Ja inderdaad! Complete ziekenboeg hiero

.. Word gauw beter allen!
Vind het ergens ook niet gek met dit weer! Afgelopen zondag lag ik nog met 30 graden af te koelen in het zwembad, nu moest ik vandaag een vest aan als ik een blokje om ging met de hond.
Ik nog steeds keelpijn .. Maar kan niet echt verdikte klieren ontdekken dus ga er nog steeds vanuit dat het vanzelf weg trekt. Nog even aan kijken
O ja Suiker morgen echo .. Ik morgen dagje ziekenhuis. Succes alvast Suiker!
FTA je mag wel een stukje van mijn boobs?

.. Ik vond ze al huge maar sinds ik zwanger ben al helemaal .. Zit alleen maar in de weg voor mijn gevoel

.. Bij mij begonnen ze al in de eerste weken gelijk te groeien. Zit nu (voor even waarschijnlijk) een groeistop op maar dadelijk als onze meis geboren is zullen ze denk ik nog wel groeien dankzij de hormonen? Ben niet van plan om bv te gaan geven dus hoop dat ze snel weer beetje volgens proportie zijn.
Omentielvo fijn dat de echo goed was!

... En een meisje op mijn verjaardag
Meisjes zijn cool!
Oww Logi wat een ***** dokter!

.. Kan me daar serieus zo boos om maken! Als ik jouw maten zo lees en dan jouw gewicht + lengte, dan is dat toch niet in proportie?

.. Was zeker een vent die dat zei?!
Ander ziekenhuis geen optie? Nou ja, fijn dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om er eventueel zelf voor te sparen, zodat je die wens alsnog in vervulling kan laten gaan. Maar ik vind het niet echt meedenkend.
Kriebels voor morgen! Gelukkig gaat vent mee. Eerst zei ik nog dat dat niet perse hoefde, want dan moest hij er een paar uurtjes eerder voor naar huis komen vanaf het werk en dat vond ik weer zo dom. Maar hij stond erop

.. En eigenlijk vind ik dat wel heel fijn

.. Twee mensen horen altijd toch beter als een en zeker met dit soort nieuwe dingen is dat denk ik wel belangrijk
Fanatieke ik net boven de ramen gewassen. Klein beetje nesteldrang denk ik