i've seen worsequote:
He Bahquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i've seen worse
bah, douche-ontwijkend gedrag
luiheid hoorquote:
Welnee, dat is eau de nature!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
maar moet er zo wel aan geloven, anders zeggen mensen dat ik stink
Je stinkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
mijn vocht is haske natuurlijk hoorquote:
Ongetwijfeld. Maar ik ben dan ook niet degene die je rokje op hoeft te tillen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn vocht is haske natuurlijk hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik ben dan ook niet degene die je rokje op hoeft te tillen.
Misschien moet er ok maar even in de OP gezet worden dat er max 3/4 foto's in mogen, want er zijn ook mensen die op telefoon zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
Anders stop je twintig foto's in de op
Soms is een natuurlijk geurtje beneden extra opwindend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
luiheid hoor![]()
en zo is het maar netquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms is een natuurlijk geurtje beneden extra opwindend.
Wel zo slim jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Cryothic het volgende:
zo, weer terug van een verfrissende douche/wandeling... gelukkig had ik een paraplu mee
Smart is the new sexyquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik vind n klasgenoot aantrekkelijk omdat hij slim is.
Alleen omdat hij slim is?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Hij ziet er ook goed uit, maar vandaag liet hij dus zien hoe intelligent hij is en daar word ik wel warm van.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ziet er ook goed uit, maar vandaag liet hij dus zien hoe intelligent hij is en daar word ik wel warm van.
Ik kan ook iemand aantrekkelijk vinden omdat hij humor heeft. Of omdat hij me kan laten lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
Lijkt me ook dat je daarmee meer plezier kan beleven dan iemand die dom is, maar dat is mijn visiequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook iemand aantrekkelijk vinden omdat hij humor heeft. Of omdat hij me kan laten lachen.
Dus waarom niet omdat hij slim is. Daar ben ik bij mijn man ook op gevallen. Zn hersenen. O en zn humor
Om iemand lachen is iets anders dan met iemand lachen. En domme uitspraken ken ik al genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je daarmee meer plezier kan beleven dan iemand die dom is, maar dat is mijn visie
Als je om iemand lacht, lach je vaak ook met iemandquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Om iemand lachen is iets anders dan met iemand lachen. En domme uitspraken ken ik al genoeg
Ik kan ook best in mijn uppie om iemand lachen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je om iemand lacht, lach je vaak ook met iemand.
Ja oke das waarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook best in mijn uppie om iemand lachen hoor
Kan je eindelijk weer zonder koude voeten over straatquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke das waar
Yes, pakketje afgeleverdHelaas nog 4,5 uur wachten voordat ik thuis ben
Daarom is m'n meisje zo blij met mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
Humor is idd ook erg sexy, maar een bepaalde humor getuigt vaak ook van een zekere intelligentie.
Valt nu nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer zonder koude voeten over straat
Ben ik wel mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
Humor is idd ook erg sexy, maar een bepaalde humor getuigt vaak ook van een zekere intelligentie.
Want? Plannen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh, nog nooit zo blij geweest met 2 vrije dagen
Ik kan zo mooi uitzieken zonder ziektewet aan te vragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want? Plannen?
Of is het gewoon heel lang geleden dat je vrij bent geweest?
Das ook wel gunstig jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan zo mooi uitzieken zonder ziektewet aan te vragen
Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zonde van je vrije dagen om dan ziek te zijn
Ik krijg ze terug, als ik ziek ben op een vrije dag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ach komt wel goed joh, nu hoef ik niet verplicht thuis te zitten, moet zometeen toch naar de kapper etc..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ik ruik zo fresh wowwww hmmm
Dan is het goed. Nu niet te snel weer vies worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ik ruik zo fresh wowwww hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |