SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Jij kan gewoon niet slapen van de spanningquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen bf dlc dat even hardcore spelen en dan FIFA 13
Je kent me te goed dushiquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet slapen van de spanning.
Ik zie al dat ik de komende weken in het andere team zal moeten spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef dreamzk het volgende:
En stoma is weldegelijk noob, 1v1 laatst gedaan met jets. De man werd even hard gepakt door mijn superieure skills.
Zo snel mogelijk uitvinden hoe je zo hard mogelijk bommen gooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet worden met BO2.
ongeluk gehad met de motor?quote:
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAWquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ga deze denk ik ook halen, mis cod een beetje na een jaar niet gedaan te hebben
is bijna het zelfde, maar RPG zal er toch wel inzitten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Lekker die SMAW-tjes hosslen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusdquote:
mag dat gravel wel met al die oude mensen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusd
Vanmorgen foto's laten maken in het ziekenhuis, maar gelukkig niets gebroken.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker die SMAW-tjes hosslen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusd
Lol, hier op werk gebruiken sommige mensen dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Piri, werken jullie toevallig ook met Stata?
Nee,SPSS alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Piri, werken jullie toevallig ook met Stata?
Was hier 2 weken geleden mee gekomenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.bol.com/nl/ind(...)6c091dec83afc0003504
Borderlands GOTY 18 euro! Wie Wie Wie?
Beter ga jij gewoon bridgen of een beetje canasta spelen enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi ja die kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Yo pieter, ik zie op facebook dat je lekker aan het creepen was bij de eerstejaars? Jij grote pul, zij klein biertje.
Kwam bol hier maar mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was hier 2 weken geleden mee gekomen
Heb al de DLC nog welquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kwam bol hier maar mee.Moet eigenlijk ook de DLC nog kopen/doen.
Schaken denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter ga jij gewoon bridgen of een beetje canasta spelen enzo
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Yo pieter, ik zie op facebook dat je lekker aan het creepen was bij de eerstejaars? Jij grote pul, zij klein biertje.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef SoldMayor het volgende:
Die missiletruck is zo vet he.
Gewoon telkens 5 of 6 predators missiles blind ergens heen schieten en hopen dat je kills krijgt.
![]()
![]()
quote:
quote:Gratis woonruimte voor studentes mits voldoend aan bepaalde uiterlijke kenmerken.' Met deze tekst probeert een 'huurbaas' studentes van de Vrije Universiteit Amsterdam te verleiden.
quote:Het uiterlijk van de man zou bekend zijn omdat hij toentertijd is gezien terwijl hij zat te masturberen in een collegezaal, schrijft het studentenblad.
vvdquote:Op woensdag 12 september 2012 07:49 schreef Rossdale het volgende:
Oeeeeeh zo naar het stembureauSssssspannend hoor
ja en dan geen mogelijkheid meer hebben voor het veiligstellen van onze handelroutes en grondstoffenquote:
Echt welquote:Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Rensjebree het volgende:
PvdT Jongen!
Carnaval shit alles! JWZ !
Maar nee.. denk het even niet!
sgpquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Pixell het volgende:
Geen flauw idee waar ik op moet stemmen
Stem als mij. Stem blanco.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Pixell het volgende:
Geen flauw idee waar ik op moet stemmen
Pablo Blanco, voor een evenwichtig, dronken, gezellig Nederland!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stem als mij. Stem blanco.
Voor een beter en sterker Nederland.
Nog dichter bij de klote Friezen!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Bozz187 het volgende:
PARTIJ BLANCO IS VOOR GROTE HERVORMING VAN NEDERLAND
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Bozz187 het volgende:
PARTIJ BLANCO IS VOOR GROTE HERVORMING VAN NEDERLAND
[ afbeelding ]
Je snapt er geen kloot vanquote:Op woensdag 12 september 2012 09:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en dan geen mogelijkheid meer hebben voor het veiligstellen van onze handelroutes en grondstoffen
Ik stem toch niet op Partij Blanco, daat staat nergensquote:Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.facebook.com/PartijBlanco
PARTIJ BLANCO WERKT IN 5 JAREN PLANNEN. HEEL AARDIG DOEN TEGEN 16 JARIGE MEISJES NU EN DAAR OVER 5 JAAR GEBRUIK VAN MAKEN!
Jwel Gert Wilders gat alle buitnelandrs eruit gooie en dan wort Nederland weer een mooi land ha ha weg met de Griekne weg met uropaquote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je snapt er geen kloot van
leg het dan eens uit waarom ik er niks van snapquote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je snapt er geen kloot van
Het viel me gisteren tijdens het debat pas op wat een onzettend klein vrouwtje het eigenlijk isquote:Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
beetje koeknuffelen enzo
quote:Tien vrienden gaan elke dag samen naar hun stamkroeg "Nederland" om een paar biertjes te drinken. De rekening bedraagt iedere dag ¤ 100. Normaal gesproken zou iedereen ¤ 10 moeten afrekenen, maar de vrienden hebben uiteenlopende inkomsten en besluiten de rekening volgens de verdeelsleutel van de Nederlandse belastingen te betalen. Dat geeft de volgende v
erdeling:
De eerste twee (de armsten) betalen niets.
De 3de betaalt ¤ 1
...De 4de betaalt ¤ 2
De 5de betaalt ¤ 3
De 6de betaalt ¤ 5
De 7de betaalt ¤ 7
De 8ste betaalt ¤ 10
De 9de betaalt ¤ 16
De 10de betaalt ¤ 56
Hoewel de rijkste meer betaalt dan de andere negen bij elkaar is iedereen tevreden met de oplossing en treffen ze elkaar dag in dag uit in de stamkroeg. Totdat de uitbater op een dag besluit de groep korting te geven. "Omdat jullie al jaren goede klanten zijn en hier iedere dag komen, geef ik jullie vanaf vandaag ¤ 20 korting per dag. Ik zal dus nog maar ¤ 80 per dag berekenen voor de gedronken biertjes.
Op advies van de kroegbaas besluiten de vrienden de 20% korting door te berekenen op de bedragen die ieder betaalt. Die avond rekenen de mannen als volgt af:
De eerste twee betalen nog steeds niets
De 3de betaalt ¤ 0,80 in plaats van ¤ 1
De 4de betaalt ¤ 1,60 in plaats van ¤ 2
De 5de betaalt ¤ 2,40 in plaats van ¤ 3
De 6de betaalt ¤ 4 in plaats van ¤ 5
De 7de betaalt ¤ 5,60 in plaats van ¤ 7
De 8ste betaalt ¤ 8 in plaats van ¤ 10
De 9de betaalt ¤ 12,80 in plaats van ¤ 16
De 10de betaalt ¤ 44,80 in plaats van ¤ 56
Het lijkt een oplossing waarmee iedereen tevreden moet zijn: de twee armste vrienden drinken nog steeds voor niks en iedereen is die avond goedkoper uit. Wie zou er kunnen klagen?
Éénmaal buiten, begint iedereen te rekenen. "Ik heb maar 20 cent van de korting gekregen!" roept de 3de vriend. De 4de zegt: "Ik krijg ook maar 40 cent van de 20 euro korting, terwijl de 10de er ¤ 11,20 van krijgt!". "Dat is waar," zegt de 5de, "waarom moet hij ¤ 11,20 krijgen, terwijl ik maar 60 cent krijg? De rijkste krijgt het grootste gedeelte van de korting!". "Ho even," roepen de eerste twee. "Wij twee hebben helemaal niets gekregen. Dit systeem buit de armen uit!" De negen mannen omringen de 10de, intimideren hem en noemen hem asociaal. De volgende avond is de 10de man niet aanwezig. De negen andere nemen plaats en drinken hun biertje zoals altijd. Alles gaat goed tot op het moment dat er betaald moet worden. Ze ontdekken dan iets interessants: ze hebben niet genoeg geld om te betalen, zelfs niet om de helft van de rekening te betalen! Zo is het in het echt leven ook. Linkse partijen klagen steen en been dat de rijksten het meeste profijt hebben van belastingverlagende regelingen als de hypotheekrenteaftrek. Belast ze nog meer, beschuldig ze van rijk zijn en ze zullen zich niet meer vertonen. We moeten voorkomen dat de 10% rijkste mensen in Nederland hun biertje gaan drinken in het buitenland.
Hahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had hem net op Facebook gelezen Mich goeden verhaaltje.
Dacht dat ik vrij was vandaag maar dat was niet het geval. Werd om 8 uur uit bed gebeld waar ik bleef. Gelukkig wel klaar om half 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |