quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef MarMar het volgende:
Als ik de hele dag niets eet, heb ik echt niet zoveel controle meer over wat ik 's avonds in mn mond stop...
Ofwel ik heb zo'n honger dat ik vanalles erin prop, ofwel ik ben zo misselijk van de hele dag niets eten dat ik helemaal geen trek meer heb. Beide lijkt me niet echt handig.
Hoe fysiek actief ben je overdag?
Voor mij werkt het juist beter om 's avonds niet teveel te eten, niet laat dineren, dan nog yoghurt of kwark met fruit en dan niet met een stikvolle maag op bed.
Overdag heb ik ook kleine beetjes energie nodig, ontbijt en lunch zijn wel veel minder aan kalorieën dan diner, maar da's gewoon omdat ik diner verreweg het lekkerste vind en daar dus het minste in minder.
Overigens hier 45 kilo afgevallen zonder sporten want meest van de tijd rolstoel en sinds iets meer dan een jaar vrij stabiel tussen de 70 en de 75.
Jullie hebben geen winkelsquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst:
O: 2 boterhammen met een soort rolladee
T: reep kaas
L: omelet van twee dubbeldooiereieren met een plakje ham en een rood uitje
T: mok melk
S: 5,4km rustig hardlopen
D: veel te grote gehaktbal, flink bord spinazie en 2 gekookte aardappels
T: 2 koekjes bij de thee
Kan meer, moet meer zelfs. Is alleen niet meer in huis hier nu
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig die laatste zin. Want in je vorige post deed je overkomen alsof de OP achterlijk was, of in ieder geval niet volledig. Het is precies wat je zegt, het is je levensstijl. Meer mensen hier hebben een andere levensstijl en dat werkt voor hun prima.
En dan zeg je ook nog zo iets als "net als gelovigen", maar je uit je hier alsof je zelf de nieuwe goeroe bent en ons van jouw geloof komt overtuigen. Doe me een lol zeg en hou het lekker bij jezelf, in plaats van zo denigrerend over te komen
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.quote:
Ik ontbijt niet met muesli en niet met brood en ik bepaal zoals verreweg de meesten hier ook zelf wat het diner wordt, dus ehm, misschien lees je niet heel goed en heb je iets te snel een oordeel over dit topic?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.
Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.
[..]
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.
Weet je waar je te dik van wordt? Teveel eten.
Als je echt je huiswerk had gedaan, dan had je kunnen lezen dat mensen juist open staan voor anderen. Er zijn er hier meer die IF hebben geprobeerd. Wij zijn niet degenen die oordelen, dat doe je zelf. Daardoor creeer je juist weerstand in plaats van interesse. Maar goed, als je mij een lesje IF geeft ( ohw wacht, niet meer nodig) dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiverenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.
Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.
[..]
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.
Weet je waar je te dik van wordt? Teveel eten.
Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse inquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..] dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiveren
Juh, ik mik gewoon op zoveel mogelijk reserves zodat het zo hoog mogelijk blijft hangen als het weer minder gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Marmar... hoop dat het nog lang goed gaat! Zie het wel een beetje somber in qua weer e.d.
Van vasten word je wel dik aangezien de meeste mensen er niet mee om kunnen gaan, na het vasten is het voor vele een teken dat ze los mogen gaan.
Maar als het voor jou werkt? Mooi
Voor mij werkt veel en gezond, ook niet ieders idee van goed.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse in
Ik ook. Klote plekken om af te trainen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig Aurum!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah ik weet waar ik ga stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig Aurum!![]()
Opdrukken? Of doe je dat al? Anders werkt voor triceps vertical row ook goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
Zou een voedingskussen geen oplossing kunnen bieden? Qua slaapcomfort?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Baggerdag qua eten gisteren. Werd wakker met afschuwelijke hoofdpijn en misselijkheidDus bijzonder weinig gedaan (en bijzonder weinig gegeten dus).
Volgens mij ligt 't aan mijn slaaphouding. Is nu derde dag achter elkaar dat ik zo wakker word (vandaag nog om 5u paracetamol gehad, daardoor viel het gelukkig mee vanochtendMaar voel het wel lurken in de verte, zeg maar). Mijn hele linkerkant is stijf/pijnlijk dan (heup/rug/nek). Iemand tips? Hoe pas je je houding aan tijdens het slapen?
Pff Henk, dat weten we hier toch allemaal wel. Ik vind het betuttelend als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou een voedingskussen geen oplossing kunnen bieden? Qua slaapcomfort?
Sowieso zou ik dit ook even vragen in OUD.Daar zitten de experts als het gaat om hoogzwanger zijn en slapen.
Vergeten jullie vandaag niet om te stemmen?
Het is een zwaar bevochten recht wat helemaal niet zo vanzelfsprekend is, dus maak daar gebruik van.
Ik druk mij alleen op als het moetquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Opdrukken? Of doe je dat al? Anders werkt voor triceps vertical row ook goed.
de lurkers An! Vergeet de lurkers niet!!quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Pff Henk, dat weten we hier toch allemaal wel. Ik vind het betuttelend als mensen dat zeggen![]()
Morgen slankies!
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de lurkers An! Vergeet de lurkers niet!!
ze waren wat zurige (duuh), maar wel okay. Eigenlijk op gevoel, want de melk was op. Wat yoghurt, meel en havermout mixen, twee eitjes erbij totdat je een redelijk dik beslag hebt. Volgens mij had ik ook wat bakpoeder erbij, en heb ik er american pancakes van gemaakt. Vandaag de rest opgegeten voor ontbijt. Gister zat ik echt tot 12 uur vol, en dat gebeurt niet vaak!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef MarMar het volgende:
hoe doe je die pannenkoek jagar? klinkt lekker.
als je zo ontevreden bent over het eten bij je ouders, dan ga je toch zelf boodschappen doen om wat anders te koken? Verder, veel plezier met je uitreiking!quote:Op woensdag 12 september 2012 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dit wordt ook weer een briljante eetdag![]()
Maar /care, want diplomauitreiking
![]()
En vanavond tapas eten en biertjes drinken in Nijmegen
Betutteling is hier toch heel normaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Pff Henk, dat weten we hier toch allemaal wel. Ik vind het betuttelend als mensen dat zeggen![]()
Morgen slankies!
check.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Betutteling is hier toch heel normaal?
Naar mijn mening wordt er nog veel te makkelijk gedacht over zwaarbevochten dingen die helemaal niet overal zo vanzelfsprekend zijn als ons stemrecht. Daarbij, je hebt pas recht tot klagen als je zelf hebt gestemd.
Ik vind het ook wel heel mooi om te zien op facebook als mensen hebben gestemd, of wanneer mensen heel duidelijk kunnen maken waarom ze juist kiezen voor die ene partij. En dat hoeft dan helemaal niet "mijn partij" te zijn, ik vind het gewoon goed om te zien dat mensen bezig zijn met de toekomst.
Dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Een kennis van mij is zó tegen het hele politieke systeem, dat hij vindt dat hij zichzelf verloochent als hij daar in meegaat en stemt dus niet. Hij staat achter geen één politieke partij en kan daarom zijn stem aan geen één partij geven. Hij vindt dat hij daarom juist wel mag 'klagen' over de politiek.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt er nog veel te makkelijk gedacht over zwaarbevochten dingen die helemaal niet overal zo vanzelfsprekend zijn als ons stemrecht. Daarbij, je hebt pas recht tot klagen als je zelf hebt gestemd.
Ik vind het ook wel heel mooi om te zien op facebook als mensen hebben gestemd, of wanneer mensen heel duidelijk kunnen maken waarom ze juist kiezen voor die ene partij. En dat hoeft dan helemaal niet "mijn partij" te zijn, ik vind het gewoon goed om te zien dat mensen bezig zijn met de toekomst.
Zo hoor ik er ook meer en ik moet eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij in kan denken.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Een kennis van mij is zó tegen het hele politieke systeem, dat hij vindt dat hij zichzelf verloochent als hij daar in meegaat en stemt dus niet. Hij staat achter geen één politieke partij en kan daarom zijn stem aan geen één partij geven. Hij vindt dat hij daarom juist wel mag 'klagen' over de politiek.
Let op, niet mijn mening, maar wel interessante materie.
Doe ik ook wel eens en dat vinden ze niet tof, geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je zo ontevreden bent over het eten bij je ouders, dan ga je toch zelf boodschappen doen om wat anders te koken? Verder, veel plezier met je uitreiking!
Zo'n ding gebruik ik al. Dus snap ook niet zo goed waar het vandaan komtquote:Op woensdag 12 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou een voedingskussen geen oplossing kunnen bieden? Qua slaapcomfort?
Sowieso zou ik dit ook even vragen in OUD.Daar zitten de experts als het gaat om hoogzwanger zijn en slapen.
Vergeten jullie vandaag niet om te stemmen?
Het is een zwaar bevochten recht wat helemaal niet zo vanzelfsprekend is, dus maak daar gebruik van.
Een studiegenootje zei tegen mij. 'Ja ik ga nu wel stemmen want het is de eerste keer. Daarna weet ik het nog niet hoor.'quote:Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ik stem altijd op de eerste vrouw op de lijst (nadat ik even gekeken heb wat voor individuele standpunten die heeft)...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik stem dit jaar voor het eerst niet op de nummer 1 van de partij waarop ik ga stemmen.
Vind het altijd mooi om te horen dat mensen ergens tegen zijn, maar hoe moet het dan wel? Het ergens niet mee eens zijn is 1 ding, maar dan neem ik aan dat hij ook een idee heeft over hoe het wel moet.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Een kennis van mij is zó tegen het hele politieke systeem, dat hij vindt dat hij zichzelf verloochent als hij daar in meegaat en stemt dus niet. Hij staat achter geen één politieke partij en kan daarom zijn stem aan geen één partij geven. Hij vindt dat hij daarom juist wel mag 'klagen' over de politiek.
Let op, niet mijn mening, maar wel interessante materie.
Je moet meer rechtop gaan slapen. Dikkere kussens nemen dus. Je ingewanden komen langzaam in de verdrukking wat dit soort klachten kan veroorzaken. En ja, dat kan ook als je nog niet "hoogzwanger" bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Baggerdag qua eten gisteren. Werd wakker met afschuwelijke hoofdpijn en misselijkheidDus bijzonder weinig gedaan (en bijzonder weinig gegeten dus).
Volgens mij ligt 't aan mijn slaaphouding. Is nu derde dag achter elkaar dat ik zo wakker word (vandaag nog om 5u paracetamol gehad, daardoor viel het gelukkig mee vanochtendMaar voel het wel lurken in de verte, zeg maar). Mijn hele linkerkant is stijf/pijnlijk dan (heup/rug/nek). Iemand tips? Hoe pas je je houding aan tijdens het slapen?
Nouja, laten we zeggen dat hij sowieso helemaal een beetje tegen 'het systeem' is en hij dus vindt dat hij met een blanco stem ook meegaat in dat systeem. Waar hij verder nog allemaal tegen is, daar zal ik je maar niet mee vervelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: koffie verkeerd, bak kwark met bran flakes
T: jarige collega, dus indien lekker: dan iets lekkers. Anders babybell kaasje.
L: 2 dubbele boterhammen met gebakken ei en bacon
T: plak roggeknar evt. nog een handje macademia's
D: broccoli, erwtjes en groenteballetjes
S: Ergens tussen 7 en 10 km hardlopen
T: bak kwark.
1900 calorieen, 123 gr eiwit, 170 gr KH.
Excusief wat lekkers van jarige collega.
[..]
Vind het altijd mooi om te horen dat mensen ergens tegen zijn, maar hoe moet het dan wel? Het ergens niet mee eens zijn is 1 ding, maar dan neem ik aan dat hij ook een idee heeft over hoe het wel moet.![]()
Overigens kun je ook blanco stemmen.
Wat ook helpt is de poten van je bed aan je hoofdeinde een ietsjes verhogen, boek eronder ofzo.. of een kussen onder je matras.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je moet meer rechtop gaan slapen. Dikkere kussens nemen dus. Je ingewanden komen langzaam in de verdrukking wat dit soort klachten kan veroorzaken. En ja, dat kan ook als je nog niet "hoogzwanger" bent.
Sterkte de komende maanden.
Meer rechtop? Ah, dat heb ik nog niet geprobeerd. Wel dat kussen gebruiken dat Mar noemtquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je moet meer rechtop gaan slapen. Dikkere kussens nemen dus. Je ingewanden komen langzaam in de verdrukking wat dit soort klachten kan veroorzaken. En ja, dat kan ook als je nog niet "hoogzwanger" bent.
Sterkte de komende maanden.
Naja, ik snapte vroeger nooit zo dat mensen zich aan zoiets konden storen. Maar nu wel dusquote:Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, Coco. Vooral als ze hem zo slecht heeft geparkeerd!
Ik ben het helemaal eens met de inhoud van je verhaal. Ik vind alleen niet dat jij, ik of een ander medeburgers moet wijzen op hun stemrecht. Laat dat lekker aan de juiste instellingen en de politiek over. Wat we er ook van vinden, je hebt ook het recht om niet te stemmen en veel mensen kiezen daar bewust voor. Dat is ook een vorm van vrijheid die je mensen niet mag afnemen. Als er wel iets van zegt vind ik dat behoorlijk normerend. Mijn stokpaardje: je denkt dan enkel vanuit je eigen referentiekader.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met de inhoud van je verhaal. Ik vind alleen niet dat jij, ik of een ander medeburgers moet wijzen op hun stemrecht. Laat dat lekker aan de juiste instellingen en de politiek over. Wat we er ook van vinden, je hebt ook het recht om niet te stemmen en veel mensen kiezen daar bewust voor. Dat is ook een vorm van vrijheid die je mensen niet mag afnemen. Als er wel iets van zegt vind ik dat behoorlijk normerend. Mijn stokpaardje: je denkt dan enkel vanuit je eigen referentiekader.
Komt doordat je zwanger bentquote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik snapte vroeger nooit zo dat mensen zich aan zoiets konden storen. Maar nu wel dus
Ik ben het wel met jou eens eigenlijk, we zijn allemaal een beetje verantwoordelijk voor elkaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening.
Agree to disagreequote:Op woensdag 12 september 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening.
Als erom gevraagd wordt welquote:Op woensdag 12 september 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben het wel met jou eens eigenlijk, we zijn allemaal een beetje verantwoordelijk voor elkaar.
Dan maar af en toe een beetje betuttelen en inderdaad, dat is toch wat we hier voornamelijk doen?
Scheelt weer popcorn op mijn lijstje, da's dan wel weer positiefquote:Op woensdag 12 september 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er komt dus geen bitchfight?.
Hm, ik herinner me heus ook dat er af en toe commentaar komt omdat mensen een tijd geen lijstjes meer posten en er dan wel weer vermoedens zijn..quote:Op woensdag 12 september 2012 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als erom gevraagd wordt wel![]()
Lijstjes posten is impliciet vragen om commentaar.
Henk wat doe jequote:Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb wel net een magic cookie bar op.
[ afbeelding ]
Zo lekker!
De rest van de dag hou ik het maar gezond.
It's a siiiign!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh die chocolaatjes![]()
Net gestemd, ik ging in de zon en terug was het weer stom
nu ik je lijstje daadwerkelijk lees vind ik het vrij weinig. Als ik jou was zou ik zo rond de 2300 kcals zitten, zeker met de hoeveelheid sport die je doet...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: koffie verkeerd, bak kwark met bran flakes
T: jarige collega, dus indien lekker: dan iets lekkers. Anders babybell kaasje.
L: 2 dubbele boterhammen met gebakken ei en bacon
T: plak roggeknar evt. nog een handje macademia's
D: broccoli, erwtjes en groenteballetjes
S: Ergens tussen 7 en 10 km hardlopen
T: bak kwark.
1900 calorieen, 123 gr eiwit, 170 gr KH.
Excusief wat lekkers van jarige collega.
[..]
Vind het altijd mooi om te horen dat mensen ergens tegen zijn, maar hoe moet het dan wel? Het ergens niet mee eens zijn is 1 ding, maar dan neem ik aan dat hij ook een idee heeft over hoe het wel moet.![]()
Overigens kun je ook blanco stemmen.
Wat een belerend toontje. Ik vind dat je prima mag uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die niet stemmen, dat doen op basis van een beargumenteerde overtuiging. En om te zeggen dat je daarmee mensen hun vrijheid afneemt, vind ik erg overdreven.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met de inhoud van je verhaal. Ik vind alleen niet dat jij, ik of een ander medeburgers moet wijzen op hun stemrecht. Laat dat lekker aan de juiste instellingen en de politiek over. Wat we er ook van vinden, je hebt ook het recht om niet te stemmen en veel mensen kiezen daar bewust voor. Dat is ook een vorm van vrijheid die je mensen niet mag afnemen. Als er wel iets van zegt vind ik dat behoorlijk normerend. Mijn stokpaardje: je denkt dan enkel vanuit je eigen referentiekader.
Mn stuk magic cookiebar heeft nog wel voor een paar honderd calorieen gezorgd.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nu ik je lijstje daadwerkelijk lees vind ik het vrij weinig. Als ik jou was zou ik zo rond de 2300 kcals zitten, zeker met de hoeveelheid sport die je doet...
Uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt is wat anders dan mensen vertellen dat ze niet moeten vergeten om te stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een belerend toontje. Ik vind dat je prima mag uitdragen dat je het belangrijk vindt dat er gestemd wordt. Ik denk ook niet dat de meeste mensen die niet stemmen, dat doen op basis van een beargumenteerde overtuiging. En om te zeggen dat je daarmee mensen hun vrijheid afneemt, vind ik erg overdreven.
Dit alles los van de agree to disagree, uiteraard.
Hoeveel carbs?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit vandaag op 2100 kcals, maar ik merk dat ik echt moeite begin te krijgen om de hoeveelheden weg te werken/firstworldproblems
Je zal het zeker nodig hebben nu idd. Hoe schat je je verbruik in door al het sporten? Lijkt me ook niet fijn als je het gevoel hebt jezelf vol te moeten eten.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit vandaag op 2100 kcals, maar ik merk dat ik echt moeite begin te krijgen om de hoeveelheden weg te werken/firstworldproblems
Ik heb ze bij de intersport gekocht (al gebruik ik ze nooit meer).quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoeveel carbs?
owja, waar haal ik fitnesshandschoenen? Bij Aktiesport en de sport2000 zag ik ze niet.
De Bijenkorf heeft niet eens een sportafdeling en Perry is net even te ver lopen van mn werk.
Klinkt alsof je goed bezig bent. Al dat eten heb je nu ff nodig, ook al lijkt het veel. Ga je ook weer afbouwen als je de urbatlon gehad hebt, of blijf je zo intensief sporten? Daar ging ik zelf ooit eens de fout inquote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef _aurum_ het volgende:
Henk: 188 gram
Iedere sportzaak heeft van die fietshandschoenen, desnoods ga je naar een fietswinkel
An: Het is tweeledig, ik heb energie nodig gedurende de dag want anders heb ik hoooooonger en het is echt honger want als ik niks eet, dan worden mijn handen koud etc. Maar ik heb ook een soort afterburn effect (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Maar ik merk dat ik droger aan het worden ben en dat gebeurt vooral na het trainen/sporten etc.
Vooral het spek op mijn buik is op dit moment rap aan het verdwijnen. Iets zegt me dat het spek op mijn heupen het allerlaatste is wat gaat![]()
Maar ik ben gefaseerd omhoog gegaan, van 1800 naar 2000 nu naar 2100 en ik val af (niet qua gewicht, maar wel qua vet%). Word ook steeds sterker, dus wie weet krijg ik mijn kont wel die halfpipe opgehesen zondag
houdt het spannendquote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De lidl had volgens mij hardloop en fietsdingen in de aanbieding, daar fiets ik wel even langs vanmiddag.En anders kan ik ook nog langs een andere lidl rennen vanavond bij mn rondje.
Moet ik alleen wel echt 10 km rennen, maar dat overleef ik in principe wel.
ik ga wel afbouwen want anders verander ik in een bolletje in de winterquote:Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je goed bezig bent. Al dat eten heb je nu ff nodig, ook al lijkt het veel. Ga je ook weer afbouwen als je de urbatlon gehad hebt, of blijf je zo intensief sporten? Daar ging ik zelf ooit eens de fout in
Dat zag ik ook idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
houdt het spannendIk zag trouwens ook deelnemers van de UA in het buitenland met handschoentjes lopen tijdens de wedstrijd ?
Kou vind ik zelf niet zo erg met hardlopen, maar zodra het onder de 0 duikt, dan haak ik ook af.quote:[..]
ik ga wel afbouwen want anders verander ik in een bolletje in de winter
Want dat hardlopen daar nok ik mee als het koud wordt, het moet wel leuk blijven
Present!quote:
Over 5 weken. Hotel en in woestijnquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, ik was tot op het bot natgebombadeerd vanochtend... Brrrr, dat was koud ineens, het regende zo hard dat binnen 10 sec. mijn schoenen al onder water stonden
Wanneer ga je ook alweer weg Vik? Naar Jordanie dus... hotel ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
hardlopen in de kou is juist lekker. Tot -7 -10, ongeveer. Daarna doet het zeer aan je luchtwegen.
Misschien onderbewust? Maar misschien dat ze onderbewust dan ook wel op Sap stemmen...quote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
VVD deelt gratis sapjes uitNiks zegt "Geldverspilling" dan gratis meuk uitdelen aan mensen die wellicht niet eens geinteresseerd zijn
Of zouden er serieus mensen zijn die dan in het stemhokje staan en denken: "Wie zal ik nou stemmen? Tja dan maar VVD, want daar kreeg ik een kek sapje van".
Dat schiet mooi op! Mag ik misschien je hotel? (dm ofzo) Vi d het altijd zo leuk om beoordelingen te lezenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Over 5 weken. Hotel en in woestijn.
Had het ook niet over jouquote:
Zie dm.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat schiet mooi op! Mag ik misschien je hotel? (dm ofzo) Vi d het altijd zo leuk om beoordelingen te lezen
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef MarMar het volgende:
Bij mijn lijstje komt wijn met bubbels!!!
Net naar het ziekenhuis geweest en de verbetering was zelfs zichtbaar en meetbaarRug ziet er op de scan beter uit en spierkracht is meetbaar toegenomen.
Arts vind het volkomen logisch dat bij mijn klachten hoort dat ik me beter voel met droger en warmer weer, eindconclusie "je weet wat je te doen staat!"
Oke dan
Lief is nu dus een fles bubbels halen omdat we wat te vieren hebben
Dankewol, efkes sjenquote:
Dan was ik echt dood gegaan van de kou volgens mij. Mijn voeten worden al superkoud als het richting de 0 graden gaat, laat staan bij onder de 0.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou. Ik heb op de koudste dag van het jaar (januari, gevoelstemperatuur -10?) ook hardgelopen om 6.15 's ochtends
. Hardlopen in de kou is fijn
.
/agree!quote:
Ja, dat postte je destijds ook al. Je hoeft je niet te verdedigen hoor, als je merkt dat het voor jou niet werktquote:Op woensdag 12 september 2012 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan was ik echt dood gegaan van de kou volgens mij. Mijn voeten worden al superkoud als het richting de 0 graden gaat, laat staan bij onder de 0.
heeft overigens te maken met slechte doorstroming in de kleine bloedvaten. Verder geen probleem, maar met dergelijke kou is het niet tof. Dan ga ik liever een extra lesje in de sportschool doen.
Wat? Nu? Het is 17/18 graden, muts!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hetr is echt koud, mijn vingers zijn alweer dood en wit
Owja, en mn luchtwegen vinden het ook niet fijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat postte je destijds ook al. Je hoeft je niet te verdedigen hoor, als je merkt dat het voor jou niet werkt. Ik heb er geen last van, loop ook niet met handschoenen oid.
12!!! hierquote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Nu? Het is 17/18 graden, muts!
Oeoeoeh, bijna winterquote:
Nu wel weer, anderhalf uur geleden dikke bui en nog steeds wel veel wolken.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeoeoeh, bijna winter.
Schijnt het zonnetje daar wel? Ik vind het hier gewoon warm.
Nou, complimenten voor jullie hoor, tis een flinke fysieke uitdaging!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
houdt het spannendIk zag trouwens ook deelnemers van de UA in het buitenland met handschoentjes lopen tijdens de wedstrijd ?
[..]
ik ga wel afbouwen want anders verander ik in een bolletje in de winter
Want dat hardlopen daar nok ik mee als het koud wordt, het moet wel leuk blijven
Geweldig Mar!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef MarMar het volgende:
Net naar het ziekenhuis geweest en de verbetering was zelfs zichtbaar en meetbaarRug ziet er op de scan beter uit en spierkracht is meetbaar toegenomen.
Arts vind het volkomen logisch dat bij mijn klachten hoort dat ik me beter voel met droger en warmer weer, eindconclusie "je weet wat je te doen staat!"
Oke dan
Goed om te horen!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef MarMar het volgende:
Oke dan
Warmtelamp heb ik, infrarood is heerlijk, maar dat werkt allemaal maar heel kort, te kort om echt veel profijt van te hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Waarschijnlijk heb je dit allang bedacht of doe je het al, maar toch, je weet maar nooit..
Je reageert dus goed op warmte en droogte, is dan zo'n warmtelamp niet wat? Of een af en toe in zo'n infraroodcabine? Of werkt dat niet?
Mijn leven is ook mooi hoor lieve schatquote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet wie 'over mijn lijk' kijkt maar heb het boek van Jip gelezen en ondanks het ontzettend triest is is het leven eigenlijk zo mooi als je gezond bent.
DAT moet ik eens wat meer beseffen verdorie!
Indrukwekkend programma inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet wie 'over mijn lijk' kijkt maar heb het boek van Jip gelezen en ondanks het ontzettend triest is is het leven eigenlijk zo mooi als je gezond bent.
DAT moet ik eens wat meer beseffen verdorie!
Nikewinkel in Rosada.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoeveel carbs?
owja, waar haal ik fitnesshandschoenen? Bij Aktiesport en de sport2000 zag ik ze niet.
De Bijenkorf heeft niet eens een sportafdeling en Perry is net even te ver lopen van mn werk.
Ben nog aan het bijlezen, maar mocht je nog niet geweest zijn, wil je dan een hardloopshirt M en broek S voor mij scoren?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De lidl had volgens mij hardloop en fietsdingen in de aanbieding, daar fiets ik wel even langs vanmiddag.En anders kan ik ook nog langs een andere lidl rennen vanavond bij mn rondje.
Moet ik alleen wel echt 10 km rennen, maar dat overleef ik in principe wel.
Ik snap dat je liever een bitchfight had gehadquote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Die term roept bij mij het 'yolo'-gevoel op
Ik kreeg geen croissantje van SP.. Dus daar ga ik niet op stemmen..quote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
VVD deelt gratis sapjes uitNiks zegt "Geldverspilling" dan gratis meuk uitdelen aan mensen die wellicht niet eens geinteresseerd zijn
Of zouden er serieus mensen zijn die dan in het stemhokje staan en denken: "Wie zal ik nou stemmen? Tja dan maar VVD, want daar kreeg ik een kek sapje van".
de handschoenen vond ik niets en heb niet gekeken naar kleding. Kan ik morgen nog wel even doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar mocht je nog niet geweest zijn, wil je dan een hardloopshirt M en broek S voor mij scoren?
Wat was yolo ook alweer? *denkt*quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Die term roept bij mij het 'yolo'-gevoel op
Handschoenen zijn niet meer nodig zonder monkeybar...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
de handschoenen vond ik niets en heb niet gekeken naar kleding. Kan ik morgen nog wel even doen?
Goed nieuws trouwens. De monkeybar is uit het parcours gehaald.En ik zag een foto van de opbouw van de halfpipe en dat zag er ook niet zo ellendig uit.
#ikbenblij zoals Churandy zou zeggen.
YOLOquote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat was yolo ook alweer? *denkt*
Ik heb gestemd. En ik doe altijd weer wat domsVandaag naar stemhokje lopen zonder formulier, vorige keer vragen om een potlood
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Wat een partijen om tussen te twijfelenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Probability het volgende:
Ik ga stemmennn! ik twijfelde tussen vvd, d66 en pvdd, maar nu weet ik het!
ik ga voor d66, ben het niet eens met vvd qua cultuur en pvdd vind ik een 'one issue' partij. Wel het meest mee eens, maar stem er niet (meer) op.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een partijen om tussen te twijfelenwat is het geworden?
cootje botervlootjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
weet nog steeds niet wat je bedoelt
Tofquote:
Wat goed, ik had em denk ik ter plekke weggekauwd.. Bij mijn stembureau deden ze niet aan goodies.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef Perruche het volgende:
En ik heb een mars gekregen van het stembureau en die heb ik aan mijn vriendje gegeven!
Ai, oppassen dus! Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo zwaar zou doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Gister op de sportschool 100 kilo weggedrukt met m'n benen. ging goed. Tijdens dat ik op de sportschool was nergens last van, maar nu doet m'n knie behoorlijk pijn. Begon gisteravond...
Welkom!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Koniomi het volgende:
Vooral dames hier , maar ik doe ook maar even mee...
Woog vorig jaar kerst rond de 96 kg op een lengte van 173 :p
Momenteel weeg ik 85 kg...
Me streefgewicht is rond de 75, moet zeggen dat het nu wel lekker gaat. Had hiervoor een maand vakantie daarin ben ik weer 2 kg aangekomen want ik zat even op 83 kg.
succes allemaal
ik probeer vooruit te gaan in hoeveel gewicht ik kan doen. Als een bepaald toestel me 3x op rij erg makkelijk af gaat, ga ik een trapje omhoog in gewicht. Anders is het ook zo saai!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ai, oppassen dus! Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo zwaar zou doen.
Zo eentje?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Gister op de sportschool 100 kilo weggedrukt met m'n benen. ging goed. Tijdens dat ik op de sportschool was nergens last van, maar nu doet m'n knie behoorlijk pijn. Begon gisteravond...
ja, zoiets. Beetje anders, maar lijkt er wel op inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo eentje?
[ afbeelding ]
Indien ja, dan zou 100 kilo niet echt een probleem moeten zijn. En daarbij schat ik je ongeveer even sterk in als mij.
Voer je 'm wel goed uit? Vraag dat anders even na in de sportschool.
Pijn is niet goed iig.
Wat ziet dat ding er vaag uit. Het is gewoon een leg press, toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zo eentje?
[ afbeelding ]
Indien ja, dan zou 100 kilo niet echt een probleem moeten zijn. En daarbij schat ik je ongeveer even sterk in als mij.
Voer je 'm wel goed uit? Vraag dat anders even na in de sportschool.
Pijn is niet goed iig.
Mweeh, heb je je knieeen op slot gezet bij het strekken?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
nee, niet gedaan. Daar let ik altijd op, dat ik ze niet helemaal strek om dat te voorkomen. Dus tot 5% voor volle strekking ga ik. Ik geef het gewoon maar even tijd...quote:Op donderdag 13 september 2012 08:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mweeh, heb je je knieeen op slot gezet bij het strekken?
Je kan last krijgen als je dat doet. Je moet altijd spanning op je benen houden, dus met uitduwen niet helemaal gestrekt maar iets gebogen.
Bungelen helpt vaak -> op randje van tafel gaan zitten dat je voeten de grond niet raken en dan rondjes draaien met je voet/ zachtjes naar voren naar achteren zwaaien etc.
Sterkte!
Tip voor je knie: buig je been niet te ver, dus niet zo als de man op het plaatje. Sowieso is het beter om je knie niet verder dan 90 graden te buigen, maar nog iets minder is nog beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zoiets. Beetje anders, maar lijkt er wel op inderdaad.
ik vind je lijstje wel wat weinig, eigenlijk, MarMar.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tip voor je knie: buig je been niet te ver, dus niet zo als de man op het plaatje. Sowieso is het beter om je knie niet verder dan 90 graden te buigen, maar nog iets minder is nog beter.
Wanneer je de oefeningen wat vaker gedaan hebt en je knie wat meer aankan, kan je er wat verder mee gaan.
zoiets
echt niet, leuke foto. Je lijkt wat op m'n zusje!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
ThanksEn vooral een bolle snoet, vond ik, maargoed, dat deed niet aan 't plezier af
En hoi Koniomi! Lust je broccoli?
Je beginpositie is echter met gebogen knieën en dan moet je oppassen dat je niet verder doorbuigt dan 90 graden. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstje wel wat weinig, eigenlijk, MarMar.
En verder is het bij die oefening de bedoeling om je benen weg te duwen, niet om ze te buigen...
Pics van je zusje!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet, leuke foto. Je lijkt wat op m'n zusje!
Ik denk dat je je op dat lijstje verkijktquote:Op donderdag 13 september 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstje wel wat weinig, eigenlijk, MarMar.
En verder is het bij die oefening de bedoeling om je benen weg te duwen, niet om ze te buigen...
dat is niet eens mogelijk met die lange benen van me!quote:Op donderdag 13 september 2012 09:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je beginpositie is echter met gebogen knieën en dan moet je oppassen dat je niet verder doorbuigt dan 90 graden. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.
^^quote:
Ja bij de benen vrij weinig! Maar het is wel leuk altijd, lekker bikkelenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
Perr, gewicht is niet zo belangrijk. Belangrijk is dat er vooruitgang in zit, en dat het leuk blijft
Yeh, big bellehquote:Op donderdag 13 september 2012 10:19 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je buik is groot!
In je hippie-rok
Lekker manquote:Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, een pak stroopwafels heeft de weg naar m'n kantoor gevonden!![]()
![]()
En eentje de weg naar mijn mond...
Ik las 'en eentje de weg naar mijn hoofd' ipv mond, en had meteen een leuke mental image van jagar met een stroopwafelhoedjequote:Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, een pak stroopwafels heeft de weg naar m'n kantoor gevonden!![]()
![]()
En eentje de weg naar mijn mond...
Vakantie was erg leukquote:
Oh, is dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Yup
Kwam ze ophalen maar wilde eigenlijk eerst nog even pitten... Toch werd ik verplicht tot drie kwartier knuffelen en doenMaar toen ik wakker werd lag Chloe ouderwets op m'n hoofd en Beetle op m'n kont
Aruba, Vik
Volgens mij heb je het druk of niet? Al iets van 4e keer dat je dat vraagt
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Kwam ze ophalen maar wilde eigenlijk eerst nog even pitten... Toch werd ik verplicht tot drie kwartier knuffelen en doenMaar toen ik wakker werd lag Chloe ouderwets op m'n hoofd en Beetle op m'n kont
Klinkt als een fijne relaxte vakantie. Kan je er ook weer tegenaan? Voor je vakantie was je werk goed zat.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Yup
Aruba, Vik
Volgens mij heb je het druk of niet? Al iets van 4e keer dat je dat vraagt
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef V1z0R het volgende:
ga ik niet opzoeken!
Moet je maar meer vis eten, is goed voor je geheugen
Ik onthoud wel dat jij naar Jordanië gaat namelijk
*graved lachs naar binnen hapt*
Nou, niet vaak genoeg blijkbaar, want ik dacht eerst dat je naar Marokko ging.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja maar ik zeg ook zo ongeveer wekelijks dat ik naar Jordanië ga.
Lange nachten kennen ze welquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef An24 het volgende:
Zit in een wegrestaurant waar ze geen degelijke groentensalades Of amdere groentengerechten hebben. Kennen ze dat niet in brabant?
Ach, ik denk elke keer dat jij op vakantie bent dat je naar Thailand bent, dus we staan weer quittequote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet vaak genoeg blijkbaar, want ik dacht eerst dat je naar Marokko ging.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne relaxte vakantie. Kan je er ook weer tegenaan? Voor je vakantie was je werk goed zat.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lange nachten kennen ze wel.
/flauw.
Fijn! En van je broek ook!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Op vakantie niet meegelezen, he![]()
Maar had het sinds de eerste keer dat je het had genoemd al onthouden omdat ze daar ook gefilmd hebben voor Indiana Jones and the Last Crusade...
[..]
Weer helemaal opgeladen gelukkig
Wat wel raar is dat ik op vakantie best veel gegeten heb (en gedronken), maar had ervoor nog even snel 2 nieuwe gaatjes in m'n riem laten maken en zit nu al op de kleinste stand
Klinkt goed Chico!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las 'en eentje de weg naar mijn hoofd' ipv mond, en had meteen een leuke mental image van jagar met een stroopwafelhoedje.
En mag ik even blij doen? Ik meld het veel te vaak als dingen níet lekker lopen, maar eentussendoor kan geen kwaad. Mijn verzekering vergoedt veel fysio dus ik kan nu rustig bij de sportschool beginnen met mijn bovenbenen sterk maken onder begeleiding, ik ben bijna klaar met artikelen zoeken voor mijn scriptie (aaaaah ik wil niet schrijven), ik heb een supervette spreker weten te regelen, kook bijna elke avond lekker voer en heb zelfs tijd om met vriendje op de bank naar foute programma's te kijken
. Best wel een welkome verandering na vorig jaar, waar niets lukte en alles moeite kostte.
Moet je nog afvallen voor een wedstrijd ofzo? Anders zou ik me er niet zo druk over maken...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef the85mc het volgende:
Stond vandaag op de weegschaal en die zei 84, toen zei ik k#t! Snap het niet, sport nog wel redelijk maar eet nog steeds ongeveer hetzelfde. Raar. Even opletten dus. En heb niet bijzonder veel krachttraining gedaan..
Dit weekend is er wedstrijd maar die ga ik niet varen. Ik wil meer voorkomen dat ik boven de 85 kg kom. Al voel ik me fysiek nu beter en fitter dan ooit. Dus wat dat betreft gaat het prima. Ik ga binnenkort andere klasse zeilen en daar is het handig als je wat zwaarder bent en fysiek sterk. Dus kan beginnen met keihard krachttrainenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet je nog afvallen voor een wedstrijd ofzo? Anders zou ik me er niet zo druk over maken...
Mijn lijstje:
O: dubbele bth kaas
T: 2 perziken
L: salade met rettich en kip, snee brood met boter, kopje heldere tomatensoep, beker karnemelk
T: appel en banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscous en broccoli met ....?
T: drankje in de stad, nonalcoholisch!
Misschien helpt het als ik mijn "manier" voor je neerzet:quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Quinazoline het volgende:
Ik kom ook weer lijstjes dumpen hier:
Gisteren:
O: yoghurt&muesli
L: 3 harde broodjes met kaas, ham, ?
T: latte machiato
D: pastasalade met kip, sla, tomaat, komkommer, paprika, olijven
Vandaag:
O: yoghurt&muesli
L: 3 bth met niks, 500 ml paprika/tomatensoep
T: 2 appels
S: intervaltraining hardlopen
D: ? iets lichts
Ik blijf het lastig vinden om een fatsoenlijke D te bedenken. Mogelijk eet ik voor het hardlopen nog iets anders, een hard broodje met iets ofzo.
^^quote:Op donderdag 13 september 2012 16:09 schreef Perruche het volgende:
Volgems mij gaat het Q meer om "hoe" ze moet eten, omdat voor het hardlopen een zware maaltijd niet werkt en na het hardlopen het te laat word.
Ik probeer op dat soort dagen gewoon geen diner te eten maar salades, of overdag warm te eten...
als ik m'n buik niet zou inhouden wel. Maar, het valt best mee inderdaad!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch. Ik zie geen probleemgebied hoor.
Post dan een foto waarop je je buik niet inhoudt, anders is het niet eerlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als ik m'n buik niet zou inhouden wel. Maar, het valt best mee inderdaad!![]()
Thanks, allmeaal!
nee man, dan krijg ik geen complimentjes!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post dan een foto waarop je je buik niet inhoudt, anders is het niet eerlijk.
TSSS!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee man, dan krijg ik geen complimentjes!![]()
Zo, en nu ga ik weer werken. beuh.
Nog eentje dan. Ik vind je juist opvallend mooi. Door je verhalen over je lengte, grote lompe voetenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee man, dan krijg ik geen complimentjes!![]()
Zo, en nu ga ik weer werken. beuh.
ja, maar die lompe voeten zie je ook niet op de foto. En als ik naast me m'n kleine, ranke collega van 1.60 die altijd in schattige rokjes en jasjes gekleed is op de foto had gezet had je me lomp en groot gevonden.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Nog eentje dan. Ik vind je juist opvallend mooi. Door je verhalen over je lengte, grote lompe voetenen recht toe recht aan lijf had ik een heel ander beeld. Super mooie taille vrouw!
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt goed Chico!
Fijn he, dat het soms gewoon allemaal goed lijkt te gaan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie geen probleemgebied? Ziet er goed uit, Jag!
Ik heb in Amerika anders wel in een paar bedden geslapen waarvoor ik ons eigen bed zó in had willen ruilen...quote:Op donderdag 13 september 2012 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
goedemorgen
Het fijnst aan thuis zijn is dat je weer in je eigen bed kan slapen. Imo slaapt er niks zo lekker als je eigen bed!
weet ik niet. One way to find outquote:Op donderdag 13 september 2012 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een 3 kwartier en dan zijn de gevulde dingen klaar... Honger!
Vik, is de 2 voor 12 van vanavond ook een herhaling?
quote:Anders dan in de gids van week 36 en week 37 vermeld staat, zijn er voorlopig geen nieuwe uitzendingen van Twee voor Twaalf
Door persoonlijke omstandigheden zijn de komende tijd herhalingen van Twee voor Twaalf te zien uit het najaar van 2011. Zodra bekend is wanneer nieuwe afleveringen worden uitgezonden, vindt u die informatie hier.
Die manier bedoelde ikquote:Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor
Zijn meerdere manieren
[..]
Kort en pittig?:9quote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu bij de kapper. Iemand nog een goed idee qua kapsel?
helaas, dat is geen reële optie.quote:
Serieus: laagjes?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
helaas, dat is geen reële optie.
Lekker op tijdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu bij de kapper. Iemand nog een goed idee qua kapsel?
Inderdaad, doe mij er maar een centimeter of 15 bij!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Laureline het volgende:
Mooie slanke deerne ben je, Jagär! Door je lengte valt het gewoon nog extra op
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is een pony geworden. En laagjes.
Volgens mn moeder staat het leuk.
Ik las iets van het is een pony geworden en moeder.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is een pony geworden. En laagjes.
Volgens mn moeder staat het leuk.
Heb ook geprobeerd stage, scriptie en trainen te combineren. Werkte niet.. Ik ben beter als ik 1 ding de volle aandacht kan geven. Morgen lever ik stageopdracht in. Hopelijk wordt ue dan goedgekeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Probability het volgende:
Zo net terug van college. Ik weet niet of ik dit ga blijven doen zo met m'n stage
Ja als ik niet van dag kan ruilen dan is het jammer maar helaas!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb ook geprobeerd stage, scriptie en trainen te combineren. Werkte niet.. Ik ben beter als ik 1 ding de volle aandacht kan geven. Morgen lever ik stageopdracht in. Hopelijk wordt ue dan goedgekeurd.
Zoiets probeer ik nu ook. Scriptie, vak volgen, commissie en trainen. Needless to say dat het trainen op een laag pitje staat (ook nu met knie) en alles niet helemaal soepel en door elkaar looptquote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb ook geprobeerd stage, scriptie en trainen te combineren. Werkte niet.. Ik ben beter als ik 1 ding de volle aandacht kan geven. Morgen lever ik stageopdracht in. Hopelijk wordt ue dan goedgekeurd.
Sowieso , dagelijks 1 stuk fruit en bij het avondeten , sla/komkommer/tomaat :pquote:Op donderdag 13 september 2012 17:30 schreef MarMar het volgende:
Ook nog een compliment van mij dan Jagaren als jij zo smal was als je collegaatje van 1.60 brak je vast doormidden, het gaat om de verhoudingen en die zitten prima bij jou!
Koniomi: me mijn conditie
Doe je ook groente en fruit?
Broccoli bijvoorbeeld?
Je zou bijvoorbeeld even 3 posts terug kunnen lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Jarig DaD? Feli!
Vandaag krijgt schoonmoeder eindelijk haar verjaardagscadeautje en ze weet nog steeds niets: naar George Michael vanavond
Nou sorry hoor, overheen gelezenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld even 3 posts terug kunnen lezen.![]()
Gefeli DaD, dat er nog maar vele mogen volgen!
Ik heb het gevoel dat mijn kapsel een beetje pittig is. Moet er duidelijk aan wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |