quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar. Niet gaan lachen.Maar ik heb dus al een hoes gekocht.
En daar moe ie wel inpassen.
Ja dat is toch tooooof.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog even terugkomend op m'n voetbalschoenen; ze zijn wel bazig. En wit. En ze lijken enorm
Met een Louis Vuitton printje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is toch tooooof.Maar hij was ook nog eens van leer.
OH. Sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
En nu kan ik de op niet meer editten omdat ie gelockt is.
Of je unlockt 'mquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH. Sorry.maar ik heb de plaatjes al weggehaald?
Of wil je andere plaatjes?
nee, dat is graftakkelelijk.quote:
DAt had ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH. Sorry.maar ik heb de plaatjes al weggehaald?
Of wil je andere plaatjes?
Idd, ik ken bijna niemand die er geen problemen mee heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, volgens mij falen ze falikant.
* JJH slikt opmerking over iets erin schuiven in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, dat is graftakkelelijk.Beige van leer.
Strak, subtiel, mooi. Nu nog iets erin.
Oah.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt had ik dan weer niet gezien.
Maar ik wilde de vierde laten staan, met de billen en jarratels.
Krijg de neiging om boos op te bellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, ik ken bijna niemand die er geen problemen mee heeft gehad.
Ja, hij is prachtig. En ik ben een impulsieve koper.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH slikt opmerking over iets erin schuiven in.
Klinkt wel mooi.
Goh, meen je dat nou?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hij is prachtig. En ik ben een impulsieve koper.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb de url van dat vierde plaatje dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Aub!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb de url van dat vierde plaatje dus niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Stond er al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan allemaal nog uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, maar mag ik opmerken dat de dame in kwestie iets teveel kleding aan heeft voor deze SC
Vervelend genoeg heb je daar nog volledig gelijk in ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
En naakt is echt niet per definitie mooier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet doen net alsof.
Agreed upon (zie ook m'n vorige post)quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
Noem me gek, maar net aan verhullend is haast meer opwindend dan compleet naakt.
Wat ben jij nou voor vent?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje met jou shoppen, lijkt me tof.
oh dus jij vindt mij naakt niet mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog uit.
En naakt is echt niet per definitie mooier hoor.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus jij vindt mij naakt niet mooi![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Eentje waarvan gedacht word dat ie homo is als dames hem voor het eerst zien.
True story.
Betaal jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje met jou shoppen, lijkt me tof.
Lola, Knetter, en zo zijn er vast nog wel meer....quote:
Dat zeg ik niet.quote:
Juist wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij vind d'r naakt helemaal niet mooi?
Ik denk niet dat ik je ooit naakt ga zien, dus ik beaam hemquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dus jij vindt mij naakt niet mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, arme jij..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Lola, Knetter, en zo zijn er vast nog wel meer....
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Juist wel.:
Natuurlijk, zijn er onechte vrouwen dan? En het was natuurlijk een grapje.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ooit naakt ga zien, dus ik beaam hemTrue story
Stel je een persoon voor met 2 verschillende maten tieten en met overgewicht PLUS een erwt in de buik die zorgt voor pukkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ooit naakt ga zien, dus ik beaam hemTrue story
FoboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
I know.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, zijn er onechte vrouwen. En het was natuurlijk een grapje.
Jah wat wil je nou weer dat ik hier op ga antwoordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stel je een persoon voor met 2 verschillende maten tieten en met overgewicht PLUS een erwt in de buik die zorgt voor pukkels
een kusje lost niet alles opquote:
Ik hoop dat ze weet hoe ik het bedoel, anders heb ik vanavond een probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, arme jij..
Maar euh, ik zou je zin anders formuleren dan..
Had ik vandaag ook. En dan m'n geld terug vragen en ergens anders kopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg de neiging om boos op te bellen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weet hoe ik het bedoel, anders heb ik vanavond een probleem.
Dus.. Ik zou een bunker opzoeken..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een kusje lost niet alles op
Ik ga zo lekker koken, zoek vast comfortabele kleding en een paar toffels op en leg die klaar. Koffie zetten, tv op de juiste zender.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dus.. Ik zou een bunker opzoeken..
Jij hebt nog meer goed te maken dan alleen een verkeerde zinquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker koken, zoek vast comfortabele kleding en een paar toffels op en leg die klaar. Koffie zetten, tv op de juiste zender.
Goed blijven zoeken... Anders kom je nooit meer klaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Argh, zo frustrerend als ik niet kan vinden wat ik zoek
Nee, maar ik weet dat ze het waardeert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer goed te maken dan alleen een verkeerde zin
Hoe moeilijk kan het zijn om oordopjes te vinden die achter je oor haken, MET microfoon functie..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed blijven zoeken... Anders kom je nooit meer klaar.
Truequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat ze het waardeert.
En je hoeft toch niet alleen aardige dingen te doen als je wat goed te maken hebt?
Best lastig als je het laat slingeren op ongebruikelijke plaatsen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om oordopjes te vinden die achter je oor haken, MET microfoon functie..
Euhm.. Ik moet ze dus nog kopen.. Maar ze zijn bijna niet op die manier te krijgen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Best lastig als je het laat slingeren op ongebruikelijke plaatsen...
Maar meestal is het bij mij, jaszak, of computer... of bed... Dusja.
over fouten die taxi heeft gemaaktquote:
over mij dus?quote:
Ik moet ook oortjes die achter je oor haken, anders vallen ze er steeds uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om oordopjes te vinden die achter je oor haken, MET microfoon functie..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
over mij dus?
dit was te gemakkelijk
Het is al gruwelijk onmogelijk om van die hakende dopjes te vinden met een hoek-plugje... laat staan die met microfoon funcite. Succes !quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ow... Stelen danquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Ik moet ze dus nog kopen.. Maar ze zijn bijna niet op die manier te krijgen..
Doe jij lieve dingen dan? Of ben jij een lief ding dat iedereen wil doen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
over mij dus?
dit was te gemakkelijk
Welke versie van Android draait ie op?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Is deze goed?
Samsung Tablet Galaxy Tab 2 7.0 Wi-Fi + 3G
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook oortjes die achter je oor haken, anders vallen ze er steeds uit.
Jawel, ik heb eigenlijk alleen wifi nodig. 3g hoef ik nie. Maarre android 4.0.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke versie van Android draait ie op?
En je weet dat je voor je 3g een databundeltje nodig hebt?
Ik zie het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, ik heb eigenlijk alleen wifi nodig. 3g hoef ik nie. Maarre android 4.0.
vast welquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Is deze goed?
Samsung Tablet Galaxy Tab 2 7.0 Wi-Fi + 3G
ik ben soms te lief, zegt menquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij lieve dingen dan? Of ben jij een lief ding dat iedereen wil doen?
Mijne 23 euro voor de 4.. Gilette Fusion.. Ehm.. nieuwe type, geen power..quote:
Scheermesjes?quote:
Mjah, als het echt niet anders kan dan maar zonder mic, dan haal ik ze er wel uit als ik wil bellen oid..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze van bol.com (Philips), maar niet met microfoonfunctie.
Je kan toch praten tegen je telefoon? En dan luisteren via de oortjes. Of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, als het echt niet anders kan dan maar zonder mic, dan haal ik ze er wel uit als ik wil bellen oid..
Geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch praten tegen je telefoon? En dan luisteren via de oortjes. Of werkt dat niet?
Dus tis wel goeie deal?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mach3 masjes betaal ik 12,- voor 8 stuks, bij de op=op.
Zo even uit het hoofd.
Probeer eens uit met gewone oortjes (misschien niet super comfy, maar voor het idee). Laat iemand je bellen en kijk hoe 't gaat.quote:
Ik heb nieteens gewone oortjes, alleen die van de telefoon die erbij zaten..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer eens uit met gewone oortjes (misschien niet super comfy, maar voor het idee). Laat iemand je bellen en kijk hoe 't gaat.
Ohja slim.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het.
En word ie ook niet zonder 3g geleverd, als je het toch niet gebruikt, scheelt weer wat in de aanschafprijs.
Daar kun jij je geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens gewone oortjes, alleen die van de telefoon die erbij zaten..
Nouja, morgen maar weer langs de MM, die had een setje liggen voor 10 euro ofzo met van de haakjes..
Maar als je het niet gebruikt waarom dan wel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tablets zonder G3? denk dat het tegenwoordig wel een standaard feature is eigenlijk..
Precies, dat zijn de kosten niet, werkt het dan werkt het, zoniet, tjah, jammer danquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kun jij je geen buil aan vallen.
Gewoon een baard laten staan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nieuwe scheermesjes gekocht lalalalala
Maar, dan kan je neem ik aan ook niet bellen of smsen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je het niet gebruikt waarom dan wel?
Zeker omdat je voor het gebruik van het netwerk aan een databundeltje vast zit.
Mij staat dat dus echt nietquote:
Bellen of smsen met een tablet? Nee schat, het is geen telefoon..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar, dan kan je neem ik aan ook niet bellen of smsen?
Niet kaal ... Bah.quote:
Bellen en sms kan sowieso niet met tablets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar, dan kan je neem ik aan ook niet bellen of smsen?
okequote:
Precies wat je zegtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke
mjasommige mensen maken er misbruik van.. en sommige mensen maken er geen gebruik van, hoe graag je dat ook zou willen.
tis altijd iets.
Helleu, dat kan wel hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bellen of smsen met een tablet? Nee schat, het is geen telefoon..
Daar beneden? Ja, gewoon trimmen is genoeg, vind ik. Het hoeft niet helemaal kaal, ik vind dat zo vreemd ogen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een korte coupe oid?
als het een nummer heeft welquote:
Jawel!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Bellen en sms kan sowieso niet met tablets.
voor man of vrouw?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar beneden? Ja, gewoon trimmen is genoeg, vind ik. Het hoeft niet helemaal kaal, ik vind dat zo vreemd ogen.
klote ehquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies wat je zegtIk heb er dezelfde ervaringen mee..
![]()
Daten?
Beiden. Ik ben ook niet baby kaal, heb 'n streepje.quote:
Okiquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar beneden? Ja, gewoon trimmen is genoeg, vind ik. Het hoeft niet helemaal kaal, ik vind dat zo vreemd ogen.
Aww shootquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klote eh
ff geen behoefte aan![]()
maar dankje
Ik vind haar gewoon erg mannelijk, can't help it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki
Hij lijkt lang en glad als die kaal is
ik heb mijn vrouwtje graag kaalquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden. Ik ben ook niet baby kaal, heb 'n streepje.
ook op de rug?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon erg mannelijk, can't help it.
Helemaal kaal hoeft voor mij bij de vrouw ook niet.. Maar het is wat ze zelf fijner vinden..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki
Hij lijkt lang en glad als die kaal is
Ligt eraan hoeveel.quote:
Dat streepje van je navel naar je package? Dat vind ik sexy ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helemaal kaal hoeft voor mij bij de vrouw ook niet.. Maar het is wat ze zelf fijner vinden..
Voor mezelf lat ik toch altijd wel een treasurepath staan
Die heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat streepje van je navel naar je package? Dat vind ik sexy ...
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt hetquote:
als er een mooie navel is welquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
vooral mega moe en misselijk van de snoepjes die ik op heb gegetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt het
Of ben je verveeld? Dan whatsapp je toch ofzo
ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van die naar-buiten-navels niets.
quote:
quote:
Ach, gelukkig heb je hier een topic vol met mensen die je wel willen bevredigen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hm mn pannenkoeken waren lekker maar toch minder bevredigend dat ik van tevoren dacht
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb je hier een topic vol met mensen die je wel willen bevredigen..
mijne ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is de mijnese en naar-binnen-navel.
natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Die van mij is 50/50
Vind em niet lelijk, ook niet mooi verder.. Voor zover je een navel mooi kunt vinden.
Rare fetishes..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hm mn pannenkoeken waren lekker maar toch minder bevredigend dat ik van tevoren dacht
Snoepdoosjequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vooral mega moe en misselijk van de snoepjes die ik op heb gegeten
Zal per mens verschillen, ik vind een navel niet heel boeiend....quote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is de mijnese en naar-binnen-navel.
Pannenkoeken zijn om op te eten, niet om te bevredigen sowieso..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb je hier een topic vol met mensen die je wel willen bevredigen..
ja nou ik dacht zoetquote:
Chocola altijd wel, ohja, van de week weer engelse bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou ik dacht zoeten anti rook
en zoettttttt
![]()
en toen was het mwoa.. dus dacht ik het wordt straks wel lekker
maar nee dus
![]()
ik hou het maar bij chocolade dat blijft iig elke keer lekkerrrrrrrr net als meloen en ananas
Als ik genoeg drink merk ik er niks van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Ik heb een klein stipje boven m'n navel en n klein stipje eronder ... Jammer genoeg niet helemaal op één lijn.
Galia meloenen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chocola altijd wel, ohja, van de week weer engelse bestellen
Ananas vind ik niet zo.. Meloen, alleen als het watermeloen is
ik heb iets met zoetquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chocola altijd wel, ohja, van de week weer engelse bestellen
Ananas vind ik niet zo.. Meloen, alleen als het watermeloen is
Moedervlekken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Ik heb een klein stipje boven m'n navel en n klein stipje eronder ... Jammer genoeg niet helemaal op één lijn.
Komt door de beeb denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb iets met zoetvindt het lekkerder dan normaal en wil t liefste alles zoet eten
Nou als je je er al een paar dagen op verheugd en dan smaakt het gewoon niet, dan is dat toch jammer...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn om op te eten, niet om te bevredigen sowieso..
Gelukkig heb ik daar mn eigen kerel voor!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, ja...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou als je je er al een paar dagen op verheugd en dan smaakt het gewoon niet, dan is dat toch jammer...
Ja, maar 't zijn meer stipjes ... best klein, meer sproetachtig.quote:
True, beter is het om het te eten zodra je je erop verheugd, niet eerst dagen wachten..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou als je je er al een paar dagen op verheugd en dan smaakt het gewoon niet, dan is dat toch jammer...
Dat is heel jammer. Ik had in de kantine wraps met krabsalade gekocht, dus ik:quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik mocht ze van mezelf pas als ik vandaag goed nieuws had, maar idd volgende keer maar gelijk doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, beter is het om het te eten zodra je je erop verheugd, niet eerst dagen wachten..
*belt en houdt de lijn bezet*quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 4minuten.. als er nu een klant belt dan hang ik op.. geen zin meer![]()
Dat werkt niet, want iedereen die voor 8u belt moet nog geholpen worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*belt en houdt de lijn bezet*
WAT MOET JEquote:
Aahw meis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
Once upon a time there was light in my life, now there's only love in the dark ...
There's nothing I can do, a total eclipse of the heart ...
/emo
Ik kan mezelf altijd nog meer verneuken door depri muziek te luisteren.quote:
Daar is muziek goed in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd nog meer verneuken door depri muziek te luisteren.
Niks mis mee, kalmeert ook ergens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd nog meer verneuken door depri muziek te luisteren.
Hou je van rock?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd nog meer verneuken door depri muziek te luisteren.Thanks.
liedje in je dmquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd nog meer verneuken door depri muziek te luisteren.Thanks.
Ik heb nog genoeg emo muziek over uit mijn Gothic periode.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee, kalmeert ook ergens.
Ja.quote:
Behalve de nieuwste CD, die is poep ... Voel me bedrogen als fan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
Goedzo...
Ach lekker within temptation luisteren.. Mooie muziek.
Dan euh, zou ik hier eens naar luisteren, alleen tussen nu en 23:00quote:
Dat is vragen naar de bekende weg.quote:
Ik heb nog nooit zomaar n lul gevonden. Mag ik 'm dan houden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wellicht kan je er ook een vinden op een onbekende weg
Mits de eigenaar ervan er niets op tegen heeft..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zomaar n lul gevonden. Mag ik 'm dan houden?
True, maar overdreven slecht wordt er echt niet leuker op hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Slechte grappen kunnen ook leuk zijn, omdat ze slecht zijn.
Dat klinkt beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Tamashii het volgende:
Dat programma op ned 3. Kuisheidsgordels, dragkings en furry's.![]()
Het is heel tof omdat er een taboe op rust, daarom kijk ik het. Verder ken ik het al en is het niet heul boeiend.quote:
Ze heeft al naar Tamashii geluisterd. Gelukkig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg koptelefoon op en even naar mij luisteren![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hormonen +stoppen met roken + sloom vriendje is aaaargh
Ik had er ook wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is heel tof omdat er een taboe op rust, daarom kijk ik het. Verder ken ik het al en is het niet heul boeiend.
Die hondjes zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft al naar Tamashii geluisterd. Gelukkig.
Shit the fuck up plus staat op tamms tip wat ik ooit op sexcetera heb gezienquote:
Net nog wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Shit the fuck up plus staat op tamms tip wat ik ooit op sexcetera heb gezien
ik wil hem de kamer rondtrappen en kijken hoe snel zijn huid blauwe plekken maakt gewoon omdat hij ademt en er zitquote:
Holy crapquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil hem de kamer rondtrappen en kijken hoe snel zijn huid blauwe plekken maakt gewoon omdat hij ademt en er zitschijthormonen
misschien mag je knijpenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil hem de kamer rondtrappen en kijken hoe snel zijn huid blauwe plekken maakt gewoon omdat hij ademt en er zitschijthormonen
enge plaatjes kijken op FL ?quote:
Nja, het is schattig. Maar ik zou het NOOIT met zo'n persoon doen c.q. een relatie ermee hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna in zo'n pak gaan lopen.
Ja, het lijkt me toch gek dat je daar elke dag mee loopt. Kan toch ook niet goed zijn?quote:
Dat is weer wat anders inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, het is schattig. Maar ik zou het NOOIT met zo'n persoon doen c.q. een relatie ermee hebben.
voor een sub wel ultieme hequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me toch gek dat je daar elke dag mee loopt. Kan toch ook niet goed zijn?
Driedubbele ontkenning is niet.quote:
of op je penisquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En kan ik dat op Google vinden?
Als je vannacht nog wilt slapen raad ik het je af.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
per centimeterquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Piemels voor 25 euro..niet duur
weet ik nietquote:
denk het wel.. plug voor in de urinebuis. Vraag ne af hoe t plassen dan gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Eruit halen.. Lijkt me..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk het wel.. plug voor in de urinebuis. Vraag ne af hoe t plassen dan gaat
dan zal het wel niet veel wezenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor het hele zaakje als ik het goed begreep.
Nee, dit topic ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
hoe heet het boek
gewoon door duwequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat dacht je van het in doenquote:
brrr... nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat dacht je van het in doen![]()
dat is met een anaalplugquote:
Wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Piemels voor 25 euro..niet duur
daluknie met n gordel eromquote:
auw auw auw...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En die gaat alleen af als het van mevrouw mag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daluknie met n gordel erom
Ohdearohdear..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daluknie met n gordel erom
strap - on is achterstevoren no parts. ironisch he ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
willy.nl voorbindpiemol
Hoorde ik laatst ook al ergens, moest wel lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
strap - on is achterstevoren no parts. ironisch he ?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
strap - on is achterstevoren no parts. ironisch he ?
ik heb dat ook al 10 keer gepost ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst ook al ergens, moest wel lachen.
quote:
Ik wou net zeggen, ik kende die alquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb dat ook al 10 keer gepost ofzo
Dan zal ik het wel van jou hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb dat ook al 10 keer gepost ofzo
er zijn wel mensen met een fetish voor blokfluitenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Soms denk ik dat ik een piemel fetish heb ... Of kan dat niet echt?
hele lichamen mannelijk en vrouwelijk maar koesteren Kan ook dnb pijn doenquote:
Alles kan een fetish zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er zijn wel mensen met een fetish voor blokfluiten
dat kan welquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Maar niet de piemels ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hele lichamen mannelijk en vrouwelijk maar koesteren Kan ook dnb pijn doen
Dat roep ik wel eens als ik quasi boos ben ...quote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat roep ik wel eens als ik quasi boos ben ...
Ha!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Zijn die mensen nou verminkt of wat?
Schijnen meer vrouwen mee gezegend te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |