SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door quer op 11-09-2012 17:29:54 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Kan ook sirieus zijndat guloof ik bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat guloof ik bestGeef me een kans dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Deze manquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vooruit, je mag op mijn server komen.
Haha jij zei komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
Godver ik ben slimmer dan die gozer
Hoelang is de verwachtte white-list tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh die server? Nee ik bedoelde mijn server. Dat moet je even aan Aldie vragen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef quer het volgende:
[..]
Hoelang is de verwachtte white-list tijd
Omdat ik niet sirieus schrijf, maar serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.
Ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef shaderon het volgende:
60miljardlichtjaarbabyschildpadeewenmillenia
heb het ge-edit niemand zal ooit weten of je de waarheid sprakquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Omdat ik niet sirieus schrijf, maar serieus.
hier verraad je jezelfquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef quer het volgende:
[..]
heb het ge-edit niemand zal ooit weten of je de waarheid sprak
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |