i've seen worsequote:
He Bahquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i've seen worse
bah, douche-ontwijkend gedrag
luiheid hoorquote:
Welnee, dat is eau de nature!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
maar moet er zo wel aan geloven, anders zeggen mensen dat ik stink
Je stinkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
mijn vocht is haske natuurlijk hoorquote:
Ongetwijfeld. Maar ik ben dan ook niet degene die je rokje op hoeft te tillen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn vocht is haske natuurlijk hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik ben dan ook niet degene die je rokje op hoeft te tillen.
Misschien moet er ok maar even in de OP gezet worden dat er max 3/4 foto's in mogen, want er zijn ook mensen die op telefoon zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
Anders stop je twintig foto's in de op
Soms is een natuurlijk geurtje beneden extra opwindend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms is een natuurlijk geurtje beneden extra opwindend.
Wel zo slim jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Cryothic het volgende:
zo, weer terug van een verfrissende douche/wandeling... gelukkig had ik een paraplu mee
Smart is the new sexyquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik vind n klasgenoot aantrekkelijk omdat hij slim is.
Alleen omdat hij slim is?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Hij ziet er ook goed uit, maar vandaag liet hij dus zien hoe intelligent hij is en daar word ik wel warm van.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ziet er ook goed uit, maar vandaag liet hij dus zien hoe intelligent hij is en daar word ik wel warm van.
Ik kan ook iemand aantrekkelijk vinden omdat hij humor heeft. Of omdat hij me kan laten lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Lijkt me ook dat je daarmee meer plezier kan beleven dan iemand die dom is, maar dat is mijn visiequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook iemand aantrekkelijk vinden omdat hij humor heeft. Of omdat hij me kan laten lachen.
Dus waarom niet omdat hij slim is. Daar ben ik bij mijn man ook op gevallen. Zn hersenen. O en zn humor
Om iemand lachen is iets anders dan met iemand lachen. En domme uitspraken ken ik al genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je daarmee meer plezier kan beleven dan iemand die dom is, maar dat is mijn visie
Als je om iemand lacht, lach je vaak ook met iemandquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Om iemand lachen is iets anders dan met iemand lachen. En domme uitspraken ken ik al genoeg
Ik kan ook best in mijn uppie om iemand lachen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je om iemand lacht, lach je vaak ook met iemand.
Ja oke das waarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook best in mijn uppie om iemand lachen hoor
Kan je eindelijk weer zonder koude voeten over straatquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke das waar
Yes, pakketje afgeleverdHelaas nog 4,5 uur wachten voordat ik thuis ben
Daarom is m'n meisje zo blij met mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
Humor is idd ook erg sexy, maar een bepaalde humor getuigt vaak ook van een zekere intelligentie.
Valt nu nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer zonder koude voeten over straat
Ben ik wel mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
Humor is idd ook erg sexy, maar een bepaalde humor getuigt vaak ook van een zekere intelligentie.
Want? Plannen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh, nog nooit zo blij geweest met 2 vrije dagen
Ik kan zo mooi uitzieken zonder ziektewet aan te vragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want? Plannen?
Of is het gewoon heel lang geleden dat je vrij bent geweest?
Das ook wel gunstig jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zo mooi uitzieken zonder ziektewet aan te vragen
Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zonde van je vrije dagen om dan ziek te zijn
Ik krijg ze terug, als ik ziek ben op een vrije dag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ach komt wel goed joh, nu hoef ik niet verplicht thuis te zitten, moet zometeen toch naar de kapper etc..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ik ruik zo fresh wowwww hmmm
Dan is het goed. Nu niet te snel weer vies worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ik ruik zo fresh wowwww hmmm
snuffel maar, maar gedraag je eh :$quote:
nee, ik ga gangnam style dansen u_uquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Nu niet te snel weer vies worden.
Ik doe het wel met mijn handen op mijn rug.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
snuffel maar, maar gedraag je eh :$
okquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik doe het wel met mijn handen op mijn rug.
haha woopsquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap mijn laptop liep net een beetje vast en de muis ging van zichzelf leven..
blijft het scherm vaststaan op kpd terwijl mijn coach achter me staat.. ..
hij vind dit tabje altijd al bijzonder want hij ziet alleen sex sc # staan.. nu zal zijn beeld wel helemaal bijzonder uhm.. zijn
*proest* heb jij weerquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hij vind dit tabje altijd al bijzonder want hij ziet alleen sex sc # staan.. nu zal zijn beeld wel helemaal bijzonder uhm.. zijn
Dan ga ik naar je bips schreeuwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik ga gangnam style dansen u_u
Hahaha, ik ken hetquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moest heel hard (en dom) lachen om je postquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik naar je bips schreeuwen.
[ afbeelding ]
En ze maken geen stills van je scherm zelf (wanneer FOK open staat) ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken het.
Op mijn werk maken ze ook altijd stills van schermen, als je dan elke keer in de taakbalk SEX / [SEX] ziet, denkt hij ook
Oh, ook welquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ze maken geen stills van je scherm zelf (wanneer FOK open staat) ?
En ze zeggen er nooit wat van?quote:
Werktquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ze zeggen er nooit wat van?
Weet niet of ze hier stills maken (hoop het niet), ik weet wel dat ze de geschiedenis eens controleren. Maar ik gebruik die incognitovenster van Chrome, al weet ik niet of dat werkt op een server.
Je weet waar de afkorting nsfw voor staat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Not safe for work. Laatst opgezocht omdat ik het niet wistquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet waar de afkorting nsfw voor staat?
Nou, gister werd er gevraagd aan mijn vriendin waarin ik slimmer was dan haar. Er kwam niets, he-le-maal niets, nakkes nada.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Not safe for work. Laatst opgezocht omdat ik het niet wist
/edit: retorische vraag
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gister werd er gevraagd aan mijn vriendin waarin ik slimmer was dan haar. Er kwam niets, he-le-maal niets, nakkes nada.
Het is dat ik ondertussen wel wat zelfvertrouwen heb, maar anders...
Ajoh, er is vast wel ietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gister werd er gevraagd aan mijn vriendin waarin ik slimmer was dan haar. Er kwam niets, he-le-maal niets, nakkes nada.
Het is dat ik ondertussen wel wat zelfvertrouwen heb, maar anders...
quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Meer verstand van autosport... of telt dat niet?
En ik ga op mijn werk niet in kpd zitten lurken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Meer verstand van autosport... of telt dat niet?
ik ook niet.... ow, wacht...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ga op mijn werk niet in kpd zitten lurken.
Jij mag heul niet op FOK behalve als je stil staatquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ga op mijn werk niet in kpd zitten lurken.
Ik stond de weken voor mijn vakantie genoeg stil.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij mag heul niet op FOK behalve als je stil staat
Meestal werkt dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ze zeggen er nooit wat van?
Weet niet of ze hier stills maken (hoop het niet), ik weet wel dat ze de geschiedenis eens controleren. Maar ik gebruik die incognitovenster van Chrome, al weet ik niet of dat werkt op een server.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik over KERS of over wing end plates begin heeft ze geen idee waar het over gaat.
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stond de weken voor mijn vakantie genoeg stil.
Nogmaals, nicequote:
Daarom eigenlijk. Geen behoefte om allerlei lichaamsdelen van FOK!kers te gaan bekijken ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen maar piemels en poesjes. Heul spannend is het eigenlijk ook niet, welbeschouwd.
Ze weet wel dat Verstappen al een tijdje niet meer mee doet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik over KERS of over wing end plates begin heeft ze geen idee waar het over gaat.
natuurlijk wel. .alleen ik ben knetter dus.. you knowquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet waar de afkorting nsfw voor staat?
Met de formule1?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze weet wel dat Verstappen al een tijdje niet meer mee doet?
Ik dacht dat het best leuk zou zijn. Ik was wel een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk. Geen behoefte om allerlei lichaamsdelen van FOK!kers te gaan bekijken ...
Laat jij ook je kaneelstokje zien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het best leuk zou zijn. Ik was wel een beetje teleurgesteld.
de vrouwelijke psyche?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij kwam trouwens zelf ook niet met iets waarin jij slimmer was dan mij..
dus uhm..
KERS weet ik ook even niet, maar dat andere welquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als elk hok heeft t z'n ups en downs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het best leuk zou zijn. Ik was wel een beetje teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KERS weet ik ook even niet, maar dat andere wel
Niets mis mee. Ik laat zulke dingen ook niet zien van mezelf, vind ik toch privé. Toch alleen bestemd voor mensen die ik heeeel erg leuk vindt.quote:
Action, Hema, Marskramer, Blokker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n schoenen aan doen en pronto de stad in.. nodig naar de kapper en moet handdoeken halen.. (waar de fuck koop je die eigenlijk?)
De vraag was aan jou gesteld, en waar ik mee kwam werd weggewuifd...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij kwam trouwens zelf ook niet met iets waarin jij slimmer was dan mij..
dus uhm..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
[..]
Ik wel, maar eigenlijk kom ik er nu ook niet meer
Eerst action, want belachelijk goeiekoop.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n schoenen aan doen en pronto de stad in.. nodig naar de kapper en moet handdoeken halen.. (waar de fuck koop je die eigenlijk?)
Of de IKEA. Net wat in de buurt is.quote:
Ik weet geen action in de stadquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst action, want belachelijk goeiekoop.
Zo uit mijn hoofd Kinetic Energy Restore System.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KERS weet ik ook even niet, maar dat andere wel
quote:
Ik heb er sinds kort ook wel wat staanquote:
Ik maak sowieso niet van die foto's. Voornamelijk met het ook op de toekomst.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik laat zulke dingen ook niet zien van mezelf, vind ik toch privé. Toch alleen bestemd voor mensen die ik heeeel erg leuk vindt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moest t van haar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er sinds kort ook wel wat staan![]()
Blame een of ander krankjorum persoontje
Same, maar eigenlijk alleen nog het dames, heren en actie topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
[..]
Ik wel, maar eigenlijk kom ik er nu ook niet meer
En als we het toch over de F1 hebben:quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd Kinetic Energy Restore System.
quote:Sinds de GP van Italië heeft Felipe Massa 11 vierde plaatsen op zijn naam. Hij werd ook 11 keer derde, 11 keer tweede en 11 keer eerste.
Nah, niet helemaal, maar ze waarschuwde me niet dat het verslavend kan werkenquote:
True, true.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak sowieso niet van die foto's. Voornamelijk met het ook op de toekomst.
Als zulke foto's op een manier uitlekken, kan ik namelijk enorm in de problemen komen.
11 is het gekkengetal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Same, maar eigenlijk alleen nog het dames, heren en actie topic
Verder kom ik ook niet meer.
[..]
En als we het toch over de F1 hebben:
[..]
Beetje wel jaquote:
Ook daar kijk ik eigenlijk niet meer xD. Heb van die vlagen af en toe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb zelfs dm's/pm's van mannen gehadquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true.En het idee dat er ook vieze geilerds op lopen te rukken maakt het ook niet erg aantrekkelijk.
dat is het ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal, maar ze waarschuwde me niet dat het verslavend kan werken
Het is 1 grote conspiracyquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
Ik zie nu pas dat het 11 september is.
Het is ook alweer 11 jaar geleden.
Oh, dat zou me dan niet uitmaken. Maar het is alleen qua baan gedoe enzulks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true.En het idee dat er ook vieze geilerds op lopen te rukken maakt het ook niet erg aantrekkelijk.
Wacht, zo kort?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb vandaag exact 9 jaar mijn rijbewijs.
Ik heb al 1/3 van mijn leven een rijbewijs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, zo kort?(okok, ik 10 vanaf juni ergens..)
Dan heb je wel een mooie, of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje wel ja
[..]
Ook daar kijk ik eigenlijk niet meer xD. Heb van die vlagen af en toe.
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb zelfs dm's/pm's van mannen gehad
kpd word niet gevonden door google, en ik zorg er ook wel voor dat mijn hoofd er niet bij op staat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat zou me dan niet uitmaken. Maar het is alleen qua baan gedoe enzulks.
Vertrouw niemand.
Ik euh, iets meer dan 1/3 Als je zo kijktquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al 1/3 van mijn leven een rijbewijs.
Ik weet het, maar mijn naam is bekend hier bij een man of 30. Dus de kans is aanwezig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
kpd word niet gevonden door google, en ik zorg er ook wel voor dat mijn hoofd er niet bij op staat.
Niet dat ik er post hoor.
DAt kan nog steeds hoor. Tot een jaar na dato geloof ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Shit, ik had vorige maand mijn rijbewijs moeten verlengen bedenk ik me net
Mag niemand weten dat je Dorus heet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn naam is bekend hier bij een man of 30. Dus de kans is aanwezig.
Moet je dan geen boete ofzo betalen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt kan nog steeds hoor. Tot een jaar na dato geloof ik.
Ach wat kpd betreft zijn er vaak 2 meningen:quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
kpd word niet gevonden door google, en ik zorg er ook wel voor dat mijn hoofd er niet bij op staat.
Niet dat ik er post hoor.
Ik ben ook veel te bekend op fok, maar, zonder hoofd is het lastig te herkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn naam is bekend hier bij een man of 30. Dus de kans is aanwezig.
Succesquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
Gotta go, laatste hoorcollege en dan naar huis.
Ik zou het zo niet durven zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je dan geen boete ofzo betalen?
Ik heb het naast me neer gelegd.. So yeah, boeiend..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te bekend op fok, maar, zonder hoofd is het lastig te herkennen.
Jij bent ook bekend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het naast me neer gelegd.. So yeah, boeiend..
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In jouw baan is dat iets minder van belang dan in de mijne.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe lul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu 5 jaar m'n rijbewijs.
Dus dat is eh... 1/6de van m'n leven
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In jouw baan is dat iets minder van belang dan in de mijne.
Ik niet.Op mijn 18e verjaardag de eerste les, en iets meer dan een maand later was ik in het bezit van mijn roze papiertje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ja, en ik was gewoon "laat" met het halen van m'n rijbewijs.
Vind het sowieso onzin om er mega veel foto's in te zetten Maar Goed wie ben ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet er ok maar even in de OP gezet worden dat er max 3/4 foto's in mogen, want er zijn ook mensen die op telefoon zitten.
Halloquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin om er mega veel foto's in te zetten Maar Goed wie ben ik
Theorie in één keer, praktijk 3x.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Cryothic het volgende:
Ik ben pas begonnen nadat m'n pa overleed.
Ik woonde toen nog thuis, en toen konden we opeens nergens meer heen.
Echter een kneus van een rij-instructeur als eerste... 3x gezakt door domme dingetjes.
Stapte ik over naar een andere rijschool, eerste les zei die "nou, ik zeg verder even niks, gewoon even kijken wat je bij de vorige geleerd hebt".
Na een kwartier mocht de auto even aan de kant voor een gesprekje en kreeg ik te horen "jij kan nog helemaal niet rijden... ik zou jou nooit zo af laten rijden want dat ga je niet halen".
Toen heel veel geleerd van die 2de instructeur.
Nog een keer gezakt door echt domme pech... dus toen mocht ik voor een BNOR-examen
Daar was ik met een kwartier al weer terug, want die vent zag dat het wel goed zat
Dat heb ik dus met het stempeltje achter de 'A', dat moet ooit nog eens een keer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
18 begonnen met lessen. Wegens tijdgebrek pas een jaar later mijn rijbewijs gehaald.
En nu moet ik alleen nog autorijbewijs ooit een keer
Niet dat ik verder naar de op kijkquote:
Gewoon nee zeggen de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
Collega rookt tegenwoordig weer en jat elke pauze twee of 1 peuk van de andere plus voor en na werktijd.
Dit is nu bijna drie/vier weken aan de gang.
Net zei een collega, je mag ook het pakje kopen van me. Zegt ze: ik heb vorige week nog een pakje gekochtja en zes pakjes in totaal van andere opgerookt.
Ik ook, was 22.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ja, en ik was gewoon "laat" met het halen van m'n rijbewijs.
Ze pakt gewoon. Ook uit het pakje van andere collega's als ze er niet zijn. Of uit de mijnequote:
Hoezo nou weer slijmbal?quote:
Ik begin telkens een beter beeld te krijgen van je aardige, sociale collega'squote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
Collega rookt tegenwoordig weer en jat elke pauze twee of 1 peuk van de andere plus voor en na werktijd.
Dit is nu bijna drie/vier weken aan de gang.
Net zei een collega, je mag ook het pakje kopen van me. Zegt ze: ik heb vorige week nog een pakje gekochtja en zes pakjes in totaal van andere opgerookt.
Wanne kreng!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze pakt gewoon. Ook uit het pakje van andere collega's als ze er niet zijn. Of uit de mijne
Een keer een pakje met een muizevalletje op tafel laten liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze pakt gewoon. Ook uit het pakje van andere collega's als ze er niet zijn. Of uit de mijne
Ik ook niet, maar is irritant op mobiel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet dat ik verder naar de op kijk
Of een pakje laten liggen met "speciale" sigarettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest er over nadenken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Of een pakje laten liggen met "speciale" sigaretten
"Chocolade"-sigaretten? (want het is nooit echte chocolade die er in zit natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Of een pakje laten liggen met "speciale" sigaretten
Ik moest lachen wn. Iedereen kijktquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Een keer een pakje met een muizevalletje op tafel laten liggen.
Hallo collega'squote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest lachen wn. Iedereen kijkt
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest lachen wn. Iedereen kijkt
Ik heb geen Desire HD, maar een Z.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:22 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie net op twitter voorbij komen dat maandag een actie aangekondigd wordt van BelCompany en HTC.
DHD2OneX. Dus DesireHD "omruilen" voor een OneX. Benieuwd welk prijskaartje daar aan hangt, maar als het gunstig is, moet ik het misschien maar gewoon doen. SimOnly Abo erbij zodra m'n huidige abo vervalt...
O, ik dacht met wiet erdoor...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klap: http://www.fashionstore.n(...)90.html&page=details
Geen idee, ik weet alleen dat het hun huidige top-model is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen Desire HD, maar een Z.
Toendertijd wel de HD overwogen, maar ik vond hem te groot.
De onex kun je zelf toch verder ook niets meer mee? Vaste accu enzo...
Die databundel is het 'm bij mij ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het hun huidige top-model is.
En als ze de actie voor een leuk prijsje aanpakken, ben ik best geinteresseerd.
M'n huidige abo is 35 per maand... als het betekend dat ik straks af kan met een sim-only ofzo van 10 of 15 euro (ik bel weinig, vooral de databundel), dan ben ik blij
Wut bril? Lol, da wist ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
M'n bril is aangeslagen vant lachen
quote:
Nee hoor daar lach ik helemaal niet om. Heb zelf ook een bril (en lenzen).quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Lachen om beslagen brillen hè?![]()
Nou, als er wel iets niet grappig is, is het een beslagen bril...
O oke, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor daar lach ik helemaal niet om. Heb zelf ook een bril (en lenzen).
Tja, ik kan in december verlengen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Die databundel is het 'm bij mij ook.Ik moet nog een half jaar, ik kijk tegen die tijd wel.
De OneX en S3 zijn alweer 'even' op de markt. Maar eens kijken wat er tegen die tijd weer voor nieuws is.
Niet tegelijkertijd hoop ik, of heb je zulke slechte ogenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor daar lach ik helemaal niet om. Heb zelf ook een bril (en lenzen).
Dat laatste kun je wel van uitgaan, of dat het bij te betalen bedrag wegvalt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik kan in december verlengen.
Maar momenteel zijn die S3 en OneX alleen betaalbaar met abo's van 50 per maand (al krijg je het eerste jaar 50% korting ofzo).
Op dat soort bedragen zit ik echt niet te wachten. Dus als dan de mogelijkheid zich voor zou doen voor weinig nu al een nieuw toestel te kunnen kopen, zing ik die laatste paar maanden wel uit.
Maar ja, zullen wel wat haken en ogen aan zitten, want HTC gaat echt geen gratis toestellen weg geven natuurlijk. En aangezien het i.c.m. de BelCompany is... zal het wel alleen gelden icm een abo ofzo. Afwachten tot maandag.
Hoogst irritant. Zelfde als dat het regent tijdens het motorrijden, en dan gaan ademen (als je stil staat)quote:
Ik heb wel slechte ogen (-4,75 & -3,5) maar niet tegelijk neequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd hoop ik, of heb je zulke slechte ogen
Sowieso regendruppels op je bril.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Zelfde als dat het regent tijdens het motorrijden, en dan gaan ademen (als je stil staat)
Als ik mijn helm op heb, heb ik meestal geen druppels op mijn brilquote:
Dan doe je dat morgenquote:
Dakennie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn helm op heb, heb ik meestal geen druppels op mijn brilMaar wel op mijn vizier en dat is irritant, dus vizier open en dan krijg ik druppels in mijn gezicht (en op bril) en dat is ook irritant
[..]
Dan doe je dat morgen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn kat geilt op m'n visite
Katten vinden mij ook altijd leuk. Totdat je een paar keer geweest bent en dan ben je niet meer interessantquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik denk dat ze meer geilt op aandacht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
she's goin' straight
ik geil ook altijd op visite hoorquote:
nou, hele goede vriend van me.. komt al ongeveer 2 jaar hier over de vloerquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Katten vinden mij ook altijd leuk. Totdat je een paar keer geweest bent en dan ben je niet meer interessant
Nu al weekendquote:
Ik heb geen idee wat mijn waardes zijn, maar volgens mij m'n slecht oog wel wat slechterquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel slechte ogen (-4,75 & -3,5) maar niet tegelijk nee
quote:
Dus? Zonnetje schijnt, lucht is blauw, JJH, kom maar gouw.quote:
dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer geilt op aandacht.
"Ga jij me aaien?"
"Mag ik bij jouw mijn haren kwijt?"
Heel soms, bepaalde visite. Maar de meeste echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geil ook altijd op visite hoor:$
[..]
nou, hele goede vriend van me.. komt al ongeveer 2 jaar hier over de vloer
ik geil, net als m'n kat, op de aandacht :$quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel soms, bepaalde visite. Maar de meeste echt niet hoor.
Het heeft zo ongeveer de hele middag geregend, is nu een half uurtje ofzo droog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn waardes zijn, maar volgens mij m'n slecht oog wel wat slechter
[..]
[..]
Dus? Zonnetje schijnt, lucht is blauw, JJH, kom maar gouw.
Alhoewel, hier en daar een wolkje.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geil, net als m'n kat, op de aandacht :$
Dan wordt het lastig om je stoel droog te houden als je aan het fokken bentquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die aandacht hier wel vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
ik glibber ende glij altijd overal al afquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om je stoel droog te houden als je aan het fokken bent
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om je stoel droog te houden als je aan het fokken bent
Dat kon je heel erg twee kanten oplezen, en het duurde ff voordat ik dat door had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ik glibber ende glij altijd overal al af
haha nawwwquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die aandacht hier wel vinden.
Je laat de harten van sommige users hier al sneller kloppen.
Ik heb ze net op laten metenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn waardes zijn, maar volgens mij m'n slecht oog wel wat slechter
Zou ik ook weer eens moeten doen, maar mede dankzij de financiele situatie vind ik dat ik ff geen nieuwe bril nodig heb.quote:
Wut, kan dat serieus?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ik ook weer eens moeten doen, maar mede dankzij de financiele situatie vind ik dat ik ff geen nieuwe bril nodig heb.
En mocht dat wel t geval zijn, dan kun je tegenwoordig bij de DA drogist bij ons je glazen laten "kopieren", en voor een paar tientjes heb je dan weer een nieuwe bril
Dat weet maar 1 iemand hier behalve ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik het nu![]()
Heb zo'n flauw vermoeden dat het je wel staat
Ik bedoel dat ik het weet dat je een bril hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat weet maar 1 iemand hier behalve ik
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het weet dat je een bril hebt
En of het staat weet ik inderdaad niet
Euw, ja ik dacht dat je mij onduidelijk vond, maar dat was ik blijkbaar ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Er is hier maar 1 persoon behalve ik die weet hoe mij een bril staat
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, ja ik dacht dat je mij onduidelijk vond, maar dat was ik blijkbaar ook
Okquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks laat maar. Word er niet duidelijk op
Ik snap je. (punt) xD
Dat wordt afzienquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh mag geen smileys gebruiken bij de webchatflauw
Jammer!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh mag geen smileys gebruiken bij de webchatflauw
ja en ze gaan denken dat ik een vrouw met kort donker haar ben geloof ikquote:
Want? Je heet straks Esther?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en ze gaan denken dat ik een vrouw met kort donker haar ben geloof ik
nee ik ben wel een echt mens.. maar het is de bedoeling dat we de klanten zo snel mogelijk aan de telefoon krijgen.. dus soms dan chatten ze met bijv esther en belt Tom of Nick opquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want? Je heet straks Esther?
Of krijg je zo'n cartoony avatar?
ja zo'n beetje welquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef Cryothic het volgende:
Dus de hele chat is eigenlijk een "hee schatje, wat is je nummer?" actie?
ga fappen op de wcquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik nou eens seks had onder werktijd, dan ging de tijd misschien wat sneller
Nope. Morgen werken, donderdag werken, zondag werken.quote:
slaven van de maatschappijquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope. Morgen werken, donderdag werken, zondag werken.
vinniequote:
cryothicquote:
En dan heb ik niet eens gewerktquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werktijd zit er bijna op, en hier loopt t weer vol....
Hoi hoi
Ik moet nog een half uurquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werktijd zit er bijna op, en hier loopt t weer vol....
Hoi hoi
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag aangesproken door iemand.
Ik begin tegenwoordig ergens tussen 8 en half 9, zodat ik gewoon tussen half 5 en 5 weg kan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog een half uur![]()
En de tijd gaat al zo langzaam vandaag
Goed beginquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallon ik kom er even bijzitten
Je hebt van die mensen... wij roepen thuis ook wel eens 'Lol'quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallon ik kom er even bijzitten
Ik ook, kwartier te laatquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik begin tegenwoordig ergens tussen 8 en half 9, zodat ik gewoon tussen half 5 en 5 weg kan.
Ik was vanmorgen alleen aan de late kant
[..]
Goed begin
Tenzij hij/zij stinkt... dan niet toelaten
Beetje jammer dat het een vent was welquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
Goed begin
Tenzij hij/zij stinkt... dan niet toelaten
Hoi-lo, dudequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen... wij roepen thuis ook wel eens 'Lol'
(nadeel: de kinderen nemen het ook al over...)
Al ben ik qua groet meer fan van Hoi-lo
Ach, weer lekker verdiend en ik heb een geurtje gekregen. Christian Dior.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slaven van de maatschappij
Jij bent meer van de Hallon?quote:
Tja, al praat dat wel makkelijker dan een lekkere meid zo uit t niets hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het een vent was wel
laat es ruikenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, weer lekker verdiend en ik heb een geurtje gekregen. Christian Dior.
Verschilt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
Tja, al praat dat wel makkelijker dan een lekkere meid zo uit t niets hoor
Op fok wel. IRL zeg ik meestal hai of gewoon goedeMIDDAG (ja Ekdom-stijlquote:
Eensquote:Tja, al praat dat wel makkelijker dan een lekkere meid zo uit t niets hoor
Ligt bij mij heel erg aan de andere persoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschilt...
Als het een leuke meid is dan niet.
Again, eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt bij mij heel erg aan de andere persoon.
Als die meteen begint te praten lukt t wel. Zelf een gesprek beginnen doe ik niet zo vaak
HEUL lekker. Zo'n flesje met zo'n gouden halsketting(Zoals in Afrika) zeg maar.quote:
Hallo + n, verder zegt het me ook niksquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef Mistress_X het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat of wie Hallon nu weer voor iets is?
Ikke niet snappen
Ik merkte het jaren terug op de sportschool vooral.quote:
zo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HEUL lekker. Zo'n flesje met zo'n gouden halsketting(Zoals in Afrika) zeg maar.
Hehe, ja dat is het leuke, maar ook een nadeel van samen trainenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik merkte het jaren terug op de sportschool vooral.
Ging samen met m'n beste vriend. En die is nogal sociaal aangelegd.
Hij hoefde niet eens gesprekken te starten, iedereen sprak hem wel aan ofzo en zo kwamen we met z'n allen in gesprek.
Als ik in m'n eentje ging was ik in de helft van de tijd klaar.
Iemand zei wat tegen mij, ik zei wat terug, en dan was het gesprek ook wel weer klaar
Schop mijn baas eens dat ik ook mag gaanquote:
Proestquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo + n, verder zegt het me ook niks
Haha, en alleen maar FOK bij de zoekresultatenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Proest![]()
dacht dat dat weer een zelf verklaarde artiest of zang(ster) was, zat al op google te zoeken
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bedenk me net ineens dat ik nog geen pauze genomen had vdaag.
tijd om dat maar eens te nemen
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, en alleen maar FOK bij de zoekresultaten
Doe zelf, watje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is het leuke, maar ook een nadeel van samen trainen
[..]
Schop mijn baas eens dat ik ook mag gaan
Of je komt op dit uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, en alleen maar FOK bij de zoekresultaten
Vlindertjes?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
1 meisje zou ik wel een beschuitje wel mee willen eten trouwens, ze komt wel leuk over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |