zo dacht ik er ook over. Daarom heb ik mensendieck gedaan. (individueel) was 2x 3 kwartier. Toch wel blij dat ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Fieder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die geen zwangerschapscursus gevolgd hebben? Ik heb geen zin![]()
Is het echt heel nuttig?
Ik vond het in eerste instantie ook eigenlijk onzin, maar achteraf (wij hebben vanavond de laatste bijeenkomst van Samen Bevallen en ik heb zelf nog een borstvoedingscursus gedaan) is het het écht wel heel zinvol... Gewoon dat je even hoort hoe alles gaat met interactie met andere stellen, ervaringsverhalen en tips. Je hebt het gewoon al een keer gehoord en ik denk wel dat dat scheelt met weeën opvangen etcquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Fieder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die geen zwangerschapscursus gevolgd hebben? Ik heb geen zin![]()
Is het echt heel nuttig?
Bij de eerste en nu weer geen cursus gevolgd, niks voor mij en geen zin in en ik heb me prima gered tijdens de bevalling. De verloskundige/arts kan je ook coachen tijdens je weeën mocht je zelf het spoor even bijster zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Fieder het volgende:
Is het echt heel nuttig?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Mangostine het volgende:
Ik werk morgen mijn laatste dag!![]()
En ik ben morgen 36 weken zwanger!![]()
![]()
Ja dat kan dus niet hè. Dan blijft je baby eeuwig zitten!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Fieder het volgende:
Is het echt heel nuttig?
Ik vond het zeker nuttig. Ik heb yoga gedaan (oke, dat liggen op een matje en naar muziek luisteren was ik op een gegeven moment wel zatquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:34 schreef Fieder het volgende:
Is het echt heel nuttig?
Dat dus!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben 2x bevallen zonder cursus. En ik leef nog!
Ik geloof dat ik schizofreen wordquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef CookieTime het volgende:
3x bevallen zonder cursus
Oh kloon staat ingelogd op gsm
De misselijkheid begint hier ook toe te slaan. Het hoort erbij, maar leuk is het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Limone het volgende:
En ik ben misselijk. Vanochtend moest ik kokken van de MvMflessen (²) en vannacht werd ik wakker van het 'niet lekker voelen'. Naja, tzal wel weer overgaan.
Oooh ik word afgekort!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Logician78 het volgende:
Oops
Oognip
Limo die flessen vond ik ook helemaal niets, was echt een mijlpaal dat ik er mee klaar wasSterkte
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |