QFT!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat jij daarover nadenkt aangezien je je dan alleen maar slechter kan voelen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Ben nu al de hele tijd aan het wachten op het moment waarop hij op me afknapt, want ik snap echt niet waarom iemand zoals hij op iemand zoals mij zou vallen, ik kan er echt niet bij.En nee, daarmee doel ik niet alleen op uiterlijk.
Jij kent hem niet. Als het over Barrie en een jongen ging, shifto en een meisje of wie dan ook: bij zulke verschillen zou ik me dat bij iedereen afvragen.quote:
Ik niet, want ik zit anders in elkaar, zoals ik al gezegd heb.quote:
Volgens mij ontgaat mijn punt je.quote:
Nee, daar heb ik geen last van. Maar heb het gevoel dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
MR eerst deed je toch ongemakkelijk bij jongens die je leuk vindt, nu weer last van? Of is dit nog een te vroeg stadium?
LOL wtf bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Kut van dat gevoel nuHopelijk trekt dat nog bij. Hij zal het heus niet ''verkeerd'' bedoelen toch, en mocht dat wel zo zijn dan roep je maar de denboschknokploeg
What did we (men) do?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:29 schreef Muisraket het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom de laatste... 2 weken denk ik zoveel mensen (ook mannen) zo vreselijk ongesteld aan het doen zijn? Is het de tijd van het jaar of zo?
Doelde niet specifiek op jullie.quote:
FFFFUUUUquote:
Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
Omg laat het dan over iets anders gaan.
Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt, moet je het zeggen hoor. Dan heb ik het er wel met anderen over. Maar dan moet je er ook niet zelf over beginnen.
quote:
Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij door wil gaan over jouw zelfvertrouwen en hoe snel je iemand wel niet afschrikt dan moet je dat vooral doen, maar ik vond het vooral sneu voor jou.
[..]
Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nogmaals, dit staat compleet los van mijn zelfvertrouwen en heeft puur en alleen te maken met persoonlijke verschillen.
Zo simpel ligt het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kan je sowieso niets aan doen. Alleen maar afwachten, als het klikt klikt het.
Je hoeft hier niet te posten hè.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef shifto het volgende:
Get a room. The amount of gejank in dit topic is too damn high
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |