zoet maar niet zo zoet als jij suikerklontjequote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe was je dag fruitvliegje
op een dag gquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wnr feunen in je suziki swift voor de margriethal dan
Dat is hoe jij rollt. Ik ben te high class daarvoor.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ff vingertje in je keel en doorgaan ja g
ik roll niet ik loopquote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is hoe jij rollt. Ik ben te high class daarvoor.
Mijn hart xD:$$quote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
dromenvangertje heb je al ierts gevangen??
je hebt gelijk ik ga hakkend door die leventjes, zonder shirt keihard stampen jatog jatog ACAB!!!!quote:
Sorry ik weet ook niet wat ik heb vandaagquote:
Jewaitsquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik ga hakkend door die leventjes, zonder shirt keihard stampen jatog jatog ACAB!!!!
Geeftniet schatjequote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry ik weet ook niet wat ik heb vandaag
kanje zondag ook meteen doen :Squote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Oceanview het volgende:
dv ik ga aangifte doen bij de politie wegens diefstal want je hebt mijn hart gestolen. :$:$:$
Ik ga straks even bellen met de hemel want volgens mij zijn ze een engel kwijt..quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Oceanview het volgende:
dv ik ga aangifte doen bij de politie wegens diefstal want je hebt mijn hart gestolen. :$:$:$
kloptquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kanje zondag ook meteen doen :S
Ik ben hier naar toe gestuurd om de aarde op te vrolijken, dus laat het bellen maar zittenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga straks even bellen met de hemel want volgens mij zijn ze een engel kwijt..
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma anders zou ik verdrinken in je ogen. :$:$:$quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga straks even bellen met de hemel want volgens mij zijn ze een engel kwijt..
quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geeftniet schatjejmr dat je niet bij me bent
..............
quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Oceanview het volgende:
zelfs ik word misselijk van het lezen alleen al.
Ah oke, goed idee welquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben hier naar toe gestuurd om de aarde op te vrolijken, dus laat het bellen maar zitten
Echt?quote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij intronic niet had dan was je gevallen voor mijn charmes.
waarom niet? chicken? pok pok pok pok pokquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga het niet eens proberen dat Slender.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nog steeds slender spelen.
quote:
Ik ben al voor jouw charmes gevallen schatje. En hard.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Maar wel voor die van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |