Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te jankenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
[..]
Je hoeft hier niet te posten hè.
En datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jawel, shifty krijgt anders ontwenningsverschijnselen
How about a nice cup of shut the fuck up.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Klopt hoef hier ook niet te lezen, maar zo hoef jij hier niet te janken(Tevens BDH) Dus non-argument, zeg dan niets
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
How about a nice cup of shut the fuck up.
Waar jank ik?
Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkelquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Zie post hierboven
"Waar jank ik huil huil"
huuuuiiiiiil post #10128834774quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Ga je gechagrijn in een ander topic afreageren sukkel
Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, overdag een chagrijnige, hardwerkende man. Maar hoe konden we weten dat deze man de leider is van een leger internethelden, het A-Team. POEM PA POEEEEEEEM
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Ga werken. Ik ga iig wel. Tering zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Weer een kwaliteits-grappige-post van BDH. Het is dat we online zijn anders zag je ons lachen
BB y u do disquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
BedtijdJe zult op deze tijden maar eens moeten werken.
_!
Wat is dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zal ik nou al deze zeurposts verwijderen? Als MR thuis komt van werk is er niks aan de hand geweest
Nee joh, 50plus partijquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is toch te hopen dat je dat niet serieus doet
Nee ik heb de stembreker ingevuld, vond het een goed initiatief en ben benieuwd welke keus ik toegezonden krijg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is lief, dat je ook aan Mohmi en mij denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |