Ik heb de stream gevolgdquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogert, al 5 uur geen Mesker.
ik wilde bijna vragen wat er op maandagavond nog open is om 3:15quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de vuile Washington buiten zetten?
Eerder Roelfsquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Boogert doet het trouwens goed naar mijn mening. Tijd dat ze in dienst komt bij de NOS en die Mesker met pensioen kan laten gaan.
Georgetown, allemaal studentes (in alle soorten en matenquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de vuile Washington buiten zetten?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:16 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wilde bijna vragen wat er op maandagavond nog open is om 3:15.
Pik de goede ertussenuit en laat de rest lekker achter met een sixpackje Bud Light troepquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Georgetown, allemaal studentes (in alle soorten en maten)
In dat kader zit ik eerder aan Edward van Cuilenborg te denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Boogert doet het trouwens goed naar mijn mening. Tijd dat ze in dienst komt bij de NOS en die Mesker met pensioen kan laten gaan.
Theo Bakker ook, al had ik dan een stream gezocht denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:17 schreef Tim86 het volgende:
Ted van der Meer bij deze finale was echt epic geweest
Heeft hij nog een baan dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
In dat kader zit ik eerder aan Edward van Cuilenborg te denken.
Edje is tegenwoordig zelfbenoemd Feyenoord-watcherquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
In dat kader zit ik eerder aan Edward van Cuilenborg te denken.
Asiel zoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pik de goede ertussenuit en laat de rest lekker achter met een sixpackje Bud Light troep
Wat is de reden dat je daar zit? Vakantie/werk/school/asiel zoeken?
Alleskunner. Zie hem ook wel Mart en Jack opvolgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Edje is tegenwoordig zelfbenoemd Feyenoord-watcher
Sjek mag z'n veters nog niet strikkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleskunner. Zie hem ook wel Mart en Jack opvolgen.
Edje met zn weggooiamusementquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Edje is tegenwoordig zelfbenoemd Feyenoord-watcher
nice, geniet er nog even van danquote:Op dinsdag 11 september 2012 03:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Asiel zoeken(lukt overigens niet, moest bij Immigrations toegeven dat ik Nalbandian-fan ben).
Vakantie(nog 2 dagen, en dan weer terug naar NL).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |