16 en 25quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef JRRY het volgende:
Kut voor je meid, gewoon uitmaken met die loser. Hoe oud ben je?/Zijn jullie?
ja dat heb ik al gedaan maar hij ontkent alles??quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Rob.Dude het volgende:
Dan confronteer je hem, hoe oud zijn jullie?
Lolwhut?quote:
we houden van elkaar leeftijd is maar een getalquote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
beter ga je met iemand van je eigen leeftijd.
de neuk is dit dan? Zeker ook verborgen gehouden voor je ouders omdat 'ze je toch niet begrijpen'quote:
Maar jullie zitten allebei in een heel andere levensfase.quote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef xSuzan het volgende:
[..]
we houden van elkaar leeftijd is maar een getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vertrouw hem wel maar als 2 vrienden hem alebei gezien hebben?? dat kan toch geen toeval zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef Sekhmet het volgende:
Als het vertrouwen al weg is zit je volgens mij al niet meer in een goede relatie. Uitmaken dus of erop vertrouwen dat hij de waarheid spreekt en het verder laten rusten. Strekte!
Maar zo te horen geeft hij jou reden om hem niet te vertrouwen.
Nou, op die leeftijd heeft het toch echt invloed. Maar daar kom je vanzelf achter.quote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef xSuzan het volgende:
[..]
we houden van elkaar leeftijd is maar een getal
kan geen toeval zijn nee.quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik vertrouw hem wel maar als 2 vrienden hem alebei gezien hebben?? dat kan toch geen toeval zijn?
waar slaat dit nou weer op??quote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik snap wel waarom hij vreemdgaat dan
Ik heb ook mijn twijfels erbij.. Ik weet het niet met zo'n gast van 25quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef tarantism het volgende:
[..]
de neuk is dit dan? Zeker ook verborgen gehouden voor je ouders omdat 'ze je toch niet begrijpen'
mijn ouders weten er gewoon vanquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef tarantism het volgende:
[..]
de neuk is dit dan? Zeker ook verborgen gehouden voor je ouders omdat 'ze je toch niet begrijpen'
ga lekker over iemand anders oordelen, je kent ons niet eensquote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
16 en 25, jezus..Dan was jij dus 14,5 en hij 23,5 toen jullie wat met elkaar kregen?? Godsamme zeg
quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar jullie zitten allebei in een heel andere levensfase.Je hebt wel gelijk, tho. M'n ex deed al moeilijk toen ik 14 was, omdat hij 17 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou hem gewoon ermee confronteren als je hem ziet. Je zal snel genoeg merken als hij liegt of als hij de waarheid spreekt.''The root of suffering is attachment''
seems legit, trouwens obvious trollquote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
16 en 25, jezus..Dan was jij dus 14,5 en hij 23,5 toen jullie wat met elkaar kregen?? Godsamme zeg
Dan vertrouw je de situatie (en hem) dus niet helemaal. Kan het zijn dat jou vrienden het mis hebben, misschien dat ze iemand anders voor hem hebben aangezien. Als het bij jou blijft knagen zie ik dat niet als vertrouwen. Vertrouwen zit er pas als jij je zelf er van kan overtuigen dat hij de waarheid tegen jou spreekt (en je vrienden het dus verkeerd hebben gezien).quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik vertrouw hem wel maar als 2 vrienden hem alebei gezien hebben?? dat kan toch geen toeval zijn?
Is dat de enige die je kunt vinden?quote:
wij kennen elkaar al heel lang want onze ouders zijn vrienden en het is langzaam zo gegroeidquote:Op maandag 10 september 2012 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik oordeel toch ook niet, ik vind het alleen nogal een leeftijdsverschil voor een 14jarige.
Meestal hebben 2 mensen die hetzelfde gezien hebben het niet mis, wil je het gewoon niet geloven?quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
dan vertrouw je de situatie (en hem) dus niet helemaal. Kan het zijn dat jou vrienden het mis hebben, misschien dat ze iemand anders voor hem hebben aangezien. Als het bij jou blijft knagen zie ik dat niet als vertrouwen. Vertrouwen zit er pas als jij je zelf er van kan overtuigen dat hij de waarheid tegen jou spreekt (en je vrienden het dus verkeerd hebben gezien).
Ik heb hem alleen zelf niet gezien want ik zat die zaterdag gewoon thuis...quote:Op maandag 10 september 2012 23:09 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, tho. M'n ex deed al moeilijk toen ik 14 was, omdat hij 17 was.![]()
Ik zou hem gewoon ermee confronteren als je hem ziet. Je zal snel genoeg merken als hij liegt of als hij de waarheid spreekt.
Het is al laatquote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat de enige die je kunt vinden?
Hallo ik ben nieuw hier maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen!!!
Ik heb al anderhalf jaar een vriend maar de laatste tijd zien we elkaar steets minder, ik dacht eerst door school enzo dat hij het gewoon druk had, maar ik zat gister met mijn vriendin te watsappen en die zei dat zij hem zaterdag in de stad had gezien terwijl hij tegen mij zei dat hij moest werken?! Ik heb dus aan hem gevraagt of hij in de stad was maar dat ontkende hij. Dus ik denk oke, me vriendin heefd zich vast vergist maar nu hoorde ik van een vriend van mij dat hij hem ook heeft gezien, met een ander meisje!! Mijn vriend ontkend nog steeds alles, wat moet ik nu doen??
boeie je snapt toch wat ik bedoelquote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat de enige die je kunt vinden?
Hallo ik ben nieuw hier maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen!!!
Ik heb al anderhalf jaar een vriend maar de laatste tijd zien we elkaar steets minder, ik dacht eerst door school enzo dat hij het gewoon druk had, maar ik zat gister met mijn vriendin te watsappen en die zei dat zij hem zaterdag in de stad had gezien terwijl hij tegen mij zei dat hij moest werken?! Ik heb dus aan hem gevraagt of hij in de stad was maar dat ontkende hij. Dus ik denk oke, me vriendin heefd zich vast vergist maar nu hoorde ik van een vriend van mij dat hij hem ook heeft gezien, met een ander meisje!! Mijn vriend ontkend nog steeds alles, wat moet ik nu doen??
nouja ze hebben hem niet met dat meisje zien zoenen ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Meestal hebben 2 mensen die hetzelfde gezien hebben het niet mis, wil je het gewoon niet geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |