Nice. Wel goed beunen op de toerski's.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef INViCTuS het volgende:
Filmpje van wintersporters.nl van gister. Haute Alpes
Jazeker, half Den Haag (niveautje Sterretje en Matsoe-Matsoe) en een hoop woonwagenvolk regelt daar over het algemeen de après-ski. Veel plezier.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ga eind Februari naar het Zillertal. Om precies te zijn naar Gerlos, mensen daar ervaring mee? Is er iets met aprés ski geregeld?
Ik probeer Nederlanders altijd zoveel mogelijk te mijden op vakantie en dan moet je inderdaad niet in Gerlos zitten.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jazeker, half Den Haag (niveautje Sterretje en Matsoe-Matsoe) en een hoop woonwagenvolk regelt daar over het algemeen de après-ski. Veel plezier.
Maar daar heb je dan weer nauwelijks apres ski...en minstens net zo veel Nederlanders, alleen gedragen ze zich misschien wat beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Blik het volgende:
Vorig jaar was Gerlos nog in het nieuws vanwege "rellen" met Nederlanders. Zijn nog een paar mensen in het ziekenhuis beland en een hotel was in elkaar gebeukt...
Kun je beter in Königleiten zitten
Ik heb me prima vermaakt in de Schirmbar, de sfeer is er in ieder geval prima!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef TinyTuna het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan weer nauwelijks apres ski...en minstens net zo veel Nederlanders, alleen gedragen ze zich misschien wat beter.
Dan liever nog geen apres ski...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef TinyTuna het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan weer nauwelijks apres ski...en minstens net zo veel Nederlanders, alleen gedragen ze zich misschien wat beter.
Rot op met je spam....quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef EifelInfo het volgende:
In Duitsland in de Eifel kun je ook prima terecht voor wintersport. Er moet natuurlijk wel sneeuw liggen ;-)
Het is in de Eifel natuurlijk niet te vergelijken met de wintersportgebieden in Oostenrijk, Zwiterland, Frankrijk en Italië maar...... Voor de beginnende wintersporter of voor een weekendje of zelfs een dagje kun je prima in de Eifel terecht mits er sneeuw ligt...
Hier staan de wintersportgebieden van de Eifel op een rijtje: Wintersportgebieden Eifel, Duitsland
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Blik het volgende:
Val Thorens heeft alweer genoeg sneeuw te pakken voor het hele seizoen
Same herequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En 2 weken geleden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb er zin in
Lawine factor 4/5, en dan off-piste gaan skien zonder gids of peeps... Dan neem je ten eerste echt een goeie gok, en moet je ten tweede op je knietjes dankbaar zijn voor het feit dat je op tijd gevonden bent...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef INViCTuS het volgende:
Veel sneeuw = grote kans op lawines!
http://www.planetski.eu/news/4457
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |