abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2012 @ 10:00:47 #101
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116677569
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik stem niet op je, je bent te links ;(
Ik ben rechts! :o Muis rechts, trek met rechts, schrijf met rechts :+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:56 schreef AapO het volgende:
vvd dan maar
50Plus partij vriend, erken je leeftijd.
Thinking about thinking of you.
pi_116677648
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien :')
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116685986
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk was :Y toch d66 geworden voor mij.
pi_116686056
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
ideaal, dat stemmen op stations, en goed te zien dat het druk was :Y toch d66 geworden voor mij.
Ik ga vanavond na het eten ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116686093
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ook dat is zeker waar.. Het is ook allemaal zo slecht nog niet hier. Maar het is natuurlijk belachelijk dat de slagkracht van de NL politiek op deze manier al jaren belachelijk is.. Lekker met de populistische wind meewaaien :')
*oh, wilders maakt zijn beloftes niet waar.. kom we gaan met z'n allen op roemer stemmen*
Ach, dat populisme is niet van deze tijd. Ik vind het veel erger dat de debatten niet meer geworden zijn dan moddergooien en zielig doen. Echt ik heb met plaatsvervangende schaamte gekeken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116686148
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmen :') blij dat ze geen stem hebben uitgebracht ^O^
pi_116686715
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
er stonden wel twee kneusjea ruzie te maken omdat ze zonder stempas niet mochten stemmen :') blij dat ze geen stem hebben uitgebracht ^O^
Domme mensen heb je altijd he ;(
pi_116692181
hoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116695227
Mensen die in het stemhoekje nog even op hun dooie gemakje die kandidatenlijst lezen. :')
pi_116695826
hihaho
pi_116696098
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB! :D
pi_116696353
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Dames en heren, fantastisch nieuws; ik heb vanmiddag begrepen dat 3/4 Den Bosch plat ligt met een nasty buikgriep virus. Ik zeg; enjoy!*O* Dat wordt een partij gekak in DB! :D
Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet :{w
:+
pi_116696504
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Niemand van de steekproef dat dit topic is heeft last van buikgriep. Dus uw resultaten kloppen niet :{w
:+
Nou, ik denk dat ze bedoelt 3 of 4 _O-
  woensdag 12 september 2012 @ 18:44:37 #114
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116697200
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch :o
  woensdag 12 september 2012 @ 18:44:53 #115
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116697208
Gestemd :7
pi_116697422
Buikgriep? Ik ken er juist kei veel met koorts, oorpijn, keelpijn en die shit. Geen idee hoe dat heet maar i.i.g. geen diarree :')
pi_116698325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef shifto het volgende:

[..]

Nog NIEMAND gehoord met buikgriep, laat staan mensen uit den bosch :o
Ik ken ook niemand idd :') De huisarts zei het en bleef uit mn buurt na het horen van mn klachten. Ik heb er ook nog geen last van *klopt afff*, maar als ik moet kiezen tussen die buikgriep of een beginnende maagzweer ga ik denk ik toch voor dat eerste.

Ach, wat zeg ik toch, hoezo kiezen? Morgen gewoon werkenstampenBAM! *O*
pi_116698923
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten :') _O-
pi_116699152
Zo, ook maar eens gaan stemmen :P
pi_116699154
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
Maar ik ben wel wat voorzichtiger geworden met scheetjes laten :') _O-
Ik niet. Russisch Roulette :D
pi_116699198
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik niet. Russisch Roulette :D
_O- Dude :')
pi_116699253
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:

[..]

_O- Dude :')
Houdt de spanning er wel in toch :D
pi_116699322
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Houdt de spanning er wel in toch :D
Niks tegenin te brengen :D En jouw moeder maar wassen _O-
pi_116699432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:

[..]

Niks tegenin te brengen :D En jouw moeder maar wassen _O-
Ja want zo'n vieze onderbroek ga ik dan geen drie dagen dragen zoals gewoonlijk :P
pi_116700909
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')