Zo?twitter:RedScorpion twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:15:31RT @mijnerzijds: Ik. Ken. Nie-mand. Die. Zo. Praat. Als. Geert. Wil-ders. Waarom. Doet. Hij. Alsof. Hij. Een. Tele-gram. In-spreekt.? reageer retweet
Hij spreekt in blokletters, dat kent iedereen...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geert moet een beetje op het niveau van zijn stemmers zitten, anders snappen ze het niet
Ik dacht precies hetzelfde eigenlijk. Voorheen heb ik niet altijd gestemd vanwege Nems argumenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik nog even melden dat ik Nem op zich wel begrijp qua wel/niet stemmen?
Ook ik kan me niet vinden in de standpunten van slechts 1 partij, met daarbij de wetenschap dat het straks toch weer een compromissen regering wordt dat na 2 jaar weer zal klappen.
Heb desondanks net wel gestemd, maar met mixed feelings en eigenlijk heb ik in het stemhokje mijn keuze pas bepaald...
Nee. Maar we zijn wel zwaar in de minderheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef lubje25 het volgende:
Ben ik de enige VVD stemmer in de AKQ SC?
Nee hoor. En ik weet niet of het klopt wat C4 zegt, ik denk dat het ook hier tussen VVD en PvdA gaatquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef lubje25 het volgende:
voor mij was het VVD of D66, het is het laatste geworden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef lubje25 het volgende:
Ik had dezelfde partijen om tussen te kiezen, maar ik besloot uiteindelijk toch voor de VVD te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor mij was het VVD of D66, het is het laatste geworden.
Ik denk dat de SP hier ook wel een grote favoriet is.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor. En ik weet niet of het klopt wat C4 zegt, ik denk dat het ook hier tussen VVD en PvdA gaat
Nee hoor, we zijn met meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef lubje25 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die qua leeftijd 50+ zou mogen stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Mag MM al op de 50+ partij stemmen qua leeftijd?Zo'n beetje de senior hier toch
Inderdaad. Als het een beetje gaat zoals hier moet dat VVD en PvdA samen wel goed komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zitten we hier met een behoorlijke rechtse meederheid.
Nee, Red en ik (uiteindelijk toch maar) ook...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef lubje25 het volgende:
Ja, als wij met elkaar door één deur kunnen moet het hen ook wel lukken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het een beetje gaat zoals hier moet dat VVD en PvdA samen wel goed komen.
Ik ben 50-, nog een paar jaar...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Mag MM al op de 50+ partij stemmen qua leeftijd?Zo'n beetje de senior hier toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |