Wat zal je sma trots zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfs een blinde kan zien dat dat geen gameboy is maar een ander apparaat met de opdruk van de klassieke Gameboy.
Normaal doen nu.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:03 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Wat zal je sma trots zijn
Sukkeltje
Ziek melden, goede smoezelen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:03 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Sukkeltje
En anders?????quote:
Scherp gezienquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:55 schreef Anne het volgende:
Dat is geen echte gameboy, maar waarschijnlijk een cover in de vorm van een gameboy.
Post van het jaar!!!11!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:08 schreef Linkiss het volgende:
Je loopt te klagen over iemand in een pak met een gameboy, maar je weet niet eens wat een gameboy kan :S
Zeer onterechte klacht.
Hij heeft tenminste een sma...quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:03 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Sukkeltje
Nee deze en al die andere van jou zijn van kwaliteitquote:
quote:
Ik ben een pareltje van de maatschappij, en mijn posts zijn correct gefor en gebalanceerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nee deze en al die andere van jou zijn van kwaliteit
Geloof me, ik ken zijn sma.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |