Have fun!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Mooi!
Nog een paar dagen geduld, zaterdag naar Serfaus!
Ziet er idylisch uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog 1 week en ik ga op wintersport in Zakopane!![]()
Via via gehoord dat dit een zeer leuke (en traditionele) plek is om te skien! Ben net terug uit Krakow gevlogen vandaag.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ziet er idylisch uit.![]()
Hoe ben je zo op dit adres gekomen? Eerdere reizen?
We kwamen alleen maar Polen en Russen tegen.quote:
Grappig, zal wel komen door de Poolse vrienden die ik heb. Daarnaast is mijn schoonfamilie deels Pools en heeft familie van een Nederlandse vriend daar jaren geleden een hotel gekocht. Enfin, staat ook hoog op mijn lijstje!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We kwamen alleen maar Polen en Russen tegen.
Dragon DX moet lukken voor dat bedrag toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
Op dit moment niet echt. Polen ligt er slecht bij dit jaar.
Bril voor slecht zicht voor 80 euro, vergeet het maar. Hooguit tweedehands
Voor dat bedrag wordt het in een klein skigebied met een skipas van maximaal 150/160 euro. Maar dan mis je meestal de apresski. Andere mogelijkheid is dus iets te nemen dat niet op loopafstand is, maar een dorpje voor het daadwerkelijke skigebied, dat is meestal een stuk goedkoper. Maar wel in strijd met een van je eisen. Aan al je eisen voldoen is eigenlijk onmogelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Greatmarked het volgende:
Ben opzoek naar een goedkope wintersportbestemming in Oostenrijk. Eisen:
- Appartement nabij ski-lift en apreski (dus loopafstand!)
- Eigen vervoer
- Goedkoop.
- van 8/2 - 15/2
Wie helpt me?
Gaat sowieso niet lukken aangezien het carnavalsvakantie is in het zuiden, dus druk en duurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef Greatmarked het volgende:
Ben opzoek naar een goedkope wintersportbestemming in Oostenrijk. Eisen:
- Appartement nabij ski-lift en apreski (dus loopafstand!)
- Eigen vervoer
- Goedkoop.
- van 8/2 - 15/2
Wie helpt me?
P/P ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Professional het volgende:
Wij hebben gisteren onze skivakantie geboekt. Vanaf 2 maart 7 dagen naar Mayrhofen, 485 euro inclusief skipas van 6 dagen. Geen geld.
Inclusief vervoer? Ik ga namelijk voor ruim 360,- p.p. naar Les Deux Alpes a.s. vrijdag, dat is vervoer (bus), appartement en skipas (ook 6 dagen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Professional het volgende:
Wij hebben gisteren onze skivakantie geboekt. Vanaf 2 maart 7 dagen naar Mayrhofen, 485 euro inclusief skipas van 6 dagen. Geen geld.
Per persoon ja. Appartement voor 5 man, 7 nachten, zitten in "centrum" van Mayrhofen, inclusief skipas.quote:
Vind ik nog veel geld. Ik betaal in Fiss p/p zo`n ¤200 voor het appartement en ¤170 voor de pas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef Professional het volgende:
[..]
Per persoon ja. Appartement voor 5 man, 7 nachten, zitten in "centrum" van Mayrhofen, inclusief skipas.
Is wel eigen vervoer, maar we hebben allemaal een lease auto, dus ideaal.
Dat mag volgens mij toch bij de meeste leaseauto's? Ken eigenlijk niemand waarbij dat uitgesloten is. Daarbij vraag ik me af of dat haalbare kaart is aangezien je je toch blauw betaald aan bijtelling tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Vind ik nog veel geld. Ik betaal in Fiss p/p zo`n ¤200 voor het appartement en ¤170 voor de pas.
Als er nog 2 zouden meegaan werd die ¤200 nog minder.
En jij mag met de lease-auto trouwens "gratis" naar de wintersport?
Dat maakt toch niet uit, want die lease auto rijdt hij al, die bijtelling is al een gegeven. Dus dan 'moet' je hem ook wel gebruiken en kan je vrij goedkoop op vakantie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik me af of dat haalbare kaart is aangezien je je toch blauw betaald aan bijtelling tegenwoordig.
Ja dat bedoel ik juist, denk niet dat je door de bijtellingsregeling uitgesloten kan worden van vakantie ritjes. Je betaalt immers voor het prive gebruik. Hdnce 'goedkoop' op vakantie. 😉quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, want die lease auto rijdt hij al, die bijtelling is al een gegeven. Dus dan 'moet' je hem ook wel gebruiken en kan je vrij goedkoop op vakantie!
Het gaat om de benzine. Die krijgt niet iedereen in het buitenland vergoed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist, denk niet dat je door de bijtellingsregeling uitgesloten kan worden van vakantie ritjes. Je betaalt immers voor het prive gebruik. Hdnce 'goedkoop' op vakantie. 😉
Mijn vrienden bijna allemaal wel eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om de benzine. Die krijgt niet iedereen in het buitenland vergoed.
okquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mijn vrienden bijna allemaal wel eigenlijk.
Ik ken eigenlijk ook niemand waarbij dat niet vergoed wordt..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om de benzine. Die krijgt niet iedereen in het buitenland vergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |