abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116665982
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Als ik tijd over had gehad, was het misschien wel leuk geweest om naar een kraakpand te lopen met politiek actieve linkse burgers om ze te complimenteren met hun actieve geflyer op de stations de afgelopen week, ik heb ze meer gezien dan rechtse promoters. Wat ook logisch is aangezien de linkse achterban werkeloos zit te blowen terwijl de rechtse aanhang aan het werk is. Tevens kreeg ik geen goed antwoord van de mevrouw met de Groenlinks-flyers die ik vroeg of dat niet een beetje zonde was van de bomen.

Wat een pret, die verkiezingen! *O*
yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gaf
pi_116666135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef AapO het volgende:

[..]

yo als je me nu eens publiekelijk bedankt voor die 40" teeveej die ik gisteren aan je gaf
:') Als jij mij nu eens bedankt dat ik er geen foto van post _O- Daarover opscheppen :')

Maar ik ben je heus wel dankbaar, hoor :*
pi_116666263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:

[..]

:') Als jij mij nu eens bedankt dat ik er geen foto van post _O- Daarover opscheppen :')

Maar ik ben je heus wel dankbaar, hoor :*
je mag er best een foto van posten, zolang er maar sponserd by AapO staat
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:25:50 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116666600
Omg, hoe hebben jullie dat ding in godsnaam vervoert? :o
Thinking about thinking of you.
pi_116674914
Moggel
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_116674979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 05:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116675007
Zo... gestemd op t station.

En mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_116675142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef shifto het volgende:
Omg, hoe hebben jullie dat ding in godsnaam vervoert? :o
hij weegt niks, zeker vergeleken met mijn oude :o

mogguh trouwens c_/ ik ga zo ook maar efkes op utrecht cs stemmen. sjiek hendig dat dat kan.
pi_116675166
oh nee, kak, andere gemeente. pvd.
pi_116675472
Ik stem gewoon lekker vanavond als ik thuis ben :)

Het grote dilemma wordt alleen of ik ga stemmen volgens mijn idealen, op de partij waar ik al tijden op stem. Of dat ik ga stemmen met mijn portemonnee..
pi_116675533
Yo. Zo de VVD een stem gunnen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116675727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:05 schreef bijdehand het volgende:
Yo. Zo de VVD een stem gunnen.
Te laat!

PP heeft mijn stem al :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_116676695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Te laat!

PP heeft mijn stem al :)
Ik wist al dat jij daarop ging stemmen dus niks te laat :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116676717
  woensdag 12 september 2012 @ 09:25:55 #90
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676739
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik stem gewoon lekker vanavond als ik thuis ben :)

Het grote dilemma wordt alleen of ik ga stemmen volgens mijn idealen, op de partij waar ik al tijden op stem. Of dat ik ga stemmen met mijn portemonnee..
Ik ook pas vanavond!

Dat mensen uberhaubt nog twijfelen om VVD te stemmen. :') Wat een bord heeft die Rutte voor zn bakkes. Hint... Hint... O-)
pi_116676753
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:25 schreef shifto het volgende:

[..]

Dat mensen uberhaubt nog twijfelen om VVD te stemmen. :') Wat een bord heeft die Rutte voor zn bakkes.
Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:27:29 #92
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676776
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje raar uit de mond van iemand die op de SP stemt.
ok gr gr
pi_116676858
Ach, stemmen met je onderbuik, portemonnee of idealen, who cares. Het is pas dom als je denkt dat je verschil kan maken.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:37:23 #94
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116676989
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Ach, stemmen met je onderbuik, portemonnee of idealen, who cares. Het is pas dom als je denkt dat je verschil kan maken.
Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.

Daarom vond ik de stembreker ook een goed initiatief, daar proberen ze coalitie vorming te doen aan de hand van de mensen die het invullen. Dus als het goed is kreeg vandaag iedereen een smsje met een stemverzoek met "bovenliggende gedachte".

Het is ook niet ideaal maar zo zie je wel dat er mensen zijn die het huidige systeem proberen te veranderen door niet als individu te stemmen maar als machine een verandering teweeg proberen te brengen.
pi_116677062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:

[..]

Vind ik ook zeker waar, maar ik vind het wel slecht van de mensen die met dat excuus maar niet stemmen.

Daarom vond ik de stembreker ook een goed initiatief, daar proberen ze coalitie vorming te doen aan de hand van de mensen die het invullen. Dus als het goed is kreeg vandaag iedereen een smsje met een stemverzoek met "bovenliggende gedachte".

Het is ook niet ideaal maar zo zie je wel dat er mensen zijn die het huidige systeem proberen te veranderen door niet als individu te stemmen maar als machine een verandering teweeg proberen te brengen.
Niet stemmen is gewoon achterlijk, sorry dat ik het zeg. Is een beter systeem dan op coalities stemmen? Ik denk het niet. Of men moet voor elke coalitie een akkoord sluiten, zodat je daarop kan stemmen. Anders weet je niet welke partij op welk punt gaat breken en dat is nog slechter dan wat we nu hebben.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:51:18 #96
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116677357
Soms, soms wil ik gewoon mijn eigen partij oprichten en alles zal mooi en geweldig zijn. 10 Jaar later is die partij dan ook een verzameling oude idealen die niet meer van toepassing zijn en is er nog meer diversiteit (en dus nog meer feest bij het maken van coalities) :+
pi_116677412
Een twee of driepartijenstelsel zou het in ieder geval wat overzichtelijker maken, en mensen ook meer het idee geven dat hun stem daadwerkelijk invloed heeft op de samenstelling van de regering.

Nu stemt iedereen op splinterpartijtjes, waardoor de kans dat jouw partij daadwerkelijk gaat regeren altijd nog maar afwachten is.
pi_116677421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
Soms, soms wil ik gewoon mijn eigen partij oprichten en alles zal mooi en geweldig zijn. 10 Jaar later is die partij dan ook een verzameling oude idealen die niet meer van toepassing zijn en is er nog meer diversiteit (en dus nog meer feest bij het maken van coalities) :+
Ik stem niet op je, je bent te links ;(
pi_116677443
quote:
99s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een twee of driepartijenstelsel zou het in ieder geval wat overzichtelijker maken, en mensen ook meer het idee geven dat hun stem daadwerkelijk invloed heeft op de samenstelling van de regering.

Nu stemt iedereen op splinterpartijtjes, waardoor de kans dat jouw partij daadwerkelijk gaat regeren altijd nog maar afwachten is.
Alles heeft zo z'n voor en z'n nadelen. Er gaan zeeeeeeer veel stemmen verloren als je bijvoorbeeld een stelsel hebt als in Amerika.
pi_116677482
vvd dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')