abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116677035
Op Facebook allemaal verhalen van mensen die dagelijks met de trein gaan en helemaal dóód gegooid worden met folders en prulletjes van partijen die bij de stations staan :')

Ik zou daar 's ochtends vroeg echt niet tegenkunnen geloof ik :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_116677155
Ja had ik dus ook al last van. Ik maak zo'n klapstoel open in de trein liggen er 10 blaadjes van D66 in :')
pi_116677223
Maar serieus, die folders helpen toch niks :P Het is alleen maar irritant en zonde van het papier...
pi_116677257
Idd een hopeloze manier om stemmen te krijgen.
pi_116677308
Misschien dat simpele zielen zoiets hebben van: "oh wow wat een leuk en mooi foldertje, ik ga SP stemmen!"

Eigenlijk kan ik het me dan nog niet voorstellen :')
pi_116677414
Prepare for Pandaria with 7 days of FREE game time to try out the new features of World of Warcraft! Simply click below to claim your time... but act fast

fuck no !
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_116677452
Ik heb een idee voor een soort base vs base event. Waarom niet allemaal eilanden (nee geen surv. islands maar grotere en van gras :P ) En een aantal eilanden met gebouwen, villages en eronder dungeons en andere dingen. Je mag dan bv. alleen op de eilanden waar geen gebouwen staan beginnen en dan eerst bv. een dag alleen bouwen etc. En dan een aantal dagen pvp en proberen andere eilanden te krijgen/veroveren.

Wat me dan ook leuk lijkt is om elk eiland (waar je op kunt beginnen) andere resources te geven. Dus dat het ene eiland veel coal heeft, het andere eiland veel ijzer, en weer een ander eiland veel diamond (in verhouding dan).

Wat vinden jullie ervan? :P

Idee van eilanden met gebouwen is te danken aan flodder :P
pi_116677971
Idee van Aldie:

quote:
Omdat ik begreep dat er een behoefte aan pvp events is, heb ik besloten om er ééntje op een server van mij te hosten.

Het idee is als volgt:

Gameplay:
Er zijn twee groepen. De ene groep zijn de aanvallers, de andere groep verdedigen.
De eerste groep moeten een voorwerp zien te vinden en moeten dit voorwerp in een put zien te gooien. De verdedigers moeten de aanvallers tegen zien te houden, maar mogen niet actief zelf naar het voorwerp zoeken.

Map: Het vind allemaal plaats in een snowbiome (megasupermegaultra groot). De map is van tevoren klaargemaakt door er honderden penissen van cobble en dirt te plaatsen, met tussen de ballen chests.

In één van deze chests zit een milk bucket.

Het doel is om deze milk bucket naar een grot in een berg te brengen en aldaar in een put met een pressure plate te deponeren.

De verdedigers zijn duidelijk te onderscheiden van de aanvallers doordat de aanvallers leather armor en de verdedigers chainmail krijgen.

[ Bericht 97% gewijzigd door maurisioo op 12-09-2012 10:23:47 ]
pi_116678364
DEATHBAN? ALDIE PLEAAASEE!!!11!
  woensdag 12 september 2012 @ 11:03:08 #210
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_116679324
Bowowojippieyeejippieyo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_116679556
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
DEATHBAN? ALDIE PLEAAASEE!!!11!
Je wilt me weghebben hè? ;(
pi_116679927

Altijd zo droog :D Hij wordt het leukst na 1 minuut :P
pi_116680025
Zet Bobber in mijn team!
Fear is the grease of society.
pi_116680036
Team kills zijn toegestaan toch?
  woensdag 12 september 2012 @ 11:33:49 #215
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_116680291
quote:
19s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef vogelkooi het volgende:
Team kills zijn toegestaan toch?
+1

:D
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_116680974
Teamkills zijn niet toegestaan, maar aanvallers mogen verdedigers wel doodvermoorden en vice versa.
Ik wil nog achievements toevoegen, of titels o.i.d.

Aanvallers:

twee kills -> voorwerk (V)
vijf kills -> Hop erin (HE)
tien kills -> Dat kan harder (DKH)
vijftien kills -> Begint in de buurt te komen haha (BGIDBTKH)
twintig+ kills -> Ze voelt de benen niet meer (ZVDBNM)

Verdedigers:
twee kills -> Morning after (MA)
vijf kills -> gespierde Spiraal (GS)
tien kills -> rubberen man (RM)
vijftien kills -> buisje doorgesneden (BD)
twintig+ -> the Contraconceptor (CC)
pi_116681195
Bespeur ik hier een vleugje seksualiteit?
pi_116681240
Ik ruik niks.

Disclaimer bij de trekhaak meneer.
pi_116681264
Oh sorry, dan leek het maar zo...
pi_116681316
A dirty mind....
pi_116681359
Gozer naast me vroeg wat ie moest stemmen. :') :') :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_116681375
50+ natuurlijk!
pi_116681488
Nee ik zei SOPN.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_116681602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:03 schreef TJV het volgende:
Gozer naast me vroeg wat ie moest stemmen. :') :') :')
TOMMMIEEE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')