SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
NOu vertel hoe gaat dat spelletje?
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spelquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8.
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
Eens met de eerste jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.
Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens met de eerste ja
Dat laatste is wel geniaal.
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tjequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Muisraket het volgende:
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap.
Die gif!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
[ afbeelding ]
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad (quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tjeMaar deal, doen we een keer
Lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad (![]()
![]()
) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren.
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat.En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop.
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch
Anticipatie maakt de klap kleiner.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
Daar zeg ik maar niks opquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Anticipatie maakt de klap kleiner.En blijf graag realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |