Wel jammer, ze pakken serieus echt allesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, ze minen niks dus vinden alleen alles rond die ice cave.
Maar misschien dat ze die straks vinden. Ze hebben 3/4 grote dingen onder de grond nog niet gevonden.
Ja je had niet zoveel firecharges erin moeten stoppen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel jammer, ze pakken serieus echt allesOEH PISTONS GRAB IT!!! OEWH FIRECHARGES!!!
![]()
![]()
Ja ik dacht dat mensen niks mochten slopen enzo :\ en als ik die firecharges verder had gezet gingen ze toch wel de blocks slopen :\ voortaan bedrock kamer omheen zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja je had niet zoveel firecharges erin moeten stoppen.
Maarja ze sloopten idd wel alles.
Maar dan haalden ze die er niet gelijk uit. Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen niks mochten slopen enzo :\ en als ik die firecharges verder had gezet gingen ze toch wel de blocks slopen :\ voortaan bedrock kamer omheen zetten.
Hmmmm.quote:
PVDA is slecht voor de ZZP'ers !quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef vogelkooi het volgende:
50+ moet ik gaan stemmen volgens de wijzer, maar ga toch pvda stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door quer op 11-09-2012 17:29:54 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Kan ook sirieus zijndat guloof ik bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat guloof ik bestGeef me een kans dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Deze manquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vooruit, je mag op mijn server komen.
Haha jij zei komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
Godver ik ben slimmer dan die gozer
Hoelang is de verwachtte white-list tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh die server? Nee ik bedoelde mijn server. Dat moet je even aan Aldie vragen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef quer het volgende:
[..]
Hoelang is de verwachtte white-list tijd
Omdat ik niet sirieus schrijf, maar serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |