de boventoon voeren. Het overgrote deel van de mensen die het koud laat zie je niet, dat is geen nieuws. Die worden niet gehoord.
Geweldig genuanceerd weer! Ik wist niet eens van het bestaan van die film af en 99% van de demonstranten hebben de trailer ook niet gezien. Je eigen straten in de brand steken om iets wat je niet eens gezien hebt en precies 0,0 invloed op je leven zou hebben als je niet gestoord zou zijn is achterlijk en primitief. Je verdedigd hier trouwens de mensen die hun vrouw opsluiten en alle kanten op hoeken als ze niet zorgzaam genoeg is en hun zusje in de brand zouden steken om de familie eer te beschermen. Wees trots.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef gnaeus het volgende:
Ik heb niet de illusie dat velen die hier spreken over achterlijken in het midden-oosten zelf nou zo enorm ontwikkeld zijn. Het zijn imho nou precies die mensen die als ze in het midden-oosten waren geboren ambassades zouden bestormen en vlaggen zouden verbranden. Jullie profiteren hier van de beschaving, je hebt het niet bedacht. Veroordeel dan die andere mensen ook niet.
De westerse wereld heeft in eerste instantie deze landen bedacht, regimes aangesteld en ondersteund die het volk onderdrukten en evengoed deze landen met de grond gelijk gemaakt toen die regimes niet meer bevielen. En dat alles om olietoevoer en politieke invloed in de regio te behouden.
Het enige dat veel mensen daar hebben, en wat het belangrijkste in hun leven is, het geloof, gaan "we" dan ook nog eens schofferen. En dan moet je het gek vinden dat een gedeelte van deze mensen uit hun plaat gaat ? Het is wel heel makkelijk oordelen met je volgevreten kop en de enige verdienste die je daar voor hoefde te leveren was hier geboren te worden.
Verniel en terroriseer ik random wijken met veel allochtonen vanwege de veel grotere hoeveelheid ronduit moorddadige bedreigingen en morbide cartoons en films van Islamitische zijde? Nee? Dan ben ik moralistisch verheven boven de achterlijke moslims die hier de boel aan het slopen zijn. De veronderstelling dat een negatieve mening even erg is als moord en doodslag is debiel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:45 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het vijanddenken aan beide kanten speelt en dat de ene partij moralistisch niet meer verheven is dan de ander. De mensen die hier spreken over "die achterlijke moslims" waren in een islamitisch land waarschijnlijk degenen geweest die Amerikaanse doelen hadden aangevallen. Het zijn in beide groepen de kortzichtige idioten die de boventoon voeren. Het overgrote deel van de mensen die het koud laat zie je niet, dat is geen nieuws. Die worden niet gehoord.
Gaat het wel een beetje ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:11 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Geweldig genuanceerd weer! Ik wist niet eens van het bestaan van die film af en 99% van de demonstranten hebben de trailer ook niet gezien. Je eigen straten in de brand steken om iets wat je niet eens gezien hebt en precies 0,0 invloed op je leven zou hebben als je niet gestoord zou zijn is achterlijk en primitief. Je verdedigd hier trouwens de mensen die hun vrouw opsluiten en alle kanten op hoeken als ze niet zorgzaam genoeg is en hun zusje in de brand zouden steken om de familie eer te beschermen. Wees trots.
Deze user weet, helaas zal hij weinig bijval krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef gnaeus het volgende:
Je bent niet moralistisch verheven, je hebt het te goed om je er druk over te maken. Ik moet altijd wel lachen om lieden die spreken over de islamisering van Nederland terwijl wij als westerse landen niets anders doen dan andere volken onze wil willen opleggen. Dat is de realiteit, en het is meer dan terecht dat men dat niet pikt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Verniel en terroriseer ik random wijken met veel allochtonen vanwege de veel grotere hoeveelheid ronduit moorddadige bedreigingen en morbide cartoons en films van Islamitische zijde? Nee? Dan ben ik moralistisch verheven boven de achterlijke moslims die hier de boel aan het slopen zijn. De veronderstelling dat een negatieve mening even erg is als moord en doodslag is debiel.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moeten ze maar niet van die debiele documentaires gaan maken. Er zijn veel meer betere dingen waar je een documentaire aan toe kunt wijden.
Eigen schuld dikke bult, nananana.
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moeten ze maar niet van die debiele documentaires gaan maken. Er zijn veel meer betere dingen waar je een documentaire aan toe kunt wijden.
Ene meneer gnaeus duidelijk. Waarom verdedig jij mensen die als ze hier zouden wonen opgesloten zouden worden en in de krant zouden komen vanwege de beestachtigheid van hun daden? (buiten de demonstraties)quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bent niet moralistisch verheven, je hebt het te goed om je er druk over te maken. Ik moet altijd wel lachen om lieden die spreken over de islamisering van Nederland terwijl wij als westerse landen niets anders doen dan andere volken onze wil willen opleggen. Dat is de realiteit, en het is meer dan terecht dat men dat niet pikt.
Maar jou zou een vreemde mogendheid die je landsbestuur regelt natuurlijk met open armen ontvangen en nog een kopje thee inschenken als ze je tot in de kern beledigen en onteren. Wie is hier nou debiel ?
Censuur predikenquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
als je het niet leuk vindt kijk je toch gewoon nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar zie je mij deze mensen verdedigen ? Ik stel juist dat het idioten zijn, van hetzelfde soort dat anderen voor achterlijk uitmaakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ene meneer gnaeus duidelijk. Waarom verdedig jij mensen die als ze hier zouden wonen opgesloten zouden worden en in de krant zouden komen vanwege de beestachtigheid van hun daden? (buiten de demonstraties)
Jij bent echt gek. Als iemand op straat klootzak naar je roept is de juiste reactie dan ook om de onbekende die toevallig naast je loopt verrot te meppen? Dat jij diegene verrot hebt gemept is niet de schuld van de klootzak roeper. Zelfs al zou je de klootzak roeper zelf meppen dan is het nog niet de schuld van de klootzak roeper maar van je eigen infantiele zelf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Waar zie je mij deze mensen verdedigen ? Ik stel juist dat het idioten zijn, van hetzelfde soort dat anderen voor achterlijk uitmaakt.
Hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iedereen moet een documentaire kunnen maken natuurlijk. Ik vind het echter altijd een beetje stompzinnig om dan te klagen over eventuele reacties die te verwachten waren. Dat moet je er dan maar voor over hebben denk ik dan. De makers van dergelijke filmpjes moeten dan maar bij zichzelf afvragen of hun mening tig doden waard is. Ik gok dat ze te egocentrisch en narcistisch zijn om daar ook maar een minuut over na te denken.
Er zijn genoeg die dat wel doen. Je woont niet in Disneyland toch ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij bent echt gek. Als iemand op straat klootzak naar je roept is de juiste reactie dan ook om de onbekende die toevallig naast je loopt verrot te meppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |