abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116702655
quote:
:D _O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116706337
Zoveel stemmen nog voor de SP, joh? Zag ik niet aankomen. Evenals mn avondeten van net, zag ik ook niet aankomen.
pi_116706796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
Zoveel stemmen nog voor de SP, joh? Zag ik niet aankomen. Evenals mn avondeten van net, zag ik ook niet aankomen.
Toch die buikgriep? _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116706857
quote:
De eerste exitpolls laten woensdagavond een nek-aan-nekrace zien tussen de VVD van Mark Rutte (41 zetels) en de PvdA van Diederik Samsom (40).
Hm krijgen we een soort van paars zonder midden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116706907
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Toch die buikgriep? _O-
.... :'( Nja, beter dan een beginnende maagzweer zal ik maar zeggen :{ ;(
pi_116707247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:

[..]

.... :'( Nja, beter dan een beginnende maagzweer zal ik maar zeggen :{ ;(
Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116707518
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ogerm. Hierbij is wel bewezen dat je lelijk bent want mooie vrouwen poepen niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowieso :Y Maar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken :')

SPOILER
pi_116707720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Als het daarom gaat ben ik afzichtelijk sowieso :Y Maar moest overgeven, niet kakken. Maar als je me even geeft zit dat zo ook wel snor aan het gerommel te merken :')

SPOILER
Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.
pi_116707908
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niks arme anus. Racekak komt er veel makkelijker uit. Zo'n dikke harde drol doet pas pijn.
Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkak :'(
Ik ga trouwens ook plat :@ Truste alvast :*
  woensdag 12 september 2012 @ 21:41:15 #135
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116709319
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116710507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ja maar 100x vegen is dodelijk, zeker met die zure brandkak :'(
Ik ga trouwens ook plat :@ Truste alvast :*
Iew ja. Tot bloedens toe dan ;( Sterkte en truste :*
pi_116710574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
Even snel een vraagje: zijn er mensen die wel eens/vaak in de Rode Pimpernel komen? Zo ja: is het erg warm daar, of valt het mee? Oh en zeg er even bij of je een koukleum bent of niet, thanks. :7
Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project? :7
  woensdag 12 september 2012 @ 21:54:58 #138
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116710672
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit geweest, maar volgens mij is het niet veel anders dan de Terminus. Ga je daar heen met je nieuwe project? :7
Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116711004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik ga daarheen met een groep. Terminus was niet mega warm toch?
Weet ik toch :) En terminus is 'normaal'. Je kan daar gewoon in een shirtje zitten en dan zweet je niet.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:59:29 #140
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711109
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik toch :) En terminus is 'normaal'. Je kan daar gewoon in een shirtje zitten en dan zweet je niet.
Hmm, lastig dit.

Vrouwen en kledingcrises. :')_! x infinity
pi_116711356
Kan je niet een vestje/blazer aantrekken, voor het geval je het warm/koud krijgt?
pi_116711425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hmm, lastig dit.

Vrouwen en kledingcrises. :')_! x infinity
Doe gewoon een normale broek, een shirtje en een vestje aan ofzo :) 's avonds koelt het wel af dus misschien ook een jas meenemen.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:03:29 #143
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan je niet een vestje/blazer aantrekken, voor het geval je het warm/koud krijgt?
Zou misschien ook kunnen ja.
pi_116711716
shocking nieuws wel, mr zojuist een foutje zien maken. Kledingcrises :o
  woensdag 12 september 2012 @ 22:07:13 #145
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
shocking nieuws wel, mr zojuist een foutje zien maken. Kledingcrises :o
Da's meervoud. :Y)
pi_116711918
Oke ik ga me schamen
  woensdag 12 september 2012 @ 22:09:56 #147
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116711993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga me schamen
Nergens voor nodig. O+ :*
pi_116712124
Oh MR ongeacht wat je aantrekt, mocht je het koud krijgen dan moet je hem gewoon even in zijn ogen aankijken O+
  woensdag 12 september 2012 @ 22:12:07 #149
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116712238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh MR ongeacht wat je aantrekt, mocht je het koud krijgen dan moet je hem gewoon even in zijn ogen aankijken O+
:')
pi_116712254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]

Nergens voor nodig. O+ :*
Een kledingcrisis. Meerdere kledingcrises. Het klinkt ook gewoon niet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')