Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Precies
Ik: Hoi, ik had jou hier vandaag eigenlijk wel verwacht. Hoe kan dat?
Hij: Ja ik heb terugkom dag van school, had ik toch gemaild?
Ik: Owjah, dat klopt, nou succes vanmiddag en tot morgen!
In my defense, ik heb de mail erbij gezocht en daarin stond vrijdag
Interesseert mij niet zoveelquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus ja krijgt tie daar een hele dag vrij voor?
Haha relaxedquote:Op donderdag 13 september 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Interesseert mij niet zoveelmijn andere stagiaire heeft vrijdag auto examen en als hij slaagt moet hij terugkomen met taart en anders gaat ie maar thuis uithuilen
Oh dat dan weer welquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef shifto het volgende:
Ja het zijn maar scholieren hè, daarbij beul ik ze al af in de tijd dat ze er wel zijn.
Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel
[..]
Die slang in Nuland zat toch niet toevallig bij je ouders in de tuin he?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:19 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste natuurlijk nog een verjaardagstaart:
[ afbeelding ]
Gefeli BDH!
Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:33 schreef MohMi het volgende:
[..]Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag?
Ook niet gezellig even proosten met wat matties?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, ik vier het niet. Hou er niet zo van
Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook niet gezellig even proosten met wat matties?Ik ben altijd meer van 'any excuse to drink beer'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bier is altijd goed, maar voor mn verjaardag hoeft het niet. Dan is er niks te vieren, alleen te rouwen...
Een kusje kan ik beter gebruikenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:40 schreef MohMi het volgende:
[..]Had ik toch die Cradle of Filth cd voor je moeten halen
Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een kusje kan ik beter gebruiken
Ik weet dat hun zachte vrouwenlipjes hebben maar dat telt niet hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even wachten dan, shifto en DJ zullen zo wel online zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |