Ja dat vergeten is makkelijk gedaan als buitenstaander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ja, het is gek hoe snel mensen er alweer genoeg van hebben.. Ach.
Ja, heb maar twee biertjes in huis gehaald voor vanavond, omdat ik eigenlijk toch niet uit wilde gaan. Toen herinnerde ik mij een onwijs vet feestje hier, maar dat blijkt dus uitverkocht te zijn en ik kan geen kaartje meer regelenIk hoef morgen pas om 4 te werken, maar ach. Volgende week vrijdag en zaterdag lekker doorhalen
![]()
Het gaat al wel weer wat beter. Klikte net alleen wel op een fototje van twee totaal onbekende en toen stond er toevallig een vriend van mijn ex met zijn gare bakkes op de achtergrond. Het zal ook eens niet. Ach.
Ach.
Kan trouwens ook niet wachten tot ik mijn laptop binnen heb die ik zojuist even heb besteld om de pijn te verzachten.![]()
Jups, dat had ikquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef Franknfurter het volgende:
Als je het niet vervelend vind om het nog eens helemaal te typen hoor ik het graag!
Ik ben zelf ondertussen aan het zondigen, heb haar een berichtje gestuurd dat ik haar mis. Ontzettend zwak van me, ik weet het. Ze reageert niet dus ik ga er van uit dat zij gewoon helemaal geen behoefte meer heeft aan mij. Bam, 2 jaar goed contact door de plee.
Tip van me laat dat soort berichtjes want dat kan gigantisch backfiren. Het is voor jou jammer dat het zo gegaan is maar als het net uit is zit je niet op dat soort berichten te wachten en als je later nog op goede normale voet (beleefd en zonder ruzie) kun je echt beter dit soort berichten laten.quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef Franknfurter het volgende:
Als je het niet vervelend vind om het nog eens helemaal te typen hoor ik het graag!
Ik ben zelf ondertussen aan het zondigen, heb haar een berichtje gestuurd dat ik haar mis. Ontzettend zwak van me, ik weet het. Ze reageert niet dus ik ga er van uit dat zij gewoon helemaal geen behoefte meer heeft aan mij. Bam, 2 jaar goed contact door de plee.
Haal hem uit je lijst voor nu en als je dat niet doet gewoon op block bij facebook , dat scheelt een hoop frustatie en kun je even je eigen ding doen en het zelf los laten . Je kan iemand niet dwingen het uit te praten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Clavis het volgende:
Heel herkenbaar om jullie verhalen te lezen. Hier na een vette ruzie even een tijdelijke (?) break. Zo frustrerend dat ik alles uit wil praten maar dat hij rust wil. Ik kan dus ook niet zoveel doen behalve manisch z'n Facebook checken. Zo stom dat ik dat blijf doen. Toch eens een ruggengraat gaan kweken.
Wat stuurde ze dan?quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Franknfurter het volgende:
De mensen hierboven hadden gelijk.. Ik had niets moeten sturen, maar nu heeft ze wel gereageerd en heb ik mijn woede een beetje kunnen uiten. Heb ook voor het eerst sinds het uit is weer kunnen huilen dus dat voelt wel goed. Maar nu moet ik gaan accepteren dat het écht over is en dat het niet meer goed gaat komen.
Voornamelijk dat ze er niet voor me kan zijn nu en dat ging allemaal op redelijk kille toon. Het helpt wel een beetje, omdat ik nu ook alweer weet wat voor egoïstisch geval ze eigenlijk was aan het einde van de relatie, maar het doet wel pijn natuurlijk. Tijd om haar nummer te verwijderen en te hopen dat ik hem vergeet.quote:
Sterkte! Alles loslaten is zo ontzettend lastig, maar het is wel het beste. Ik heb ook besloten dat ik er vanaf nu maar klaar mee moet zijn en mijn moeite in iemand moet gaan steken die niet zoveel issues met zich meebrengt. Het voelt zo tegenstrijdig om iemand waar je nog zoveel van houdt los te laten, maar er komen er nog genoeg!quote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef hello.goodmorning het volgende:
Franknfurter, je verhaal klinkt een beetje als het mijne eigenlijk.. (sorry, ben hier nieuw, was enige tijd een meelezer maar moest toch echt even reageren haha)
Bij mij was het mijn vriend die het uitmaakte omdat hij geen gevoelens meer had, na iets meer dan 2,5 jaar. Was bij ons ook al een keer (paar keer) uitgeweest. En nu lijkt het toch echt over. Ik kan alleen niet eten hoor haha. Al echt een week niet. Was ook op een moment zwak, toen wilde ik 'm een mail sturen met dat ik hem miste, maar uiteindelijk is het een mail geworden waarin ik afscheid van hem nam. Gelukkig reageerde hij wel oke, maar het is nu dus wel echt klaar. Dat was iig de kern van de email.
Moeilijk hoor, dat loslaten. Vooral omdat ik zoveel toekomstplannen had met hem. Maar blijken nu allemaal luchtkastelen te zijn, het gaat niet meer gebeuren..
Clichés komen nu inderdaad als paddenstoelen uit de grond geschoten, maar het klopt wel. Ik ben zelf ook nog lang niet happig om nu al naar een ander te gaan kijken, maar ik weet zelf ook wel dat ik daar ooit net zo gelukkig of gelukkiger van kan worden. Nu voelt het alleen even aan of zij de enige was waar ik ooit zo gelukkig van zal worden.quote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef hello.goodmorning het volgende:
Ja, natuurlijk, er blijven bij wijze van spreken miljarden mensen over, haha. Iedereen komt ook altijd weer met die ge-wel-dige clichés aanzetten, "er zwemmen meer vissen in de zee", "meer mannen dan kerken", maarja, zo voelt het nu nog niet.
Jij ook sterkte! Klinkt wel alsof je op de goede weg bent. Zit natuurlijk ook geen tijdslimiet aan het verwerkingsproces, dus neem je tijd!
Dat gevoel ken ikquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Nou, volgens mij ben ik niet meer verliefd op haar hoor.
Ik zag haar vandaag en ze ging op armlengte van mij een gesprek met een vriendin van haar voeren (deed ze dat expres om te laten zien dat ze me negeerde?).
In ieder geval, ik deed ook alsof ze lucht was, gunde haar geen blik waardig en gelukkig (?) voelde ik ook geen vlinders meer enzo. Raar, ongeveer een jaar geleden waren we ontzettend blij om elkaar weer te zien na de zomervakantie, en nu...
Het voelt gewoon ontzettend leeg aan om niet meer verliefd te zijn op haar, alsof er net iemand is overleden.
Een jaar geleden zou ik met knikkende knieën, trillende handen en een rood hoofd daar staan als ze zo dichtbij me stond als vandaag, maar nu, doet ze me... Niks.
Ik weet dat ik blij moet zijn met het feit dat ik zonder omkijken weer verder kan hoor, maar toch knaagt het een beetje.Ik weet niet wat het is...
Dat is goed! het is gewoon de laatste fase waar je door heen moet gaan. Gelukkig is het (bij mij iig) wel een van de kortste fases. Je bent er bijna dusquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Nou, volgens mij ben ik niet meer verliefd op haar hoor.
Ik zag haar vandaag en ze ging op armlengte van mij een gesprek met een vriendin van haar voeren (deed ze dat expres om te laten zien dat ze me negeerde?).
In ieder geval, ik deed ook alsof ze lucht was, gunde haar geen blik waardig en gelukkig (?) voelde ik ook geen vlinders meer enzo. Raar, ongeveer een jaar geleden waren we ontzettend blij om elkaar weer te zien na de zomervakantie, en nu...
Het voelt gewoon ontzettend leeg aan om niet meer verliefd te zijn op haar, alsof er net iemand is overleden.
Een jaar geleden zou ik met knikkende knieën, trillende handen en een rood hoofd daar staan als ze zo dichtbij me stond als vandaag, maar nu, doet ze me... Niks.
Ik weet dat ik blij moet zijn met het feit dat ik zonder omkijken weer verder kan hoor, maar toch knaagt het een beetje.Ik weet niet wat het is...
quote:
Laten we het hopen!quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat is goed! het is gewoon de laatste fase waar je door heen moet gaan. Gelukkig is het (bij mij iig) wel een van de kortste fases. Je bent er bijna dus
Ik denk dat dat het is, ja.quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Franknfurter het volgende:
Het is nu nog even definitief afscheid nemen van je gevoelens en verleden met haar denk ik. Om daarna gewoon écht door te gaan met je leven zonder je ex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |