Zoiets had ik ook bij Friso, Een kerel die 'onaantastbaar' lijkt vanwege zijn status was ook gewoon de lul. Is inderdaad moeilijk voor te stellen in het idyllisch landschap waarin je je begeeft als wintersporter. Zo verraderlijk al vermoed ik dat de kans op een geprepareerde piste wel nog veel lager is dan bij bijvoorbeeld freeriden.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
http://wepowder.nl/weblog/3789/Lawine-ongeval-Steven---
![]()
Ziek om te lezen altijd, lijkt me echt te raar om mee te maken. Je denkt toch altijd stiekem "dit overkomt mij niet" maar ook al ben je zo goed uitgerust en ervaren als deze dudes kan het toch fout aflopen..
Dit soort blogs blijf ik vreemd vinden. Ik ken de ervaring, maar begrijp de blog niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
http://wepowder.nl/weblog/3789/Lawine-ongeval-Steven---
![]()
Ziek om te lezen altijd, lijkt me echt te raar om mee te maken. Je denkt toch altijd stiekem "dit overkomt mij niet" maar ook al ben je zo goed uitgerust en ervaren als deze dudes kan het toch fout aflopen..
Weet niet of het voor Android bestaat maar ik heb op de iphone 'ski tracks'.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:43 schreef TinyTuna het volgende:
Weet iemand nog een goeie Android ski App, waarmee je snelheid, afstand, hoogteverschil, enz kan bijhouden die zonder WiFi werkt, ook tijdens het opslaan van routes?
Ik gebruik MapMyRide voor mountainbiken en denk dat die in pricipe wel alles kan bijhouden, maar daar heb ik WiFi voor nodig om de getrackte routes op te slaan, en ik weet niet of ik daar veel toegang tot zal/wil hebben.
Ik heb na wat googelen My Tracks (van Google) gevonden, werkt perfect. Toch bedanltquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Weet niet of het voor Android bestaat maar ik heb op de iphone 'ski tracks'.
Ligt nu een meter of 1.5/2 geloof ik maar het seizoen is amper begonnen en dat is zeker veel maar er heeft wel is meer gelegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef jpjedi het volgende:
Zugspitz Arena en Berwang blijft het vallen zeg. Volgens mij hebben ze daar nog nooit zoveel sneeuw gezien.
Ik ben jaloers! Denk dat ik hem ook ga bestellen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:35 schreef Mkr het volgende:
Zojuist GoPro HD 3 Black editon besteld!
Ik wilde zowieso een remote erbij omdat ik hem op mn helm monteer. en deze koste los al 79 euro. Voor die 2 tientjes extra heb je dan wel wat extra specs! Maar eerlijk is eerlijk, heb wel lang getwijfeldquote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Denk dat ik hem ook ga bestellen.
Waarom geen Silver btw?
Kan ook met de iphone las ik dus die black vind ik te duur tov de Silver.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Mkr het volgende:
[..]
Ik wilde zowieso een remote erbij omdat ik hem op mn helm monteer. en deze koste los al 79 euro. Voor die 2 tientjes extra heb je dan wel wat extra specs! Maar eerlijk is eerlijk, heb wel lang getwijfeld
Ik heb hem gisteren ook bij de applestore besteld! Levering staat nu op 18-20 december. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ook met de iphone las ik dus die black vind ik te duur tov de Silver.
Maar puik dingetje!![]()
Waar heb je hem besteld?
EDIT: Ik heb hem bij de Applestore besteld. Prijs was gelijk aan andere webshops en bij Apple weet ik dat het snel en correct wordt afgehandeld.
Ga jij met die plak steuntjes werken of koop je een hoofdband?
Met name in de westelijke Alpen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag en zondag regen in de Alpen
Hm, Zwitserland misschien net niet? We zien wel, hoop dat de 2m sneeuw in Verbier er zo nog ligt...quote:
Weet niet waar de grens precies ligt, hier een weerbericht van vandaag voor de wintersportgebieden.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, Zwitserland misschien net niet? We zien wel, hoop dat de 2m sneeuw in Verbier er zo nog ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |