Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorietenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks.
Ik had gister de hele nacht racekakquote:Op donderdag 13 september 2012 07:33 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaalLekker geslapen verdorie
Wel nog een geradbraakte maag, hongerrr maar angst om te eten
[..]
Jup, heel vaak zelfs, Pimpernel staat bij mij nog boven Terminus qua favorietenEn het ligt eraan hoeveel mensen er zijn. Ga je er eten of borrelen? Eten is boven achterin, daar is het minder warm, in het kroeg gedeelte is het vooral staan en als het druk is, is het daar snel warm. Ligt ook aan de avond dat je gaat.
Toevallig wil ik er morgen gaan eten, als ik beter ben
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 13 september 2012 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had gister de hele nacht racekak
Nice, ben trots op je BB!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo op naar mijn werk om mijn geliefde collega's eens flink aan te steken
't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meen je dat nou??Digitaal besmet
Nja, ben allang blij dat ik me totaal niet koortsig voel ofzo, tis echt gewoon mijn buik die loopt te bitchen als een motherfucker.
Sterkte met je anus
Beter, dat het iig over isquote:Op donderdag 13 september 2012 07:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
't is al over hoor. Ben nu alleen een beetje moe want geen oog dichtgedaan
Sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 07:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter, dat het iig over isIk ga zo wat eten want heb hongerrr, even zien of het erin blijft.
Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustigquote:Op donderdag 13 september 2012 09:20 schreef shifto het volgende:
Ik weet niet of ik in dit topic ga komen met al die zieke mensen hier!
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn eten van net zit er nog in én mijn maag lijkt rustigHerstellenderwijsch goed bezig
Dus je kunt ook wat antistoffen komen leechen
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
Lol ik boos mijn stagiaire bellen waar hij bleef, heeft ie een terugkomdag op school ofzo, had ie gewoon gemaild
Preciesquote:Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn baas had gister hetzelfde bij een collega die naar het ziekenhuis moest en dat had gemeld
Hoor je zijn toon opeens veranderen tijdens het bellen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |