D66 is wel een beetje de studentenpartij denk. Moet je even voor lief nemen dat D66 het graag doet met de EUquote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Wel ja, stem VVD, dan krijg ik vervolgens geen basisbeurs meer, kan ik mijn huisje niet meer blijven betalen en ook al niet meer gratis reizen
Dankjewel hoor.
Al wordt het toch wel ruk voor studenten waarschijnlijk![]()
Die willen ook een sociaal leenstelsel hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
D66 is wel een beetje de studentenpartij denk. Moet je even voor lief nemen dat D66 het graag doet met de EU
Klinkt..eh.. spannend!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Maak een train adventure. Van station naar stAtion met opdrachten.
D66 roept zelf dat ze onderwijs op 1# hebben staan hèquote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen D66 blijven roepen, zo veel goede dingen beloven ze inderdaad niet voor studenten
Hequote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef bobbernaut het volgende:
Nooit gedacht dat Mau een gristen is
Laat jij je testen bij de dierenarts?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Die sukkels weten het niet. 110 euro verder, liter bloed minder en ze weten het niet. Verdomme.
Natuurlijk, jij niet dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Laat jij je testen bij de dierenarts?
Serieus, op nigger.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf is SOPN
"Suicidale Oma's Partij Nederland"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |