quote:
quote:
Kim Sears zal het wel weer een weekje met de Tarzan moeten doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:06 schreef Szura het volgende:
Hij kan de tribune niet meer opklimmen
Ik was op dreef vandaag hequote:Op dinsdag 11 september 2012 03:08 schreef luckass het volgende:
Prachtige reactie van Novak ook. Zie ik Rafa en Fedje niet doen.
[..]
Hallo jinxkoning.
Vrij morgen. Alleen even om 13u een boek oppikken op de uniquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:11 schreef Nalbandian het volgende:
Moeten jullie morgenvroeg niet werken/naar school?
Colleges, die zijn vrijblijvendquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:11 schreef Nalbandian het volgende:
Daar was ie weer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Werd Chariots of Fire nou gedraaid!
Ik had wel traantjes verwachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:13 schreef Szura het volgende:
Hij beseft het nog steeds niet helemaal volgens mij
Jawel, maar had vandaag al aangekondigd dat ik morgen waarschijnlijk later benquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:11 schreef Nalbandian het volgende:
Ik dacht dat we er eindelijk vanaf warenquote:
Mesker weer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:14 schreef Szura het volgende:
"Lendl lukte het ook in z'n vijfde Wimbledon-finale, dat was op Roland Garros tegen John McEnroe".
Owkeuj
Even de vuile Washington buiten zetten?quote:
Ik heb de stream gevolgdquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogert, al 5 uur geen Mesker.
ik wilde bijna vragen wat er op maandagavond nog open is om 3:15quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de vuile Washington buiten zetten?
Eerder Roelfsquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Boogert doet het trouwens goed naar mijn mening. Tijd dat ze in dienst komt bij de NOS en die Mesker met pensioen kan laten gaan.
Georgetown, allemaal studentes (in alle soorten en matenquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de vuile Washington buiten zetten?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:16 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wilde bijna vragen wat er op maandagavond nog open is om 3:15.
Pik de goede ertussenuit en laat de rest lekker achter met een sixpackje Bud Light troepquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Georgetown, allemaal studentes (in alle soorten en maten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |