abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116648900
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116648926
NOu vertel hoe gaat dat spelletje? :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116649080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
NOu vertel hoe gaat dat spelletje? :')
Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116649236
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen.
1. Je gaat in een kring zitten met een paar mensen
2. Je plaatst je handen op zo'n manier dat een hand voor je linkerbuurman en de andere hand voor je rechterbuurman op tafel ligt. Iedereen doet dit.
3. Je hebt dus zelf ook 2 handen voor je: 1 van je linkerbuurman en 1 van je rechterbuurman
4. Iemand begint door met een hand op de tafel te slaan
5. Dan moet de hand naast de hand die begon ook slaan, met de klok mee
5a. Behalve als iemand 2x slaat, dan gaat het slaan teruguit, tegen de klok in
6. Dit is best lastig, degene die slaat wanneer hij/zij dit niet had moeten doen is de verliezer
7. Diegene moet drinken
8. Eigenlijk is de verliezer dus de winnaar
Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8. :7
pi_116649313
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik volg punt 2 niet, maar mijn interesse is gewekt sinds punt 7 en 8. :7
Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel :7
pi_116649395
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Leg het wel een keer uit anders. Maar is echt een spel :7
Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
pi_116649446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Aparte naam wel. Maar drankspelletjes waarbij je makkelijk verliest zijn sowieso baas.
Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.

Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen :D :D :D
pi_116649492
Ik speel deze de laatste tijd geregeld.

:')
pi_116649516
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Correctie: drankspelletjes waarbij je makkelijk expres kan verliezen zijn sowieso baas.

Ik win normaal altijd met spelletjes (BEHALVE GANZENBORD) dus is het fijn als ik gewoon kan verliezen :D :D :D
Eens met de eerste ja :P

Dat laatste is wel geniaal.
pi_116649591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Eens met de eerste ja :P

Dat laatste is wel geniaal.
_O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:22:34 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649592
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap. :@
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116649632
Tijd om naar huis te gaan
pi_116649638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Muisraket het volgende:
BDH, mocht je een keer willen winnen met ganzenbord, doe dat dan samen met mij. Ik verlies altijd met spelletjes. Niet in de laatste plaats omdat ik het vaak maar half snap. :@
DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tje :') Maar deal, doen we een keer :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:24:09 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
[ afbeelding ]
Die gif! :D
Godver, zit echt de hele tijd sinds ik van de VU af ben te lamballen. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:24:52 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649676
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

DJ en ik hebben ooit de hele avond ganzenbord gedaan, en van de 20 potjes won ik er 1tje :') Maar deal, doen we een keer :P
Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad ( :') :D :')) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren. :Y)
pi_116649743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Is dan wel echt de eerste keer sinds tijden dat ik een spelletje speel, of beter gezegd, een ander spel dan Haas en Schildpad ( :') :D :')) dat ik altijd met 2 vriendinnen speel omdat je dan tussendoor leuk kan ouwehoeren. :Y)
Lol :P
pi_116649772
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:28:11 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649803
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik speel meestal spelletjes op de pc, en niet irl :o
Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus. :P
pi_116649820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik allebei nooit, behalve als ik hen zie dus. :P
En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen _O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:31:13 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116649919
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En binnenkort ga je het spelletje van het daten spelen _O-
Helemaal niet. :(

Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat. :@ En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop. :P
pi_116649978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Helemaal niet. :(

Ik zat me serieus vandaag al af te vragen wat ik aan ga doen en of een niet al te trashy jurkje met hakken eronder niet veel te overdressed is als je gewoon met een aantal mensen naar de kroeg gaat. :@ En of ik dan niet een heel verkeerd beeld afgeef, aangezien ik meestal gewoon in een spijkerbroek rondloop. :P
Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch _O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:33:45 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116650013
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm...je moet wel een beetje een verkeerd beeld afgeven toch _O_
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij. 8)7 En nee, daarmee doel ik niet alleen op uiterlijk. ;)
pi_116650171
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:37:53 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116650192
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
Anticipatie maakt de klap kleiner. :) En blijf graag realistisch. :)
pi_116650535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Anticipatie maakt de klap kleiner. :) En blijf graag realistisch. :)
Daar zeg ik maar niks op :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')