abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:57:14 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116656293
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 11-09-2012 20:02:26 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:58:23 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116656360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef MarMar het volgende:
Als ik de hele dag niets eet, heb ik echt niet zoveel controle meer over wat ik 's avonds in mn mond stop...
Ofwel ik heb zo'n honger dat ik vanalles erin prop, ofwel ik ben zo misselijk van de hele dag niets eten dat ik helemaal geen trek meer heb. Beide lijkt me niet echt handig.

Hoe fysiek actief ben je overdag?
Voor mij werkt het juist beter om 's avonds niet teveel te eten, niet laat dineren, dan nog yoghurt of kwark met fruit en dan niet met een stikvolle maag op bed.
Overdag heb ik ook kleine beetjes energie nodig, ontbijt en lunch zijn wel veel minder aan kalorieën dan diner, maar da's gewoon omdat ik diner verreweg het lekkerste vind en daar dus het minste in minder.
Overigens hier 45 kilo afgevallen zonder sporten want meest van de tijd rolstoel en sinds iets meer dan een jaar vrij stabiel tussen de 70 en de 75.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116657702
Eindlijst:

O: 2 boterhammen met een soort rolladee
T: reep kaas
L: omelet van twee dubbeldooiereieren met een plakje ham en een rood uitje
T: mok melk
S: 5,4km rustig hardlopen
D: veel te grote gehaktbal, flink bord spinazie en 2 gekookte aardappels
T: 2 koekjes bij de thee

Kan meer, moet meer zelfs. Is alleen niet meer in huis hier nu :')
Ja doei.
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:25:59 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116657952
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst:

O: 2 boterhammen met een soort rolladee
T: reep kaas
L: omelet van twee dubbeldooiereieren met een plakje ham en een rood uitje
T: mok melk
S: 5,4km rustig hardlopen
D: veel te grote gehaktbal, flink bord spinazie en 2 gekookte aardappels
T: 2 koekjes bij de thee

Kan meer, moet meer zelfs. Is alleen niet meer in huis hier nu :')
Jullie hebben geen winkels *O*
pi_116658382
mijn eindlijst:

O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
T: cappuccino en een paar bakken zwarte koffie :')
B/S: beenspieroefeningen, buikspieroefeningen, armen met haltertjes van 2 kg (triceps)
L: omelet met groente, rauwkost, melk
B: shoppen met de oudste dochter die alleen nog schoenen met gaten had (bij een paar kleinere winkels de scootmobiel buiten laten staan en met krukken naar binnen gegaan *O* )
T: espresso, kwarkgebakje
D: kip, groente, rijst, rest van mn gezin had pannenkoeken
T: yoghurt met banaan
pi_116658960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Grappig die laatste zin. Want in je vorige post deed je overkomen alsof de OP achterlijk was, of in ieder geval niet volledig. Het is precies wat je zegt, het is je levensstijl. Meer mensen hier hebben een andere levensstijl en dat werkt voor hun prima.

En dan zeg je ook nog zo iets als "net als gelovigen", maar je uit je hier alsof je zelf de nieuwe goeroe bent en ons van jouw geloof komt overtuigen. Doe me een lol zeg en hou het lekker bij jezelf, in plaats van zo denigrerend over te komen }:|
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.

Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Vasten is goed, word je dik van
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.

Weet je waar je te dik van wordt? Teveel eten.
pi_116659324
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:

[..]

Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.

Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.

[..]

Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.

Ik ontbijt niet met muesli en niet met brood en ik bepaal zoals verreweg de meesten hier ook zelf wat het diner wordt, dus ehm, misschien lees je niet heel goed en heb je iets te snel een oordeel over dit topic?
Mensen komen hier in de regel als ze mee willen doen, mijn oprechte vraag is dan ook: wat kom je doen behalve de methode die voor jou werkt/gewerkt heeft promoten? Wil je nog wat afvallen? Of juist op gewicht blijven? Ga je lijstjes posten met eventuele snacks en wat je dan zoal eet aan het eind van de dag?

edit: en wat ik al eerder vroeg: hoe fysiek ben je bezig overdag? Dat zal ook een eind schelen in wat je overdag nodig hebt.
pi_116659592
Definitief lijstje

O yoghurt havermout volkorenpannenkoeken met jam
T appel
L havermout met aardbeien en mandarijntjes uit blik, op eigen sap
T mueslireep
S veertig minuten hardlopen
T stuk koude, gebakken kip
D couscoussalade met komkommer, courgette, paprika, sugarsnaps en feta
T blokje chocola.

Tevreden!
pi_116659896
hoe doe je die pannenkoek jagar? klinkt lekker.
pi_116660774
O+ hardlopen was lekker hier, in Madestein O+ onder de bomen enzo! beetje onverharde paden meegenomen ook.

Zo 's thee maken :9 Oh, vanavond at ik wel wat de pot schaftte en het was nog best te kanen ook. Vrijdag weer zelf koken O+
Ja doei.
pi_116661292
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:

[..]

[..]

Als je echt je huiswerk had gedaan, dan had je kunnen lezen dat mensen juist open staan voor anderen. Er zijn er hier meer die IF hebben geprobeerd. Wij zijn niet degenen die oordelen, dat doe je zelf. Daardoor creeer je juist weerstand in plaats van interesse. Maar goed, als je mij een lesje IF geeft ( ohw wacht, niet meer nodig) dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiveren ;)
pi_116661325
Even een ego/juichpost:

Ik realiseerde me net dat ik al 7!! weken geen pillen nodig heb! Nieuw record en dat draagt tegelijkertijd óók bij aan dat ik me beter voel; word altijd zieker van die meuk.

*O*
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:19:52 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116661663
*O* Marmar... hoop dat het nog lang goed gaat! Zie het wel een beetje somber in qua weer e.d. :*

Van vasten word je wel dik aangezien de meeste mensen er niet mee om kunnen gaan, na het vasten is het voor vele een teken dat ze los mogen gaan.
Maar als het voor jou werkt? Mooi
Voor mij werkt veel en gezond, ook niet ieders idee van goed.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:21:21 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116661757
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef An24 het volgende:

[..] dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiveren ;)
Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse in :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116661950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* Marmar... hoop dat het nog lang goed gaat! Zie het wel een beetje somber in qua weer e.d. :*

Van vasten word je wel dik aangezien de meeste mensen er niet mee om kunnen gaan, na het vasten is het voor vele een teken dat ze los mogen gaan.
Maar als het voor jou werkt? Mooi
Voor mij werkt veel en gezond, ook niet ieders idee van goed.
Juh, ik mik gewoon op zoveel mogelijk reserves zodat het zo hoog mogelijk blijft hangen als het weer minder gaat ;) Volgens mij ben ik daar best een eindje mee opgeschoten en wordt deze herstwinter voor mij sowieso minder ruk dan de vorigen. O zo!
pi_116662608
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse in :P
:P ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:40:28 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116662926
Wat ben je toch positief Mar, respect!

Nu ga ik helemaal OPEN het laatste debat kijken. Alleen en zonder mee te lezen met een forum oid.
Misschien dat het wat duidelijker wordt :')
pi_116665622
Eindlijst:

O: pap van boekweitgrutten, havermout, whey en amandelen
T: rijstwafels met pindakaas
L: restje couscous met slavink
T: rijstwafel met gekookt ei
D: kipfilet met 1/2 avocado
S: fitness
T: rijst en tilapia gebakken in kokosvet
T: 1/2 blikje tonijn

Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116665878
En schijnbaar heb ik een goede week ofzo? Ik had vorige week een mannetje van begin 20 die dacht dat hij sjans had, toen ik'm vertelde dat ik dik ouder was haakte hij niet af...toen maar ff laten vallen dat ik gelukkig getrouwd ben. Dat zette wel zoden aan de dijk :P

Kreeg ik vandaag op de sportschool de vraag of ik nog studeerde? _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:20:02 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116666110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:

Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
Ik ook. Klote plekken om af te trainen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:29:06 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116666827
Jaaaaaaaaaaaaaaah ik weet waar ik ga stemmen *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Aurum!
pi_116667707
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah ik weet waar ik ga stemmen *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Aurum!
:')
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:57:40 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116668836
Er wordt voor mij gestemd :s)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116670270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:

Opdrukken? Of doe je dat al? Anders werkt voor triceps vertical row ook goed.
pi_116672326
Lijstje:

O: magere yoghurt met lijnzaad
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: grapefruit
D: rijst met kip, champignon en een restje woksaus van de toko.
T: nog wat wokgroente

Voor mijn gevoel heb ik echt veel gegeten maar nu ik het zo op schrijf valt het reuze mee.
Vandaag niet gesport en ik was ook laat uit bed dus het is wel genoeg volgens mij.
pi_116675604
Baggerdag qua eten gisteren. Werd wakker met afschuwelijke hoofdpijn en misselijkheid }:| Dus bijzonder weinig gedaan (en bijzonder weinig gegeten dus).

Volgens mij ligt 't aan mijn slaaphouding. Is nu derde dag achter elkaar dat ik zo wakker word (vandaag nog om 5u paracetamol gehad, daardoor viel het gelukkig mee vanochtend :+ Maar voel het wel lurken in de verte, zeg maar). Mijn hele linkerkant is stijf/pijnlijk dan (heup/rug/nek). Iemand tips? Hoe pas je je houding aan tijdens het slapen? :?
pi_116675683
Nou, dit wordt ook weer een briljante eetdag :') ;( Maar /care, want diplomauitreiking *O* O+ En vanavond tapas eten en biertjes drinken in Nijmegen O+
Ja doei.
pi_116675935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Baggerdag qua eten gisteren. Werd wakker met afschuwelijke hoofdpijn en misselijkheid }:| Dus bijzonder weinig gedaan (en bijzonder weinig gegeten dus).

Volgens mij ligt 't aan mijn slaaphouding. Is nu derde dag achter elkaar dat ik zo wakker word (vandaag nog om 5u paracetamol gehad, daardoor viel het gelukkig mee vanochtend :+ Maar voel het wel lurken in de verte, zeg maar). Mijn hele linkerkant is stijf/pijnlijk dan (heup/rug/nek). Iemand tips? Hoe pas je je houding aan tijdens het slapen? :?
Zou een voedingskussen geen oplossing kunnen bieden? Qua slaapcomfort?
Sowieso zou ik dit ook even vragen in OUD. :) Daar zitten de experts als het gaat om hoogzwanger zijn en slapen. *)

Vergeten jullie vandaag niet om te stemmen?
Het is een zwaar bevochten recht wat helemaal niet zo vanzelfsprekend is, dus maak daar gebruik van. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116676115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sowieso zou ik dit ook even vragen in OUD. :) Daar zitten de experts als het gaat om hoogzwanger zijn en slapen. *)

Het is een zwaar bevochten recht wat helemaal niet zo vanzelfsprekend is, dus maak daar gebruik van. :)
Pff Henk, dat weten we hier toch allemaal wel. Ik vind het betuttelend als mensen dat zeggen :)

Morgen slankies!
pi_116676180
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Opdrukken? Of doe je dat al? Anders werkt voor triceps vertical row ook goed.
Ik druk mij alleen op als het moet :P Dus dat is niet zo vaak O-)

Ik zou het inderdaad wel vaker kunnen doen (onder het mom van dat kan er ook nog wel bij :D )

@Saraab: op het scherm lijkt het idd niet veel Hoeveel kcals zijn het?
pi_116676196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Pff Henk, dat weten we hier toch allemaal wel. Ik vind het betuttelend als mensen dat zeggen :)

Morgen slankies!
de lurkers An! Vergeet de lurkers niet!! :D
pi_116676202
quote:
12s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

de lurkers An! Vergeet de lurkers niet!! :D
:6
  woensdag 12 september 2012 @ 08:59:11 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116676228
VVD deelt gratis sapjes uit :7 Niks zegt "Geldverspilling" dan gratis meuk uitdelen aan mensen die wellicht niet eens geinteresseerd zijn :') Of zouden er serieus mensen zijn die dan in het stemhokje staan en denken: "Wie zal ik nou stemmen? Tja dan maar VVD, want daar kreeg ik een kek sapje van".
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116676233
ik ga net als Diederik Samson stemmen op mezelf w/

Ow wacht dat gaat niet :|W

Misschien kan ik een extra rij toevoegen en dan stem op Aurum er van maken? *)

Kan ik mijn eigen vakje inkleuren *;
pi_116676315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef MarMar het volgende:
hoe doe je die pannenkoek jagar? klinkt lekker.
ze waren wat zurige (duuh), maar wel okay. Eigenlijk op gevoel, want de melk was op. Wat yoghurt, meel en havermout mixen, twee eitjes erbij totdat je een redelijk dik beslag hebt. Volgens mij had ik ook wat bakpoeder erbij, en heb ik er american pancakes van gemaakt. Vandaag de rest opgegeten voor ontbijt. Gister zat ik echt tot 12 uur vol, en dat gebeurt niet vaak!
pi_116676334
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dit wordt ook weer een briljante eetdag :') ;( Maar /care, want diplomauitreiking *O* O+ En vanavond tapas eten en biertjes drinken in Nijmegen O+
als je zo ontevreden bent over het eten bij je ouders, dan ga je toch zelf boodschappen doen om wat anders te koken? Verder, veel plezier met je uitreiking!
pi_116676373
oh, en ik heb al gestemd, maar ik weet niet meer wat ik gestemd heb. Ik zat zo te twijfelen tot op het laatste moment, en het biljet moest echt op de post. 8)7

Planning
O: havermoutpannenkoekjes met jam, beschuit met jam (we hebben echt lekkere jam gevonden, framboos/rabarber!)
T: appel
L: couscoussalade met groenten, wellicht een stuk geroosterde kip on the side
T: 2 volkorenboterhammen met jam
S: rondje sportschool, met afsluitend of 20 minuten hardlopen of 20 minuten zwemmen. Afhankelijk van hoe druk het zwembad is.
D: pasta met zelfgemaakte pesto en courgette
T: blokje choco.

Als ik me aan de planning hou ben ik tevreden!
pi_116676411
Mogge! Vandaag is de dag dat ons nieuwe raam ingezet wordt :) en mn ma komt vanmiddag.
pi_116676464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Morgen slankies!
Betutteling is hier toch heel normaal? B-)
Naar mijn mening wordt er nog veel te makkelijk gedacht over zwaarbevochten dingen die helemaal niet overal zo vanzelfsprekend zijn als ons stemrecht. Daarbij, je hebt pas recht tot klagen als je zelf hebt gestemd. B-)

Ik vind het ook wel heel mooi om te zien op facebook als mensen hebben gestemd, of wanneer mensen heel duidelijk kunnen maken waarom ze juist kiezen voor die ene partij. En dat hoeft dan helemaal niet "mijn partij" te zijn, ik vind het gewoon goed om te zien dat mensen bezig zijn met de toekomst.
Doe wat je niet durft.
pi_116676541
Mijn huidige regime werpt vruchten af, het iets meer dan helemaal niet bewegen speelt absoluut ook mee want ik zit nog maar ongeveer 100 kcal onder wat mijn onderhoud zou moeten zijn in het "rolstoeldieet".
Er is gewoon al 1 kg af :) dat gaat best snel, met een pond was ik ook tevreden geweest.

En Uniek, minder slecht is ook beter, als ik meer kan meemaken van de dagen en mezelf net iets meer kan redden, dan is dat voor mij een wereld van verschil ookal lijkt het maar minimaal wat ik doe. Dus ja, ik ben positief, ik ben zelfs gewoon heel erg blij :)

Lijstje voor vandaag:
O: 2 rijstwafels met kaas
T: cappuccino, banaan
B: met krukken lopen naar het schooltje hier om de hoek om te stemmen en dochterlief op te halen
L: goedgevulde salade, melk
B: stukje lopen met krukken in het ziekenhuis en een EMG (zenuwen doormeten waarbij spieren random gaan bewegen door stroomstootjes, best heavy voor mij)
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek
D: runderburger, salade, aardappeltjes
T: yoghurt met warme appel
pi_116676555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Naar mijn mening wordt er nog veel te makkelijk gedacht over zwaarbevochten dingen die helemaal niet overal zo vanzelfsprekend zijn als ons stemrecht. Daarbij, je hebt pas recht tot klagen als je zelf hebt gestemd. B-)

Ik vind het ook wel heel mooi om te zien op facebook als mensen hebben gestemd, of wanneer mensen heel duidelijk kunnen maken waarom ze juist kiezen voor die ene partij. En dat hoeft dan helemaal niet "mijn partij" te zijn, ik vind het gewoon goed om te zien dat mensen bezig zijn met de toekomst.
check. O+
pi_116676790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Een kennis van mij is zó tegen het hele politieke systeem, dat hij vindt dat hij zichzelf verloochent als hij daar in meegaat en stemt dus niet. Hij staat achter geen één politieke partij en kan daarom zijn stem aan geen één partij geven. Hij vindt dat hij daarom juist wel mag 'klagen' over de politiek.

Let op, niet mijn mening, maar wel interessante materie. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116676915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Een kennis van mij is zó tegen het hele politieke systeem, dat hij vindt dat hij zichzelf verloochent als hij daar in meegaat en stemt dus niet. Hij staat achter geen één politieke partij en kan daarom zijn stem aan geen één partij geven. Hij vindt dat hij daarom juist wel mag 'klagen' over de politiek.

Zo hoor ik er ook meer en ik moet eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij in kan denken.
Ik vond het nu ook echt heel erg moeilijk en het blijft dan iets van kiezen welke partij de minste standpunten heeft waar ik het absoluut niet mee eens ben en dan ook nog eens overwegen welke standpunten voor mij het zwaarste wegen..
Ik heb de debatten geboycot, van dat mediagedoe wie de grootste bek heeft en de beste smoel voor de camera word ik niets wijzer.
pi_116676955
Ik kies altijd eerst de partij waarop ik ga stemmen, en dan in het stemhokje zoek ik de persoon met de gekste achternaam O+ :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 12 september 2012 @ 09:38:47 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116677032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als je zo ontevreden bent over het eten bij je ouders, dan ga je toch zelf boodschappen doen om wat anders te koken? Verder, veel plezier met je uitreiking!
Doe ik ook wel eens en dat vinden ze niet tof, geloof ik :')
Niet meer actief op Fok!
pi_116677054
Als mijn moeder eten kookt is het elke keer hetzelfde en vaak niet lekker. Dus ik maak voortaan het eten wel :@ naja al 2-3 jaar ofzo :')

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 09:40:22 ]
  woensdag 12 september 2012 @ 09:41:03 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116677095
Ik stem dit jaar voor het eerst niet op de nummer 1 van de partij waarop ik ga stemmen.
Niet meer actief op Fok!
pi_116677105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zo'n ding gebruik ik al. Dus snap ook niet zo goed waar het vandaan komt :?

Heb de vraag ook al in OUD neergelegd :Y Maar misschien is er hier ook toevallig iemand met dergelijke klachten/ervaringen :) En ik beschouw mezelf nog lang niet als hoogzwanger trouwens :D :+
pi_116677186
quote:

[..]

Een studiegenootje zei tegen mij. 'Ja ik ga nu wel stemmen want het is de eerste keer. Daarna weet ik het nog niet hoor.'
Dus ik vroeg waarom ze erna niet zou blijven stemmen, dat het toch geen grote moeite is maar toch belangrijk. 'Mijn ouders gaan ook nooit stemmen.'
Toen moest ik een beetje huilen ;(
pi_116677241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik stem dit jaar voor het eerst niet op de nummer 1 van de partij waarop ik ga stemmen.
ik stem altijd op de eerste vrouw op de lijst (nadat ik even gekeken heb wat voor individuele standpunten die heeft)...
pi_116677333
Coco :* klinkt vervelend. Zie mijn reactie in Oud..

Stemmen, pff, ik kan ook maar moeilijk kiezen dit jaar :{

Ik lees trouwens alles mee, maar reageer weinig. Als ik "eindelijk" ben bij gelezen weet ik al niet meer waarop ik allemaal wilde reageren :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116677355
Lijstje:
O: koffie verkeerd, bak kwark met bran flakes
T: jarige collega, dus indien lekker: dan iets lekkers. Anders babybell kaasje.
L: 2 dubbele boterhammen met gebakken ei en bacon
T: plak roggeknar evt. nog een handje macademia's
D: broccoli, erwtjes en groenteballetjes
S: Ergens tussen 7 en 10 km hardlopen
T: bak kwark. :)

1900 calorieen, 123 gr eiwit, 170 gr KH.
Excusief wat lekkers van jarige collega. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vind het altijd mooi om te horen dat mensen ergens tegen zijn, maar hoe moet het dan wel? Het ergens niet mee eens zijn is 1 ding, maar dan neem ik aan dat hij ook een idee heeft over hoe het wel moet. :)

Overigens kun je ook blanco stemmen. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:54:45 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116677440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

Je moet meer rechtop gaan slapen. Dikkere kussens nemen dus. Je ingewanden komen langzaam in de verdrukking wat dit soort klachten kan veroorzaken. En ja, dat kan ook als je nog niet "hoogzwanger" bent.

Sterkte de komende maanden.
pi_116677473
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:

[..]

Vind het altijd mooi om te horen dat mensen ergens tegen zijn, maar hoe moet het dan wel? Het ergens niet mee eens zijn is 1 ding, maar dan neem ik aan dat hij ook een idee heeft over hoe het wel moet. :)

Nouja, laten we zeggen dat hij sowieso helemaal een beetje tegen 'het systeem' is en hij dus vindt dat hij met een blanco stem ook meegaat in dat systeem. Waar hij verder nog allemaal tegen is, daar zal ik je maar niet mee vervelen. :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116677487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je moet meer rechtop gaan slapen. Dikkere kussens nemen dus. Je ingewanden komen langzaam in de verdrukking wat dit soort klachten kan veroorzaken. En ja, dat kan ook als je nog niet "hoogzwanger" bent.

Wat ook helpt is de poten van je bed aan je hoofdeinde een ietsjes verhogen, boek eronder ofzo.. of een kussen onder je matras.
En een kussen onder je buik en een kussen tussen je knieën.. zo sliep ik de 2e helft van zwangerschappen :')
pi_116677504
Veel plezier vandaag mo!

Stemmen, ik ben er nog niet uit. Als het me te links wordt D66, als het me te rechts wordt GL.
Planning:
O:dubbele bth superlekkere kaas
T: 2 perziken
L: salade en soep
T: 125 gr cherrytomaatjes en nootjes
D: couscous met zalm, kikkererwten en komkommersalade
S: bodypump
pi_116677511
Oh, ik keek net uit het raam en toen werd mijn annoyance weer getriggerd. Ik had nooit gedacht dat iets dergelijks me zou irriteren, maar blijkbaar ben ik toch wat veranderd :+

Aantal auto's in onze straat is vrij hoog, maar meestal komt iedereen zijn auto nog wel kwijt :) Alleen nu is er dus de Komst van het Groene Autootje. Ding is al 3 weken niet verplaatst en staat voor mijn huis (& dat van de buurman).

Nu wist buurman me te vertellen dat 't ding van een mevrouw is een straat achter ons, die op vakantie is gegaan en besloten heeft dat Groen Autootje beter bij ons in de straat kan staan. Zij woont namelijk aan een straat met meer verkeer, en ze zet 'm liever neer waar er niet zoveel auto's doorheen rijden (en mensen langslopen).

Nu snap ik het ergens wel. Maar ik vind het echt zó irritant :') Ze heeft 'm ook precies zo neergezet dat ze eigenlijk twee plaatsen inpikt.

Iedere dag als ik buiten kom, dan lacht Groen Autootje me gewoon uit omdat ik me er zo druk over maak. Ik weet het gewoon.:+
pi_116677518
Mijn planning vandaag

O: 2 volk. boterhammen eiersalade
T: 2 kiwi's en een mineola
L: 2 volk. boterhammen pindakaas, kom kippensoep
T: ?
D: pittige spruitjesstamppot met zongedroogde tomaatjes
T: bakje vruchtenyoghurt, stukje pure chocola
pi_116677531
_O- Ik kan me er wel iets bij voorstellen, Coco. Vooral als ze hem zo slecht heeft geparkeerd!
pi_116677541
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Meer rechtop? Ah, dat heb ik nog niet geprobeerd. Wel dat kussen gebruiken dat Mar noemt :)

Kussens zat hier, zal er eens een paar extra proberen :Y Of het matras aan mijn kant verhogen, zou niet moeilijk moeten zijn bij ons bed.

Thanks!
pi_116677592
Oh, en even jubelen voor mijn man *O* Zijn bedrijfje is benaderd door een soort Groupon-achtige organisatie, en ze gaan binnenkort samen een actie houden :D

Ik weet niet precies wanneer en alles, maar ik vind het echt heel leuk voor hem (en zijn broertje die tegenwoordig ook meedoet) dat het zo goed gaat :Y *O*
pi_116677604
Regen en onweer... Denk dat we iets eerder aftaaien :+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116677606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Goodbye het volgende:
_O- Ik kan me er wel iets bij voorstellen, Coco. Vooral als ze hem zo slecht heeft geparkeerd!
Naja, ik snapte vroeger nooit zo dat mensen zich aan zoiets konden storen. Maar nu wel dus :+
pi_116677636
Hoe groot is het autootje? Kan je niet een paar sterke kerels regelen en 'm verplaatsen? *) Levert ook leuke beelden op als ze weer terugkomt :Y).
pi_116677781
quote:

[..]

Ik ben het helemaal eens met de inhoud van je verhaal. Ik vind alleen niet dat jij, ik of een ander medeburgers moet wijzen op hun stemrecht. Laat dat lekker aan de juiste instellingen en de politiek over. Wat we er ook van vinden, je hebt ook het recht om niet te stemmen en veel mensen kiezen daar bewust voor. Dat is ook een vorm van vrijheid die je mensen niet mag afnemen. Als er wel iets van zegt vind ik dat behoorlijk normerend. Mijn stokpaardje: je denkt dan enkel vanuit je eigen referentiekader.
pi_116678077
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met de inhoud van je verhaal. Ik vind alleen niet dat jij, ik of een ander medeburgers moet wijzen op hun stemrecht. Laat dat lekker aan de juiste instellingen en de politiek over. Wat we er ook van vinden, je hebt ook het recht om niet te stemmen en veel mensen kiezen daar bewust voor. Dat is ook een vorm van vrijheid die je mensen niet mag afnemen. Als er wel iets van zegt vind ik dat behoorlijk normerend. Mijn stokpaardje: je denkt dan enkel vanuit je eigen referentiekader.
Wij verschillen duidelijk van mening. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116678099
Booh, het huis hier in de buurt dat te koop staat en ik echt mooi vind heeft volgende week open huis. Ik geloof dat we even gaan kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:22:53 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116678129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, ik snapte vroeger nooit zo dat mensen zich aan zoiets konden storen. Maar nu wel dus :+
Komt doordat je zwanger bent :+.

Denk ik :P.

Pff, ik moet voor m'n studie een tekst schrijven volgens een bouwplan en ik heb zó'n hekel aan bouwplannen, die hinderen mij alleen maar bij het schrijven en ik heb nog nooit te horen gekregen dat mijn teksten niet logisch opgebouwd zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_116678200
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben het wel met jou eens eigenlijk, we zijn allemaal een beetje verantwoordelijk voor elkaar.
Dan maar af en toe een beetje betuttelen en inderdaad, dat is toch wat we hier voornamelijk doen? ;)
pi_116678234
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Agree to disagree :Y
  woensdag 12 september 2012 @ 10:28:35 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116678267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben het wel met jou eens eigenlijk, we zijn allemaal een beetje verantwoordelijk voor elkaar.
Dan maar af en toe een beetje betuttelen en inderdaad, dat is toch wat we hier voornamelijk doen? ;)
Als erom gevraagd wordt wel :+

Lijstjes posten is impliciet vragen om commentaar.

Als iemand vraagt naar het belang van stemmen is het ook een mooi moment om los te gaan :+

Vind stemmen belangrijk, maar als je dat niet vindt verandert dat niet als iemand anders zegt dat je gebruik moet maken van je stemrecht :P

Oh jullie agreeden al om te disagreeen, lama dan c_/
  woensdag 12 september 2012 @ 10:28:48 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116678275
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Er komt dus geen bitchfight? ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_116678290
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er komt dus geen bitchfight? ;(.
Scheelt weer popcorn op mijn lijstje, da's dan wel weer positief :P
pi_116678397
Ik heb wel net een magic cookie bar op. :o

Zo lekker! :D

De rest van de dag hou ik het maar gezond. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116678524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als erom gevraagd wordt wel :+

Lijstjes posten is impliciet vragen om commentaar.

Hm, ik herinner me heus ook dat er af en toe commentaar komt omdat mensen een tijd geen lijstjes meer posten en er dan wel weer vermoedens zijn.. ;)

Weet je, zolang iets goed bedoeld is, vind ik het niet snel fout :) hoogstens irritant, maar niet per sé fout *grinnik*
pi_116678549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb wel net een magic cookie bar op. :o
[ afbeelding ]
Zo lekker! :D

De rest van de dag hou ik het maar gezond. :)
Henk wat doe je }:|
Be someone that makes you happy
pi_116678741
zal ik ook nog even mee doen..

Ik kreeg gisteren hier een cadeautje van: (al ziet het er op de foto niet echt geweldig uit :D)

hand gemaakte chocolade echt heerlijk
pi_116679623
Oh die chocolaatjes O+
Net gestemd, ik ging in de zon en terug was het weer stom :(
  woensdag 12 september 2012 @ 12:45:24 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116682941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh die chocolaatjes O+
Net gestemd, ik ging in de zon en terug was het weer stom :(
It's a siiiign!

Thee c_/
  woensdag 12 september 2012 @ 13:10:28 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116683841
Lijstje:
O: beschuit kaas
S: 11.11 in 1 uur
L: 100 gr lever, 400 gr roergebakken groente met ketjap, sambal en 2 eieren, tomaat, komkommer, sla en 2 boterhammen kaas
T;s: appel, nectarine, boterham met wat banaan, beschuit kaas, mineola, blokje choco, paar dropjes
D: broccoli, rode kool, gekookte aardappelen, gehaktbal, gebakken ui, champignons
T kwark en vla
pi_116683850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:

[..]

nu ik je lijstje daadwerkelijk lees vind ik het vrij weinig. Als ik jou was zou ik zo rond de 2300 kcals zitten, zeker met de hoeveelheid sport die je doet...
pi_116685099
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat een belerend toontje. Ik vind dat je prima mag uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die niet stemmen, dat doen op basis van een beargumenteerde overtuiging. En om te zeggen dat je daarmee mensen hun vrijheid afneemt, vind ik erg overdreven.

Dit alles los van de agree to disagree, uiteraard.
pi_116685429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nu ik je lijstje daadwerkelijk lees vind ik het vrij weinig. Als ik jou was zou ik zo rond de 2300 kcals zitten, zeker met de hoeveelheid sport die je doet...
Mn stuk magic cookiebar heeft nog wel voor een paar honderd calorieen gezorgd. :)
En mijn D zal een flink D worden. Misschien doe ik er nog wel wat rijst bij ofzo. :) Dan zit ik ruimschoots aan die 2300. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116685888
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een belerend toontje. Ik vind dat je prima mag uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die niet stemmen, dat doen op basis van een beargumenteerde overtuiging. En om te zeggen dat je daarmee mensen hun vrijheid afneemt, vind ik erg overdreven.

Dit alles los van de agree to disagree, uiteraard.
Uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt is wat anders dan mensen vertellen dat ze niet moeten vergeten om te stemmen.

Je verantwoordelijk voelen om dat uit te dragen kan ook op twee verschillende manieren: mensen helpen door voor hun te kiezen dat ze moeten stemmen, of mensen helpen door hun bewust te maken dat ze een keuze hebben. Persoonlijk ben ik voor de laatste. Dat lijkt mij juist alles behalve belerend, wat ik dus zeker niet wilde zijn.
pi_116685980
Ik zit vandaag op 2100 kcals, maar ik merk dat ik echt moeite begin te krijgen om de hoeveelheden weg te werken :') /firstworldproblems
pi_116686561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit vandaag op 2100 kcals, maar ik merk dat ik echt moeite begin te krijgen om de hoeveelheden weg te werken :') /firstworldproblems
Hoeveel carbs?

owja, waar haal ik fitnesshandschoenen? Bij Aktiesport en de sport2000 zag ik ze niet.
De Bijenkorf heeft niet eens een sportafdeling en Perry is net even te ver lopen van mn werk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116686658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
Je zal het zeker nodig hebben nu idd. Hoe schat je je verbruik in door al het sporten? Lijkt me ook niet fijn als je het gevoel hebt jezelf vol te moeten eten.
pi_116686820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoeveel carbs?

owja, waar haal ik fitnesshandschoenen? Bij Aktiesport en de sport2000 zag ik ze niet.
De Bijenkorf heeft niet eens een sportafdeling en Perry is net even te ver lopen van mn werk. :P
Ik heb ze bij de intersport gekocht (al gebruik ik ze nooit meer).
pi_116686969
Henk: 188 gram

Iedere sportzaak heeft van die fietshandschoenen, desnoods ga je naar een fietswinkel :P

An: Het is tweeledig, ik heb energie nodig gedurende de dag want anders heb ik hoooooonger en het is echt honger want als ik niks eet, dan worden mijn handen koud etc. Maar ik heb ook een soort afterburn effect (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen :') ). Maar ik merk dat ik droger aan het worden ben en dat gebeurt vooral na het trainen/sporten etc.

Vooral het spek op mijn buik is op dit moment rap aan het verdwijnen. Iets zegt me dat het spek op mijn heupen het allerlaatste is wat gaat :W

Maar ik ben gefaseerd omhoog gegaan, van 1800 naar 2000 nu naar 2100 en ik val af (niet qua gewicht, maar wel qua vet%). Word ook steeds sterker, dus wie weet krijg ik mijn kont wel die halfpipe opgehesen zondag :7
pi_116687350
De lidl had volgens mij hardloop en fietsdingen in de aanbieding, daar fiets ik wel even langs vanmiddag. :) En anders kan ik ook nog langs een andere lidl rennen vanavond bij mn rondje. :D
Moet ik alleen wel echt 10 km rennen, maar dat overleef ik in principe wel. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_116687404
Iphone trouble, dus dubbel :')
pi_116687410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef _aurum_ het volgende:
Henk: 188 gram

Iedere sportzaak heeft van die fietshandschoenen, desnoods ga je naar een fietswinkel :P

An: Het is tweeledig, ik heb energie nodig gedurende de dag want anders heb ik hoooooonger en het is echt honger want als ik niks eet, dan worden mijn handen koud etc. Maar ik heb ook een soort afterburn effect (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen :') ). Maar ik merk dat ik droger aan het worden ben en dat gebeurt vooral na het trainen/sporten etc.

Vooral het spek op mijn buik is op dit moment rap aan het verdwijnen. Iets zegt me dat het spek op mijn heupen het allerlaatste is wat gaat :W

Maar ik ben gefaseerd omhoog gegaan, van 1800 naar 2000 nu naar 2100 en ik val af (niet qua gewicht, maar wel qua vet%). Word ook steeds sterker, dus wie weet krijg ik mijn kont wel die halfpipe opgehesen zondag :7
Klinkt alsof je goed bezig bent. Al dat eten heb je nu ff nodig, ook al lijkt het veel. Ga je ook weer afbouwen als je de urbatlon gehad hebt, of blijf je zo intensief sporten? Daar ging ik zelf ooit eens de fout in :')
pi_116687811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De lidl had volgens mij hardloop en fietsdingen in de aanbieding, daar fiets ik wel even langs vanmiddag. :) En anders kan ik ook nog langs een andere lidl rennen vanavond bij mn rondje. :D
houdt het spannend :P Ik zag trouwens ook deelnemers van de UA in het buitenland met handschoentjes lopen tijdens de wedstrijd ?
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt alsof je goed bezig bent. Al dat eten heb je nu ff nodig, ook al lijkt het veel. Ga je ook weer afbouwen als je de urbatlon gehad hebt, of blijf je zo intensief sporten? Daar ging ik zelf ooit eens de fout in :')
ik ga wel afbouwen want anders verander ik in een bolletje in de winter :D

Want dat hardlopen daar nok ik mee als het koud wordt, het moet wel leuk blijven :P
pi_116687937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

houdt het spannend :P Ik zag trouwens ook deelnemers van de UA in het buitenland met handschoentjes lopen tijdens de wedstrijd ?
Dat zag ik ook idd. :) Lijkt me vooral handig met die half pipe en andere dingen waarbij je een touw moet beetpakken. :) Anders ben ik straks blauwe met kapotte handen. :D

quote:
[..]

Want dat hardlopen daar nok ik mee als het koud wordt, het moet wel leuk blijven :P
Kou vind ik zelf niet zo erg met hardlopen, maar zodra het onder de 0 duikt, dan haak ik ook af. :) Dan is het ook echt niet leuk meer. Gevoelloze tenen van de kou enzo. :{
Doe wat je niet durft.
pi_116688473
hardlopen in de kou is juist lekker. Tot -7 -10, ongeveer. Daarna doet het zeer aan je luchtwegen.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:07:15 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116688497
Stoer hoor, die urbanalalalathon :7 Ik zou ook wel eens een sportevenementdinges willen doen, Zumba-marathon ofzo :+
pi_116688677
Heb ooit een sportmarathon gedaan van 15 uur. Was in het begin veels te fanatiek, als ik enthousiast ben ben ik een beetje een ongeleid projectiel :)
Daarna wel een week spierpijn.. Toen had ik kwark nog niet gevonden ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 15:44:44 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116689997
Zou niet twee keer in een halve week 10 km rennen als je dat niet gewend bent, Henk :P. Been there, done that, mag nu crosstrainen :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 15:45:50 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116690047
En tss, mooiweerhardlopers!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 15:48:16 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116690142
Hey, ik was tot op het bot natgebombadeerd vanochtend... Brrrr, dat was koud ineens, het regende zo hard dat binnen 10 sec. mijn schoenen al onder water stonden :')

Wanneer ga je ook alweer weg Vik? Naar Jordanie dus... hotel ofzo?
pi_116690148
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Present! :7 Maar met slecht weer (en trouwens ook vaak met goed weer) loop ik in de sportschool hard.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:52:00 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116690281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, ik was tot op het bot natgebombadeerd vanochtend... Brrrr, dat was koud ineens, het regende zo hard dat binnen 10 sec. mijn schoenen al onder water stonden :')

Wanneer ga je ook alweer weg Vik? Naar Jordanie dus... hotel ofzo?
Over 5 weken. Hotel en in woestijn :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_116690431
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
hardlopen in de kou is juist lekker. Tot -7 -10, ongeveer. Daarna doet het zeer aan je luchtwegen.
pi_116690492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
VVD deelt gratis sapjes uit :7 Niks zegt "Geldverspilling" dan gratis meuk uitdelen aan mensen die wellicht niet eens geinteresseerd zijn :') Of zouden er serieus mensen zijn die dan in het stemhokje staan en denken: "Wie zal ik nou stemmen? Tja dan maar VVD, want daar kreeg ik een kek sapje van".
Misschien onderbewust? Maar misschien dat ze onderbewust dan ook wel op Sap stemmen... :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116690527
Bij mijn lijstje komt wijn met bubbels!!!

Net naar het ziekenhuis geweest en de verbetering was zelfs zichtbaar en meetbaar :D Rug ziet er op de scan beter uit en spierkracht is meetbaar toegenomen.

Arts vind het volkomen logisch dat bij mijn klachten hoort dat ik me beter voel met droger en warmer weer, eindconclusie "je weet wat je te doen staat!"

Oke dan :D

Lief is nu dus een fles bubbels halen omdat we wat te vieren hebben O+
  woensdag 12 september 2012 @ 15:59:23 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116690580
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Over 5 weken. Hotel en in woestijn :9.
Dat schiet mooi op! Mag ik misschien je hotel? (dm ofzo) Vi d het altijd zo leuk om beoordelingen te lezen
pi_116690596
Ik las al iets van een record pil-vrij-tijd, top! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:00:09 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116690620
Mar, doorzetster *O*
Geniet van je bubbels en heel fijn om een echt vooruizicht te hebben
  woensdag 12 september 2012 @ 16:02:41 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116690707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[..]

Had het ook niet over jou O+. Ik heb op de koudste dag van het jaar (januari, gevoelstemperatuur -10?) ook hardgelopen om 6.15 's ochtends :P. Hardlopen in de kou is fijn :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 16:03:25 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116690737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat schiet mooi op! Mag ik misschien je hotel? (dm ofzo) Vi d het altijd zo leuk om beoordelingen te lezen
Zie dm.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 16:04:09 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116690767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef MarMar het volgende:

Net naar het ziekenhuis geweest en de verbetering was zelfs zichtbaar en meetbaar :D Rug ziet er op de scan beter uit en spierkracht is meetbaar toegenomen.

Arts vind het volkomen logisch dat bij mijn klachten hoort dat ik me beter voel met droger en warmer weer, eindconclusie "je weet wat je te doen staat!"

*O* top!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 16:05:09 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116690816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie dm.
Dankewol, efkes sjen O+
pi_116690851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had het ook niet over jou O+. Ik heb op de koudste dag van het jaar (januari, gevoelstemperatuur -10?) ook hardgelopen om 6.15 's ochtends :P. Hardlopen in de kou is fijn :Y.
Dan was ik echt dood gegaan van de kou volgens mij. Mijn voeten worden al superkoud als het richting de 0 graden gaat, laat staan bij onder de 0.
heeft overigens te maken met slechte doorstroming in de kleine bloedvaten. Verder geen probleem, maar met dergelijke kou is het niet tof. Dan ga ik liever een extra lesje in de sportschool doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116690877
k heb zin in winter! O+
pi_116690947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
k heb zin in winter! O+
/agree!
pi_116691021
Ik had het vanmiddag al belachelijk koud, winterjas en handschoenen :') khad mn beendeken ook mee moeten nemen.
12 graden ffs!
  woensdag 12 september 2012 @ 16:14:12 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116691236
Hetr is echt koud, mijn vingers zijn alweer dood en wit :')
  woensdag 12 september 2012 @ 16:14:33 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116691248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan was ik echt dood gegaan van de kou volgens mij. Mijn voeten worden al superkoud als het richting de 0 graden gaat, laat staan bij onder de 0.
heeft overigens te maken met slechte doorstroming in de kleine bloedvaten. Verder geen probleem, maar met dergelijke kou is het niet tof. Dan ga ik liever een extra lesje in de sportschool doen. :)
Ja, dat postte je destijds ook al. Je hoeft je niet te verdedigen hoor, als je merkt dat het voor jou niet werkt ;). Ik heb er geen last van, loop ook niet met handschoenen oid.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 16:15:03 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116691271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hetr is echt koud, mijn vingers zijn alweer dood en wit :')
Wat? Nu? Het is 17/18 graden, muts!
Niet meer actief op Fok!
pi_116691325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat postte je destijds ook al. Je hoeft je niet te verdedigen hoor, als je merkt dat het voor jou niet werkt ;). Ik heb er geen last van, loop ook niet met handschoenen oid.
Owja, en mn luchtwegen vinden het ook niet fijn. B-)
Wat bij mij ook niet werkt: midden op de dag in de volle zon gaan lopen bij een graad of 25 (of meer). :D Heb ik afgelopen zaterdag weer uitgevonden. :D

Lijkt me wel lekker trouwens als je geen last hebt van de kou. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116691337
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat? Nu? Het is 17/18 graden, muts!
12!!! hier
  woensdag 12 september 2012 @ 16:21:12 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116691562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

12!!! hier
Oeoeoeh, bijna winter :P.

Schijnt het zonnetje daar wel? Ik vind het hier gewoon warm.
Niet meer actief op Fok!
pi_116691617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeoeoeh, bijna winter :P.

Schijnt het zonnetje daar wel? Ik vind het hier gewoon warm.
Nu wel weer, anderhalf uur geleden dikke bui en nog steeds wel veel wolken.
pi_116691703
Hmm winter hoeft van mij niet zo, wil nog veel catamaran varen komende tijd. En shortie en/of wetsuit zit 10x fijner dan een drysuit. En winter is alleen leuk met sneeuw en ijs..
pi_116691896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

[..]

Nou, complimenten voor jullie hoor, tis een flinke fysieke uitdaging!
pi_116691948
quote:

Geweldig Mar! *O*
pi_116692298
quote:

Goed om te horen!
Waarschijnlijk heb je dit allang bedacht of doe je het al, maar toch, je weet maar nooit..
Je reageert dus goed op warmte en droogte, is dan zo'n warmtelamp niet wat? Of een af en toe in zo'n infraroodcabine? Of werkt dat niet?
pi_116692722
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goed om te horen!
Waarschijnlijk heb je dit allang bedacht of doe je het al, maar toch, je weet maar nooit..
Je reageert dus goed op warmte en droogte, is dan zo'n warmtelamp niet wat? Of een af en toe in zo'n infraroodcabine? Of werkt dat niet?
Warmtelamp heb ik, infrarood is heerlijk, maar dat werkt allemaal maar heel kort, te kort om echt veel profijt van te hebben.
Desalniettemin doe ik dat af en toe wel :)
pi_116693555
Marmar wat een goede berichten O+
  woensdag 12 september 2012 @ 17:42:42 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116694785
Weet niet wie 'over mijn lijk' kijkt maar heb het boek van Jip gelezen en ondanks het ontzettend triest is is het leven eigenlijk zo mooi als je gezond bent.
DAT moet ik eens wat meer beseffen verdorie!
pi_116694915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet wie 'over mijn lijk' kijkt maar heb het boek van Jip gelezen en ondanks het ontzettend triest is is het leven eigenlijk zo mooi als je gezond bent.
Mijn leven is ook mooi hoor lieve schat :* maar idd, het leven is te mooi en te kort om zomaar voorbij te laten gaan!
Maar jij geniet toch ook wel?

Oh en *proost* ik krijg net een glas in mn hand gedrukt :D
pi_116695155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Indrukwekkend programma inderdaad.

Maar wat Mar zegt, jij *O* regelmatig over kleine dingetjes.
pi_116695355
Ohai!

Leven in het algemeen O+ en ik ga lekker links stemmen. Straks!

Lijstjesupdate:
O: dubbele bth kaas
T: 2 nectarines
L: salade met spinazie, tonijn, ei, groot wit broodje met jam, beker karnemelk
T: 2 kleine koekjes
D: couscous, zalm, groenten
S: bodypump
  Vis een optie? woensdag 12 september 2012 @ 18:26:45 #134
70532 loveli
N
pi_116696477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoeveel carbs?

Nikewinkel in Rosada.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 12 september 2012 @ 18:26:51 #135
70532 loveli
N
pi_116696480
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Die term roept bij mij het 'yolo'-gevoel op ;)
crap in = crap out
pi_116696536
Hoihoi.honger.moe.douchen.eten.stemmen.voorbereiden.slapen.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 12 september 2012 @ 18:28:15 #137
70532 loveli
N
pi_116696538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben nog aan het bijlezen, maar mocht je nog niet geweest zijn, wil je dan een hardloopshirt M en broek S voor mij scoren?
crap in = crap out
pi_116696729
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik snap dat je liever een bitchfight had gehad ;)
  Vis een optie? woensdag 12 september 2012 @ 18:36:08 #139
70532 loveli
N
pi_116696857
Versnaperingen staan al klaar..
crap in = crap out
pi_116697219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kreeg geen croissantje van SP.. Dus daar ga ik niet op stemmen..

Als er groen rechts was zou ik daar op stemmen ;) + veel investeringen in kennis
pi_116697309
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben nog aan het bijlezen, maar mocht je nog niet geweest zijn, wil je dan een hardloopshirt M en broek S voor mij scoren?
de handschoenen vond ik niets en heb niet gekeken naar kleding. Kan ik morgen nog wel even doen?

Goed nieuws trouwens. De monkeybar is uit het parcours gehaald. B-)En ik zag een foto van de opbouw van de halfpipe en dat zag er ook niet zo ellendig uit. B-)
#ikbenblij zoals Churandy zou zeggen. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:48:42 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116697344
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat was yolo ook alweer? *denkt*

Ik heb gestemd. En ik doe altijd weer wat doms :') Vandaag naar stemhokje lopen zonder formulier, vorige keer vragen om een potlood _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 12 september 2012 @ 18:54:00 #143
70532 loveli
N
pi_116697566
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

de handschoenen vond ik niets en heb niet gekeken naar kleding. Kan ik morgen nog wel even doen?

Goed nieuws trouwens. De monkeybar is uit het parcours gehaald. B-)En ik zag een foto van de opbouw van de halfpipe en dat zag er ook niet zo ellendig uit. B-)
#ikbenblij zoals Churandy zou zeggen. :D
Handschoenen zijn niet meer nodig zonder monkeybar...

Ik heb een paar prutsdagen, kom niet meer op tijd bij een lidl, dus graag.
crap in = crap out
pi_116697570
Hier wel leuk. Ik kan vanuit mijn huis mensen naar het stemlokaal zien lopen. Op dit tijdstip allemaal gezinnetjes. Vind het wel tof dat mensen hun kids meenemen.
pi_116697707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat was yolo ook alweer? *denkt*

Ik heb gestemd. En ik doe altijd weer wat doms :') Vandaag naar stemhokje lopen zonder formulier, vorige keer vragen om een potlood _O-.
YOLO
SPOILER
pi_116698754
Ik ga stemmennn! ik twijfelde tussen vvd, d66 en pvdd, maar nu weet ik het!
pi_116699308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Probability het volgende:
Ik ga stemmennn! ik twijfelde tussen vvd, d66 en pvdd, maar nu weet ik het!
Wat een partijen om tussen te twijfelen :D wat is het geworden?
pi_116699333
Shit, mn moeder en broertje vroegen om frietjes, dus daar ging ik maar in mee.
Wel veel gelopen :)
pi_116699365
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat een partijen om tussen te twijfelen :D wat is het geworden?
ik ga voor d66, ben het niet eens met vvd qua cultuur en pvdd vind ik een 'one issue' partij. Wel het meest mee eens, maar stem er niet (meer) op.
pi_116703262
pvdd kon ik me ook best in vinden, behalve dan dat ik niet zo'n dierenvriend ben. Ik heb op Stientje van Veldhoven gestemd, de groenste politicus van D66. Ik hou van stemmen, voelt altijd speciaal.

Ik zag net een stukje discussie: ik vind het altijd wel jammer als mensen niet gaan stemmen omdat ze denken dat de politiek toch "niks doet", of "dat ze er niks van snappen"ofzo... dan denk ik: waarom leren we op school niet veel meer over hoe politiek en regeren werkt?
Kwak
pi_116703425
verder ben ik niet bijgelezen, maar kwam ik even joelen voor MarMar's positieve lijntje *O*

ik werk echt keihard nu, en het gaat heel goed O+... voelt wel lekker, en proefschrift is nu echt af qua schrijfwerk. alleen nog verbeteringen doorvoeren als ik opmerkingen krijg en de referenties netjes maken enzo :O O+
Kwak
pi_116706266
Zo, effectief dagje gehad.
O 4 bth kaas, ham, melk
L 2 krentenbollen, vifit
PreD 2 bth kaas, kop tomatensoep
Gestemd op middenpartij, daarna bloed gegeven. Ging goed, hb van 9,3. Broodje ham bij de bloedbank.
D 2 tartaartjes, spinazie, gebakken aardappeltjes met appelmoes.

Nu even relaxen, voel me fit maar doe lekker rustig aan.
pi_116706526
Waar is vlootje eigenlijk?

En mar had ik al gezegd dat ik het heel fijn vind? Hopen dat het goed gaat met je Italiaanse lessen en dan ooit naar een warm droog land :)
  woensdag 12 september 2012 @ 21:20:24 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116707344
Wie is vlootje?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2012 @ 21:29:22 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116708231
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Wie is vlootje?
Botervlootje ^^
  woensdag 12 september 2012 @ 21:40:00 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116709211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Botervlootje ^^
weet nog steeds niet wat je bedoelt :')
Niet meer actief op Fok!
pi_116709529
O+ thx lieverds!
pi_116710051
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

weet nog steeds niet wat je bedoelt :')
cootje botervlootje :D
pi_116710174
Lijstje

O: 2 volkoren boterhammen eiersalade
T: mineola, 2 kiwi's
L: kaiserbroodje paté
T: 2 volkoren boterhammen pindakaas
D: halve avocado met hollandse garnaaltjes :9~ , kom mosterdsoep
B: avondwandelingetje naar de stembus
T: bakje yoghurt met muesli, 3 blokjes pure choco
pi_116710219
Co is in NY! O+
pi_116710319
Lekker lijstje GB :9
pi_116711354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Co is in NY! O+
Tof O+!

Ik hoor het gezeur van m'n huisgenootje door de muur heen :')
pi_116716890
Stemmen O+ Sporten O+
pi_116717046
En ik heb een mars gekregen van het stembureau en die heb ik aan mijn vriendje gegeven!
pi_116719211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Perruche het volgende:
En ik heb een mars gekregen van het stembureau en die heb ik aan mijn vriendje gegeven!
Wat goed, ik had em denk ik ter plekke weggekauwd.. Bij mijn stembureau deden ze niet aan goodies.
pi_116722107
Vooral dames hier , maar ik doe ook maar even mee...
Woog vorig jaar kerst rond de 96 kg op een lengte van 173 :p
Momenteel weeg ik 85 kg...
Me streefgewicht is rond de 75, moet zeggen dat het nu wel lekker gaat. Had hiervoor een maand vakantie daarin ben ik weer 2 kg aangekomen want ik zat even op 83 kg.

succes allemaal :)
  donderdag 13 september 2012 @ 06:10:19 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116729885
Fijn MarMar!!

Wij zijn weer thuis :) en ;(.
pi_116730347
XM, ik heb je advies van gisteren opgevolgd, en Groen Autootje is weg! :7

Ok, hij is vanzelf weg gegaan. Denk dat de vakantie van ongeveer 3 weken nét voorbij was toen ik erover begon te blaten gisteren :+ Desalniettemin: doei GA! *O*
pi_116730354
Welkom thuis trouwens, XM. Ik vind het ook altijd fijn om weer thuis O+ te zijn. Maar aan de andere kant is het ook weer zo jammer dat je awesome vakantie O+ voorbij is ;(
pi_116730370
goedemorgen :D

Het fijnst aan thuis zijn is dat je weer in je eigen bed kan slapen. Imo slaapt er niks zo lekker als je eigen bed!

Lijstje van gister:

O: pap met quinoa, kokos en amaranth
T: rijstwafels met een gekookt eitje
L: salade met gekookte aardappels, tomaat, avocado en kip
T: rijstwafels met kipfilet
D: zelfgemaakte shoarma, dus runderreepjes met kruiden, gekookte rijst, romaine sla en zelfgemaakte knoflooksaus
S: 10 km hardlopen
T: blikje tonijn met olijfolie
pi_116730401
*O*

Erg leuke dag gehad gisteren. Eindelijk m'n diploma binnen en nu vooruit kijken naar de master en eventuele andere academische mogelijkheden O+ Diplomauitreiking zelf was wat sufjes, maar daarna lekker biertjes gedronken en tapas gegeten met ouders, Mr.Mo en een neef van me. Schoonmams heeft het helaas niet gered om te komen. Ze waren al wel onderweg maar onderweg voelde ze zich zo slecht dat ze rechtsomkeert gemaakt hebben... -O- dat was wel jammer. Maar ik ben wel heel blij O+

Lijstje gisteren:

O: 2 boterhammen hagelslag
T: 2 kaakjes
L: een van twee voorverpakte sandwiches bij 'n tankstation met gerookte kip (was zelfs lekker! :o )
T: wat stukjes worst en kaas en 4 pelpinda's ( :') )
T: grote Paulaner en een speciaalbiertje (Christoffel Nobel 8.7%)
D: tapas met erbij twee Brand Weizenbiertjes

Lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met ham

S: 5 of 8km hardlopen

De rest weet ik nog niet.. straks maar 's even naar de supermarkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-09-2012 08:35:45 ]
Ja doei.
pi_116730601
Gefeliciteerd Mo! *O*
pi_116730655
:W

Gister op de sportschool 100 kilo weggedrukt met m'n benen. ging goed. Tijdens dat ik op de sportschool was nergens last van, maar nu doet m'n knie behoorlijk pijn. Begon gisteravond... -O-
pi_116730662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:

Gister op de sportschool 100 kilo weggedrukt met m'n benen. ging goed. Tijdens dat ik op de sportschool was nergens last van, maar nu doet m'n knie behoorlijk pijn. Begon gisteravond... -O-
Ai, oppassen dus! Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo zwaar zou doen.
pi_116730669
Planning

O: magere kwark met muesli
T: volk. boterham pindakaas, mini krentenbol, perzik
L: bruin pistoletje rosbief
T: volk. boterham pindakaas, 2 kiwi's
D: pittige spruitjesstamppot
T: ?
pi_116730683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Koniomi het volgende:
Vooral dames hier , maar ik doe ook maar even mee...
Woog vorig jaar kerst rond de 96 kg op een lengte van 173 :p
Momenteel weeg ik 85 kg...
Me streefgewicht is rond de 75, moet zeggen dat het nu wel lekker gaat. Had hiervoor een maand vakantie daarin ben ik weer 2 kg aangekomen want ik zat even op 83 kg.

succes allemaal :)
Welkom!

En feli met je diploma Mo!
pi_116730714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ai, oppassen dus! Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo zwaar zou doen.
ik probeer vooruit te gaan in hoeveel gewicht ik kan doen. Als een bepaald toestel me 3x op rij erg makkelijk af gaat, ga ik een trapje omhoog in gewicht. Anders is het ook zo saai!
pi_116730724
planning:

O: havermout met frambozen
T: volkorenboterham met ham en kaas
L: ?
T: appel, gekookt ei?
D: versgebakken brood met beleg, ofzo.
pi_116730772
quote:

Zo eentje?

Indien ja, dan zou 100 kilo niet echt een probleem moeten zijn. En daarbij schat ik je ongeveer even sterk in als mij.
Voer je 'm wel goed uit? Vraag dat anders even na in de sportschool.
Pijn is niet goed iig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116730790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zo eentje?
[ afbeelding ]
Indien ja, dan zou 100 kilo niet echt een probleem moeten zijn. En daarbij schat ik je ongeveer even sterk in als mij.
ja, zoiets. Beetje anders, maar lijkt er wel op inderdaad.
  donderdag 13 september 2012 @ 08:44:14 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116730791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zo eentje?
[ afbeelding ]
Wat ziet dat ding er vaag uit. Het is gewoon een leg press, toch?

En verder was ik hetzelfde aan het typen als HPKW, maar laat maar dus :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116730807
Lijstje!!
O: koffie verkeerd, kwark met welness flakes
T: babybel kaasje
L: 4 boterhammen met chioro
T: plakje roggeknar en wat macademia nootjes
D: wat rijst met broccoli, erwtjes en groenteballetjes. Denk dat ik er ook nog wat spinazie doorheen gooi.
En dat was het wel eigenlijk. B-) Geen sport, wel naar de kapper en heerlijk vroeg naar bed. O+
Doe wat je niet durft.
pi_116730810

zo ziet hij eruit. En dan doe ik het met 2 benen tegelijk. Verder kun je er niet zoveel fout aan doen,g eloof ik. Ik doe het langzaam, zit goed, etc. Maar, als het na het weekeind nog pijn doet naar de dokter, enb ij sportschool navragen.
pi_116730826
quote:

Mweeh, heb je je knieeen op slot gezet bij het strekken?

Je kan last krijgen als je dat doet. Je moet altijd spanning op je benen houden, dus met uitduwen niet helemaal gestrekt maar iets gebogen.

Bungelen helpt vaak -> op randje van tafel gaan zitten dat je voeten de grond niet raken en dan rondjes draaien met je voet/ zachtjes naar voren naar achteren zwaaien etc.

Sterkte!
pi_116730831
Gefeli Mo en welkom Koni w/
pi_116730852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mweeh, heb je je knieeen op slot gezet bij het strekken?

Je kan last krijgen als je dat doet. Je moet altijd spanning op je benen houden, dus met uitduwen niet helemaal gestrekt maar iets gebogen.

Bungelen helpt vaak -> op randje van tafel gaan zitten dat je voeten de grond niet raken en dan rondjes draaien met je voet/ zachtjes naar voren naar achteren zwaaien etc.

Sterkte!
nee, niet gedaan. Daar let ik altijd op, dat ik ze niet helemaal strek om dat te voorkomen. Dus tot 5% voor volle strekking ga ik. Ik geef het gewoon maar even tijd...
pi_116730891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zoiets. Beetje anders, maar lijkt er wel op inderdaad.
Tip voor je knie: buig je been niet te ver, dus niet zo als de man op het plaatje. Sowieso is het beter om je knie niet verder dan 90 graden te buigen, maar nog iets minder is nog beter.
Wanneer je de oefeningen wat vaker gedaan hebt en je knie wat meer aankan, kan je er wat verder mee gaan.

En welkom Koniomi :) overwegend vrouwen, maar je bent niet de enige kerel hier hoor! Goed bezig zo te lezen, ook in een realistisch tempo.
Doe je ook lijstjes? :)

En Mo!! *O* gefeliciteerd en ik ben bijna jaloers op hoe goed jouw snoet altijd op de foto staat! O+

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
L: omelet, salade, melk
B/S: beenspieroefeningen, buikspieroefeningen, triceps
T: cappuccino, minneola
D: kip met roerbakgroentes en broccoli en rijst
B: blokje om met krukken

zoiets :)
pi_116730941
Morning!

Gefeli nogmaals, Mo!
Jagar, :* erop, hopelijk is het snel over. Ik deed die dingen met 60 kilo en dat vond ik al veel. Maar volgens mij zijn mijn benen best slap in vergelijking met andere mensen?

Gisteren heerlijk gebodypumpt O+ biceps nu 4,5 kg elke kant en benen 7 :') hoe kansloos is dat. Ik vind squats zo zwaar! Volgende keer doe ik er 8 bij de squat. Bij de rug heb ik 6 elke kant en daar voel ik ook nooit iets dus daar ook maar omhoog. Borst vind ik altijd retezwaar (4,5 elke kant) maar ik heb 0,0 spierpijn, ook maar weer iets bij...
pi_116730985
Thanks :) En vooral een bolle snoet, vond ik, maargoed, dat deed niet aan 't plezier af 8-)

En hoi Koniomi! Lust je broccoli?
Ja doei.
pi_116730990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tip voor je knie: buig je been niet te ver, dus niet zo als de man op het plaatje. Sowieso is het beter om je knie niet verder dan 90 graden te buigen, maar nog iets minder is nog beter.
Wanneer je de oefeningen wat vaker gedaan hebt en je knie wat meer aankan, kan je er wat verder mee gaan.

zoiets :)
ik vind je lijstje wel wat weinig, eigenlijk, MarMar.

En verder is het bij die oefening de bedoeling om je benen weg te duwen, niet om ze te buigen...
pi_116730999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks :) En vooral een bolle snoet, vond ik, maargoed, dat deed niet aan 't plezier af 8-)

En hoi Koniomi! Lust je broccoli?
echt niet, leuke foto. Je lijkt wat op m'n zusje! O+
pi_116731093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En verder is het bij die oefening de bedoeling om je benen weg te duwen, niet om ze te buigen...
Je beginpositie is echter met gebogen knieën en dan moet je oppassen dat je niet verder doorbuigt dan 90 graden. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.
pi_116731103
quote:

[..]

echt niet, leuke foto. Je lijkt wat op m'n zusje! O+
Pics van je zusje! :P

;)
Ja doei.
pi_116731195
quote:

[..]

Ik denk dat je je op dat lijstje verkijkt :) en die oefeningen zijn niet zoals je ze in de sportschool doet he ;) ik zou mss 5 kilo weg kunnen drukken :')
pi_116731234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je beginpositie is echter met gebogen knieën en dan moet je oppassen dat je niet verder doorbuigt dan 90 graden. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.
dat is niet eens mogelijk met die lange benen van me! :) Nee, ik denk niet dat het daaraan ligt. Het is ook maar 1 knie. T komt vast wel weer goed! :) Zo, nu werken. Genoeg te doen!
pi_116731462
Perr, gewicht is niet zo belangrijk. Belangrijk is dat er vooruitgang in zit, en dat het leuk blijft :)
  donderdag 13 september 2012 @ 09:29:50 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116731587
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:28 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd Mo! *O*
^^
pi_116731707
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
Perr, gewicht is niet zo belangrijk. Belangrijk is dat er vooruitgang in zit, en dat het leuk blijft :)
Ja bij de benen vrij weinig! Maar het is wel leuk altijd, lekker bikkelen :7.
pi_116731878
Mo, gefeliciteerd *O*
pi_116732070
Mogge! Gefeliciteerd mo!
Studiedagje vandaag, relaxt alleen :)
pi_116732573
*O* jeej voor Mo!

Zal vast een beetje een pees opgerekt hebben, Jagar. Heb je wel een warming-up gedaan?
Maar kan het zelf ook wel merken bij zwaardere gewichten, zelfde als wanneer ik diep ga bij squatten.

Trouwens, met lange benen ga je op zo'n apparaat juist sneller wat dieper dan 90 graden (hoek is dus sneller minder dan 90).
pi_116732861
yay, een pak stroopwafels heeft de weg naar m'n kantoor gevonden! *O* *O*

En eentje de weg naar mijn mond... -O-
pi_116732877
Zat even te lurken in het buikentopic...

:o Coco, je buik is groot! :o
In je hippie-rok O+
pi_116732899
Hoe was je vakantie V1z?
pi_116732991
Mo, awesome! Gefeliciteerd *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:19 schreef V1z0R het volgende:
:o Coco, je buik is groot! :o
In je hippie-rok O+
Yeh, big belleh :+

En idd, doe eens vertellen over je vakantie!! :s)
  donderdag 13 september 2012 @ 10:24:55 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116733017
Go Mo! *O*

Cocobuik O+

V1z, weebeeeee! *O*
pi_116733472
WB Vaiz! Heb je 't leuk gehad?

Ik kan Coco d'r buik niet zien, vanaaf maar ff lurken :P

Ik ben vanmorgen zo productief geweest dat ik nou even geen zin meer heb :') :+
pi_116733517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:

Lekker man :9~ , niks -O- !
  donderdag 13 september 2012 @ 10:51:28 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116733766
Oh, over chocola gesproken. Die Daimrotsjes zijn echt zo lekker :9~ :9~ :9~.

Edit: we hebben het niet over chocola, ik heb chocola in m'n hoofd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116734420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik las 'en eentje de weg naar mijn hoofd' ipv mond, en had meteen een leuke mental image van jagar met een stroopwafelhoedje :+.

En mag ik even blij doen? Ik meld het veel te vaak als dingen níet lekker lopen, maar een *O* tussendoor kan geen kwaad. Mijn verzekering vergoedt veel fysio dus ik kan nu rustig bij de sportschool beginnen met mijn bovenbenen sterk maken onder begeleiding, ik ben bijna klaar met artikelen zoeken voor mijn scriptie (aaaaah ik wil niet schrijven), ik heb een supervette spreker weten te regelen, kook bijna elke avond lekker voer en heb zelfs tijd om met vriendje op de bank naar foute programma's te kijken O+. Best wel een welkome verandering na vorig jaar, waar niets lukte en alles moeite kostte.
pi_116734601
Hoihoi!
pi_116734678

Ik voel mij nu een beetje zo
Pff haha
pi_116735600
Even rustig zitten en prioriteren Billy!

Die oven staat vast uit, laat die maar los ;)
pi_116736243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef Nallie het volgende:
Hoe was je vakantie V1z?
Vakantie was erg leuk :Y

Heerlijk tot rust gekomen en even lekker m'n hoofd leeg gemaakt. Maar ook een dagje een eiland tour gedaan langs allerlei kleine strandjes en zo met als afsluiter een 2uur snorkelen, dag wezen zeilen met wederom tussendoor nog even snorkelen (al ben ik daar snel mee opgehouden, zee was onrustig en die pijp stroomde steeds vol met water), wezen duiken wat erg leuk was en mooi al heb ik wel in 35min een volle fles leeggemaakt waar je normaal iets van 2uur mee moet doen :').

Eten was er echt top! Elke dag weer wat andere dingen en een uitstekende saladebar, vooral veel van de rund en vis dingetjes gegeten, inktvis was vaak erg nom! :9~
Zeer ruime kamer en een gigantisch bed! :o Kon niet helemaal recht gestrekt maar beetje schuin en het lag prima.

Toch ben ik niet echt iemand voor dat weer, was me zo tussen 11 en 2 toch echt te warm en heb dus vaak rond die tijd een siesta genomen :D

En ik heb een boek uitgelezen! :o2 The Bourne Supremacy, was wel tof :D

Heb nu wel als missie om een winkel te zoeken waar ze Smirnoff Vanilla hebben :') Dat in combinatie met cola was zo heerlijk! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 13-09-2012 12:36:51 ]
pi_116737520
Klinkt heerlijk!! Ik kon ook zo goed relaxen daar!
Hadden de katten je gemist?
  donderdag 13 september 2012 @ 12:52:45 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116737661
Leuk, Viz! Waar was je ook alweer? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_116737734
Yup :D

Kwam ze ophalen maar wilde eigenlijk eerst nog even pitten... Toch werd ik verplicht tot drie kwartier knuffelen en doen :@ Maar toen ik wakker werd lag Chloe ouderwets op m'n hoofd en Beetle op m'n kont :')

Aruba, Vik ;)
Volgens mij heb je het druk of niet? Al iets van 4e keer dat je dat vraagt :P
  donderdag 13 september 2012 @ 12:56:11 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116737764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:

Kwam ze ophalen maar wilde eigenlijk eerst nog even pitten... Toch werd ik verplicht tot drie kwartier knuffelen en doen :@ Maar toen ik wakker werd lag Chloe ouderwets op m'n hoofd en Beetle op m'n kont :')

Aruba, Vik ;)
Oh, is dat zo? :@. Ik lees zoveel en kan echt niet alles onthouden :P.

* Viking84 wacht op linkjes van de betreffende posts :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116737850
:{w ga ik niet opzoeken!
Moet je maar meer vis eten, is goed voor je geheugen :P
Ik onthoud wel dat jij naar Jordanië gaat namelijk :7

*graved lachs naar binnen hapt*
pi_116737970
Ik kom ook weer lijstjes dumpen hier:

Gisteren:
O: yoghurt&muesli
L: 3 harde broodjes met kaas, ham, ?
T: latte machiato
D: pastasalade met kip, sla, tomaat, komkommer, paprika, olijven

Vandaag:
L: 3 bth met niks, 500 ml paprika/tomatensoep
T: 2 appels
S: intervaltraining hardlopen
D: ? iets lichts

Ik blijf het lastig vinden om een fatsoenlijke D te bedenken. Mogelijk eet ik voor het hardlopen nog iets anders, een hard broodje met iets ofzo.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 13 september 2012 @ 13:04:10 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116738022
quote:

:D O+
pi_116738134
quote:

Aruba, Vik ;)
Klinkt als een fijne relaxte vakantie. Kan je er ook weer tegenaan? Voor je vakantie was je werk goed zat.
pi_116738178
Ik ging net tijdens mijn lunchpauze de stad in met het idee geld uit te geven. Kom natuurlijk met niets terug, want ik weet even niet wat ik nou qua kleding moet kopen. Ik ga maar even een overzichtje maken van wat ik wél heb en wat ik daar nog bij nodig heb plus nog iets leuk nieuws. En dan eigenlijk op budget, want ik heb weinig geld. :+

Drie kilo afvallen zou ook handig zijn, kan ik 1/10 van mijn kledingkast weer (mooi) aan. :P
pi_116738209
Zit in een wegrestaurant waar ze geen degelijke groentensalades of andere groentengerechten hebben. Kennen ze dat niet in brabant? :+
  donderdag 13 september 2012 @ 13:11:01 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116738233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef V1z0R het volgende:
:{w ga ik niet opzoeken!
Moet je maar meer vis eten, is goed voor je geheugen :P
Ik onthoud wel dat jij naar Jordanië gaat namelijk :7

*graved lachs naar binnen hapt*
_O-.

Ja maar ik zeg ook zo ongeveer wekelijks dat ik naar Jordanië ga :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116738257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Ja maar ik zeg ook zo ongeveer wekelijks dat ik naar Jordanië ga :+.
Nou, niet vaak genoeg blijkbaar, want ik dacht eerst dat je naar Marokko ging. :@ :D
  donderdag 13 september 2012 @ 13:11:58 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116738269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef An24 het volgende:
Zit in een wegrestaurant waar ze geen degelijke groentensalades Of amdere groentengerechten hebben. Kennen ze dat niet in brabant? :+
Lange nachten kennen ze wel :Y.

/flauw.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 september 2012 @ 13:12:54 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116738296
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, niet vaak genoeg blijkbaar, want ik dacht eerst dat je naar Marokko ging. :@ :D
Ach, ik denk elke keer dat jij op vakantie bent dat je naar Thailand bent, dus we staan weer quitte :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116738309
Op vakantie niet meegelezen, he ;) :P

Maar had het sinds de eerste keer dat je het had genoemd al onthouden omdat ze daar ook gefilmd hebben voor Indiana Jones and the Last Crusade...
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt als een fijne relaxte vakantie. Kan je er ook weer tegenaan? Voor je vakantie was je werk goed zat.
:Y

Weer helemaal opgeladen gelukkig :)

Wat wel raar is dat ik op vakantie best veel gegeten heb (en gedronken), maar had ervoor nog even snel 2 nieuwe gaatjes in m'n riem laten maken en zit nu al op de kleinste stand :@
pi_116738348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lange nachten kennen ze wel :Y.

/flauw.
:D
pi_116738392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Op vakantie niet meegelezen, he ;) :P

Maar had het sinds de eerste keer dat je het had genoemd al onthouden omdat ze daar ook gefilmd hebben voor Indiana Jones and the Last Crusade...

[..]

:Y

Weer helemaal opgeladen gelukkig :)

Wat wel raar is dat ik op vakantie best veel gegeten heb (en gedronken), maar had ervoor nog even snel 2 nieuwe gaatjes in m'n riem laten maken en zit nu al op de kleinste stand :@
Fijn! En van je broek ook! ;)
pi_116738930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik las 'en eentje de weg naar mijn hoofd' ipv mond, en had meteen een leuke mental image van jagar met een stroopwafelhoedje :+.

En mag ik even blij doen? Ik meld het veel te vaak als dingen níet lekker lopen, maar een *O* tussendoor kan geen kwaad. Mijn verzekering vergoedt veel fysio dus ik kan nu rustig bij de sportschool beginnen met mijn bovenbenen sterk maken onder begeleiding, ik ben bijna klaar met artikelen zoeken voor mijn scriptie (aaaaah ik wil niet schrijven), ik heb een supervette spreker weten te regelen, kook bijna elke avond lekker voer en heb zelfs tijd om met vriendje op de bank naar foute programma's te kijken O+. Best wel een welkome verandering na vorig jaar, waar niets lukte en alles moeite kostte.
Klinkt goed Chico! *O*
Fijn he, dat het soms gewoon allemaal goed lijkt te gaan? :)

Welkom terug V1z0r! :)
Doe wat je niet durft.
pi_116738992
Chico verhaal overheen gelezen :@ Maar inderdaad erg fijn!

Zijn er trouwens nog mensen die jullie UrbanAthlonners gaan aanmoedigen?

Zag dat de voorbereidingen in ieder geval goed liepen! ^O^ Ik zijt fier op u _O_
pi_116739014
Lijst bekend:

T: 1 boterham met ham
L: volkoren kaiserbroodje met filet americain
S: hardlopen (5 of 8km)
T: yoghurt met banaan
D: volkorenwraps met kip, paprika en boontjes met yoghurt en sla en chillisaus erbij

Carbrijk dagje, ben niet blij of ontzettend tevreden, maar leg me maar even bij de niet-thuis-zijn-situatie neer. Morgen nog 1 ontzettende baggerdag en dan weer genieten van het zelf 100% kunnen bepalen wat er wanneer gegeten wordt :)
Ja doei.
pi_116739219
Stond vandaag op de weegschaal en die zei 84, toen zei ik k#t! Snap het niet, sport nog wel redelijk maar eet nog steeds ongeveer hetzelfde. Raar. Even opletten dus. En heb niet bijzonder veel krachttraining gedaan..
pi_116739882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef the85mc het volgende:
Stond vandaag op de weegschaal en die zei 84, toen zei ik k#t! Snap het niet, sport nog wel redelijk maar eet nog steeds ongeveer hetzelfde. Raar. Even opletten dus. En heb niet bijzonder veel krachttraining gedaan..
Moet je nog afvallen voor een wedstrijd ofzo? Anders zou ik me er niet zo druk over maken...

Mijn lijstje:
L: salade met rettich en kip, snee brood met boter, kopje heldere tomatensoep, beker karnemelk
T: appel en banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous en broccoli met ....?
T: drankje in de stad, nonalcoholisch!
pi_116740731
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moet je nog afvallen voor een wedstrijd ofzo? Anders zou ik me er niet zo druk over maken...

Mijn lijstje:
L: salade met rettich en kip, snee brood met boter, kopje heldere tomatensoep, beker karnemelk
T: appel en banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous en broccoli met ....?
T: drankje in de stad, nonalcoholisch!
Dit weekend is er wedstrijd maar die ga ik niet varen. Ik wil meer voorkomen dat ik boven de 85 kg kom. Al voel ik me fysiek nu beter en fitter dan ooit. Dus wat dat betreft gaat het prima. Ik ga binnenkort andere klasse zeilen en daar is het handig als je wat zwaarder bent en fysiek sterk. Dus kan beginnen met keihard krachttrainen :) Dan ga ik waarschijnlijk zo richting 90, maar hopelijk dit keer met een laag vetpercentage ;)
Die andere boot is trouwens F18 hobie tiger... Pic:

[ Bericht 6% gewijzigd door the85mc op 13-09-2012 14:34:31 ]
pi_116741703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Quinazoline het volgende:
Ik kom ook weer lijstjes dumpen hier:

Gisteren:
L: 3 harde broodjes met kaas, ham, ?
T: latte machiato
D: pastasalade met kip, sla, tomaat, komkommer, paprika, olijven

Vandaag:
L: 3 bth met niks, 500 ml paprika/tomatensoep
T: 2 appels
S: intervaltraining hardlopen
D: ? iets lichts

Ik blijf het lastig vinden om een fatsoenlijke D te bedenken. Mogelijk eet ik voor het hardlopen nog iets anders, een hard broodje met iets ofzo.
Misschien helpt het als ik mijn "manier" voor je neerzet:
We halen altijd voor een aantal dagen groente, dan kijken we wat het eerste op moet.
Dan bepalen we of er soep, stamppot, ovenschotel, etc. of gewoon iets met aardappels of iets met pasta/rijst van gemaakt gaat worden en of en watvoor vlees erbij gaat.
Zo ongeveer..
Details zijn dan makkelijk aan te passen en in te vullen hoe je wilt.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:04:31 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116743961
Misschien helpt mijn manier ook :P.

Op zondag een weeklijst maken en voor de hele week boodschappen doen. Kun je tussendoor nog eens wisselen als je geen zin hebt om een bepaald iets te eten, je kunt ervoor zorgen dat je gevarieerd eet etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_116744147
Volgems mij gaat het Q meer om "hoe" ze moet eten, omdat voor het hardlopen een zware maaltijd niet werkt en na het hardlopen het te laat word.

Ik probeer op dat soort dagen gewoon geen diner te eten maar salades, of overdag warm te eten...
pi_116744190
Of de dag ervoor wat extra koken en iets opwarmen. :)
Alhoewel ik ook zonder problemen pas om 9 uur warm eet ofzo.
Doe wat je niet durft.
pi_116744306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:09 schreef Perruche het volgende:
Volgems mij gaat het Q meer om "hoe" ze moet eten, omdat voor het hardlopen een zware maaltijd niet werkt en na het hardlopen het te laat word.

Ik probeer op dat soort dagen gewoon geen diner te eten maar salades, of overdag warm te eten...
^^

Op sportavonden gooi ik ook gewoon vaak groenten, bouillion en room bij elkaar, pureren en klaar. Lekker licht, snel en je krijgt je groenten binnen.
pi_116744428
Het is eigenlijk beide. We moeten sowieso weer eens weekplanningen gaan maken, als ik weer wat vaster op 1 locatie werk (ivm laat/vroeg thuis en we/geen tijd voor koken). Het liefst eet ik voor het hardlopen iets lichts en naderhand ook nog iets lichts. Heb alleen geen tijd om vooraf te koken, en geen zin om structureel twee keer in de week twee dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Ik woon samen en wil wel graag dat mijn vriend ook iets fatsoenlijks eet (en dat kan ie prima zelf koken hoor), maar dan vind ik dat na het lopen weer te zwaar. Verder ben ik helemaal niet veeleisend :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116745069
Salade-achtigen heb je snel klaar, en voortijd eet je dan een bakje kwark met havermout en noten/rozijnen of zo.

Zuurkoolsalade, hoef je alleen even wat spekjes te bakken, heb je dag er voor aardappels gekookt dan kook je wat extra en bak je die ook op, wat koude zuurkool erbij en klaar is Q.

Noodlesalade, dag ervoor bak je dan extra stukje rundvlees (zou het dan nog niet gaan snijden, is lekkerder op de dag zelf) en kook (of wok) je wat extra groentes, dag zelf snel die noodles koken, groente en vlees erover, scheutje sojasaus (of wat je lekker vind) en wat cashews erbij door.

Of als je stevige soepen maakt kun je die er zo'n 2 uur voor gewoon eten...
Vind sporten op een volle maag ook niets dus als ik om 6uur sport zorg ik dat ik om 4uur wat neem.
pi_116745497
ik vind het ook altijd lastig, Quinazoline. Gelukkig kan ik sporten timen, jij niet. Vanavond eten we versgebakken volkorenbrood, daar heb ik zin in. Verder ben ik moe, werk veel te veel de laatste tijd. Nu net thuis om weer verder te werken... -O-
pi_116745768
Ik had foto's beloofd van hoe m'n probleemgebied nu is...Ben eigenlijk best tevreden. Mag nog best wat af, maar mag nu ook niet klagen:

donderdag 13 september 2012 @ 16:52:52 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116745959
Moeilijk als je het niet zelf kan plannen maar als je dan te weinig eet met sportdagen is het toch wel belangrijk dat je over de gehele dag wat meer te eten.
Dat moet wel zo ongeveer te plannen zijn?

MC85 , wat een stoere boot!

V1, welkom terug, je vakantie klinkt heerlijk! En goed van je riemgaatjes :P

Lijst:
O: kwark en vla
T's: cup a soup kerrie, halve komkommer, appel, plak cake
L: 3 boterhammen met 1 tartaar, ui, curry. Kom aardappel/prei roomsoep met rookworst, anderhalf beker melk
T's: nectarine, dropjes, blokje chocolade, 3 grote wortels
D: Gevulde paprika's/courgetten/tomaat/champignon (gevuld met gehakt, rijst, sauzen, ei) en een salade met gekookt ei en een blikje tonijn.
T: zoute stokjes en cola-berenburg
  donderdag 13 september 2012 @ 16:53:23 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116745980
You're looking good Jeager!
  donderdag 13 september 2012 @ 16:53:44 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116745997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
You're looking good Jeager!
Eensch. Ik zie geen probleemgebied hoor :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_116746054
Ik zie geen probleemgebied? Ziet er goed uit, Jag!
pi_116746097
Oh, spuitelf :P
pi_116746162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eensch. Ik zie geen probleemgebied hoor :N.
als ik m'n buik niet zou inhouden wel. Maar, het valt best mee inderdaad! :)

Thanks, allmeaal!
  donderdag 13 september 2012 @ 16:58:31 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116746180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als ik m'n buik niet zou inhouden wel. Maar, het valt best mee inderdaad! :)

Thanks, allmeaal!
Post dan een foto waarop je je buik niet inhoudt, anders is het niet eerlijk :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116746242
Je ziet er goed uit jagar!

Zojuist een hoofdpijndossier afgerond. Morgen inleveren *O*
pi_116746255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Post dan een foto waarop je je buik niet inhoudt, anders is het niet eerlijk :P.
nee man, dan krijg ik geen complimentjes! :7

Zo, en nu ga ik weer werken. beuh.
  donderdag 13 september 2012 @ 17:01:29 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116746277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

TSSS!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_116746327
:') :D
pi_116746329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nog eentje dan. Ik vind je juist opvallend mooi. Door je verhalen over je lengte, grote lompe voeten :') en recht toe recht aan lijf had ik een heel ander beeld. Super mooie taille vrouw!
  donderdag 13 september 2012 @ 17:03:13 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116746336
Over een kwartiertje mag ik ook naar huis O+. Moet drie keer een uur inhalen ivm m'n vrije middag afgelopen maandag. Naja, nog één uurtje te gaan volgende week :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116746450
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Nog eentje dan. Ik vind je juist opvallend mooi. Door je verhalen over je lengte, grote lompe voeten :') en recht toe recht aan lijf had ik een heel ander beeld. Super mooie taille vrouw!
ja, maar die lompe voeten zie je ook niet op de foto. En als ik naast me m'n kleine, ranke collega van 1.60 die altijd in schattige rokjes en jasjes gekleed is op de foto had gezet had je me lomp en groot gevonden.

Maar, O+

En nu over op de orde van de dag.
pi_116746469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klinkt goed Chico! *O*
Fijn he, dat het soms gewoon allemaal goed lijkt te gaan? :)

Ja :). Het klinkt vast stom, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend dan dat dingen vanzelf en goed gaan, dan is zo'n jaartje tegenslagen wel even extra hard wennen :'). Bijkomend voordeel: omdat dingen meezitten, ga ik meer dingen doen, ben ik actiever, waar ik dan weer blijer van word, waardoor er meer dingen uitgevoerd worden etc. Positieve spiraal O+. Ik vind het bijna niet erg dat ik elke dag tot ongeveer 6 uur op de uni zit :o. En omdat ik huisgenootjes heb, kook ik ook elke dag ondanks dat ik laat thuis ben en eigenlijk nergens meer zin in heb (en van fatsoenlijk voedsel word ik ook weer blij).

Viz! Je vakantie klinkt echt heerlijk! En dat slapen met de katten ook :+.

Ziet er prima uit Jagar! :)
  donderdag 13 september 2012 @ 17:09:01 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116746493
Ik sluit me aan bij de rest Jagar :)

En voor de liefhebbers, ook ff een crosspostje hier: [TK] Zwarte wikkellaarzen Fred de la Bretonière, maat 40, zgan
pi_116746944
Zo ook maar even naar de sportschool...
Voeding bestaat vooral uit havermout , kip rijst , noten , kwark etc.
Merk trouwens wel dat me conditie beter is geworden dus verheug me nu al op de intervalsessie van zometeen, hoe raar dat ook klinkt :p.
pi_116747059
Ook nog een compliment van mij dan Jagar :D en als jij zo smal was als je collegaatje van 1.60 brak je vast doormidden, het gaat om de verhoudingen en die zitten prima bij jou!

Koniomi: me mijn conditie
Doe je ook groente en fruit?
Broccoli bijvoorbeeld? :)
  donderdag 13 september 2012 @ 17:30:50 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116747060
Nog een 3 kwartier en dan zijn de gevulde dingen klaar... Honger!

Vik, is de 2 voor 12 van vanavond ook een herhaling?
pi_116747367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie geen probleemgebied? Ziet er goed uit, Jag!
Ja doei.
pi_116747820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
goedemorgen :D

Het fijnst aan thuis zijn is dat je weer in je eigen bed kan slapen. Imo slaapt er niks zo lekker als je eigen bed!
Ik heb in Amerika anders wel in een paar bedden geslapen waarvoor ik ons eigen bed zó in had willen ruilen... :z .

Jag, je ziet er echt goed uit!
  donderdag 13 september 2012 @ 17:57:10 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116747878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een 3 kwartier en dan zijn de gevulde dingen klaar... Honger!

Vik, is de 2 voor 12 van vanavond ook een herhaling?
weet ik niet. One way to find out :P
Niet meer actief op Fok!
pi_116748702
Nee hoor :)

Zijn meerdere manieren :P
quote:
Anders dan in de gids van week 36 en week 37 vermeld staat, zijn er voorlopig geen nieuwe uitzendingen van Twee voor Twaalf
Door persoonlijke omstandigheden zijn de komende tijd herhalingen van Twee voor Twaalf te zien uit het najaar van 2011. Zodra bekend is wanneer nieuwe afleveringen worden uitgezonden, vindt u die informatie hier.
  donderdag 13 september 2012 @ 18:26:47 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116748821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor :)

Zijn meerdere manieren :P

[..]

Die manier bedoelde ik :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_116748906
Oh, denk die bedoelt gewoon kijken 8)7
  donderdag 13 september 2012 @ 18:37:38 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116749165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef V1z0R het volgende:
Oh, denk die bedoelt gewoon kijken 8)7
Natuurlijk niet 8)7
Niet meer actief op Fok!
pi_116751350
Nu bij de kapper. Iemand nog een goed idee qua kapsel?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 13 september 2012 @ 19:40:26 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116751765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kort en pittig?:9
Niet meer actief op Fok!
pi_116751906
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kort en pittig?:9
helaas, dat is geen reële optie. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 13 september 2012 @ 19:45:15 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116751949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

helaas, dat is geen reële optie. B-)
Serieus: laagjes? :)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:05:04 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116752981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekker op tijd :P

Herhaling dus, jammer
pi_116753139
Mooie slanke deerne ben je, Jagär! Door je lengte valt het gewoon nog extra op :7
pi_116753871
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Laureline het volgende:
Mooie slanke deerne ben je, Jagär! Door je lengte valt het gewoon nog extra op :7
Inderdaad, doe mij er maar een centimeter of 15 bij! O+
pi_116754031
Het is een pony geworden. En laagjes.
Volgens mn moeder staat het leuk.
Doe wat je niet durft.
pi_116754066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben benieuwd! *O*
pi_116757485
Zo net terug van college. Ik weet niet of ik dit ga blijven doen zo met m'n stage :')
pi_116757575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik las iets van het is een pony geworden en moeder.
Alsof je van je moeder mocht kiezen tussen een pony en een Shetlander :D

Ik ben moe.
pi_116757850
Zo. 8km gerend, fajitas (volkoren) voor m'n ouders gemaakt en heerlijk gegeten en zo lekker vroeg naar bed.

Eindstand:

T: 1 boterham met ham
L: volkoren kaiserbroodje met filet americain
S: 8km hardlopen op 'n rustig tempo van 6.08min/km
T: bakje yoghurt
T: wat sperziebonen gesnoept
D: 2 volkorenfajitas met kip, paprika, sperzieboontjes, rode ui en ijsbergsla met wat yoghurt

Zo nog een bak thee en dan lekker vroeg slapen; morgen weer naar huis. Uiteindelijk best tevreden met m'n lijst :)
Ja doei.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:32:05 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116758226
Goed gedaan Mo!
En nog gefeliciteerd.
Morgen mag je fruit :Y
pi_116758479
Jaaaaa, fruit! Ik ga morgen druifjes halen O+
Ja doei.
pi_116758731
Fruit! Net maar snel nectarines op gegeten
pi_116759016
Mijn faallijstje van vandaag :')

O: magere kwark met muesli
T: 2 speculaasjes, perzik
L: 2 boterhammen pindakaas
T: bakje chocoladekruidnoten, handje dropjes, handje haribo-kersen :')
D: pittige spruitjesstamppot met wat spekjes en zongedroogde tomaatjes
T: zo'n chocoladetoetje van 17 cent

Ben wel tevreden met O, L en D :+ .
pi_116759364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Probability het volgende:
Zo net terug van college. Ik weet niet of ik dit ga blijven doen zo met m'n stage :')
Heb ook geprobeerd stage, scriptie en trainen te combineren. Werkte niet.. Ik ben beter als ik 1 ding de volle aandacht kan geven. Morgen lever ik stageopdracht in. Hopelijk wordt ue dan goedgekeurd.
pi_116761565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Heb ook geprobeerd stage, scriptie en trainen te combineren. Werkte niet.. Ik ben beter als ik 1 ding de volle aandacht kan geven. Morgen lever ik stageopdracht in. Hopelijk wordt ue dan goedgekeurd.
Ja als ik niet van dag kan ruilen dan is het jammer maar helaas!
pi_116763880
Whoei, net onze eerste accomodatie geboekt via Air BnB... ben benieuwd!
pi_116764066
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zoiets probeer ik nu ook. Scriptie, vak volgen, commissie en trainen. Needless to say dat het trainen op een laag pitje staat (ook nu met knie) en alles niet helemaal soepel en door elkaar loopt :').
pi_116767849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:30 schreef MarMar het volgende:
Ook nog een compliment van mij dan Jagar :D en als jij zo smal was als je collegaatje van 1.60 brak je vast doormidden, het gaat om de verhoudingen en die zitten prima bij jou!

Koniomi: me mijn conditie
Doe je ook groente en fruit?
Broccoli bijvoorbeeld? :)
Sowieso , dagelijks 1 stuk fruit en bij het avondeten , sla/komkommer/tomaat :p
pi_116768178
Goedemorgen! Baard en ik zijn vandaag twee jaar samen. O+.
pi_116768405
Mogguh!

Ik heb dé opvolger voor als we Jillian zat zijn :D

En gefeli DaD!

Ik las trouwens ook dat Henk een pony had gekocht ofzo :')
pi_116768687
Gefeli DaD O+

En oei GB als je nu al met de kruidnoten begint, heb je nog 3 maanden te gaan!

Mijn plan voor vandaag:
O: 2 rijstwafels met kaas, melk, cappuccino
L: 2 rijstwafels kaastomaatkomkommer, gekookt ei, karnemelk
B/S: been/buik/tricep oefeningen
T: cappuccino, ontbijtkoek
T: olijfjes, rosé
D: witlof met ham en kaas uit de oven
B: stuk lopen met krukken

Iets over mijn rolstoelrantsoen heen, maar lopen met krukken schijnt ook nogal wat kcal te nemen ;) Ik vind het een mooi vrijdaglijstje.
pi_116768956
Jarig DaD? Feli!

Vandaag krijgt schoonmoeder eindelijk haar verjaardagscadeautje en ze weet nog steeds niets: naar George Michael vanavond *O*
pi_116769065
Gefeliciteerd DaD O+
pi_116769107
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Jarig DaD? Feli!

Vandaag krijgt schoonmoeder eindelijk haar verjaardagscadeautje en ze weet nog steeds niets: naar George Michael vanavond *O*
Je zou bijvoorbeeld even 3 posts terug kunnen lezen. >:O

Gefeli DaD, dat er nog maar vele mogen volgen! :)

Ik heb het gevoel dat mijn kapsel een beetje pittig is. Moet er duidelijk aan wennen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_116769209
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld even 3 posts terug kunnen lezen. >:O

Gefeli DaD, dat er nog maar vele mogen volgen! :)

Ik heb het gevoel dat mijn kapsel een beetje pittig is. Moet er duidelijk aan wennen. >:O
Nou sorry hoor, overheen gelezen :')

Feli dan voor dad en baard dan!
pi_116769220
Ha, dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')