Misschien hebben ze hem wel laten gaan om nog meer bewijzen of informatie te kunnen krijgen als hij op vrije voeten is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:06 schreef barca71 het volgende:
@ Mighty, dat zou idd wel heel triest zijn, lijkt mij dat je in zo'n geval niks te willen hebt en gewoon moet komen wanneer ze je oproepen, maar ze hebben vast wel een oplossing voor stellemans bedacht gezien Brams reactie. Denk dat ze hier wel meer steken hebben laten vallen, waarom bv eerst Ferhat vrijlaten en 2 weken later toch maar weer opsluiten gezien de bewijzen? wisten ze dat 2 weken geleden nog niet? t lijkt een klucht te worden
Op het moment dat je weer trouwt of langdurig gaat samenwonen dan hoeft de ex-echtgenoot geen partneralimentatie meer te betalen, als ze snel wil scheiden om met Badr te kunnen trouwen zodat ze niet tegen hem hoeft te getuigen vervalt haar partneralimentatie dus toch al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef barca71 het volgende:
Ze moet zichzelf natuurlijk wel indekken, als het met Badr straks niet goed gaat en dus voorlopig niet kan vechten, wil ze natuurlijk wel een gegarandeerd inkomen hebben en daar heeft ze Ruud voor nodig en de 5000 die hij naar het schijnt wil betalen is dan natuurlijk lang niet genoeg
Nou, dat zou waarschijnlijk wel kunnen betekenen dat hij geen wond had die hij met een theedoek hoefte te deppen en dat hij dus wel gewoon aan het afwasen was.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef MightyMightyM het volgende:
En dat je geen zichtbare wondjes hebt, zegt natuurlijk niks..
Hebben die mensen geen beroepsgeheim-achtig iets?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb inside info! Oom van een vriendin werkt bij de recherche. Badr heeft torenhoge schulden omdat hij ondanks zn inkomsten boven zijn stand leeft. Al het uiterlijk vertoon wordt betaald door kredieten..
Blijkbaar hebben ze er schijt aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hebben die mensen geen beroepsgeheim-achtig iets?
Vanmorgen was Evert even op de radio bij Evers, die hem had gebeld. Evert zei dat er de dag na Sensation niets te zien was aan de handen van Badr, maar misschien vertelt de theedoek een ander verhaal en de schade aan enkel van Everink was was niet door een paar handen toegebracht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef eskil het volgende:
Roddeljournalist Evert Santegoeds moet bij de politie opdraven om verhoord te worden in de zaak Badr Hari. Santegoeds zou een dag na het conflict in de Amsterdam Arena een interview met de bokser gehad hebben en hij zou dus weten of de handen van Badr gehavend waren.
Dat laat RTL Boulevard weten. Het OM wil graag van Santegoeds weten of en wat hij die zondag aan Badr heeft gemerkt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-Badr-Hari.dhtml
Hmm zou hij toch iets gezien hebben en hij het in zijn broek doet voor Badr? Gezien zijn zeik interview met Estel?!
Ja precies, eerst een muurtje metselen op Sensation en dan de lange haren van Estelle aanzien voor een theedoek.quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou, dat zou waarschijnlijk wel kunnen betekenen dat hij geen wond had die hij met een theedoek hoefte te deppen en dat hij dus wel gewoon aan het afwasen was.
Ook zijn dan de getuigen die het wel over het deppen hadden volstrekt onbetrouwbaar en waarschijnlijk aan het hallucineren van de drugs
Wat je dus eigenlijk in de context van deze gate zegt is dat Estelle daadwerkelijk op Badr is gevallen en niet op zijn bezit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb inside info! Oom van een vriendin werkt bij de recherche. Badr heeft torenhoge schulden omdat hij ondanks zn inkomsten boven zijn stand leeft. Al het uiterlijk vertoon wordt betaald door kredieten..
Ik gok er eerder op dat hij zijn mond hield over zijn te grote voeten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Jappie het volgende:
Wat je dus eigenlijk in de context van deze gate zegt is dat Estelle daadwerkelijk op Badr is gevallen en niet op zijn bezit.
Hoe romantisch!![]()
Jij verpest alle lolquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok er eerder op dat hij zijn mond hield over zijn te grote voeten.
Daar word ik dan ook goed voor betaald.quote:
Je gok mag dan eenzelfde grootte hebben als die van mij, als ik je baas was zou ik de betalingen per direct opschorten daar je de daadwerkelijke intentie van mijn ridicule bewering n.l met net zo'n afstand mist als komeet Halley de aarde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar word ik dan ook goed voor betaald.
Must resist...too late... too cutequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Copycat het volgende:
Je hebt nog steeds door dat je in SHO zit?
Ik zat ook met mijn oren te klapperen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef barca71 het volgende:
Toch wel kwalijk als iemand binnen de recherche zo zit te blabben..geeft maar aan dat er niks meer heilig is, er is van deze zaak sowieso ontzettend veel naar buiten gekomen, snap wel dat Badr daar pissed over is. Hoe moet dat dan als hij alleen maar schulden heeft? Toch een birkin van de kasbah i.p.v de PC? zou de liefde dan nog zo warm en groots blijven?
Waar zeg ik dat er een verband is? Heb ik niet gezegd en denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je gok mag dan eenzelfde grootte hebben als die van mij, als ik je baas was zou ik de betalingen per direct opschorten daar je de daadwerkelijke intentie van mijn ridicule bewering n.l met net zo'n afstand mist als komeet Halley de aarde.![]()
Anyway, dan maar op zijn Jip en Janneke's:
"Ik heb inside info" zo schreef tripleM niet gestoord door enige vorm van gene en dumpte vervolgens info over het hebben van schulden van Badr alsof dat een motief voor mishandeling zou zijn geweest
Moet niet gekker worden in Nederland; wrom mocht ie niets vertellen? Had Badr een reserve wit shirt en ditto broek gekocht voor het geval er iets met set 1 zou gebeuren ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef static het volgende:
Was vanmiddag bij Oger in PC, stond wat te keuvelen over kickboxen met de verkoper; Badr was er de dag van Sensation nog geweest - maar hij mocht er niet al te veel over vertellen.
En terecht! Dan blijft het ook voor ons leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze er schijt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |