Ik zou er voor zorgen dat ze je nergens op kunnen pakken. Dus gewoon die blindering op de voorste zijrruiten en voorruit gewoon aan de eisen laten voldoen.quote:Artikel 5.2.42
De lichtdoorlatendheid van de voorruit en de naast de bestuurderszitplaats aanwezige zijruiten mag niet minder dan 55% bedragen.
LOL, o zo waar....quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er voor zorgen dat ze je nergens op kunnen pakken. Dus gewoon die blindering op de voorste zijrruiten en voorruit gewoon aan de eisen laten voldoen.
Het draagt sowieso bij aan de verkeersveiligheid, maar dat zullen mensen die het hebben niet durven toe te geven. Verder wens ik je veel succes met je project, zolang je maar geen extra tupperware aan de buitenkant gaat hangen.
Doen het hier ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ligt het aan mij of doen de 1ste 2 foto's het niet?
Ze is de beunhaas zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef tomaat52 het volgende:
Hehe.
En ze raden altijd aan om de kop te laten vlakken als je pakking vervangt, anders krijg je inderdaad dat de nieuwe er zo uit klapt.
quote:
HAHAHA hallon bigdiddybobiel:Dquote:
Jij hebt serieus een 1.4 TFSI blok in je golf Mk2 zitten..?quote:
ja hoezo is dat zo grappig ik had hem best toevallig liggen nouja mijn vader en ik had hem in mijn golf gegooid ik ben best trots op me zelf ik heb zelf ook een jetta uit 1985 met een 2.0 tdi motor.quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hebt serieus een 1.4 TFSI blok in je golf Mk2 zitten..?
Ik denk het niet want het zal me aan de anus oxideren hoe snel een auto wel niet is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:33 schreef FAP_SMOEL het volgende:
roet is goed, je kan er niet omheen...
je veranderd wel van meninig als een een 500 nm+ stoot in je rug krijgt
Dat maakt het des te vreemder om daarvoor een 1.9tdi te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef FAP_SMOEL het volgende:
wie had het over de openbare weg? wie heeft het over daily?
Wat heeft wegligging met de soort brandstof te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef FAP_SMOEL het volgende:
nee hoor
kijk naar vvt, 1.9 tdi met 300 pk, snelste in time attack, of iwan met zijn cupra D , 256 pk, of jeroen met zijn 118 D met 280 pk, doen het allemaal uitmuntend in de time attack en rijden allemaal in de top 5 tussen subaru/metsubsidie
geloof me, een diesel heeft een veel hoger koppel, hoeft minder te schakelen en vaak liggen ze gewoon strakker in de bochten als bijvoorbeeld een evo/wrx/gt
Dit zegt me dus echt helemaal niets. Het kan me ook niet echt boeien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef FAP_SMOEL het volgende:
nee hoor
kijk naar vvt, 1.9 tdi met 300 pk, snelste in time attack, of iwan met zijn cupra D , 256 pk, of jeroen met zijn 118 D met 280 pk, doen het allemaal uitmuntend in de time attack en rijden allemaal in de top 5 tussen subaru/metsubsidie
Ik heb in een heleboel verschillende auto's gereden. Maar behalve het verschil in koppel, wat je eerder beschikbaar hebt, merk je geen enkel verschil. Niet meer of minder schakelen, gaat hetzelfde door de bocht, dus weer heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:geloof me, een diesel heeft een veel hoger koppel, hoeft minder te schakelen en vaak liggen ze gewoon strakker in de bochten als bijvoorbeeld een evo/wrx/gt
Verklaart dit waarom het overgrote merendeel van de racewagens op benzine rijd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:52 schreef FAP_SMOEL het volgende:
ik doelde dus op het model carroserie maar vergat het erbij te zetten
maar danog, type brandstof heef ter dus wel mee te maken
een diesel heeft een veel korte opspoel tijd waardoor hij met meer vermogen de bocht uit kan komen en dus eerder het vermogen levert
dat is dus het verschil in wegligging
als jij uit een bocht komt en de persoon voor je turbo lag heeft van gemiddeld 1 seconde ben jij er al voorbij omdat je dat niet hebt...
Waarom zou een bezine motor op 5000 toeren een turbo gat van 1 seconde hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:52 schreef FAP_SMOEL het volgende:
ik doelde dus op het model carroserie maar vergat het erbij te zetten
maar danog, type brandstof heef ter dus wel mee te maken
een diesel heeft een veel korte opspoel tijd waardoor hij met meer vermogen de bocht uit kan komen en dus eerder het vermogen levert
dat is dus het verschil in wegligging
als jij uit een bocht komt en de persoon voor je turbo lag heeft van gemiddeld 1 seconde ben jij er al voorbij omdat je dat niet hebt...
omdat je wel toeren kan hebben maar door je wastegat draait je turbo geen druk (hoogstens 0.5 bar)quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou een bezine motor op 5000 toeren een turbo gat van 1 seconde hebben?
Het is niet alsof je stil gaat staan en opnieuw moet optrekken in de bocht, maar je houdt hem normaal gesproken op hogere toeren dan.
Het enige voordeel van de diesel is dat je meer rondjes op 1 tank kunt rijden. En laat hierdoor Diesel alleen interessant zijn voor races die meer dan 6 uur duren. Voor de rest blijft benzine beter dan diesel als het om racerij gaat.
Er is een reden waarom Diesel alleen bij de 24uurs races succesvol is.
Ik weet niet waar je allemaal die onzin vandaan haalt...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef FAP_SMOEL het volgende:
[..]
omdat je wel toeren kan hebben maar door je wastegat draait je turbo geen druk (hoogstens 0.5 bar)
en deze zal dan eerst de druk weer moeten opbouwen
1 2 3 4 5 6 7 8 | Quick Summary Diesel Gasoline - Low RPM - Variable RPM - Low Boost - High Boost - High Volume of Air - Variable Volume - Lots of Warm Exhaust Gases - Hot Exhaust Gases - Slow Spool Up - Quick Spool Up - Almost No Back Pressure on Throttle Close - Hard Back Pressure on Throttle Close |
Ik zal wel moeten als jij niet gelooft wat andere mensen je proberen te vertellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef FAP_SMOEL het volgende:
ik snap niet vanaf welke kant je het bekijkt? "High volume of air" wat de motor nodig heeft? wat de turbo spoelt?
puntje 8. "almost no back pressure" hardstikke gunstig natuurlijk omdat een diesel geen gasklep heeft en geen druk verlies bij schakelen zal hebben.. in tegenstelling to benzine
en een diesel draaid gemiddeld 5 k tpm en draait "gewoon"1.6 bar, net als een benzine auto.. uiteraard zit er wel een verschil, grote turbo, grote boost...
maar moet je nou echt je gelijk halen door google erbij te halen en niet op je eigen kennis tegen argumenten kunnen geven?
Ik heb een haakse bocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef FAP_SMOEL het volgende:
Het ging over die onzin van je dat een diesel sneller uit de bocht zou kunnen komen dan een bezine omdat de turbo sneller zou opspoelen.
* zucht*
Stel, je hebt een haakse bocht, we nemen ff 2 dezelfde auto`s maar de ene is een benzine en de andere een diesel
als ze ieders vanaf het zelfde punt gas geven zal de diesel altijd iets sneller zijn daar kun je niet omheen .
Ik sta best open voor wat andere mensen mij wijs proberen te maken maar als ik het er niet meeneens ben waar ik zo mijn redenen voor heb dan maak je me het ook echt niet wijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |