SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Jij kan gewoon niet slapen van de spanningquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen bf dlc dat even hardcore spelen en dan FIFA 13
Je kent me te goed dushiquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet slapen van de spanning.
Ik zie al dat ik de komende weken in het andere team zal moeten spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef dreamzk het volgende:
En stoma is weldegelijk noob, 1v1 laatst gedaan met jets. De man werd even hard gepakt door mijn superieure skills.
Zo snel mogelijk uitvinden hoe je zo hard mogelijk bommen gooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet worden met BO2.
ongeluk gehad met de motor?quote:
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAWquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ga deze denk ik ook halen, mis cod een beetje na een jaar niet gedaan te hebben
is bijna het zelfde, maar RPG zal er toch wel inzitten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Lekker die SMAW-tjes hosslen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusdquote:
mag dat gravel wel met al die oude mensen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusd
Vanmorgen foto's laten maken in het ziekenhuis, maar gelukkig niets gebroken.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker die SMAW-tjes hosslen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusd
Lol, hier op werk gebruiken sommige mensen dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Piri, werken jullie toevallig ook met Stata?
Nee,SPSS alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Piri, werken jullie toevallig ook met Stata?
Was hier 2 weken geleden mee gekomenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.bol.com/nl/ind(...)6c091dec83afc0003504
Borderlands GOTY 18 euro! Wie Wie Wie?
Beter ga jij gewoon bridgen of een beetje canasta spelen enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi ja die kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Yo pieter, ik zie op facebook dat je lekker aan het creepen was bij de eerstejaars? Jij grote pul, zij klein biertje.
Kwam bol hier maar mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was hier 2 weken geleden mee gekomen
Heb al de DLC nog welquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kwam bol hier maar mee.Moet eigenlijk ook de DLC nog kopen/doen.
Schaken denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter ga jij gewoon bridgen of een beetje canasta spelen enzo
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Yo pieter, ik zie op facebook dat je lekker aan het creepen was bij de eerstejaars? Jij grote pul, zij klein biertje.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef SoldMayor het volgende:
Die missiletruck is zo vet he.
Gewoon telkens 5 of 6 predators missiles blind ergens heen schieten en hopen dat je kills krijgt.
![]()
![]()
quote:
quote:Gratis woonruimte voor studentes mits voldoend aan bepaalde uiterlijke kenmerken.' Met deze tekst probeert een 'huurbaas' studentes van de Vrije Universiteit Amsterdam te verleiden.
quote:Het uiterlijk van de man zou bekend zijn omdat hij toentertijd is gezien terwijl hij zat te masturberen in een collegezaal, schrijft het studentenblad.
vvdquote:Op woensdag 12 september 2012 07:49 schreef Rossdale het volgende:
Oeeeeeh zo naar het stembureauSssssspannend hoor
ja en dan geen mogelijkheid meer hebben voor het veiligstellen van onze handelroutes en grondstoffenquote:
Echt welquote:Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Rensjebree het volgende:
PvdT Jongen!
Carnaval shit alles! JWZ !
Maar nee.. denk het even niet!
sgpquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Pixell het volgende:
Geen flauw idee waar ik op moet stemmen
Stem als mij. Stem blanco.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Pixell het volgende:
Geen flauw idee waar ik op moet stemmen
Pablo Blanco, voor een evenwichtig, dronken, gezellig Nederland!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stem als mij. Stem blanco.
Voor een beter en sterker Nederland.
Nog dichter bij de klote Friezen!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Bozz187 het volgende:
PARTIJ BLANCO IS VOOR GROTE HERVORMING VAN NEDERLAND
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Bozz187 het volgende:
PARTIJ BLANCO IS VOOR GROTE HERVORMING VAN NEDERLAND
[ afbeelding ]
Je snapt er geen kloot vanquote:Op woensdag 12 september 2012 09:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en dan geen mogelijkheid meer hebben voor het veiligstellen van onze handelroutes en grondstoffen
Ik stem toch niet op Partij Blanco, daat staat nergensquote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.facebook.com/PartijBlanco
PARTIJ BLANCO WERKT IN 5 JAREN PLANNEN. HEEL AARDIG DOEN TEGEN 16 JARIGE MEISJES NU EN DAAR OVER 5 JAAR GEBRUIK VAN MAKEN!
Jwel Gert Wilders gat alle buitnelandrs eruit gooie en dan wort Nederland weer een mooi land ha ha weg met de Griekne weg met uropaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je snapt er geen kloot van
leg het dan eens uit waarom ik er niks van snapquote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je snapt er geen kloot van
Het viel me gisteren tijdens het debat pas op wat een onzettend klein vrouwtje het eigenlijk isquote:Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
beetje koeknuffelen enzo
quote:Tien vrienden gaan elke dag samen naar hun stamkroeg "Nederland" om een paar biertjes te drinken. De rekening bedraagt iedere dag ¤ 100. Normaal gesproken zou iedereen ¤ 10 moeten afrekenen, maar de vrienden hebben uiteenlopende inkomsten en besluiten de rekening volgens de verdeelsleutel van de Nederlandse belastingen te betalen. Dat geeft de volgende v
erdeling:
De eerste twee (de armsten) betalen niets.
De 3de betaalt ¤ 1
...De 4de betaalt ¤ 2
De 5de betaalt ¤ 3
De 6de betaalt ¤ 5
De 7de betaalt ¤ 7
De 8ste betaalt ¤ 10
De 9de betaalt ¤ 16
De 10de betaalt ¤ 56
Hoewel de rijkste meer betaalt dan de andere negen bij elkaar is iedereen tevreden met de oplossing en treffen ze elkaar dag in dag uit in de stamkroeg. Totdat de uitbater op een dag besluit de groep korting te geven. "Omdat jullie al jaren goede klanten zijn en hier iedere dag komen, geef ik jullie vanaf vandaag ¤ 20 korting per dag. Ik zal dus nog maar ¤ 80 per dag berekenen voor de gedronken biertjes.
Op advies van de kroegbaas besluiten de vrienden de 20% korting door te berekenen op de bedragen die ieder betaalt. Die avond rekenen de mannen als volgt af:
De eerste twee betalen nog steeds niets
De 3de betaalt ¤ 0,80 in plaats van ¤ 1
De 4de betaalt ¤ 1,60 in plaats van ¤ 2
De 5de betaalt ¤ 2,40 in plaats van ¤ 3
De 6de betaalt ¤ 4 in plaats van ¤ 5
De 7de betaalt ¤ 5,60 in plaats van ¤ 7
De 8ste betaalt ¤ 8 in plaats van ¤ 10
De 9de betaalt ¤ 12,80 in plaats van ¤ 16
De 10de betaalt ¤ 44,80 in plaats van ¤ 56
Het lijkt een oplossing waarmee iedereen tevreden moet zijn: de twee armste vrienden drinken nog steeds voor niks en iedereen is die avond goedkoper uit. Wie zou er kunnen klagen?
Éénmaal buiten, begint iedereen te rekenen. "Ik heb maar 20 cent van de korting gekregen!" roept de 3de vriend. De 4de zegt: "Ik krijg ook maar 40 cent van de 20 euro korting, terwijl de 10de er ¤ 11,20 van krijgt!". "Dat is waar," zegt de 5de, "waarom moet hij ¤ 11,20 krijgen, terwijl ik maar 60 cent krijg? De rijkste krijgt het grootste gedeelte van de korting!". "Ho even," roepen de eerste twee. "Wij twee hebben helemaal niets gekregen. Dit systeem buit de armen uit!" De negen mannen omringen de 10de, intimideren hem en noemen hem asociaal. De volgende avond is de 10de man niet aanwezig. De negen andere nemen plaats en drinken hun biertje zoals altijd. Alles gaat goed tot op het moment dat er betaald moet worden. Ze ontdekken dan iets interessants: ze hebben niet genoeg geld om te betalen, zelfs niet om de helft van de rekening te betalen! Zo is het in het echt leven ook. Linkse partijen klagen steen en been dat de rijksten het meeste profijt hebben van belastingverlagende regelingen als de hypotheekrenteaftrek. Belast ze nog meer, beschuldig ze van rijk zijn en ze zullen zich niet meer vertonen. We moeten voorkomen dat de 10% rijkste mensen in Nederland hun biertje gaan drinken in het buitenland.
Hahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had hem net op Facebook gelezen Mich goeden verhaaltje.
Dacht dat ik vrij was vandaag maar dat was niet het geval. Werd om 8 uur uit bed gebeld waar ik bleef. Gelukkig wel klaar om half 3
Moet deze week mise en place draaien dat wordt s'ochtends gedaan. De poetsvrouw heeft geen sleutel dus die is afhankelijk van degene die mep draait om dr binnen te laten arme vrouwtje stond buiten te wachtenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahahaHoef je niet langer te blijven dan?
Half 8 hierquote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had hem net op Facebook gelezen Mich goeden verhaaltje.
Dacht dat ik vrij was vandaag maar dat was niet het geval. Werd om 8 uur uit bed gebeld waar ik bleef. Gelukkig wel klaar om half 3
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Steunt de SP de PKK nou echt? Anders ben je wel een hele zware downie als je daar op stemt
Ok, want dat is namelijk nog grotere bullshit dan de dingen die in bf3 gebeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zei iemand op mijn werk heb me er verder niet in verdiept stem toch niet op de SP
Kon het me al niet echt voorstellenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok, want dat is namelijk nog grotere bullshit dan de dingen die in bf3 gebeuren
Nee, dan ben ik weer een betweterquote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leg het dan eens uit waarom ik er niks van snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd waar die cijfers vandaan komen!?!?! want dat is dan wel heel apart....quote:iPad is 91% of all tablet web traffic! Tim says "I don't know what these other tablets are doing! They must be in warehouses or store shelves or maybe in peoples' bottom drawer."
Was zo vet he en Maurice maar mauwen dat we niets deden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zeker.
Beetje poffen met die raketten
Wij van WC-eend...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Benieuwd waar die cijfers vandaan komen!?!?! want dat is dan wel heel apart....
Jup, maarja wat had je verwacht? 4S was ook gewoon een samsung kopie van de 4quote:
Ja vind ik ook wel jammerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2 maten van me gingen niet sporten omdat ze het begin van die pauper Apple presentatie zouden missen. Net alsof er over een jaar niet een nieuwe Aaaiphone word aangekondigd pauper Apple
Dan heb je dat ding in ieder geval nog in je bezit. Nu ga je 1,5 uur kijken naar een telefoon die amper verschilt van het vorige toestelquote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel jammer
Maarja straks lig jij ook weer op de deurmat te wachten op blops2
Je punt is? Cod 4 t/m mw3 zijn ook hetzelfde product....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je dat ding in ieder geval nog in je bezit. Nu ga je 1,5 uur kijken naar een telefoon die amper verschilt van het vorige toestel
Ik vind het tot nu toe niets vernieuwends. 3 microfoons, 8MP camera. En ik vind hem nog steeds niet mooi, sorryquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je punt is? Cod 4 t/m mw3 zijn ook hetzelfde product....
Maar ik snap het wel dat tegen iets schoppen, wat door de meerderheid als goed of toonaangevend wordt gezien en zelfs meermaals gekopieerd, heel erg stoer ispubertijd is een bitch
Jup, ik ga ff kijken of ik deze wel neem, aangezien ik de 4 heb is het nog wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach heel deze nieuwe iPhone is geldklopperij. Er zullen vast wat kleine dingetjes veranderd worden maar daar ga je toch niet een nieuw toestel voor kopen als je vorige nog prima is. Over een jaar knallen ze er een iPhone 5S uit let maar op.
Klopt, maar daar hebben we china voorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
En een nieuwe connector. Waardoor je dus een hulpaccesoire moet kopen om je oude accesoires aan te kunnen sluiten.
Wel klote als je een docking station hebt. Staat je telefoon op een adapter in je dock. Of je moet een compleet nieuwe dock kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar daar hebben we china voor
Wat voor tabs gaat dit over?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
Toch als ik die dingen als iCloud tabs zie denk ik weer "wat kan het toch allemaal simpel en makkelijk" dat soort dingen kan vast wel bij samsung, maar of het ook zo makkelijk gaat.....
Ah, op die manier! Ik gebruik daar Chrome to Phone voor, werkt bijna hetzelfde, wel ideaalquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
1 klik tabblad van je telefoon op je mac, das best iets wat ik chill vind, al die linkjes op whatsapp etc. en icm tinygrab helemaal winning!
"It is an absolute jewel. It is the most beautiful product we have ever made, bar none."quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Pino0 het volgende:
wat faal ik hard met quickscopen
vaak gaat het goed maar als ik iemand zie rennen weet ik niet of ik ze moet drag scopen..
zo fucking frustrerend
haha oke.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
papegaaitje leef je nog croky chippies
Nothing bozz hasn't done in real life.quote:
Nee man Borderlandsquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dead Island? Ik vond die echt zo intens ruk
Check die trailers voor Borderlands 2quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah okay. Die vond ik overigens ook niet zo
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah okay. Die vond ik overigens ook niet zo
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef badboynova het volgende:
Michie ben je al taart aan het bakken
Dus toch weer appelflappen voor onsquote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik vier het niet, geef er niet zoveel om.
Abrikozenflappenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus toch weer appelflappen voor ons
kom ff helpen met crawmeraxquote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den ganse parochie spreekt er schande van!
Xbox nog.steeds kapotquote:
Damage penalty? Refresh my memory?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Cliffy het volgende:
$37 miljoen damage penalty, volgens mij heb ik genoeg geld
*death penaltyquote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Damage penalty? Refresh my memory?
ja zeker -11 zetels tot nu toequote:Op woensdag 12 september 2012 23:23 schreef Pixell het volgende:
En heeft mijn grote vriend Wilders al gewonnen??
Check dit :quote:Op donderdag 13 september 2012 02:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Check die batta
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134950333
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134957328
26 uurquote:Op donderdag 13 september 2012 02:54 schreef KoningStoma het volgende:
Wat
http://battlelog.battlefi(...)icles/706247206/ps3/
Ik proef een licht cynische ondertoon?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:06 schreef Rossdale het volgende:
He Tauch, je mocht deze keer voor het eerst stemmen denk ik he? Hoe voelt het nou? Ben je gelukkig? Voel je je nu ook deel van het systeem?
Nou nee hoor, maar je bent altijd zo met politiek bezig en dan lijkt het me wel een opluchting dat je ook daadwerkelijk mag stemmen. Was meer om een discussie op gang te brengen dan wat anders, voor de rest is het hier vanochtend toch maar saaiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik proef een licht cynische ondertoon?Nee, het is wel leuk, maar écht meebeslissen gaat via andere wegen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ey Nick PSV is voor flikkers!!!
En nu is het wachten tot de saaiheid weg is Ross
Once you go black...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
zanger bobquote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
Oh en misschien kunnen jullie nog helpen,ik heb ultrazigeunernummers nodigIemand ideeen?
Voor dat IEMES-feest?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
26 september biertjes doen in Tilburg Piet?
Ga ik even halen dan.quote:
Zou niet zo moeten zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik alleen de nieuwste expansion downloaden en voor die close quarters zegt ie dat ik moet betalen?
Omdat je die niet apart hoeft te downloaden.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik alleen de nieuwste expansion downloaden en voor die close quarters zegt ie dat ik moet betalen?
Dank je. Als die laatste gedownload is, even schieten? Lang niet meer gegamed en om mijn rage enigszinds in de perken te houden heb ik een goed team nodigquote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je die niet apart hoeft te downloaden.
Hier ook nog een keer, gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
Bedankt voor de felicitaties fellas.
Stuur maar ivtquote:Op donderdag 13 september 2012 14:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dank je. Als die laatste gedownload is, even schieten? Lang niet meer gegamed en om mijn rage enigszinds in de perken te houden heb ik een goed team nodig
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Mich mich, hoe kon ik je verjaardag vergeten??? Nog gefeliciteerd wasbeertje van me. Wanneer zijn we welkom voor een paar biertjes bij je?
Dankjewelquote:Op donderdag 13 september 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Mich mich, hoe kon ik je verjaardag vergeten??? Nog gefeliciteerd wasbeertje van me. Wanneer zijn we welkom voor een paar biertjes bij je?
KANKER FS DOOR JOU KANKERHITMARKERS WAS HIJ JE VOOR!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT WILDE IK AL GAAN ZEGGEN
erst linker triger dan rechter trigerquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Pino0 het volgende:
heeft iemand tips voor quick scopen?
en nu echt?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
erst linker triger dan rechter triger
Zeker. AT-4 pakken, en je rechter trigger indrukken. Mensen die snipen met een Barrett/Interventionquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Pino0 het volgende:
heeft iemand tips voor quick scopen?
Had ik ook, maar die zitten in Update 3quote:Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef dreamzk het volgende:
Mensen die de barrett niet als shotgun gebruikenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker. AT-4 pakken, en je rechter trigger indrukken. Mensen die snipen met een Barrett/InterventionJe kan net zo goed snipen met de AT-4
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
Oh en misschien kunnen jullie nog helpen,ik heb ultrazigeunernummers nodigIemand ideeen?
Precies, ook zoiets inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mensen die de barrett niet als shotgun gebruiken
Bedankt voor de input, maar dat is geen zigeunermuziekquote:
Dat niet idd, maar het is wel kwaliteitjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bedankt voor de input, maar dat is geen zigeunermuziek![]()
Ik bedoel meer dit soort dingen:
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben goed in snipen wat wil je weten PinoO?
Pff bayonetta, wat een topgame is dat zegquote:Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef Fsmxi het volgende:
Helaasch
[Upd] Bayonetta 2 exclusief voor Wii U
call of duty? dat is pas een actie gamequote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
Pff bayonetta, wat een topgame is dat zegzelfde als die andere japanse actie game die door weinig mensen werd gewardeerd, misschien kom ik nog op de naam.
Dan weet je nu wat normale mensen van apple mensen vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/iphone_4_vs_iphone_5 ik weet niet of ik moetof moet
of maar gewoon
![]()
of:
[ afbeelding ]
Amen broeder.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat normale mensen van apple mensen vinden.
Hoe denk je nu over mij danquote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat normale mensen van apple mensen vinden.
"pizza tonijn"quote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe denk je nu over mij dan?
Ah lekker dusquote:
Jij bent de enige die hier de hele dag over Apple postquote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind het mooist altijd die "apple" berichten bij nieuws en game items...
Die hebben altijd 15x zoveel reacties als wat dan ook, en ik leerde altijd dat zelfs negatieve aandacht ook aandacht is. Ik zelf neem niet de moeite om bij HTC of samsung berichten iets te zeggen over hoe ik erover denk, maar andersom werkt dat blijkbaar heel anders. Ben benieuwd hoe dat zit en waarom mensen zo werken.
Heb trouwens even naar die S3 gekeken als mogelijk nieuwe telefoon, maar het voelt allemaal beetje plastic.... hopelijk dat Nokia nog snel iets dropt.
Klopt, en de enige die er normaal over kan pratenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier de hele dag over Apple post
mooi man. nu lijk je een beetje op doopyquote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, en de enige die er normaal over kan praten![]()
En geniet van de reacties hier...
Heb je gisteren al verteld dat ik dat hele iPhone 5 gebeuren geldklopperij vind. Ben voor de rest wel blij dat ik je dag gemaakt heb. Heb ik mijn vrijwilligerswerk ook weer gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, en de enige die er normaal over kan praten![]()
En geniet van de reacties hier...
beetje niveau op peil houden jeweetquote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je gisteren al verteld dat ik dat hele iPhone 5 gebeuren geldklopperij vind. Ben voor de rest wel blij dat ik je dag gemaakt heb. Heb ik mijn vrijwilligerswerk ook weer gedaan.
Had jij ook wel leuk gevonden denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag mooi op werk, had iemand zijn auto op onze parkeerplaats gezet/gedumpt, hebben de magazijn medewerkers hem met een heftruck verwijderd en over dwars in de berm gedumpt
Werk je in de downeyfabriek?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag mooi op werk, had iemand zijn auto op onze parkeerplaats gezet/gedumpt, hebben de magazijn medewerkers hem met een heftruck verwijderd en over dwars in de berm gedumpt
Jawel, moet je maar niet een week lang je auto op een prive parkeerplaats van een bedrijf neerzetten...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had jij ook wel leuk gevonden denk ik
Ja kom straks wel ff langsquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte mi mang kom even xboxen
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit je weer op Stef's Facebook te lurken?
Ben ik niet want er zit kaas op die hamburgers en dat is smerigquote:Op donderdag 13 september 2012 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik niet want er zit kaas op die hamburgers en dat is smerig
Nog even en ik kom speciaal terug online om jou te kicken van mijn server. Mensen met zo'n instelling mogen opdonderenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik niet want er zit kaas op die hamburgers en dat is smerig
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry hou gewoon niet van cheeseburgersquote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nog even en ik kom speciaal terug online om jou te kicken van mijn server. Mensen met zo'n instelling mogen opdonderen
Beter dan Gearsquote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry hou gewoon niet van cheeseburgers
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laat het fake zijn.
Tauch: Amerika.
[ afbeelding ]
Gepost!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef Fsmxi het volgende:
Goeden topiek jongens!!einz!
black ops zombies modden + uitleg en links
ja wordt een beetje jammer dat ze elk seizoen een nieuwe vijand hebben en niks afmaken, maar de muziek van de show is echtquote:
Ging me meer om die ene scene, die was behoorlijk roughquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja wordt een beetje jammer dat ze elk seizoen een nieuwe vijand hebben en niks afmaken, maar de muziek van de show is echt
BBQ scène?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ging me meer om die ene scene, die was behoorlijk rough
Die zou ik wel batta geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt gewoon op discovery channel
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef PierreTT het volgende:
Kan je dna ok nog kwikskoop doen? Andrs heft t weinig zin denk k :S
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef Tauchmeister het volgende:
heeeey alemaal
goed topic the garro ik houd ook van black ops zeker zompies
jou naam deed mij trouwens denkne aan een koe . elke dag als ik naar school fiets kom iklangs een groot weiland en daar staat een koe hij is heel aardrig ik noemhem harro. hij komt altijd nar mij toe gerent volgensmij is hij niet egt vriende met de anderen koeen maar gelukig heeft hij mij alsvriend haaha. ik vraag soms of ik vanhem een foto mag maken en dan doed hij zo muuuuuuuuuuuu en dan mraak ik een foto xD
[URL =http://mgur.com/bwK5H)IMG shit how]http://i.imgur.com/bwK5H.jpg[/IM[ afbeelding ]G][/URL]
(harro de koe)
ik heb jeeen meel gestuurt naar thegarro@live.n mischien kunnen we een keertje samne game lol... houd jij trouwes ook zo van wortelen?
greeetz michael
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
hoe zo kan ik niet erop klikken
black ops zombies modden + uitleg en linksquote:Op vrijdag 14 september 2012 01:23 schreef SoldMayor het volgende:
Hey TheGrarro
Ik heb ale stappe uitgevoert en nu doet mij xbox het niet meer?
Als ik hem aan doen dan staat er een code ofzow iets met E391 fout meldin g en nu kan ik ok nix verderz meer op de xbox doen. Ik nsap het het nie meer.
zouje mij misgien kunne helpe om de problee m op te losen?
Want ik ben nu an het sparren voor coll af duty block aps 2 en wil graag wel spele.
Groetjes Nico Bellic
Winterpenen, je weet double the size triple the fun!quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
Ga je nog wortelen rooien dit weekend?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Winterpenen, je weet double the size triple the fun!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Winterpenen, je weet double the size triple the fun!
Die van Tauch met die koequote:Op vrijdag 14 september 2012 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
black ops zombies modden + uitleg en links
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |