Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijkquote:
Niksquote:
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niks, dat was juist een uitermate waardevolle tip van BB
Instant win als ie de hint oppakt
Nee hoor, alleen voor vrijdag. Kan me serieus geen andere dagen bedenken, behalve dagen waarop al mijn spijkerbroeken in de was zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt ook vaker last van een kledingcrisis, dus BB heeft gewoon gelijk
Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.
Dat geeft weer het verkeerde signaal afquote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en als je het warm krijgt bestaan er altijd nog ijsklontjes
Nee maar wij zijn ultrasloom.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een knuffel om je op te warmen is niet meteen een home-run ofzo
Bahbah.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat geeft weer het verkeerde signaal af
Dat trekt hoogstens vervelende shifty's of A_T's aan
NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOSquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, we houden het tempo lekker langzaam.
Wat is er mis met een koud glas cola?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat geeft weer het verkeerde signaal af
Dat trekt hoogstens vervelende shifty's of A_T's aan
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIET DOEN WANT DAN WORDT S. BOOS
Hij ook? That's niceeequote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee maar wij zijn ultrasloom.
Wij = meervoud.quote:
Shit, my pervert mind got the better of mequote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is er mis met een koud glas cola?
No surprise there...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shit, my pervert mind got the better of me
Ach, langzaampjes kan ook heel leuk zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee maar wij zijn ultrasloom.
Trusten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Begin te merken dat ik gruwelijk slaaptekort heb. Truste mensjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |