Ik ben rechts!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stem niet op je, je bent te links
50Plus partij vriend, erken je leeftijd.quote:
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaienquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
Ik ga vanavond na het etenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk wastoch d66 geworden voor mij.
Ach, dat populisme is niet van deze tijd. Ik vind het veel erger dat de debatten niet meer geworden zijn dan moddergooien en zielig doen. Echt ik heb met plaatsvervangende schaamte gekeken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
Domme mensen heb je altijd hequote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmenblij dat ze geen stem hebben uitgebracht
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen nietquote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB!
Nou, ik denk dat ze bedoelt 3 of 4quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet![]()
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den boschquote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB!
Ik ken ook niemand iddquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch
Ik niet. Russisch Roulettequote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten![]()
Houdt de spanning er wel in tochquote:
Niks tegenin te brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Houdt de spanning er wel in toch
Ja want zo'n vieze onderbroek ga ik dan geen drie dagen dragen zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niks tegenin te brengenEn jouw moeder maar wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |