quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar. Niet gaan lachen.Maar ik heb dus al een hoes gekocht.
En daar moe ie wel inpassen.
Ja dat is toch tooooof.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog even terugkomend op m'n voetbalschoenen; ze zijn wel bazig. En wit. En ze lijken enorm
Met een Louis Vuitton printje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is toch tooooof.Maar hij was ook nog eens van leer.
OH. Sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
En nu kan ik de op niet meer editten omdat ie gelockt is.
Of je unlockt 'mquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH. Sorry.maar ik heb de plaatjes al weggehaald?
Of wil je andere plaatjes?
nee, dat is graftakkelelijk.quote:
DAt had ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH. Sorry.maar ik heb de plaatjes al weggehaald?
Of wil je andere plaatjes?
Idd, ik ken bijna niemand die er geen problemen mee heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van, volgens mij falen ze falikant.
* JJH slikt opmerking over iets erin schuiven in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, dat is graftakkelelijk.Beige van leer.
Strak, subtiel, mooi. Nu nog iets erin.
Oah.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt had ik dan weer niet gezien.
Maar ik wilde de vierde laten staan, met de billen en jarratels.
Krijg de neiging om boos op te bellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, ik ken bijna niemand die er geen problemen mee heeft gehad.
Ja, hij is prachtig. En ik ben een impulsieve koper.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH slikt opmerking over iets erin schuiven in.
Klinkt wel mooi.
Goh, meen je dat nou?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hij is prachtig. En ik ben een impulsieve koper.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb de url van dat vierde plaatje dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Aub!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb de url van dat vierde plaatje dus niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Stond er al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan allemaal nog uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, maar mag ik opmerken dat de dame in kwestie iets teveel kleding aan heeft voor deze SC
Vervelend genoeg heb je daar nog volledig gelijk in ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
En naakt is echt niet per definitie mooier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet doen net alsof.
Agreed upon (zie ook m'n vorige post)quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
Noem me gek, maar net aan verhullend is haast meer opwindend dan compleet naakt.
Wat ben jij nou voor vent?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje met jou shoppen, lijkt me tof.
oh dus jij vindt mij naakt niet mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog uit.
En naakt is echt niet per definitie mooier hoor.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus jij vindt mij naakt niet mooi![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Eentje waarvan gedacht word dat ie homo is als dames hem voor het eerst zien.
True story.
Betaal jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje met jou shoppen, lijkt me tof.
Lola, Knetter, en zo zijn er vast nog wel meer....quote:
Dat zeg ik niet.quote:
Juist wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij vind d'r naakt helemaal niet mooi?
Ik denk niet dat ik je ooit naakt ga zien, dus ik beaam hemquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dus jij vindt mij naakt niet mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |