abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120017583
Rest risico, en een terrein-trap
pi_120018408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
http://wepowder.nl/weblog/3789/Lawine-ongeval-Steven---

:{

Ziek om te lezen altijd, lijkt me echt te raar om mee te maken. Je denkt toch altijd stiekem "dit overkomt mij niet" maar ook al ben je zo goed uitgerust en ervaren als deze dudes kan het toch fout aflopen..
Zoiets had ik ook bij Friso, Een kerel die 'onaantastbaar' lijkt vanwege zijn status was ook gewoon de lul. Is inderdaad moeilijk voor te stellen in het idyllisch landschap waarin je je begeeft als wintersporter. Zo verraderlijk al vermoed ik dat de kans op een geprepareerde piste wel nog veel lager is dan bij bijvoorbeeld freeriden.
pi_120018565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
http://wepowder.nl/weblog/3789/Lawine-ongeval-Steven---

:{

Ziek om te lezen altijd, lijkt me echt te raar om mee te maken. Je denkt toch altijd stiekem "dit overkomt mij niet" maar ook al ben je zo goed uitgerust en ervaren als deze dudes kan het toch fout aflopen..
Dit soort blogs blijf ik vreemd vinden. Ik ken de ervaring, maar begrijp de blog niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120027186
Weet iemand nog een goeie Android ski App, waarmee je snelheid, afstand, hoogteverschil, enz kan bijhouden die zonder WiFi werkt, ook tijdens het opslaan van routes?

Ik gebruik MapMyRide voor mountainbiken en denk dat die in pricipe wel alles kan bijhouden, maar daar heb ik WiFi voor nodig om de getrackte routes op te slaan, en ik weet niet of ik daar veel toegang tot zal/wil hebben.
pi_120027768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:43 schreef TinyTuna het volgende:
Weet iemand nog een goeie Android ski App, waarmee je snelheid, afstand, hoogteverschil, enz kan bijhouden die zonder WiFi werkt, ook tijdens het opslaan van routes?

Ik gebruik MapMyRide voor mountainbiken en denk dat die in pricipe wel alles kan bijhouden, maar daar heb ik WiFi voor nodig om de getrackte routes op te slaan, en ik weet niet of ik daar veel toegang tot zal/wil hebben.
Weet niet of het voor Android bestaat maar ik heb op de iphone 'ski tracks'.
pi_120068202
5 januari weekie naar Serfaus!
pi_120100216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Weet niet of het voor Android bestaat maar ik heb op de iphone 'ski tracks'.
Ik heb na wat googelen My Tracks (van Google) gevonden, werkt perfect. Toch bedanlt :)
pi_120218718
Zugspitz Arena en Berwang blijft het vallen zeg. Volgens mij hebben ze daar nog nooit zoveel sneeuw gezien. :')
  woensdag 12 december 2012 @ 11:59:47 #84
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120223912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef jpjedi het volgende:
Zugspitz Arena en Berwang blijft het vallen zeg. Volgens mij hebben ze daar nog nooit zoveel sneeuw gezien. :')
Ligt nu een meter of 1.5/2 geloof ik maar het seizoen is amper begonnen en dat is zeker veel maar er heeft wel is meer gelegen.

Nog meer sneeuw ligt er in de westelijke/zuidwestelijke Alpen. In de Franse en Zwitserse Alpen ( Haute Alpes, Savoie, Haute Savoie en Wallis o.a ) is vorige week heel veel sneeuw gevallen, komend weekend valt er wederom veel neerslag en zal het dooien onder de 1500m en valt er regen maar daarboven valt de komende week zeker 60-100cm.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120234625
Dat is het mooiste inderdaad, pak sneeuw dat zich kan zetten door wat dooi en regen, daarna weer een pak erover en wat kouder. Dan zit je goed tot April. _O_

De dooi vooruitzichten zijn toch van serieuze aard, ik zie al 10 graden in Oostenrijk voor deze week met 4 gr snachts. Daarna blijft het ook hangen boven het vriespunt tot rond de 1600 meter maar dat is koffiedik kijken. Zou mooi zijn als het tegen de kerst weer goed blijft sneeuwen met temperaturen rond het nulpunt of net eronder.

Wij zitten met de kerst in Berwang, dat is niet erg hoog qua skigebied maar daar is goed uit te wijken naar de Zugspitz die op 3000 meter zit,. :)
  woensdag 12 december 2012 @ 20:35:28 #86
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_120242897
Zojuist GoPro HD 3 Black editon besteld! *O*
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_120245553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:35 schreef Mkr het volgende:
Zojuist GoPro HD 3 Black editon besteld! *O*
Ik ben jaloers! Denk dat ik hem ook ga bestellen.

Waarom geen Silver btw?
  woensdag 12 december 2012 @ 21:27:37 #88
216495 Mkr
pi_120245631
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik ben jaloers! Denk dat ik hem ook ga bestellen.

Waarom geen Silver btw?
Ik wilde zowieso een remote erbij omdat ik hem op mn helm monteer. en deze koste los al 79 euro. Voor die 2 tientjes extra heb je dan wel wat extra specs! Maar eerlijk is eerlijk, heb wel lang getwijfeld :P
pi_120250576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Mkr het volgende:

[..]

Ik wilde zowieso een remote erbij omdat ik hem op mn helm monteer. en deze koste los al 79 euro. Voor die 2 tientjes extra heb je dan wel wat extra specs! Maar eerlijk is eerlijk, heb wel lang getwijfeld :P
Kan ook met de iphone las ik dus die black vind ik te duur tov de Silver.

Maar puik dingetje! _O_

Waar heb je hem besteld?

EDIT: Ik heb hem bij de Applestore besteld. Prijs was gelijk aan andere webshops en bij Apple weet ik dat het snel en correct wordt afgehandeld.

Ga jij met die plak steuntjes werken of koop je een hoofdband?

[ Bericht 10% gewijzigd door jpjedi op 13-12-2012 08:48:14 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 10:52:35 #90
216495 Mkr
pi_120260480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kan ook met de iphone las ik dus die black vind ik te duur tov de Silver.

Maar puik dingetje! _O_

Waar heb je hem besteld?

EDIT: Ik heb hem bij de Applestore besteld. Prijs was gelijk aan andere webshops en bij Apple weet ik dat het snel en correct wordt afgehandeld.

Ga jij met die plak steuntjes werken of koop je een hoofdband?
Ik heb hem gisteren ook bij de applestore besteld! Levering staat nu op 18-20 december. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg. :) Ga zelf denk ik gebruik maken van de plakkers op mn helm en misschien een mount kopen voor mn skistok.

Overigens komt er een dikke dump aan in de Franse Alpen :D

http://www.wintersporters(...)ingskaart-zegt-alles
  donderdag 13 december 2012 @ 12:34:02 #91
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120263619

_O_ ~:)
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120272382
Morgen O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:17:59 #93
216495 Mkr
pi_120311679
Yeah, mn GoPro Black Edition is zojuist door Apple verzonden! Wordt maandag afgeleverd *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:29:05 #94
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120311996
Ik kom meekijken.

Bij ons in de groep zijn er plannen om ergens rond Februari naar Ischgl te gaan. Hoop dat ik geld over heb en mee kan gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 17 december 2012 @ 15:23:39 #95
155616 Proximo
For god, king & country
pi_120418348
Oktober: Stubaier gletscher, paar dagen seizoensopening meepakken
November: Sölden

Begin januari: Nog geen plek bekend, maar een dag of 4 ergens in italië meepakken
Februari: 2 weken Zillertal
Maart/April: Afsluiten op een gletscher, wellicht bij voldoende sneeuw naar Tignes.

Sneeuw _O_
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_120541779
SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental door 'ADAC Skipas Index' uitgeroepen tot Beste Skigebied 2012

Een waanzinnige wintersportvakantie in een een waanzinnig groot skigebied!
Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental is het grootse aaneengesloten skigebied van Oostenrijk! Vanuit 7 dorpen (Ellmau, Scheffau, Soll, Itter, Hopfgarten, Going en Brixen im Thale) kunt u met 1 skipas 279 km pistes op en rondom de Hohe Salve (1830m) verkennen. Het hele gebied wordt met elkaar verbonden door diverse liften en skibussen. Je vindt hier voornamelijk makkelijke tot middelzware afdalingen. De pisten zijn er in alle kleuren, voor zowel de beginner als gevorderde wintersporter.
  donderdag 20 december 2012 @ 10:11:52 #97
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120542899
Zaterdag en zondag regen in de Alpen
Never Stop Exploring!
pi_120544191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag en zondag regen in de Alpen
Met name in de westelijke Alpen.
pi_120544457
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Met name in de westelijke Alpen.
Hm, Zwitserland misschien net niet? We zien wel, hoop dat de 2m sneeuw in Verbier er zo nog ligt...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120544553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Hm, Zwitserland misschien net niet? We zien wel, hoop dat de 2m sneeuw in Verbier er zo nog ligt...
Weet niet waar de grens precies ligt, hier een weerbericht van vandaag voor de wintersportgebieden.

http://www.wintersporters(...)et-meer-te-vermijden

mmm Zwitserland nu ook als ik het nu zo snel lees, was gisteren nog twijfelachtig volgens mij, duimen dus, maar er ligt genoeg gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')