SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Omdat ik begreep dat er een behoefte aan pvp events is, heb ik besloten om er ééntje op een server van mij te hosten.
Het idee is als volgt:
Gameplay:
Er zijn twee groepen. De ene groep zijn de aanvallers, de andere groep verdedigen.
De eerste groep moeten een voorwerp zien te vinden en moeten dit voorwerp in een put zien te gooien. De verdedigers moeten de aanvallers tegen zien te houden, maar mogen niet actief zelf naar het voorwerp zoeken.
Map: Het vind allemaal plaats in een snowbiome (megasupermegaultra groot). De map is van tevoren klaargemaakt door er honderden penissen van cobble en dirt te plaatsen, met tussen de ballen chests.
In één van deze chests zit een milk bucket.
Het doel is om deze milk bucket naar een grot in een berg te brengen en aldaar in een put met een pressure plate te deponeren.
De verdedigers zijn duidelijk te onderscheiden van de aanvallers doordat de aanvallers leather armor en de verdedigers chainmail krijgen.
+1quote:
TOMMMIEEEquote:Op woensdag 12 september 2012 12:03 schreef TJV het volgende:
Gozer naast me vroeg wat ie moest stemmen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |