SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 10-09-2012 22:12:32 ]Fear is the grease of society.
Welke treinen vindt jij dan mooi?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Lorrelies het volgende:
Die vind ik juist echt zó lelijk.....
Gewoon deze bijv.quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Welke treinen vindt jij dan mooi?
Dubbeldekkers!_O_quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Gewoon deze bijv.
[ afbeelding ]
Of de Thalys
[ afbeelding ]
niet levend neem ik aan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dubbeldekkers!_O_
Toen ik in Keulen was, kwam de Thalys op het spoor voor mij, zat een eend tussen de groeven bij de lampen
Mijn Pa is helemaal gek van treinen dus naast een best wel grote modelspoorbaan in de kelder, halen we om de zoveel tijd ook weleens een setje naar boven om in de huiskamer te leggen, daarom ben ik ook zo gek van treinenquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb echt in zoveel verschillende treinen gezeten... mijn moeder durfde nooit te vliegen dus we gingen altijd met de trein op vakantie naar bijv. Italië of Spanje of zo
Moet zeggen dat er niks mis is met Nederlandse treinen, want die in het buitenland zijn vaak echt verouderd, vind ik.
Ik ben genoeg keren met de trein heen en weer geweest, ook een keertje ergens in 1997? ofzo stond de thalys voor het huisquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond ze ook altijd leuk, in zekere zin, omdat we ze vroeger eigenlijk alleen voor vakantie gebruikten, dus kreeg ik er altijd een vakantiegevoel van
Nu ik het wel eens puur voor heen en weer reizen gebruik, is dat gevoel nogal weggezakt
Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ga zo en nespresso pixie halen.
Iemand evaring met derder partij koffie cups?
meer :quote:
Heb je stronghold gevonden?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bob, Koen. vind je irritant en incompetent.
quote:
Zal 't zo doorgeven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]Koen is een held, Grgr plex
Koen, je moeder heeft aids, dus jij nu ook. Gr gr de neger die je moeder heeft verkrachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bob, Koen. vind je irritant en incompetent.
quote:
Nee, ze minen niks dus vinden alleen alles rond die ice cave.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
hebben ze mijn tempel al gevonden?
hahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, ze minen niks dus vinden alleen alles rond die ice cave.
Maar misschien dat ze die straks vinden. Ze hebben 3/4 grote dingen onder de grond nog niet gevonden.
Wel jammer, ze pakken serieus echt allesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, ze minen niks dus vinden alleen alles rond die ice cave.
Maar misschien dat ze die straks vinden. Ze hebben 3/4 grote dingen onder de grond nog niet gevonden.
Ja je had niet zoveel firecharges erin moeten stoppen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel jammer, ze pakken serieus echt allesOEH PISTONS GRAB IT!!! OEWH FIRECHARGES!!!
![]()
![]()
Ja ik dacht dat mensen niks mochten slopen enzo :\ en als ik die firecharges verder had gezet gingen ze toch wel de blocks slopen :\ voortaan bedrock kamer omheen zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja je had niet zoveel firecharges erin moeten stoppen.
Maarja ze sloopten idd wel alles.
Maar dan haalden ze die er niet gelijk uit. Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen niks mochten slopen enzo :\ en als ik die firecharges verder had gezet gingen ze toch wel de blocks slopen :\ voortaan bedrock kamer omheen zetten.
Hmmmm.quote:
PVDA is slecht voor de ZZP'ers !quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef vogelkooi het volgende:
50+ moet ik gaan stemmen volgens de wijzer, maar ga toch pvda stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door quer op 11-09-2012 17:29:54 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Kan ook sirieus zijndat guloof ik bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat guloof ik bestGeef me een kans dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Deze manquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vooruit, je mag op mijn server komen.
Haha jij zei komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
Godver ik ben slimmer dan die gozer
Hoelang is de verwachtte white-list tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh die server? Nee ik bedoelde mijn server. Dat moet je even aan Aldie vragen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef quer het volgende:
[..]
Hoelang is de verwachtte white-list tijd
Omdat ik niet sirieus schrijf, maar serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, Hij heeft pas een paar zinnen gepost.
Ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef shaderon het volgende:
60miljardlichtjaarbabyschildpadeewenmillenia
heb het ge-edit niemand zal ooit weten of je de waarheid sprakquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Omdat ik niet sirieus schrijf, maar serieus.
hier verraad je jezelfquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef quer het volgende:
[..]
heb het ge-edit niemand zal ooit weten of je de waarheid sprak
quote:
Whehe. Join the club. Arpeggio, kazaar, blauwe en groene lungo ook lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:43 schreef vogelkooi het volgende:
Heb en pixie nespresso ding, en ik ben nu al verslaaft aan de uber-tier coffee. Ristretto
Wut?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Koen, je moeder heeft aids, dus jij nu ook. Gr gr de neger die je moeder heeft verkracht
5quote:
alsof ze dit serieus zou nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd hoe yvonne over je garpje denkt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
Lang geleden leefden de 4 servers in vrede samen, maar alles veranderde toen de whitelist aanviel.
100 jaar ging voorbij, maar Berend maakte een nieuwe server, een 24/7 genaamd mFok.
Er moesten nog veel leden komen, maar ik geloof dat mFok ons kan redden!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ik was net wat aan het browsen en ik zag dus coole #SWAG dus wou ik dat kopen maar kon hem niet vinden, Dus een mailtje gestuurd en krijg ik te horen dat ze dat niet verkopen alleen als reclamen gebruiken
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
Lang geleden leefden de 4 servers in vrede samen, maar alles veranderde toen de whitelist aanviel.
100 jaar ging voorbij, maar Berend maakte een nieuwe server, een 24/7 genaamd mFok.
Er moesten nog veel leden komen, maar ik geloof dat mFok ons kan redden!
O jee, wat heb ik gemist in alle studiedrukte?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd hoe yvonne over je garpje denkt.![]()
Doe maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Zal ik dat inspreken met thema muziek van avatar?
k hoor t al op skype, een diamond huisje helemaal weg xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Net teveel kiddies naar mijn smaak op mfok.
Ik voel me dan net zo'n moederquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Net teveel kiddies naar mijn smaak op mfok.
Ja hey met 26 mc forum kindertjensquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
Ik zit af en toe wel op mfok. Er is altijd wel iets te doen.
Ja bob, Nu beginnen met je vlassnor weg te scheren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
Baard in je keel en al die meisjes die zeggen dat je stem anders is![]()
Als je stem overslaat, zo episch xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Lorrelies het volgende:
Zo schattig als de stem van een jongen overslaat
Heel vaak gelachen en 'ge-awwt' op de middelbare
JA idd! D: maar ben bang om te scheren D;quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja bob, Nu beginnen met je vlassnor weg te scheren.
Hoef je niet bang voor te zijn. Tenzij je zoals een eckte baas gaat scheren zoals Tom dat doet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA idd! D: maar ben bang om te scheren D;
Met zo'n oude scheermes? Nah maar als je scheert groeit t toch sneller aan? En krijg je toch stoppeltjes D: #TEENPROBLEMS D:quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn. Tenzij je zoals een eckte baas gaat scheren zoals Tom dat doet.
LINK?!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja een zondag een livestream van Victoria Justice.
Ja, Gewoon elke dag scheren heb je als je 16 bent al een baard.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Met zo'n oude scheermes? Nah maar als je scheert groeit t toch sneller aan? En krijg je toch stoppeltjes D: #TEENPROBLEMS D:
Ja daarom D: maar je ziet al beetje vlassnorretje en nu voel ik me een pedo mexicaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef Lorrelies het volgende:
Looool gewoon een goed scheerapparaat kopenOf een goed scheermesje.
En ja als je het scheert wordt het al snel donkerder en groeit het sneller. Dus niet onnodig doen
Hoezo dat? xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Gewoon elke dag scheren heb je als je 16 bent al een baard.
ey waz deze?quote:
Grapje man, Ooit zal je toch moeten scheren. Serieus doe het maar gewoon. Ik durf te wedden dat op mijn klas maar een stuk of 4 zich echt scheren. De rest heeft allemaal vlas snorretjes of het lijkt alsof ze hun schaamhaar hebben afgeknipt en er daarna met prit op hebben geplakt.quote:
Ja op film ziet ze er veel beter uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey waz deze?in victorious ziet ze er 10 keer beter uit?!
Kan ik meedoen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Lorrelies het volgende:
Pom pom pompie dom.
Ik ga even relaxen en TF 2 doen.
Gok!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Wat mij betreft wel. Wat is je Steam account?
En ik zou de CU juist kiezen omdat ze christelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:27 schreef TJV het volgende:
SGP is niet zo héél verschillend van de VVD hoor. Ook de CU heeft prima standpunten, maar ze zijn wel christelijk. PvdD is gewoon kansloos, daar heb je niets aan. CU kan mogelijk nog een rol spelen in een coalitie.
SGP is vergeleken met VVD wel heel wat socialer. Vandaar dat ik het een apart lijstje vond.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:27 schreef TJV het volgende:
SGP is niet zo héél verschillend van de VVD hoor. Ook de CU heeft prima standpunten, maar ze zijn wel christelijk. PvdD is gewoon kansloos, daar heb je niets aan. CU kan mogelijk nog een rol spelen in een coalitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:30 schreef Ame_thyst het volgende:
En aangezien Aldie een baas is, zal hij waarchijnlijk nog wel onderweg zijn.*Slow clap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:30 schreef Ame_thyst het volgende:
En aangezien Aldie een baas is, zal hij waarchijnlijk nog wel onderweg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
Ik ging na schoolreisje ook eens onder de bank zitten was dat de plek waar de vorige beziter van mij plek had gekotst. Was wel opgeruimd maar lagen nog korsten enzo. Het einde van het verhaal was dus dat ik niet verstopt was en de rest van de bus wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Hij komt alleen als jij er niet bent
Beetje hetzelfde gedrag als kinderen die terug komen van schoolreisje en onder de banken zich proberen te verstoppen.
Nooit geweten. Nee, zo streng gelovig ben ik nou ook weer niet dat ik alles heidens vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 06:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey mau. WoW is toch alleen voor heidenen en/of atheisten?
Zag een tijdje terug zo'n filmpje van een gristen relifundi die alles en iedereen verketterde die WoW speelde. Minecraft ook trouwens.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nooit geweten. Nee, zo streng gelovig ben ik nou ook weer niet dat ik alles heidens vind.![]()
Misschien iets met zombies ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil een nieuwe map maken, iemand ideeën?
Een larva map.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil een nieuwe map maken, iemand ideeën?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien iets met zombies ofzo?
Oh dan moet ik maar snel stoppen met minecraft spelen. Nou vaarwel he mensen!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug zo'n filmpje van een gristen relifundi die alles en iedereen verketterde die WoW speelde. Minecraft ook trouwens.
Wat een geweldig idee!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien iets met zombies ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Omdat ik begreep dat er een behoefte aan pvp events is, heb ik besloten om er ééntje op een server van mij te hosten.
Het idee is als volgt:
Gameplay:
Er zijn twee groepen. De ene groep zijn de aanvallers, de andere groep verdedigen.
De eerste groep moeten een voorwerp zien te vinden en moeten dit voorwerp in een put zien te gooien. De verdedigers moeten de aanvallers tegen zien te houden, maar mogen niet actief zelf naar het voorwerp zoeken.
Map: Het vind allemaal plaats in een snowbiome (megasupermegaultra groot). De map is van tevoren klaargemaakt door er honderden penissen van cobble en dirt te plaatsen, met tussen de ballen chests.
In één van deze chests zit een milk bucket.
Het doel is om deze milk bucket naar een grot in een berg te brengen en aldaar in een put met een pressure plate te deponeren.
De verdedigers zijn duidelijk te onderscheiden van de aanvallers doordat de aanvallers leather armor en de verdedigers chainmail krijgen.
+1quote:
TOMMMIEEEquote:Op woensdag 12 september 2012 12:03 schreef TJV het volgende:
Gozer naast me vroeg wat ie moest stemmen.![]()
![]()
Je had dat arme beest ook niet moeten schoppenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef TJV het volgende:
Even naar de dierenarts trouwens, 110 euro.
Waar had je last van?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef TJV het volgende:
Even naar de dierenarts trouwens, 110 euro.
Die sukkels weten het niet. 110 euro verder, liter bloed minder en ze weten het niet. Verdomme.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef MineraalWater het volgende:
Fucking powerpoint maken over horloges
D66 is wel een beetje de studentenpartij denk. Moet je even voor lief nemen dat D66 het graag doet met de EUquote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
Wel ja, stem VVD, dan krijg ik vervolgens geen basisbeurs meer, kan ik mijn huisje niet meer blijven betalen en ook al niet meer gratis reizen
Dankjewel hoor.
Al wordt het toch wel ruk voor studenten waarschijnlijk![]()
Die willen ook een sociaal leenstelsel hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
D66 is wel een beetje de studentenpartij denk. Moet je even voor lief nemen dat D66 het graag doet met de EU
Klinkt..eh.. spannend!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Maak een train adventure. Van station naar stAtion met opdrachten.
D66 roept zelf dat ze onderwijs op 1# hebben staan hèquote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen D66 blijven roepen, zo veel goede dingen beloven ze inderdaad niet voor studenten
Hequote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef bobbernaut het volgende:
Nooit gedacht dat Mau een gristen is
Laat jij je testen bij de dierenarts?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Die sukkels weten het niet. 110 euro verder, liter bloed minder en ze weten het niet. Verdomme.
Natuurlijk, jij niet dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Laat jij je testen bij de dierenarts?
Serieus, op nigger.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf is SOPN
"Suicidale Oma's Partij Nederland"?
Bij een keurmerk?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee man, laat het altijd doen bij de bovag.
Ondergronds. Door mijnen heen.quote:
Het zou opzich idd wel kunnen, maar weet niet of het erg leuk wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ondergronds. Door mijnen heen.
Ik ben 7 uur pas thuis.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef mschol het volgende:
nog niks gestemd hier.. straks maar even doen voordat het te druk wordt...
Doe je dat echt? FUCKING AWESOME!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Lorrelies het volgende:
[me=Lorrelies]gaat straks mooie rode tekeningetjes maken op het stemblaadje[/me]
Je "moet" niets.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Lorrelies het volgende:
Oja ik moet nog stemmen
Laat ik maar eens gaan dan.
[me=Lorrelies]gaat straks mooie rode tekeningetjes maken op het stemblaadje[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |