quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef MarMar het volgende:
Als ik de hele dag niets eet, heb ik echt niet zoveel controle meer over wat ik 's avonds in mn mond stop...
Ofwel ik heb zo'n honger dat ik vanalles erin prop, ofwel ik ben zo misselijk van de hele dag niets eten dat ik helemaal geen trek meer heb. Beide lijkt me niet echt handig.
Hoe fysiek actief ben je overdag?
Voor mij werkt het juist beter om 's avonds niet teveel te eten, niet laat dineren, dan nog yoghurt of kwark met fruit en dan niet met een stikvolle maag op bed.
Overdag heb ik ook kleine beetjes energie nodig, ontbijt en lunch zijn wel veel minder aan kalorieën dan diner, maar da's gewoon omdat ik diner verreweg het lekkerste vind en daar dus het minste in minder.
Overigens hier 45 kilo afgevallen zonder sporten want meest van de tijd rolstoel en sinds iets meer dan een jaar vrij stabiel tussen de 70 en de 75.
Jullie hebben geen winkelsquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst:
O: 2 boterhammen met een soort rolladee
T: reep kaas
L: omelet van twee dubbeldooiereieren met een plakje ham en een rood uitje
T: mok melk
S: 5,4km rustig hardlopen
D: veel te grote gehaktbal, flink bord spinazie en 2 gekookte aardappels
T: 2 koekjes bij de thee
Kan meer, moet meer zelfs. Is alleen niet meer in huis hier nu
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig die laatste zin. Want in je vorige post deed je overkomen alsof de OP achterlijk was, of in ieder geval niet volledig. Het is precies wat je zegt, het is je levensstijl. Meer mensen hier hebben een andere levensstijl en dat werkt voor hun prima.
En dan zeg je ook nog zo iets als "net als gelovigen", maar je uit je hier alsof je zelf de nieuwe goeroe bent en ons van jouw geloof komt overtuigen. Doe me een lol zeg en hou het lekker bij jezelf, in plaats van zo denigrerend over te komen
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.quote:
Ik ontbijt niet met muesli en niet met brood en ik bepaal zoals verreweg de meesten hier ook zelf wat het diner wordt, dus ehm, misschien lees je niet heel goed en heb je iets te snel een oordeel over dit topic?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.
Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.
[..]
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.
Weet je waar je te dik van wordt? Teveel eten.
Als je echt je huiswerk had gedaan, dan had je kunnen lezen dat mensen juist open staan voor anderen. Er zijn er hier meer die IF hebben geprobeerd. Wij zijn niet degenen die oordelen, dat doe je zelf. Daardoor creeer je juist weerstand in plaats van interesse. Maar goed, als je mij een lesje IF geeft ( ohw wacht, niet meer nodig) dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiverenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn ervaringen met eetpatronen en voeding niet eens delen? Ik probeer even een keer iets anders te delen dan het standaard "ik ontbijt met muesli/brood, appel tussendoor, dinner wat de pot schaft" en ik word meteen aangevallen. Dat vind ik persoonlijk echt volkomen ridicuul.
Ik ben geen nieuwe goeroe maar ik vind wel dat mensen open moeten staan. Probeer dit eens uit, probeer dat eens uit (niet alleen over dieëten etc). Probeer eens een dag te vasten. Wanneer krijg je nou honger, wanneer heb je nou trek. Ik heb meerdere keren al meer dan 1 dag gevast, daarna at ik vreselijk steeds veel dus ik weet uit eigen ervaring dat langer dan 1 dag vasten niks voor mij is.
[..]
Dit is gewoon complete onzin. Van vasten word je niet dik. Energie in = Energie uit.
Weet je waar je te dik van wordt? Teveel eten.
Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse inquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
[..] dan geef ik jou een lesje hoe om te gaan met weerstand om mensen te motiveren
Juh, ik mik gewoon op zoveel mogelijk reserves zodat het zo hoog mogelijk blijft hangen als het weer minder gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Marmar... hoop dat het nog lang goed gaat! Zie het wel een beetje somber in qua weer e.d.
Van vasten word je wel dik aangezien de meeste mensen er niet mee om kunnen gaan, na het vasten is het voor vele een teken dat ze los mogen gaan.
Maar als het voor jou werkt? Mooi
Voor mij werkt veel en gezond, ook niet ieders idee van goed.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lesje, daar heb ik ook wel interesse in
Ik ook. Klote plekken om af te trainen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig Aurum!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah ik weet waar ik ga stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig Aurum!![]()
Opdrukken? Of doe je dat al? Anders werkt voor triceps vertical row ook goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
Vetpercentage is omlaag gegaan zit onder de 30% hou relatief gezien wel meer vet vast op mijn triceps en rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |