Ik leg m'n mobiel niet gauw aan de kant maar die 2 minuten tijdens het neuken kan ik wel zonder ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, heb je niks beters te doen dan hier posten?Of je doet die 2 dingen tegelijk, dat kan natuurlijk ook.
Met of zonder plaatjes ?quote:
Ja ik kan wel stoer doen alsof ik 45 minz of langer kan volhouden maar dat slaat ook nergens op ?quote:
jekan toch ook posten tijdens het bieren.. of bieren tijdens het posten...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Nielsch het volgende:
eeeey bitches!! ik ga even een biertje doen in de stad dus ik kan niet posten...
morgen lekker ballen op 't rugbyveld dus dan kan ik ook niet.
sorry fans
hele nachten toch??quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik kan wel stoer doen alsof ik 45 minz of langer kan volhouden maar dat slaat ook nergens op ?
nog voorkeur ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Vrijpostig neuken = dus met plaatjes.
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!quote:
Kan je in KPD? Of kijkt alleen knetter daar?quote:
De moppiesquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!
whaha....quote:
Dus je verveelt je nog steeds tico?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!
nahh die gaan tegen elkaar opbieden... dat wordt dramaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De moppies
Je moet jouw ego ff naast die van Nielsch parkeren denk ik
Ego voor 2 minuten ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De moppies
Je moet jouw ego ff naast die van Nielsch parkeren denk ik
Alweer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus je verveelt je nog steeds tico?
En 6 cm?quote:
Anders post je gewoon ff door !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |