abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116648441
Super om te horen Omentielvo! O+ ook een meisje O+
pi_116648451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Omentielvo het volgende:
Zo terug van de echo. Alles is helemaal goed en ik krijg een meisje
Alles goed *O* en een meisje! Van harte!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116648489
Vergeten in bold te zetten trouwens :@

Mag er ook meisje achter mijn naam?
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:54:40 #54
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116648514
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Zo lang je geen 75G hebt mag je niet klagen vind ik :6
Hahaha, ik bedoelde mijn tepelhoven! Of hebben die van jou zelfs een eigen cupmaat? :+

Formaat normaal 75-D, nu bij 21 weken 75-E, prima te doen :Y (bij 1.68 / 58 kg, nu 61 kg)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116648570
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:54 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Hahaha, ik bedoelde mijn tepelhoven! Of hebben die van jou zelfs een eigen cupmaat? :+

Formaat normaal 75-D, nu bij 21 weken 75-E, prima te doen :Y (bij 1.68 / 58 kg, nu 61 kg)
_O-

OMG ;(
Ik zit trouwens net de nieuwe bh's te bekijken en beide bh's zijn gewoon 75H :X
pi_116648591
Wat een meisjes ineens allemaal, leuk zeg *O*
Mijn borsten zijn helemaal nog niet gegroeid, misschien alleen nog wat steviger geworden. Ging het groeien al vroeg bij jullie, of pas later? Mijn tepels zijn wel al behoorlijk aan het groeien, dat dan weer wel :D
pi_116648784
Mijn borsten zijn nog amper gegroeid en ik ben nu toch al 34 weken. Ze zijn wel wat voller geworden, maar ik pas mijn eigen bh's wel gewoon nog :'(

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar met mijn buik is het na de eerste ook gewoon weer goed gekomen hoor, beter zelfs als daarvoor :+ , het vergt alleen inderdaad wel aandacht met sporten en opletten zoals Logi al zegt.

Ik ben helemaal gaar na ruim 4 uur ziekenhuis.
De groeiecho was goed *O* Bewegingen nogsteeds minimaal en niet krachtig, ctg goed en dus het gesprek met de gyn gehad voor het verdere behandelplan.
Inleiden met 37 weken gaan we alleen doen als ik al inleidbaar ben, dat gaan ze dan ook bij 37 en 38 weken bekijken. Verder dan 39 weken ga ik sowieso niet. De dagelijkse ctg's blijven staan en dus nog maximaal 5 weken te gaan! Stiekem hoop ik dat ze zelf komt op 12-10-'12 twee kinderen geboren op zo'n mooie datum lijkt me wel wat!
pi_116649370
Vriendin van me die 2 weken verder dan ik zou moeten zijn, nu dus 8+ wk, heeft net een spoedecho gehad omdat ze wat bloed verloor en wat buikpijn had (1 dag). Krijg nu net whatsapp dat het goede nieuws is dat ze wel een bolletje konden zien, maar het slechte nieuws dat het 1x1 cm is en dus past bij 4 weken en dat ze dus niet konden zeggen of het wel goed zat. Volgende week nog een echo. Ik haat dit soort nieuws, ze wilde het zo graag en nu kun je praktisch zeggen dat het "mislukt" is, of niet? ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116649601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
Vriendin van me die 2 weken verder dan ik zou moeten zijn, nu dus 8+ wk, heeft net een spoedecho gehad omdat ze wat bloed verloor en wat buikpijn had (1 dag). Krijg nu net whatsapp dat het goede nieuws is dat ze wel een bolletje konden zien, maar het slechte nieuws dat het 1x1 cm is en dus past bij 4 weken en dat ze dus niet konden zeggen of het wel goed zat. Volgende week nog een echo. Ik haat dit soort nieuws, ze wilde het zo graag en nu kun je praktisch zeggen dat het "mislukt" is, of niet? ;(
Jeetje wat verdrietig ;(
Maar wel even afwachten dan, tot de volgende echo, want dan is het pas duidelijk wat er aan de hand is, toch?
pi_116649645
Spirit, wie weet zit het toch nog goed, en was ze stiekem minder ver.

En help ik kan ook putten drukken in mijn enkels...
pi_116649657
Oh dat is niet zo goed inderdaad. Weinig kans ff het wel goed is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116649719
Omentielvo wat leuk, een meisje *O*

LeNeHe fijn dat het zo goed gaat O+

Free, ik hoop dat het goed gaat, je wordt iig in de gaten gehouden

Sorbo :* wat klinkt dat mooi, dat weggeven. Ik hoop dat het zo mag gaan

shandaly welkom *O* :W :*

Logi, welcome back :Y

Spirit het klinkt helaas niet zo goed ;( maar volgende week zullen ze meer kunnen zeggen.

Hier zware griep -O- ben sinds januari niet meer ziek geweest en lijk nu alles in te halen :')
Maar ik voel nu echt duidelijk beweginkjes in mn buik O+
pi_116649862
Ja, maar ik weet dat ik stuk zou zijn in haar geval. Mag haar ook niet bellen, want ze kan even niet praten, wat heel begrijpelijk is. Je gaat toch van het ergste uit en dit zou betekenen dat haar zwangerschapstest die 3-4 weken aangaf fout zat en volgens mij hebben ze niet echt seks gehad in die latere periode want dat vertelde ze een tijdje terug, dus ik vrees het ergste. Ook al kan het nog goed zijn, dat zeg ik natuurlijk ook tegen haar... maar ik zou het zelf ook niet geloven.
Sarcasme. Herken het.
pi_116649880
Fieder beterschap :* En anders kom je lekker hier op de bank liggen samen films kijken :)

Spirit, toen ik voor mijn eerste echo ging zou ik 7wk zijn, toen zagen ze ook alleen maar een bolletje.. en zeiden dat het 4wk ong was en dat ze verder nog niets konden zeggen qua goed of fout in dat stadium. Maar gelukkig was ik gewoon minder ver door een late eisprong en nu bijna 17wk :Y
pi_116649942
Omentielvo, een meisje *O*

FTA, fijn dat jullie goed in dde gaten gehouden worden, hopelijk is inleiden niet nodig idd..

Spirit, wat een naar nieuws, klinkt idd niet echt goed...

Fieder, beterschap! :*

En Suikertante heeft morgen haar echo als ik het met goed herinner, spannend! Veel succes alvast :* Heb je nog bloedverlies nu eigenlijk?
pi_116649959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef Logician78 het volgende:
Fieder beterschap :* En anders kom je lekker hier op de bank liggen samen films kijken :)

Spirit, toen ik voor mijn eerste echo ging zou ik 7wk zijn, toen zagen ze ook alleen maar een bolletje.. en zeiden dat het 4wk ong was en dat ze verder nog niets konden zeggen qua goed of fout in dat stadium. Maar gelukkig was ik gewoon minder ver door een late eisprong en nu bijna 17wk :Y

Nou dat geeft wel hoop, dank je wel!! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_116649982
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou dat geeft wel hoop, dank je wel!! :*
:* Ik hoop met je mee!
pi_116650003
En Lot.. idd morgen volgens mij, spannend :)
pi_116650082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Logician78 het volgende:
En Lot.. idd morgen volgens mij, spannend :)
Jij trouwens ook nog beterschap! En welkom terug ;) Het heerst volgens mij echt enorm, hier op het werk ook veel zieken en loop zelf ook al heel de dag met keelpijn.
pi_116650161
Dank je :* ja volgens mij ook :{ jij ook beterschap in dat geval ;) :*
pi_116650229
Misschien moeten we een ziekenboeg openen met zn allen, gezellig op loungebanken films kijken idd :P
Beterschap, mede-zieken :*
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:01:10 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116650857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Logician78 het volgende:
Twinkle het zou mooi zijn als dit mogelijk is, en ga daar ook zeker achter aan maar durf daar niet echt meer op te hopen, behoolijk vervelende ervaring gehad.

Ik heb het eerder geprobeerd aan te vragen toen ik nog in Groningen woonde, toen moest ik naar zo'n speciale arts, en die vond mijn 65E (47kg toen en 162cm) niet voldoende voor een medische verklaring de dokter vond dat ik blij moest zijn dat ik zulke borsten had :') Ben daar behoorlijk kapot van geweest want vond het toen al vreselijk aangezien ze echt plat zijn en dus alleen vel, en sta nu soms 's avonds echt jankend voor de spiegel :@

Dus ik ga gewoon sparen, nu kan het, en mocht het dan toch vergoed worden hebben we een leuk cadeautje :)
Wát? :o Jezes wat een incompetente eikel zeg... :N
Wat enorm vervelend zeg. Ik hoop idd dat het voor je vergoedt wordt en anders idd maar sparen.. :*

Omentielvo wat fijn dat alles goed was!! En een meid!! :D *O* O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116651086
Ja inderdaad! Complete ziekenboeg hiero :D .. Word gauw beter allen!
Vind het ergens ook niet gek met dit weer! Afgelopen zondag lag ik nog met 30 graden af te koelen in het zwembad, nu moest ik vandaag een vest aan als ik een blokje om ging met de hond.

Ik nog steeds keelpijn .. Maar kan niet echt verdikte klieren ontdekken dus ga er nog steeds vanuit dat het vanzelf weg trekt. Nog even aan kijken :P

O ja Suiker morgen echo .. Ik morgen dagje ziekenhuis. Succes alvast Suiker! :*

FTA je mag wel een stukje van mijn boobs? :D .. Ik vond ze al huge maar sinds ik zwanger ben al helemaal .. Zit alleen maar in de weg voor mijn gevoel :P .. Bij mij begonnen ze al in de eerste weken gelijk te groeien. Zit nu (voor even waarschijnlijk) een groeistop op maar dadelijk als onze meis geboren is zullen ze denk ik nog wel groeien dankzij de hormonen? Ben niet van plan om bv te gaan geven dus hoop dat ze snel weer beetje volgens proportie zijn.

Omentielvo fijn dat de echo goed was! *O* ... En een meisje op mijn verjaardag :+ :D
Meisjes zijn cool! :D

Oww Logi wat een ***** dokter! :( .. Kan me daar serieus zo boos om maken! Als ik jouw maten zo lees en dan jouw gewicht + lengte, dan is dat toch niet in proportie? :( .. Was zeker een vent die dat zei?! :(
Ander ziekenhuis geen optie? Nou ja, fijn dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om er eventueel zelf voor te sparen, zodat je die wens alsnog in vervulling kan laten gaan. Maar ik vind het niet echt meedenkend.

Kriebels voor morgen! Gelukkig gaat vent mee. Eerst zei ik nog dat dat niet perse hoefde, want dan moest hij er een paar uurtjes eerder voor naar huis komen vanaf het werk en dat vond ik weer zo dom. Maar hij stond erop :Y) .. En eigenlijk vind ik dat wel heel fijn :@ .. Twee mensen horen altijd toch beter als een en zeker met dit soort nieuwe dingen is dat denk ik wel belangrijk :)

Fanatieke ik net boven de ramen gewassen. Klein beetje nesteldrang denk ik :+
pi_116651582
Beterschap voor alle zieken in dit forum.

*O* voor alle goede echo's.

Ik heb morgen mijn eerste echo, ben dan als het goed is 9 weken en begin nu toch best wel zenuwachtig te worden. Ik hoop zo dat het goed zit, de dag erna ga ik ruim twee weken op vakantie en hoop dan gewoon een beetje te kunnen genieten.
pi_116651800
Mèn, want gaan jullie altijd bizar hard, t is echt niet bij te houden!

*O* voor de meisjes van Logi en OmentieIvo én een goede echo en voor een goede groeiecho van FTA, Free had een minder goede echo helaas en moet nu naar de gyn, ehm...verder weet ik het niet meer...

Na de baby heb ik de ambitie om iig een fitnessmodel te wórden :P let op, ambitie... Zeker geen pittige kapsels en kekke bril iig (haha, dat zeg ik dus ook altijd!) en cupmaat technisch doe ik al m'n best met een groei van B naar C. Kan me voorstellen dat als je al niet achteraan had gestaan je er wat minder blij mee bent maar ik vind het vooralsnog best leuk eigenlijk. Mag best zo blijven...! En het begon idd al snel met groeien meen ik me te herinneren, in tegenstelling tot buik.

Vanavond mag ik naar zwangerschapcursus, ben héél benieuwd... Op papier is dat zó niks voor mij... Ik ga het zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')