Je schurkt nu wel tegen trollen aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Jappie het volgende:
Oh...btw..sowieso users die binnen no time de beweringen van hr Santegoeds weten te duiden als leugens of anderzins in staat zijn dit nieuws om te buigen als irrelevant...
Hooguit de vorm; inhoudelijk is er niets mis met mijn constatering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je schurkt nu wel tegen trollen aan.
En waar wordt gezegd dat de beweringen van Evert irrelevant en onwaar zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hooguit de vorm; inhoudelijk is er niets mis met mijn constatering.
Eric Michelman 1993quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En waar wordt gezegd dat de beweringen van Evert irrelevant en onwaar zijn?
Je zegt gewoon uuuhhhhh. Op een overspannen niveau, en je trekt je knip openquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef barca71 het volgende:
WHAT THE FUCK!! nu komt ze er wéér onderuit! Ze zijn 20 minuten binnen geweest en met een psycholoog erbij is vast gesteld dat ze niet in staat in om een verhoor te doen, jeetje mina zeg, zien die mensen niet dat stellemans wel in staat om haar hele hebben en houwen over haar grote liefde te delen, tot en met het meenemen van pers op vakantie naar sardinie en parijs, maar nu het er op aan komt 'psychologisch zo in de knoop zit'dat ze niet kan zeggen wat ze wel of niet gezien heeft?? Buitengewoon slecht is dit, er is een man kreupel gemept en mevrouw zwijgt...tjonge jonge
Als ze al zuchtend en steunend kan zeuren tegen Santegoeds kan ze dat ook tegen een rechter.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:34 schreef Jappie het volgende:
In mijn optiek was het hele TV interview bij Evert Santegoeds een grote demonstratie van Estelle's geestelijk onvermogen. Het versterkt m.i. dan ook juist de bewering van de psycholoog ipv andersom.
Dat was vrijwel allemaal over Ruud hè, dat was een kwestie van afzeiken en zielig doen, dat ging niet om het vertellen van de waarheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze al zuchtend en steunend kan zeuren tegen Santegoeds kan ze dat ook tegen een rechter.
Ik denk dat het een kloon van zouzou isquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je schurkt nu wel tegen trollen aan.
Jappie = Zouzouquote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kloon van zouzou is
Je valt in herhaling!quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef eskil het volgende:
Roddeljournalist Evert Santegoeds moet bij de politie opdraven om verhoord te worden in de zaak Badr Hari. Santegoeds zou een dag na het conflict in de Amsterdam Arena een interview met de bokser gehad hebben en hij zou dus weten of de handen van Badr gehavend waren.
Dat laat RTL Boulevard weten. Het OM wil graag van Santegoeds weten of en wat hij die zondag aan Badr heeft gemerkt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-Badr-Hari.dhtml
Hmm zou hij toch iets gezien hebben en hij het in zijn broek doet voor Badr? Gezien zijn zeik interview met Estel?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |