Je bent afgewezen omdat je vriendje liever voetbal kijkt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
Tot het voetbal om de hoek komt kijken en prio's daar liggen.
Exact.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent afgewezen omdat je vriendje liever voetbal kijkt?
Oh maar daar ga je ook niks van horen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb nog niks van 'm gehoord, trouwens. Maar dat had ik ook niet verwacht.
Oh kom je bier brengen dan?quote:
Inderdaad. Daarom ga ik de volgende keer als hij wil afspreken gewoon lekker paardrijden.quote:
Stiekem ben ik het daar wel mee eensquote:
Ja, daarom zei ik, niet dat ik het had verwachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar daar ga je ook niks van horen hoor![]()
Iets met toestemming enz
[..]
Oh kom je bier brengen dan?
Slaan!quote:
Serieus? Terwijl ik gewoon mee zou kijken, bijvoorbeeld? Nou ja, het zal wel. Ik heb die liefde voor voetbal sowieso nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het daar wel mee eens
Dat is gemeen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ga ik de volgende keer als hij wil afspreken gewoon lekker paardrijden.
Dan heb je mijn uberwijsheid over smaken gemistquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis jouw tegeltjeswijsheden vandaag!
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.
Je kunt toch gewoon het speelschema van oranje en van zijn favoriete club uit je hoofd leren.
Dan weet je dat je dan niet hoeft af te spreken en kunt gaan paard rijden.
De rest van de week zal hij je vast met alle liefde en plezier uit wonen.
en dat maakt uit...??quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.
Jullie maken het ook zo veel moeilijker dan nodig is hequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan heb ik er misschien geen behoefte aan.
Nee, hoor. Hij wil liever voetbal kijken. Prima. Misschien wil ik de volgende keer wel liever paardrijden. Prima toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie maken het ook zo veel moeilijker dan nodig is he
Ik vind voetbal best leuk, kijk het ook liever met mensen dan alleen maar ik had er een bloedhekel aan als mn ex besloot om "gezellig" mee te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Terwijl ik gewoon mee zou kijken, bijvoorbeeld? Nou ja, het zal wel. Ik heb die liefde voor voetbal sowieso nooit gesnapt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij wil liever voetbal kijken. Prima. Misschien wil ik de volgende keer wel liever paardrijden. Prima toch?
Oh. Maar dat doe ik niet. Het maakt ook niet uit, vind het gewoon jammer. Had wel zin in een avondje qualitytime. Andere keer beterquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind voetbal best leuk, kijk het ook liever met mensen dan alleen maar ik had er een bloedhekel aan als mn ex besloot om "gezellig" mee te kijken.
Dat was namelijk alles behalve gezellig.
Als ik niet druk was met hem uitleggen wat de buitenspelregel precies is dan was ik wel druk met verdedigen dat ik op de tegenstander zat te schelden.
En hij snapte al helemaal niet waarom ik "moest" schelden op een van "onze" spelers.
Kortom, 90 minuten vragen, opmerkingen en gezeik.
Tijdens de rust en de nabeschouwing (die ik vaak ook graag kijk en vooral luister) vond hij altijd wel het meest geschikte moment om over de was oid te beginnen.
Oeeh nieuwe seizoenen van andere series beginnen ook deze maandquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Voetbal verpest weer eens mijn plannetjes.
Hmmm... Wel een goed moment om vanavond in A Game of Thrones te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |