foto!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Het staat me wel goed, weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal mijn fobo wel een keertje updaten met een foto in pak.
Kewl!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Zal mijn fobo wel een keertje updaten met een foto in pak.
Dat natuurlijk ook!quote:
Ze wachten allemaal vol spanning op die foto'squote:Op dinsdag 11 september 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben gewoon altijd heel weinig aanwezig op foto's. Heb er ook niet veel van mijzelf.
En hebben we nu weer met z'n tweeën het topic om zeep geholpen?
Wat voor slecht nieuws heb je gekregen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik stond op meten
en dat blijft voorlopig ook nog wel zo vrees ik..
Dan blijft het nog heel lang stil in deze reeksquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wachten allemaal vol spanning op die foto's
Katertje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik stond op meten
en dat blijft voorlopig ook nog wel zo vrees ik..
Want ziek melden is geen optie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:00 schreef marbasnarf het volgende:
blehg.. ben ziek en moet zo toch werken... in de regen
eigen bedrijf... en vind alle klantjes afbellen ook vervelend, dus ga nog een dagje werken en dan vanavond afbellen voor iig morgen... (keelontsteking en koorts enzo)quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want ziek melden is geen optie?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor slecht nieuws heb je gekregen?
Geen slecht nieuws en geen katerquote:
ah okquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Geen slecht nieuws en geen kater
Nee, het is de sterfdag van mijn oma vandaag
Ai, moeilijke dagen dat!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Geen slecht nieuws en geen kater
Nee, het is de sterfdag van mijn oma vandaag
He toen stierf mijn omaquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ai, moeilijke dagen dat!
Sterkte![]()
Volgende maand (3 dagen voor mijn verjaardag) is de "verjaardag" van mijn vader. Dan in november "verjaardag" van mn stiefvader en sterfdag van mijn vader.
Ik zou dus best een tijdmachine willen hebben en even doorspoelen naar december ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |