Ja hey met 26 mc forum kindertjensquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
Ik zit af en toe wel op mfok. Er is altijd wel iets te doen.
Ja bob, Nu beginnen met je vlassnor weg te scheren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
Baard in je keel en al die meisjes die zeggen dat je stem anders is![]()
Als je stem overslaat, zo episch xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Lorrelies het volgende:
Zo schattig als de stem van een jongen overslaat
Heel vaak gelachen en 'ge-awwt' op de middelbare
JA idd! D: maar ben bang om te scheren D;quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja bob, Nu beginnen met je vlassnor weg te scheren.
Hoef je niet bang voor te zijn. Tenzij je zoals een eckte baas gaat scheren zoals Tom dat doet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA idd! D: maar ben bang om te scheren D;
Met zo'n oude scheermes? Nah maar als je scheert groeit t toch sneller aan? En krijg je toch stoppeltjes D: #TEENPROBLEMS D:quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn. Tenzij je zoals een eckte baas gaat scheren zoals Tom dat doet.
LINK?!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja een zondag een livestream van Victoria Justice.
Ja, Gewoon elke dag scheren heb je als je 16 bent al een baard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Met zo'n oude scheermes? Nah maar als je scheert groeit t toch sneller aan? En krijg je toch stoppeltjes D: #TEENPROBLEMS D:
Ja daarom D: maar je ziet al beetje vlassnorretje en nu voel ik me een pedo mexicaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Lorrelies het volgende:
Looool gewoon een goed scheerapparaat kopenOf een goed scheermesje.
En ja als je het scheert wordt het al snel donkerder en groeit het sneller. Dus niet onnodig doen
Hoezo dat? xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Gewoon elke dag scheren heb je als je 16 bent al een baard.
ey waz deze?quote:
Grapje man, Ooit zal je toch moeten scheren. Serieus doe het maar gewoon. Ik durf te wedden dat op mijn klas maar een stuk of 4 zich echt scheren. De rest heeft allemaal vlas snorretjes of het lijkt alsof ze hun schaamhaar hebben afgeknipt en er daarna met prit op hebben geplakt.quote:
Ja op film ziet ze er veel beter uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey waz deze?in victorious ziet ze er 10 keer beter uit?!
Kan ik meedoen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Lorrelies het volgende:
Pom pom pompie dom.
Ik ga even relaxen en TF 2 doen.
Gok!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Wat mij betreft wel. Wat is je Steam account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |