Vorig jaar mocht ik voor het eerst mee (zit nu twee jaar bij die organisatie als vrijwilliger). Dit jaar werd ik weer uitgekozen voor het team begeleiders!quote:
fiss is altijd goed,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef penny-wise het volgende:
Laatste avond in Fiss. Superweek met veel skieen en apres-skien. Meteen maar weet geboekt voor volgend jaar.
Redelijk wat piste kilometers maar toch een vrij compact skigebied.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef Soohr het volgende:
[..]
fiss is altijd goed,
Ik ben er vanaf 1982 tot 1996 2 ŕ 3x per jaar geweest, daarna nog een paar keer, mooi hoe zo'n gebied groter wordt en toch herkenbaar fijntjes blijft
M'n eerste dagje hier zit erop en de eerste indruk is goed! Tis een vrij weids ski-gebied, best lange afdalingen ook (vorig jaar in Ischgl vond ik het allemaal erg compact) en prima om je een week te vermaken. Wordt alleen nog flinke storm en sneeuw voorspeld morgen en overmorgen, dus ben benieuwd hoe het dan is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef Soohr het volgende:
[..]
Nog niet, maar aangezien ik volgende maand ga ben ik wel benieuwd naar je ervaring aldaar.
Op de pistecams op ORF2 in de ochtend zag het er wel leuk uit, met pistes die door het dorp heen gingen.
Fügen op de Spieljoch heb ik m'n 1e snowboardmeters gemaakt. Wil nog wel eens terug naar dat gebied, nu is er heel veel gekoppeld en is het een flink uitgestrekt gebied!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Over een paar weken naar Zillertal! En dan niet alleen naar Mayrhofen, maar ook Kaltenbach, Zell am Ziller, Füghen, Gerlos, Königsleiten, Hippach, Penken, Schwendau allemaal! Misschien ook Hintertux als het meezit. De hele week op een plek blijven vind ik niet zo leuk, op deze manier kom je echt overal! En natuurlijk apres skiën in Kaltenbach en Mayrhofen, daar is het het beste vind ik. Je hebt er nog steeds wel redelijk wat Nederlanders, maar een stuk minder dan in bijv Gerlos ofzo
Ik zou Hintertux zeker niet overslaan als ik jou was, fijne gletsjer hebben ze daar. Vind de pistes daar een stuk beter dan in Mayrhofen of Gerlos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Over een paar weken naar Zillertal! En dan niet alleen naar Mayrhofen, maar ook Kaltenbach, Zell am Ziller, Füghen, Gerlos, Königsleiten, Hippach, Penken, Schwendau allemaal! Misschien ook Hintertux als het meezit. De hele week op een plek blijven vind ik niet zo leuk, op deze manier kom je echt overal! En natuurlijk apres skiën in Kaltenbach en Mayrhofen, daar is het het beste vind ik. Je hebt er nog steeds wel redelijk wat Nederlanders, maar een stuk minder dan in bijv Gerlos ofzo
Ik probeer Nederlanders altijd zo veel mogelijk te mijden op vakantie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Die gletsjer is inderdaad zalig skiën, bananenboy. Pistes zijn inderdaad minder afgeragd door massa's mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zou Hintertux zeker niet overslaan als ik jou was, fijne gletsjer hebben ze daar. Vind de pistes daar een stuk beter dan in Mayrhofen of Gerlos.
Ik ook, maar in een gebied als het Zillertal ontkom je er eigenlijk niet aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik probeer Nederlanders altijd zo veel mogelijk te mijden op vakantie.
Daarom is dat de laatste plaats ter wereld waar ik ga skien..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die gletsjer is inderdaad zalig skiën, bananenboy. Pistes zijn inderdaad minder afgeragd door massa's mensen
[..]
Ik ook, maar in een gebied als het Zillertal ontkom je er eigenlijk niet aan
Dat Oostblokvolk is ook niet alles hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik probeer Nederlanders altijd zo veel mogelijk te mijden op vakantie.
Heb je ook een punt jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat Oostblokvolk is ook niet alles hoor.
St. Anton had je ook best veel Engelsen toen ik er was en die waren wel relaxt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ook een punt jaMaar die zitten bijna niet in Frankrijk en Zwitserland gelukkig. Engelsen daarentegen weer wel veel, zeker in Chamonix maar die zijn op wintersport beter te verdragen dan tijdens een zomervakantie.
Ik spreek Frans en dan zijn de Fransen ineens erg vriendelijk volk 👍quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Luni het volgende:
[..]
St. Anton had je ook best veel Engelsen toen ik er was en die waren wel relaxt.
Maar ja, Frankrijk heb je Fransen, en dat vind ik ook een kutvolk, je moet je er maar zo 'min mogelijk aar irriteren en lekker genieten van je vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |