Lijkt me gewoon niks, heb wat foto's filmpjes gezien, ziet er gaar uit.. en ik hou ook niet echt van enge spellen. Maar het ziet er zo saai uit eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waarom niet? chicken? pok pok pok pok pok
even promotenquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen heeft het erover en ik ben zo benieuwd.
wanneer jullie scharen en ik toekijken?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben al voor jouw charmes gevallen schatje. En hard.
Oh, naja als je ooit om 03:00 niets te doen hebt raad ik het je aanquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon niks, heb wat foto's filmpjes gezien, ziet er gaar uit.. en ik hou ook niet echt van enge spellen. Maar het ziet er zo saai uit eigenlijk.
Ik moest lachen om de droogheid van deze post.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waarom niet? chicken? pok pok pok pok pok
Laat leeell en intronic maar zitten dan, we gaan samen het pad bewandelen bby. het pad naar eeuwige liefdequote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben al voor jouw charmes gevallen schatje. En hard.
Weet ik, droogheid schraapt soms langs je keel als een kaasschaafquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de droogheid van deze post.
kusquote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
aidsaidaids
helemaal vergeten dat ik geen vakantie meer heb en morgen naar school moetsnel slapen
grgrggr
droom zacht peasants en uft
Ik zeg doenquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat leeell en intronic maar zitten dan, we gaan samen het pad bewandelen bby. het pad naar eeuwige liefde
Trusten liefstequote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
aidsaidaids
helemaal vergeten dat ik geen vakantie meer heb en morgen naar school moetsnel slapen
grgrggr
droom zacht peasants en uft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |