Is hij nog steeds. Alleen jammer dat hij geen Cuil's column meer schrijft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:24 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog ooit een fantopic van Edje geopend
Toen was ie volgens mij omroeper in Rosmalen ofzo
Doet ie ook de ABN WTT? Met die ballen het publiek in slaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:24 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog ooit een fantopic van Edje geopend
Toen was ie volgens mij omroeper in Rosmalen ofzo
quote:
Ik vond het zo tergend dat ik het niet meer wilde zien dus ik ben echt weggegaan ja..maar kennelijk stond het toch gewoon in de sterren geschreven dat Andy moest winnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Waarom postte je niet man, ik maakte me zorgen.
2003quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Morthill het volgende:
Wanneer hadden we trouwens voor het laatst vier verschillende Grand Slam-winnaars?
2003; agassi, ferrero, Federer en Roddickquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Morthill het volgende:
Wanneer hadden we trouwens voor het laatst vier verschillende Grand Slam-winnaars?
Iemand nog een mooi highlights filmpje?quote:
Mooi rijtjequote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
2003; Agassi, Ferrero, Federer en Roddick
Nice, nu dus Djokovic, Nadal, Federer en Murray.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
2003; agassi, ferrero, Federer en Roddick
Dit is vooral een geniaal lijstje, de big 4 (nu écht inclusief Murray) allevier een GS. Ik vind het heel mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nice, nu dus Djokovic, Nadal, Federer en Murray.
Dat zijn mooie lijstjes.
Ik vind het juist wel mooi zoals het nu is. De vier grote mannen die uitmaken wie de grand slams winnen, zonder dat ze individueel echt onverslaanbaar zijn voor 5-8. Als heel veel mannen een grand slam kunnen winnen nivelleert de waarde ervan. Als berdych, tsonga en tipsarevic al een grand slam hadden gewonnen had dat wat mij betreft afbreuk gedaan aan de prestatie van Murray nu.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is vooral een geniaal lijstje, de big 4 (nu écht inclusief Murray) allevier een GS. Ik vind het heel mooiALs Delpo nou even de WTF wint, dan is het pas echt een mooi jaar. Jammer dat het onder de top 4 erg saai is, hopelijk wordt dat volgend jaar beter. Ik vond deze USO ook maar saai, ik kon de halve finales niet kijken en zo ongeveer de enige wedstrijd die ik gezien heb (heb willen zien) was de finale, en die was eigenlijk toch ook best matig (en best frustrerend) maar wel enorm spannend
Lendlquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef Leatherface het volgende:
Is het ooit eerder voorgekomen dat iemand pas zijn vijfde Grand Slam-finale won?
Serieus? Ik wist wel dat ie erg veel finales verloor. Zijn winst-verlies balans van Grand Slam-finales is één van de slechtsten (althans van tennissers die er zo veel speelden)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |